Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Exodion
senior tag
válasz
#24845312 #2924 üzenetére
Már regáltak nagyon sokat és nagyon jót
. Megköszönték, hogy bírósági behajtási záradékot kérek a kötelezésre és ezen kívül semmi.
Tudod ilyenek vannak, hogy 12hónap meg 36 hónap is a jótállási jegyen, akkor az a 36 csak 12, de csak azóta mióta nekem ítélt a békéltető testület. Előtte olyan simán felajánlották a jóváírást amit utánna elutasítottak mint a huzat. Akkor még 36 hónap volt a 12 hónap
.
Aztán az nem hiba, de az de nem, de az de nem is az volt amiről tudtunk, meg csak egy erős tipp de soha nem mondtam olyat hogy ne lenne hiba.
Ilyenek. Annyi van ezekből hogy öröm átolvasni, kár hogy rárakták, hogy nem terjeszthető... pedig rohadtul jót derülne rajta mindenki
-
TIT
veterán
válasz
inf3rno #2922 üzenetére
Nekem 2 nap volt velük a vidikari és azt mondta a Kádas,már nincs ott,hogy jó volt a kari csak jófejségből cserélték,ja persze csak tele a net a blackscreen hibával és a szervizes is mondta.
kábel viszont 1 hónap volt,de ha írsz a tulajnak rögtön megindulnak a dolgok.
De azt csinálták,hogy ha vissza kéne kapnom pénzt mert az új kari olcsóbb azt benyelik,mondván fordított esetben ővék a veszteség,ami hülyeség,mert ha drágább az új,akkor arra rá kell fizetni,úgyhogy kp.vissza és megvettem máshol olcsóbban.
Megcsinálták sógorral is,pedig ő 2005 óta nagykerezik velük. -
inf3rno
nagyúr
válasz
Exodion #2921 üzenetére
Én nem tudom, hogy direkt erre vesznek e fel embereket, hogy próbálják elhajtani a garanciásokat, vagy alapból ekkora gyökerek, csak mert senki nem koppint a körmükre. A lényegen nem változtat. Itt érdemes visszanézni, ha vásárlásra adod a fejed, sok cégről írtak már. Az Aqua garancia intézése is hasonlóan színvonaltalan pl, szóval tőlük se érdemes. Én most apróról szoktam leginkább kevésbé romlékony dolgokat, pl memória, CPU, SSD/HDD, videokártya?, illetve bestmark-tól, ha olyan a cucc, hogy a használttal mindig van valami, pl alaplap, táp, szünetmentes, de velük még sosem garanciáztattam, úgyhogy lutri valamennyire az is.
-
Exodion
senior tag
válasz
inf3rno #2920 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy miért sértődtek meg ők? Nem anyáztam, nem szidtam senkit, nem veszekedtem velük, egy rossz szót nem írtam az emailjeimben, csak közöltem elsőő körben egy nagyon egyszerű kérést amire jött egy hazugság. Majd jött a hülyének nézésem, mert egy videókártya oldalak nélküli gépházban nyitott ablak mellett 20 fokos szobában 2perc alatt 90fokon tök normális. Majd ezt követően megroppantottam a pci-e slotot a közel 2kg -os kártya feszgetésével és még ekkor sem mondtam, hogy akkor baymeg csinálj amit akarsz, hanem törvény idézésével elálltam a szerződéstől és semmi öcsém. Még érezzem magam megtisztelve, hogy nem köptek szembe vagy mi?
Aztán mikor kiderül, hogy igen elbasztuk ahogy gyuribácsi megmondta anno a TV-ben, nemhogy beleállna hogy ja igen elbaxtam tessék a pénzed, neeeeee, Mint az óvodában nekiállok ferdíteni a dolgokat. Minden válaszomban konkrétan az előző napi leveleiket idéztem és mintha egy darab téglának akarnék atomfizikát tanítani. Egyszerűen röhejes az egész. Nem gáz mert többet biztosan nem hallanak felőlem visszakapom a pénzem és könnyes - ja nem - búcsút vehetünk egymástól. Még azon is gondolkodom, hogy eladok mindent amit tőlük vettem aztán veszek máshonnan. -
Exodion
senior tag
válasz
inf3rno #2918 üzenetére
Az se rossz. Nekem a tegnapi levelük tette be az ajtót... megköszönték hogy közöltem velük, hogy letelt az előírt 15napos határidő majd közölték, hogy még nem voltak kegyesek lezárni az ügyintézést a panasz ügyében. Mintha kötelezés mellett ezt így eldönthetnéd. Ma meg kaptam a békéltető testülettől egy levelet, hogy de igen le van zárva és menjek a bíróságra nem peres eljárásban kérjek végrehajtási záradékot a határozatra. Egyszerűen szürreális... szerintem ők is nagyon jól tudják hogy fizetni kell csak ha már ez lett a vége akkor dögöljön meg a szomszéd tehene is.
A legjobban az tetszett ahogy megpróbáltak kibújni a felelősség alól. 12 hónap az a 36 hónap úgyhogy még érezzem jól magam hogy foglalkoznak vele. Jajj hát ők nem is tettek alávetési nyilatkozatot. Satöbbi...Szerintem ha én játszottam volna ugyanezt, nekem már a végrehajtó verőlegényekkel vitte volna a lakásom berendezését...
-
inf3rno
nagyúr
válasz
Exodion #2917 üzenetére
Én annak idején egy Dell monitort vettem 50k körül ipontól, nem egy ennyire nagy összeg volt. Nálam 3 törvény leszarásáig jutottak. Egy hibás monitort küldtek tele ujjlenyomattal, amire én azt mondtam, hogy akkor cseréljék vagy adják vissza a pénzem. Ők mindenképp gariztatást akartak rá, nem izgatta őket, hogy a törvényben az van, hogyha 3 napon belül meghibásodik, akkor cserélniük kell. A gari náluk 2 hónap alsó hangon, de akár további több hónapig is elhúzhatják kedvük szerint, mint ahogy a fenti eset is mutatja, és én nem engedhettem meg magamnak, hogy addig monitor nélkül legyek. Mondtam, hogy lófaszt lesz itt gari. Leveleztünk még hetekig, mint az óvodások, írtam a törvényt, meg hogy Vodát ezért 200-ra büntették, hogy semmibe vette, azt mondták a magyar jogszabályoknál nincs precedens. Nem tudtam, hogy ezen most röhögjek vagy sírjak. Utána felhívtam a fogyasztóvédelmet, hogy mi a teendő, azt mondták, hogy inkább álljak el, mert így sosem kapom vissza a pénzem. Elálltam, buktam a szállítást 2x, ami összesen 10k volt, illetve a pénzem 3 hónap után jött meg többszöri felszólítás után. Küldtem levelet a fogyasztóvédelemnek, hogyha már a Vodát ugyanezért megbüntetik, akkor ugyan már foglalkozzanak egy kicsit az én esetemmel is, ahol még a pénz visszafizetéssel is erősen kicsúsztak a törvény által megszabott határidőből, de magasról leszarták. Volt még egy harmadik törvény is, amit megsértettek menet közben, de már nem tudom mi volt az. Ez még 2012-ben volt emlékeim szerint, de azóta is ugyanezt játsszák.
-
Exodion
senior tag
Sziasztok,
megosztom akkor én is a kálváriám... elég hosszú lesz előre is bocs. Történetünk 2018.01.25 -én kezdődik amikor voltam olyan ökör, hogy megvásároltam egy videókártyát "potom" 404.590Ft -ért egy hazai kereskedőnél az iPonnál. Természetesen korábban soha nem volt semmilyen gondom velük, mindenem tőlük vásároltam és hát ott virított a termék neve mellett hogy 36 hónap gyári garancia. Teltek múltak a napok, hetek, hónapok majd eltelt egy év és a kártyát gariztatni kellett. Két hibával adtam le a készüléket, egyik a túlmelegedés amíg nem feszgettem fölfelé izomból a kártyát - ezzel megrongálva az alaplapom PCI-E slotját amit ugye szintén tőlük vásároltam 95eFt -ért - illetve az egyik ventilátor kuka. Nem forog beragad berreg megáll püff.
Történetünk folytatására 2019.03.21 -én került sor, ekkor ugyanis megkaptam a GaranciaFutár nálunk témájú levelet. És itt voltam olyan előzékeny hogy óóó gyorsan meglesz az, nem is zargattam őket. Nem zargattam őket én barom egészen 45nappal későbbi időpontig,amikor is május.06 -án hát már csak megkérdeztem hogy mi van, mert nem történt az égegyadta világon SEMMI. Meg is jött a válasz szűz 1-2 órán belül miszerint a terméket továbbították a beszállítónak és hogy bevizsgálás alatt van . . . 45 napig . . . DE írtak nekik felvilágosítást kérve, hogy miért akadt el a dolog. Na itt megtörtént a csoda, és a kártyát a beszállító már küldte is az ASUS -nak. Egy kis background mert ettől fogva már kissé kezdtem türelmetlenné válni: Én programozóként távmunkában dolgozok, és van projektem amihez mit van mit tenni egész egyszerűen kell a videókártya mert a tensorflow CPU-n az olyan sok szerencsét kategóriába esik. Szóval 05.14 -én közöltem velük, hogy akkor a Ptk 6:159. § (4) bek. értelmében, szeretnék a Ptk 6:160 § szerint cserét, levásárlást kérni amennyiben a javított terméket nem kapom meg 05.21 -ig. Jött is a válasz szinte azonnal benne semmi gond, értesítették a beszállítót, hogy ha hét végéig nem zárja az ügyintézést vagy PONTOS tájékoztatást adni annak várható befejezéséről akkor jóváírják a vételárat. Én kis naív fiúcska meg elhittem és benyaltam... Szóval másnap és ez nagyon fontos !!05.15 -én!! ismét kaptam egy levelet miszerint a kártya elkészült és jön visszafelé, legyek türelemmel. Örültem mint majom farkának mindjárt ittvan! És vártam mint a tízparancsolat . . . aztán még mindíg vártam . . . és még mindíg vártam . . . vártam egészen addig, hogy eljött a 05.21, majd elmúlt a 05.21 és megint írtam egy levelet hogy akkor mostan melyik út vezet budára? Akkor jöjjön a levásrlás vagy jóváírás (ha már ők ajánlották föl ugye?). Jött is a válasz, hogy hát aa kártya Ázsiából jön ami 1-2héttel hosszabb tranzitidőt eredményez. Na itt volt a forduló pont ahol kicsit felvontam a szemöldököm...
Irány hát az ASUS RMA ellenörző oldal. Sorozatszám szerint keresés és mit ad isten. A kártyám az ASUS szervizében volt: 05.13 -tól, 05.16-ig . . . hagyom egy kicsit leülepedni. 05.15 -én elutasították a jóváírást amit ők ajánlottak föl, hogy úton van a kártya ami 05.16 -án készült el és fehéren feketén melléírva, hogy néhány napon belül átadják a futárnak. Ja szóval felkerestem az ASUS ügyfélszolgálatot, hogy rákérdezzek erre az "Ázsiára" is . . . hát igen nemtudom ti hogy vagytok vele de Csehország nekem még Európához tartozott akkor, meg még most is szóval nemtudom. Mindegy hagytam az egészet mondom ideér és öröm é bódottá lesz. Na 05.27 -én meg is kaptam a cuccot, még rá is kérdeztem náluk, hogy letesztelték minden oké? Jött is a válasz az hát. Beszerelem a gépbe, elindítom a Superposition-t püff 91C.
Az egész szereléssel együtt nem tartott 5percnél tovább...
Videóra vettem hát a hibát . . . elküldtem a videók linkját, és megkérdeztem, hogy osztan hogy teszteltétek ezt? Jön a válasz: az normális . . . normális egy 20 fokos szobában nyitott ablak előtt panelek nélküli gépházban lévő videókártya 90fokos hőmérséklete 2perc alatt. ASUS -nak volt pár építő jellegű tippje, minek eredményeképpen 1080p medium preseten a kártya Gaming módban ugyanúgy 91fokig menetelt ugyanúgy 2perc alatt. Hát küldjem vissza mert az biztosan hibás és punkt. Visszament a kártya, ekkor közöltem, hogy akkor Ptk 6:140. § értelmében a szerződéstől elállok, nem tartok igényt javításra, cserére és elindítottunk egy békéltető testületi eljárást is az ügyben a békéltető testület javaslatára.
Gondolnánk hogy heppy end mi? HÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁ ...
nem. nincs heppy end. A gyártó kicserélte a kártyát ugyanis nem volt javítható surprise-surprise... a drága iponom meg ahelyett hogy betartaná a már eddig 2 nagy ívben leszart magyar törvényket magasról leszarta a harmadik törvényt is. 5 perc leforgása alatt kaptam 3 emailt...
- a gyártó kicserélte a terméket
- a cserélt terméket átadjuk a futárnak
- a futárszolgálattól hogy 27 -én hozzák
Azonnal küldtem az emailt, hogy ez most mégis mi a tosz?Kapok egy kártyát amit soha nem kértem és a szerződéstől elálltam? Tényleg? Jött a válasz, hogy nem tudják visszafordítani mert hát már régen átadták... és egyébként is a panasszal már fordultam a békéltető testülethez úgyhogy ez van. Ezzel megvan a három darab leszart törvény.
Eljött a meghallgatás, elmúlt a meghallgatás, lett kötelezés a vételár jóváírására és gondolnánk hogy itt a vége csak zárjuk már le. Hát lehet találgatni, de írom ezt a bejegyzést nem? ÍGYVAN természetesen NINCS vége mert megvan a 4. leszart törvény is ugyan van kötelezés de mivel számunkra nem tetsző eredmény született így próbálunk mögülle kiseggelni. Hát az nem úgy volt, meg ezt nem úgy értettük, ÉS még a 3 éves jótállást is megpróbálták 1éves jótállásra sumákolni!!!!!!!! 3 hónapos tortúra alatt egyszer nem közölték, hogy 12hónapos jótállás lenne a kártyán mert a jótállási jegyen 36hónap szerepel a kártya mellett aztán a törvényi 12hónap a lapon tovább... eghészen addig a pontig amíg szorult a hurok és akkor próbálkozunk, hogy az a 36 hónap az 12. Hát kerestem egy polgárjogi ügyvédet, átnézte és amennyiben a jótállási jegyen 2 különböző jótállási időtartam szerepel, a fogyasztó számára kedvezőbb a mérvadó. FellsBadMan...
Megkaptam a határozatot, benne szépen félkövérrel kiemelve, hogy paraszt a terméket amit soha nem kértél és nem bontottál ki küldjed visszafele. ipon meg 15napod van a termék árának jóváírására. Elküldtem a terméket ami nekem további 8640Ft -ba került majd jött a levél, hogy megmondták hogy ne küldjem vissza mert panasszal éltek a határozattal szemben
(itt majdnem beírtam hogy és én hova szarjak?). Long story short beszélgettünk 1hétig aztán semmi. Naponta mondtak ellent saját maguk által írt előző napi leveleiknek, mindig úgy csavarva a sztorit ahogy nekem kényelmesebb.
Konkrét példa erre a feltolom a kártyát lehűlik. az nem hiba, írták ezt a békéltető testületnek is, majd nekem is az ominózus levelekben. Majd becsatoltam a gyártó levelét hogy azért cseréltük mert hibás. Ekkor áttértek arra, hogy nem vittaták hogy nem hibás de ez nem volt ismeretes a márciusi első javításnál így az sikeresnek tekinthető. Erre becsatoltam nekik, a maárciusi hibaleírást az általuk küldött garanciafutár nálunk levélből, mire jött, hogy attól ez még nem biztos hogy hiba csak egy erős tipp. Akkor megint mentem a gyártóhoz (A Cseh központba mert ott javították) és már ők is unták a banánt, közölték, hogy DE hiba és thermal module defect. Erre az ipon közölte, hogy soha nem is mondták, hogy nem hibás, de nem ismerték ezt a hibát márciusban....... Mint egy óvodában komolyan mondom a fejem majdnem a falat érte mikor ezt olvastam.Mikor nyilvánvalóvá vált hogy nem akarnak fizetni, felkerestem a békéltető testületet, hogy mi a teendő ilyenkor. Ők közölték, hogy az ügyet lezárták amikor a határozat kiment érdeklődjek iponnál hogy mikor tesznek eleget a határozatnak. ipon közli, hogy ők leveleznek a békéltető testülettel és noha kötelezés van érvényben ami ebben az esetben törvény (5. törvény leszarása) majd a levelezgetésük után eldöntik betartsák -e a törvényeket avagy sem. Megint békéltető testület, letelt a határidő és a kötleezett önökkel levelezget... kérjek vegrehajtási záradékot az ügy le van zárva.
Na itt tartunk most. Jövőhét szerdán irány az ügyvéd és jön a végrehajtási záradék a 8640Ft -os postaköldséggel és a megelőlegezett vegrehajtási költségekkel együtt belevéve az illetéket. Az ügyvédi díjat ugye nem tudom behajtani de úgy nézem hogy vagy nem kapok semmit vagy beáldozom az ügyvédi munkadíjat és bukok annyit. Ja meg az alaplapom 2.5év jótállását a vidókártya feszgetése miatt. Segítsük a vállalkozásokat, hogy mégtöbb törvényt lehessen leszarni!
-
BiP
nagyúr
Nem ez lenne az első bolt. Bedől a biznisz, hirtelen lehúzzák a rolót, aztán újrakezdik tiszta lappal.
Ahogy arra is létezik gyakorlat, hogy jogutód lesz, és felvállalja az előző garanciális dolgait.Nem tudom, itt mi volt a háttérben, de (számomra) hirtelen történt, a userek informálása nélkül zártak be. Se a weboldal, se facebook oldal, semmi elérhetőség nem működik, egy szimpla költözés azért jobban le van kezelve.
-
BiP
nagyúr
válasz
fodor0410 #2906 üzenetére
Engem is érdekelne. A héten szembesültem vele, amikor jártam a Duna-házban. Van pár cuccom is tőlük. Szerencsére nincs gond, de gondolom ha garanciális ügyintézés kéne, akkor (náluk) buktam.
(#2909) jeni: Se a weboldal, se a facebook oldaluk nem megy. Költözéskor azért ezek csak nem állnak le, hanem információs oldalként mennek tovább. Meg ott volt mellettük kiadó hely, tehát tudtak volna bővülni.
Azt tudom még elképzelni, hogy új helyen, új névvel, stb. -
jeni
félisten
válasz
fodor0410 #2906 üzenetére
Helló.
Én meg láttam őket pakolni. Gondoltam nagyobb helyre mennek majd. Nálam is van egy ilyen NvidiA 1070 kari. Sajnos nem néztem utána hova is szól! HaSznáLtan lett véve. Így a gyártó vagyis az Asus felé hogyan lehet ÉRVÉNYESÍTENI a garit? Bármi gáz van innentől már csak a cserés dolog jöhet szóba a gyártónál. RMA működik ilyen formában VGA esetében? -
syberia
veterán
-
fodor0410
tag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy az A4Team miért zárt be végleg? Előre is köszi! -
ACE-
addikt
válasz
vicamuso #2904 üzenetére
Nem igazán értem ezt a számlás variálást. Amikor Te megvetted milyen számlát kaptál? Attól a cégtől kaptál egy ÁFÁ-s számlát, amelyiktől vetted? Vagy az egy másik számla volt, Te csak egy garipapírt kaptál? Mindenesetre tök mind1 miért nem működik (letiltás vagy hiba miatt). Vedd fel a kapcsolatot a céggel, akitől vetted, ahogy mondtam, és kész.
-
vicamuso
tag
válasz
merqree #2903 üzenetére
Az Iphone részleteit nem nekem kell kifizetni nem a párom nevén van az előfizetés és a hozzátartozó részletfizetés. Egyösszegben vásároltam a készüléket. (Telenor annyit mondott, hogy fizesse ki akinek a nevén van az előfizetés ezáltal a részletfizetés és plusz pénzért természetesen leveszik a tiltást és újra használható a készülék...)
Hivatalos papírom az ÁFÁS számla van ráadásul cégre lett vásárolva és a jótállásjegy ami KINGTEL-es. Mindkettő pecséttel aláírva tehát hivatalosnak mondható.
Meglátjuk.
Köszi!
Mindenesetre egy infó ha valaki KINGTEl-től venne telefont, hogy óvatosan.
Bár mostmár láttam a webshopukban, hogy minden eladott készülékre örökös garancia jár a szolgáltatói letiltásra... (jelentsen ez bármit.)
Tehát elméletben ha valaki hasonló szituba kerülne mint mi már van garanciája és cserélik gondolom másik készülékre. -
merqree
őstag
válasz
vicamuso #2902 üzenetére
Ezek a mobil kereskedések sajnos eldobós cégek. A Kingtelt megnéztem, 2018ban jegyezték be, de idén már új tulajdonosa és ügyvezetője van.
Ha más a cégnév, sajnos esélyes a dolog, hogy Neked kell kifizetni a részletet. Az megint egy érdekes kérdés, hivatalos papírjai vannak-e a készüléknek?
Esélyes, hogy elhajtanak a pékbe, vagy vehetsz egy másikat náluk...
-
vicamuso
tag
válasz
merqree #2901 üzenetére
Igen használt készülék volt a shop-ban kiállított darab. Telenor függő és nem tudtam róla, mert nem lett említve.
Igen a Telenor-tól kapott infó alapján tartozás van rajta, de adatot a GDPR miatt nem tudnak kiadni így igazolást sem annyit tudott megmondani, hogy nem a készülék hibás valóban hanem a Telenor blokkolta az IMEI alapján a készüléket.Mai nappal bemegyek meglátjuk mit tudnak tenni.
A legnagyobb probléma, hogy a Ferenc krt -i shop megszűnt és az ÁFÁs számlán nem a Kingtel Kft. pecsétje van hanem egy másik cég a Phonetastic Team Kft., amit lecsekkolva még él bár végrehajtás alá van vonva.... -
merqree
őstag
válasz
vicamuso #2899 üzenetére
Csak a tisztán látás végett kérdezem: használtan vettél egy készüléket, amin részletfizetési kötelezettség volt egy harmadik fé számára, és Te erről nem tudtál?
Ha az e-cegjegyzékben megnézed, idén áprilisban tulajdonos és ügyvezető váltás volt, elsőként bemennék hozzájuk, de a Telenortól kérj papírt arról, hogy tartozás van a telefonon. És a tartozás NEM a te neveden van.
-
ACE-
addikt
válasz
vicamuso #2899 üzenetére
Mire fel tennél feljelentést? Ez polgári per, szerződésszegés, hibás teljesítés, egyebek. Pereld be őket, bár szerintem a telefon nem ér annyit, amennyit perköltségre fizetnél. Elsődlegesen próbáld meg felvenni a kapcsolatot a céggel, ha még létezik. Keress rá a cégjegyzékben, és írj nekik e-mailt, vagy levelet.
-
vicamuso
tag
Sziasztok!
Mindenkit tájékoztatok, hogy ha teheti mobiltelefont a KINGTEL-től ne vegyen.
Történet:
Tavaly júniusban az akkor még működő azóta bezárt 9. kerültet Ferenc körút 3. szám alatti boltjukban vásároltunk páromnak egy Iphone 8, Telenor függő készüléket.
Mai nap folyamán a készülék elnémült "No Service", majd Telenor tudatta, hogy bizony nincs fizetve a részlet így letiltották.
Még csak azt sem mondhatom, hogy nyomott áron vettük a készüléket, nem volt gyanús egyáltalán. Az értékelések alapján pedig egy megbízható shop képét kelti.A boltba egyelőre még nem voltam, de félő, hogy mivel a Ferenc körúti megszűnt széttárt kézzel el fognak hajtani, illetve ahogy láttam a tulajdonló cég sem egyezik az ÁFÁ-s számlán láthatóval, egyedül a logójuk van rajta illetve az utalási kivonaton a Kingtel a számlatulajdonos, kártyás fizetés volt.
2018-ban még nem volt a garanciájuk közt a már a webshopban feltüntetett örök garancia a letiltásra. Így ez az általuk kiállított jótállásjegyen sem szerepel.Tudom, miért nem kérdeztem meg, miért nem kértem papírokat, hogy nincs részlet a telefonon, függetlenül attól, hogy nem mondták maguktól ezeket. Naivság volt.
Szerintetek érdemes feljelentést tenni ha nem tesznek semmit? Járt már így valaki, hogy boltban számlával vett készüléket tiltottak?
Köszönöm!
-
-
Tyrel
őstag
válasz
eagleberg #2896 üzenetére
Egy Cherry MX Brown switch-es Ozone Strike Pro-ról menekültem erre, mert ott a space játszotta pontosan ugyan ezt, csak már nem tudtam gariztatni...
Igazán az is 1 éven belül kezdte már, csak ott a számlájával voltak gondok és nem akartam szórakozni a garanciájával, meg magyarázkodni, inkább hagytam a francba... viszont abból vontam le azt a következtetést hogy igazából a Cherry is csak egy név már, minőség nincs mögötte, és úgy voltam vele hogy akkor a Kailh se lehet rosszabb...
-
eagleberg
tag
Sajnos a mechák bizony meghibásodhatnak (nesze neked 50 millió leütés) és ez a billentyű leütés ismétlés igen gyakori hibajelenség. Amíg garanciális addig kutya kötelességük cserélni, még akkor is ha néha-néha jön is elő a probléma. Volt nekem Kailh kapcsolóval szerelt Tesoro Excaliburom amit 2 év után már 10-20 gomb ismételt. Nem is használtam csak a garidő végén próbáltam ki. Szerencsére a 2. év végén is vállalta a garanciát az akkori importőr. (akkor más volt de menekültek a Tesorotól és átadták ennek a lelkes cégnek) Hozzáteszem nekem csak a Kailh kapcsolókkal volt ilyen rossz tapasztalatom. A Cherry kapcsolókkal szerelt Durandal-okkal nincs ilyen bajom.
-
Tyrel
őstag
Tesoro Gram Spectrum (Agile Blue) billentyűzetet vásároltam április végén a Konzolok Szervízénél (épp jó áron volt), de bár ne ott vettem volna...
Először is gond akadt a számlázással, mert az ügyefogyott rendszerük mindenáron egy évekkel korábbi megrendelésem számlázási adatait akarta használni, hiába írtam be újat... ezen levelezgettünk egy sort, végül "megoldották", de ennek egy érdekes mmellékhatása az lett, hogy nem kaptam számlát
, csak a rendelési visszaigazolást, aztán meg a termékkel együtt egy garancialevelet... mind1, ezt még elengedtem, végül is a garancialevél a lényeg.
Utána jött az, hogy egy csodálatos Fáma Futár nevű céggel szállíttatnak, de ez valami múlt századi futárszolgálat, ha lehet egyáltalán annak nevezni őket. Némi e-mail-es veszekedés és többszöri telefonálás után végül a feladástól számmítva egy héttel később kaptamm meg a megrendelt termméket, me' tényleg végül is nem azért vettem mert kell, persze gyerekek, ráér az jövőre is...
Mindenközben össze-vissza hazudoztak, pl. hogy ÉN lemondtam és másnapi szállítást kértem, meg ilyenek, holott akkor még nem is beszéltem velük (csak miután ezen jól felkaptam a vizet).Na de végre megérkezett a billentyűzet, használtam is nagy megelégedéssel kb. egy hónapig, amikor is elkezdett egy fura hibát produkálni:
az M karakter néha 1 leütésre 2-3 M betűt ír, ahogy az ebben az irományban is látható (szándékosan nem törlöm vissza őket).Nyilván itt jött volna az hogy akkor gari... De a Konzolok Szervíze weboldalán, és amúgy magán a garanciapapíron nagyon minimális (leginkább semmi) információ nincsen a garanciális ügyintézésről, csak egy fizetős szervíz-szolgáltatást nyomnak ezerrel mindenhol, de arra az eshetőségre hogy a te terméked még garanciális és nem kell fizetned a javításért, arra ritkán térnek ki.
Mind1 végül is e-mail-ben meglett a szervíz, mondták hogy küldjem nekik vissza a cuccot (ahogy akarom) aztán majd intézkednek. Önköltségen visszaküldtem nekik a billentyűzetet, mmajd rá pár nappal hívnak, hogy ők ezt kipróbálták (lehetett vagy 2 perc) de szerintük jó ez.
Hát mondom szerintem meg nagyon nem, próbálgassák csak tovább, mondtam nekik hogy gyors gépelés közben gyakrabban jelentkezik a hiba, meg kicsit kísérteties, nem lehet 2 perc alatt reprodukálni, de használják csak és rájönnek hogy szar.
Erre kb. annyi volt a válasz hogy jó-jó, másnap még kicsit próbálkoznak vele aztán majd újra hívnak hogy mi legyen.Rá pár nappal egyszer csak megjelent egy Fáma futár a semmiből, nulla előzetes értesítés, semmi, és visszahozta a billentyűzetemet, meg "természetesen" kért még utánvétet is, merthogy a futárköltséget a Konzolok Szervíze ugyan nem állja, se oda, se vissza, hiába a garancia.
Gondolom mondanom sem kell, hogy a billentyűzet ugyan úgy szar mint volt, elég rajta pár percet gépelni, pl. egy ph! hozzászólást megírni és rögtön látod hogy néha elég bőkezűen osztogatja az M-eket.
Itt nem adtam fel a dolgot, de túl elfoglalt vagyok én ahhoz, hogy ilyen szarházi boltokkal vitázzak. "Aki hülye haljon meg."
Szerencsémre azonban létezik egy tesoro.hu (mármint a ".hu" rész a szerencse) oldal, ahonnan elég gyorsan ki is derül, hogy van magyarországi képviseletük a Computer Emporium személyében.Felkerestem őket is e-mail-ben, leírtam a hibajelenséget és azt is ahogy a Konzolok Szervíze eljárt az ügyben. Meglepően gyorsan és elég profin, prémium perifériák gyártójának regionális képviseletéhez méltóan válaszoltak, majd aztán felkerestek telefonon is:
elmondásuk szerint az általam tapasztalt hibajelenség elő-előfordul a mechanikus billentyűzetek gyártása során (a Konzolok Szervíze, szervízként erről miért nem tud?), és valószínűleg némi erőszakkal (switch igazgatásával) vagy maximum egy forrasztópákával javítható is, de természetesen (
) ezt és a bevizsgálást nem kell kivárnom.
Következő munkanap feladnak számomra, ingyen (!!!) futárral, egy enyémmel azonos (de hibátlanul működő) billentyűzetet, ha az megérkezik akkor a hibás darabot adjam át, az újat meg használjam egészséggel.
Kész, ezt hívják a 21. században garanciális ügyintézésnek! Köszönet a Computer Emporium munkatársainak ammiért a nyugati piacok korrektségének fényével világítják be balkáni kis hazánk sötét egét!
A Konzolok Szervíze meg nyaljon sót!
-
TIT
veterán
Haver is rendelt tőlük redmi7 tokot ami csak 3 hetet késett,aztán műanyag volt amit sehol nem írtak és a teló se megy bele állítólag,ahogy átvette a futártól jött az email,hogy nem viheti vissza 14 napon belül.
Ezt nem tudom,hogy képzelik,nem milliókat kéne reklámra kidobálni,hanem a törvényt betartani,de a szlovákok és románok szeretik azt lábbal tiporni. -
Kobe
veterán
Alza.hu
Rendeltem kb 2 hónapja 2 xiaomi mi9-et tőlük. Direkt azért vettem náluk, mert jó áron volt és a 2 telefon mellé adtak 2x5K xiaomi vásárlási utalványt, amit xiaomi cuccokra lehet utána felhasználni.
A problem abból jött, hogy az utalványokat nem engedte egy rendelésen belül felhasználni a site. (TV Boxot akartam venni, 25-10K értékben)
Először technikai hibára hivatkoztak, utána a kivizsgálás alatt már "ez ilyen kupon"-ná avanzsálódott a véleményük.
A probléma abból volt, hogy ezt a korlátozott felhasználási lehetőséget sehol nem írták, csak annyit hogy kizárólag xiaomi termékekre váltható be ez a fajta.... sem az ÁSZF-ben, sem a promó leírásában, sem a kupon leírásában, sőt a xiaomis kupon leírásában előszeretettel hivatkoztak a normál vásárlási utalványukra, ami meg kifejezetten tudja az 1-rendelés-több utalvány felhasználás funkciót.Egy idő után eluntam a vitát velük, felnyomtam őket a fogyvédnél vásárló megtévesztése miatt.
Tegnap kaptam az értesítőt, hogy tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt hivatali eljárást indítottak ellenük.
Nyílván megérte nekik egy 250K-s rendelés esetén az 5K-s kedvezményen dilemmázni....hasonló esetekre az epapir.gov.hu-t ajánom, már online is megy simán a feljelentgetősdi
-
sigidi
tag
Sziasztok,
most, hogy újra átpörgettem a hozzászólásokat, eszembe jutott egy tavalyi sztorim.
Cég: Webklima - nem ajánlom őket
Rendeltünk egy klímát tőlük beszereléssel együtt. A probléma a beszerelés minőségével van igazából. Felmérésről lebeszéltek, mivel kis lakásba minek, egyből jönnek és teszik is fel -> a külső egység nagyobb, mint egy átlagos külső egység (Gree lomo plus), ezért belóg az ablakba, nem tudták a tartót lejjebb tenni..vagy nem akarták,
Belső egységhez falon kívül mennek a csövek, csőtakaróval. a törésekhez először nem hoztak ilyen sarokelemeket, csak következő alkalommal. Aztán amikor hoztak, akkor átkellett fúrni a vizszintes és függőleges elemeket a másik falra, mivel a sarokelemek pont olyanok voltak, hogy így illeszkednek.
Idén egy másik céggel végeztük a klímakarbantartást, ekkor vettük észre, hogy a garancia jegyet (?) nem töltötték ki anno, amit ugye ki kellett volna.
-
merqree
őstag
válasz
inf3rno #2887 üzenetére
2010 óta usanotebook.hu-ból veszek laptopot (táskát és monitort is) cégnek is, magamnak, barátnak egyaránt.
Nem olcsók, de pl cégként is működik náluk a vásárlástól elállás joga.
Garanciát egyszer kellett igénybe vennem, de akkor az Asus laptopot Fisdirecthez vittem.
Minden korrekt volt, mind a kettő helyen. -
inf3rno
nagyúr
Mik a tapasztalatok, szerintetek milyen webshopból érdemes laptopot venni? Visszaolvasva a laptopszalon.hu sem egy életbiztosítás, a még olcsóbb helyek meg gondolom még rosszabbak. Holnap rendelnék egy laptopot, mert a héten meg kell jönnie...
-
maci1234
tag
Sziasztok!
Minden jel arra mutat, hogy az A4team (Borásos tér) számítástechnikai üzlet megszünt. Először a weboldaluk "csak" karbantartást írt, majd semmit. Már az elején sejthető volt mert a facebook fiókjuk sem élt. Az üzletükre az volt kiírva: "Átépítés miatt zárva" . Személyes ottlétemkor a szomszéd bolt dolgozója közölte, hogy:"Ezek leléptek". Mára már több hónap telt el, s itt vagyok egy garanciális meghibásodott EVGA GTX950-es vga-val, s nem tudom mitévő legyek. Nem tudom ki volt a nagykerük, de azok biztosan elhajtanának. -
tknof1871
őstag
válasz
#24845312 #2841 üzenetére
Az az extra doboz plusz pénzért az, amit máshol ingyen adnak alapból. Tiszta röhej, hogy a PCX még az üres kartondobozért is plusz pénzt számít fel. Annyira az áraik sem jók, hogy esetleg arra hivatkozzanak, hogy olyan alacsony haszonkulccsal dolgoznak, hogy nem fér bele nekik rendelésenként egy 100 Ft-os kartondoboz.
Videókártya dobozában volt a HDD-m. Nem panasz. Környezettudatos megoldás. Csak az első pillanatban amikor megláttam akkor azt hittem ez nem az én csomagom.
-
Rick4
félisten
válasz
inf3rno #2877 üzenetére
Nekem heti 20-25 csomag jön-megy, nem számtech vonalon, de én ezzel foglalkozom, ergo nem jókedvemben csinálom, hanem muszájból. Sose volt vita, mikor azt mondtam, hogy akkor most megnézzük együtt a felvételt a kicsomagolásról, ahol minden látszik....
Persze a becsomagolásról is mindig van, ha az ügyfél törötten veszi ki a dobozból a cuccot, én megy egyben raktam be, a posta se nagyon tud mást csinálni, mint fizet. Volt erre már példa épp elég, sajnos ezzel lesz bizonyíték az embernél. Aztán ha odaér a cucc és minden oké, törlöm az előző heti dolgokat. 20-25GB max 4K-ban, ennyi hely mindenki telóján van. -
Rick4
félisten
válasz
inf3rno #2875 üzenetére
Hja, értem. Nálam azonban tizenéve nem volt garis ügy, amúgy meg ha ilyen cucc érkezne (nemrég írtam, hogy jött is) mindenről hd videofelvétel készül, mikor ideér, és kicsomagolom. Sose kellett még magyarázkodnom, mikor arról volt szó, hogy kérem a lóvét vissza....
Volt olyan, hogy egy tintapatronos csapat elbaxta a tintát, rosszat küldtek, és szépen visszautalták az egész összeget, tartsam meg a tintát... Egyedül ezt a laptoptöltős csapatot fogom személyesen megkeresni, asszem kis balhé lesz az üzletben....
-
inf3rno
nagyúr
Én meg átmentem a Vianniba wc papírt venni, megvoltam 1 perc alatt... Garanciális ügyekről beszélek, nem arról, hogy milyen az eladás a boltban...
Iponról csak annyit, hogy nekem hibás monitort küldtek tele ujjlenyomattal. A végén úgy tudtam kiszállni a dologból, hogy dupla szállítási költséggel szegényebb lettem, mert nem voltak hajlandóak 3 napos cserére, plusz 3 hónapig náluk volt a pénzem.
-
Rick4
félisten
válasz
inf3rno #2867 üzenetére
Érdekes ez a dolog..
Ma vásároltam az alzánál, látnod kellene a bemutatótermet, meg az egész sokszintes épületet, nem úgy tűnik, mint ha a 20K-s egérrel kellene vacakolniuk. Ráadás, hogy odamész a fizetős terminálhoz, bepötyögöd a rendelési számot, kifizeted érintés nélkül kártyával, odamész a kiadó pulthoz a kapott címkével, megkapod a cuccod, és kész vagy.utána voltam az iponban egy alaplapért, 4 perc volt a max, amit bent töltöttem, fizettem, kiadták a cuccokat, megnéztem, bontatlan, elköszöntem, és ott se voltam.
Microstore-ban is voltam ma (ha a vecsési cég az, akkor az) tegnap kitaláltam, hogy kell két m.2 SSD, körbenéztem, délelőtt 10 körül írtam a hirdetés ügyében, kaptam 10 percen belül egy telszámot, felhívtam, lebeszéltük az ssd-ket, kérdeztem, hogy van-e i7-8700-as proci, persze, van, arra is jó árat kaptam, kértem tegyék el a nevemre, természetesen elteszik, este 6-ig mehetek, mint kiderült itt vannak a ph-n-n is, de semmi hátsó ajtó, rendesen, hivatalosan a boltból adják el a cuccokat. Mentem 16 h után, papíros garival kaptam, ph-s normál ár alatti áron nekem tökéletes használtat, utána kértem, nézzem már rá a máshol vett külső ssd házra, jó lesz-e az ssd bele, nem lett jó, tudott másikat ajánlani, amit végül nem kértem, mert nekem usb 3-as dugós kell kábel nélkül, de teljesen korrektek voltak. Ezek után elégedetten fizettem, majd elbeszélgettem a sráccal, hogy tök véletlenül találtam rájuk, este nézegettem, mit kellene venni, és az egyik "korrekt" srác a hirdetésre privátozva nem válaszolt, mailre nem írt vissza, hívtam ma délelőtt 3-4x, végig kikapcsolva, sms-re nem válaszol, majd 12 órakor, mikor már mással minden le volt beszélve, megeresztett 1, azaz egy darab csörgetést úgy, hogy 100 rugót akartam a kezébe nyomni...
Ja, és mellesleg a srác árai magasabbak az út szélén, a kapualjban átvéve is, mint a microstore-nak, mondtam is microstore-ois boltos srácnak, hogy mint nyitva tartó bolt, kicsit megkülönböztethetné magát az ilyen útszéli eladóktól, ráadásul jobb árakkal, korrekt hozzáállással, és rendes nyitvatartással egész más kategória, mint hogy egy ilyen eladót vagy elérsz, vagy nem...Egyelőre az alza is, a microstore is kapja a pirospontot, iponnal sose volt még bajom.
-
TIT
veterán
válasz
inf3rno #2867 üzenetére
Hardverkernél 1 hónapot volt egy vacak dp kábel,írtam a tulajnak rögtön mehettem az újért.
Vga 2 napig volt szervízben de azzal lehet malacom volt.
Compkernél vegyél 90%-ban a legolcsóbb és a 20 ropis cougar egeret visszavittem mert nem tudtam megszokni 10 nap után és visszavették zárás előtt 20 perccel és másnap 10-kor már a számlámon volt a pénz. -
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2868 üzenetére
Ezt furcsállom, mert a weboldalukon nem találni egyetlen email címet sem. Csak űrlap van a "reklamációk" kezelésére, ami pár hónapja nem működött megfelelően, és gyanítom, hogy mostanra sem javították, mert nem érdekük. Elsőre én csak úgy tudtam garanciát intézni velük, hogy a véleményezésnél beírtam, hogy hibás a garis űrlap, és hogy továbbítsák a kérelmet a cégen belül a megfelelő helyre. Másodikra már ez sem jött össze.
-
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #2867 üzenetére
Alza nekem eddig mindig kiküldte a futárt a megbeszélt napon. E-mailt szoktam nekik írni, megírom a termék nevét, hibáját, meg csatolom a PDF-ben kapott garancialapot, aztán kész is. Ingyen elviszik a hibás terméket, és ingyen hozzák is a cserét. Ha meg nem csere lesz, akkor meg visszautalják az árát teljes egészében, ahogy kell (tehát nem edigital módjára).
Emag ugyanez, szintén gördülékenyen megy a garanciális ügyintézés, ráadásul náluk működik a webes felületen keresztüli garanciáztatás/termékvisszaküldés is, tehát még csak e-mailt sem kell írni nekik, egyszerűen rákattintok a kívánt opcióra, és már készen is vagyok 1 mp alatt. Nekem is gyorsabb és egyszerűbb így, az ügyfélszolgálatnak is jobb így, mindenki jól jár. Elvileg ez létezik az Alzánál is, csak eddig még soha nem működött nekem, úgyhogy náluk az e-mail a célravezető. -
inf3rno
nagyúr
Addig jó, amíg személyesen csinálod. Ha az ország másik részéről próbálod elérni őket, akkor nem válaszolnak, ha mégis visszaírnak, akkor meg nem küldenek futárt. És ez 20k-s egérnél volt garancia ügyintézés, nem 300k-s kijelzőnél.
Nálam egyelőre Ipon, Alza tiltólistás, de Aqua-tól és Edigital-tól se vennék semmit 10k felett és a Microstore-nak sincs túl jó hírneve, bár tőlük is rendeltem már. Hardverkertől szoktam rendelni, de gondolom majd ők is kihullanak, ha egyszer garanciáztatni kell náluk. Egyelőre megúsztam. A tartósabb dolgokat, mint pl SSD, CPU, memória hardverapróról veszem. Több értelmét látom így, mert ki van próbálva, biztosan működni fog, szemben a boltival, aminél van pofájuk ugyanúgy használtat küldeni és sokszor olyat, ami ráadásul még hibás is.
-
lafaty80
addikt
válasz
#24845312 #2855 üzenetére
Így legyen lottón ötösöd
2 csomagként adták fel, amiből még csak az egyiket kaptam meg.... hát emberek... kolléga emag-ról rendelt valami 1500-os sz@rt, díszdobozban küldték. Nekem ebook olvasó + telefon + webkamera zacskóban.
Persze "OPEN BOX" szolgáltatást nem kaptam és ne mis kérhettem volna. Webkamera doboza szétszakadva, benyomódva... írtam is nekik egyből, azóta képeket is küldtem. Meg jeleztem is nekik, hogy még kipróbálni sem tudtam/akartam, nehogy hozzányúljak a termékhez (maradjon szépen így). Most várom a válaszukatKözben jött egy autama levél tőlük, hogy értékeljen az ügyfélszolgálatot, mondanom sem kell, nem pontosan azon az ügyszámon amit kaptam tőlük, érdekes
-
Rick4
félisten
Hogy nagyon pozitív is legyen, Alzánál vettem egy 313K-s vadiúj projektort, de nem jött be képileg, és ez sajnos tényleg olyan, hogy nálam a megszokott dolgoknál derül ki, mi van vele, a weboldalon katt a visszaküldésre, jött egy mail, bementem a körúti központba, számot húztam, 2 perc múlva már én jöttem, a számot kellett bediktálni, hibás-e a készülék, vagy csak meggondoltuk magunkat, utóbbi, oké, tehát nem kell javítani a készüléket, itt írd alá, tessék vissza a 313K. Nem volt 5 perc az egész, ez így 100% korrekt. Nem akarok visszaélni a lehetőséggel, de mint korrektség, mindenképp jónak találtam megemlíteni a dolgot.
-
#24845312
törölt tag
Itt most egyetlenegy alkalommal az elállás nem az edigital hibája miatt lett, bár ennek jelentősége nincs is, mivel internetes rendelés esetén mindenféle indoklás nélkül el lehet állni. Kb 2-3 hónap elteltével a termék árát is visszakapták szüleim (csökkentve a kiszállítási díj 4-szeresével), bár ez sem ment olyan gördülékenyen és gyorsan, ahogy kellett volna. Mondjuk még mindig jobban jártunk, mint az a sok károsult, akik azóta is futnak a pénzük után, és kénytelenek pereskedni az edigital-lal szemben. Van egy külön nekik készült facebook csoport is, ha esetleg valakit érdekel, és problémája támad, ott tudnak esetleg tanácsokat adni neki is.
Nekem személy szerint nagyon sok problémám volt velük, elegem lett, se időm, se kedvem, se energiám nincs velük sz@rakodni már, tőlem egy fillért nem fognak többet látni, az biztos.
-
#24845312
törölt tag
Ez nem egyetértek, nem értek egyet kérdése, én a tényeket írtam le, hogy hogyan jártam velük.
A visszaküldéses esetnél egy nagyméretű dologról volt szó, ami nem nálam volt, hanem a szüleimnél, és így tudtuk csak megoldani. Ide Győrbe a boltjukba nem lehetett visszavinni, Budapestre kellett volna. Gondoltam ha 3ezer Ft körüli összegért szállították ki, akkor visszafele is majd kb ennyi lesz. Hát nagyon nem.Lehetséges, hogy nagyon el vagyok kényeztetve az Emag/Alza kaliberű webshopok által, ahol is ingyen kiszállítják, majd egy esetleges elállás esetén ingyen vissza is viszik a termékeket. Illetve ha garanciáztatásról van szó, akkor is ingyen elviszik, és a cserét is ingyen kihozzák. Így is lehet csinálni. De ami nekem teljesen érthetetlen, hogy ha 3ezer Ft körüli összegért ki tudták szállítani, akkor visszafele hogyan lett ebből 4-szer ennyi? (Ugyanaz a cég hozta ki, aki vissza is vitte, velük állnak szerződésben.)
-
ACE-
addikt
válasz
#24845312 #2855 üzenetére
Megtehetted volna azt is, hogy sima postával küldöd vissza, egyszerűbb és olcsóbb is lett volna... senki nem mondta hogy az Edigital-al küldd vissza, egyéb módon is visszajuthattad volna, az elállás az ilyen. Szóval ebben nem értek egyet veled. Nekem még sosem volt ilyen gondom velük, bár én budapesti vagyok és egyszerűbb visszajuttatni, ez igaz. De legrosszabb esetben is postacsomag 2100 Ft 10kg-ig.
-
#24845312
törölt tag
válasz
lafaty80 #2852 üzenetére
Ne felejts el majd csomagbontáskor videót készíteni, az edigital a létező legproblémásabb webshop, ahonnan eddig rendeltem. Nálam abszolút tiltólistásak.
Kaptam már hiányos terméket tőlük, volt már a csomag tartalma is hiányos, garanciapapírt nem szeretnek adni, ügyfélszolgálatuk kb a nullával egyenlő, amikor kellett volna, telefonon sem tudtam senkivel beszélni, e-mailre meg csak hetek múltán válaszoltak. A 14 napos termékvisszaküldés is érdekes módon néz ki náluk, 3ezer Ft volt a kiszállítás egy csomagra, vissza viszont már 12ezer Ft-ért vitték. Magyarán így vontak le egy bizonyos összeget a visszaküldött termék árából, csak ők nem így hívták, hanem szállítási díjnak (ami valamilyen furcsa oknál fogva a 4-szerese lett a korábbi szállítási díjnak). -
lafaty80
addikt
Email megvolt, majd válaszolnak, gondolom...
Amúgy igen, egy normális webhelyen, ha kosárba rakod a terméket még nem fogja "fogni" a készletet, de amint meg is rendeled, már nem kellene elérhetőnek lennie.
Inkább csak akkor zavarna, ha nem tudnának szerezni ilyen terméket, ami borítaná a hitel összeget és kérelmet is. Gondolom nekem kellene újra szívni vele. Szrencsére nem létszükség még egyik termék sem.
-
Rick4
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Apple MacBook
- Projektor topic
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OpenWRT topic
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mesterséges intelligencia topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Billentyűzet gondom van
- További aktív témák...
- Meta Quest 3 128gb - Garanciás 2025.10.16-ig
- Eladó! Azonnal indítható Sugar Daddy társkereső az angol piacra Készen áll a pénztermelésre
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest