Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz eagleberg #2896 üzenetére

    Egy Cherry MX Brown switch-es Ozone Strike Pro-ról menekültem erre, mert ott a space játszotta pontosan ugyan ezt, csak már nem tudtam gariztatni...

    Igazán az is 1 éven belül kezdte már, csak ott a számlájával voltak gondok és nem akartam szórakozni a garanciájával, meg magyarázkodni, inkább hagytam a francba... viszont abból vontam le azt a következtetést hogy igazából a Cherry is csak egy név már, minőség nincs mögötte, és úgy voltam vele hogy akkor a Kailh se lehet rosszabb...

  • Tyrel

    őstag

    Tesoro Gram Spectrum (Agile Blue) billentyűzetet vásároltam április végén a Konzolok Szervízénél (épp jó áron volt), de bár ne ott vettem volna...

    Először is gond akadt a számlázással, mert az ügyefogyott rendszerük mindenáron egy évekkel korábbi megrendelésem számlázási adatait akarta használni, hiába írtam be újat... ezen levelezgettünk egy sort, végül "megoldották", de ennek egy érdekes mmellékhatása az lett, hogy nem kaptam számlát :W , csak a rendelési visszaigazolást, aztán meg a termékkel együtt egy garancialevelet... mind1, ezt még elengedtem, végül is a garancialevél a lényeg.

    Utána jött az, hogy egy csodálatos Fáma Futár nevű céggel szállíttatnak, de ez valami múlt századi futárszolgálat, ha lehet egyáltalán annak nevezni őket. Némi e-mail-es veszekedés és többszöri telefonálás után végül a feladástól számmítva egy héttel később kaptamm meg a megrendelt termméket, me' tényleg végül is nem azért vettem mert kell, persze gyerekek, ráér az jövőre is... :W
    Mindenközben össze-vissza hazudoztak, pl. hogy ÉN lemondtam és másnapi szállítást kértem, meg ilyenek, holott akkor még nem is beszéltem velük (csak miután ezen jól felkaptam a vizet).

    Na de végre megérkezett a billentyűzet, használtam is nagy megelégedéssel kb. egy hónapig, amikor is elkezdett egy fura hibát produkálni:
    az M karakter néha 1 leütésre 2-3 M betűt ír, ahogy az ebben az irományban is látható (szándékosan nem törlöm vissza őket).

    Nyilván itt jött volna az hogy akkor gari... De a Konzolok Szervíze weboldalán, és amúgy magán a garanciapapíron nagyon minimális (leginkább semmi) információ nincsen a garanciális ügyintézésről, csak egy fizetős szervíz-szolgáltatást nyomnak ezerrel mindenhol, de arra az eshetőségre hogy a te terméked még garanciális és nem kell fizetned a javításért, arra ritkán térnek ki.

    Mind1 végül is e-mail-ben meglett a szervíz, mondták hogy küldjem nekik vissza a cuccot (ahogy akarom) aztán majd intézkednek. Önköltségen visszaküldtem nekik a billentyűzetet, mmajd rá pár nappal hívnak, hogy ők ezt kipróbálták (lehetett vagy 2 perc) de szerintük jó ez. :Y
    Hát mondom szerintem meg nagyon nem, próbálgassák csak tovább, mondtam nekik hogy gyors gépelés közben gyakrabban jelentkezik a hiba, meg kicsit kísérteties, nem lehet 2 perc alatt reprodukálni, de használják csak és rájönnek hogy szar.
    Erre kb. annyi volt a válasz hogy jó-jó, másnap még kicsit próbálkoznak vele aztán majd újra hívnak hogy mi legyen.

    Rá pár nappal egyszer csak megjelent egy Fáma futár a semmiből, nulla előzetes értesítés, semmi, és visszahozta a billentyűzetemet, meg "természetesen" kért még utánvétet is, merthogy a futárköltséget a Konzolok Szervíze ugyan nem állja, se oda, se vissza, hiába a garancia. :W
    Gondolom mondanom sem kell, hogy a billentyűzet ugyan úgy szar mint volt :W , elég rajta pár percet gépelni, pl. egy ph! hozzászólást megírni és rögtön látod hogy néha elég bőkezűen osztogatja az M-eket.

    Itt nem adtam fel a dolgot, de túl elfoglalt vagyok én ahhoz, hogy ilyen szarházi boltokkal vitázzak. "Aki hülye haljon meg."
    Szerencsémre azonban létezik egy tesoro.hu (mármint a ".hu" rész a szerencse) oldal, ahonnan elég gyorsan ki is derül, hogy van magyarországi képviseletük a Computer Emporium személyében.

    Felkerestem őket is e-mail-ben, leírtam a hibajelenséget és azt is ahogy a Konzolok Szervíze eljárt az ügyben. Meglepően gyorsan és elég profin, prémium perifériák gyártójának regionális képviseletéhez méltóan válaszoltak, majd aztán felkerestek telefonon is:
    elmondásuk szerint az általam tapasztalt hibajelenség elő-előfordul a mechanikus billentyűzetek gyártása során (a Konzolok Szervíze, szervízként erről miért nem tud? :W ), és valószínűleg némi erőszakkal (switch igazgatásával) vagy maximum egy forrasztópákával javítható is, de természetesen ( :Y ) ezt és a bevizsgálást nem kell kivárnom. :Y Következő munkanap feladnak számomra, ingyen (!!!) futárral, egy enyémmel azonos (de hibátlanul működő) billentyűzetet, ha az megérkezik akkor a hibás darabot adjam át, az újat meg használjam egészséggel. :R

    Kész, ezt hívják a 21. században garanciális ügyintézésnek! Köszönet a Computer Emporium munkatársainak ammiért a nyugati piacok korrektségének fényével világítják be balkáni kis hazánk sötét egét! :R :DDD

    A Konzolok Szervíze meg nyaljon sót!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés