Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
TIT
veterán
A szerelő miért nem csinálta meg mondjuk?
Nem mintha egy 0km-est javítani kéne de ez vicc,hogy egyesek elmennek 2 hétre pihenni és január közepéig megáll az élet,főleg a kereskedelemben nincs ilyen.
Az edigitalos meg nem lehet ennyire aberált,hogy emaileket írogat hivatalos ügyben,ott a céges teló telefonáljon,vagy levonják tőle?
Emailekre hetekig nem reagálnak vagy soha.
Bemenni a boltba aztán panaszkönyv,arra csak megmozdulnak,jobb mint a fogyvéd.
Mondjuk Candyt semmibe nem vennék. -
inf3rno
nagyúr
Csak zárójelben jegyzem meg, hogyha az első 3 napban hibásodik meg, akkor kötelező lett volna kicserélniük, nem pedig javítgatással meg ilyenekkel húzni az időt. Ez már nagyon régóta törvény. Békéltető testülethez szerintem lehet fordulni a sztorival, de érdemes felhívni a fogyasztóvédelmet, nekem legalábbis telefonon egész jó tanácsokat adtak. Ha nem akarod jogi útra terelni, akkor én visszakérném a plusz x év garancia árát, mert lófaszt nem csinálnak (és nem a pultos manótól, hanem a főnökétől), és megszerelném a helyedben. Elvileg értesz hozzá annyira. Egy másik lehetőség, hogy visszakéred a vételárat, aztán vigyék a .csába.
-
dioka7
senior tag
2018.12.12-én rendeltem egy hűtőszekrényt az edigitaltól. Ezt 2018.12.19-én 16:20-kor ki is szállították. Kérdeztem a szállítókat, azt mondták, hogy 2-3 órán át nem lehet beüzemelni. Én 23:00-ig vártam vele (biztos, ami biztos), majd bedugtam és....és nem történt semmi. A készülék nem indul el. Áram van benne, belül világít, a hőfokszabályzót viszont akárhogy állítom, a készülék nem kapcsol be. Nem indul el a kompresszor. Lévén, hogy villamosgép szerelő a szakmám, és a hűtőgépgyárban dolgoztam pár évet, annyira értek hozzá, hogy egyértelműen kijelenthetem, hogy rossz. Természetesen nem szedtem szét, nem nyúltam hozzá, hogy nehogy emiatt ne tudjak a garanciális jogommal élni (amit +3 (összesen 5) évre megvásároltam). Ezután 2018.12.20-án elmentem a hozzám legközelebb eső edigitalba, hogy hátha tudnak segíteni, ahol kaptam egy e-mail címet. Na ez aztán a segítség....Írtam nekik és miután nem válaszoltak semmit, így 12.29-én ismét bementem, ahol az illetékes kolléga telefonálgatott kicsit az ügyemben, majd közölte, hogy a 2 ünnep közt nem dolgozik a panasziroda, ezért legyek türelemmel, január első hetében biztosan rendeződni fog a dolog.
2019.01.04-én ismét bementem, mert senki meg nem keresett. Ekkor ismét telefonált, majd közölék vele a telefonba, hogy a 12.20-án küldött levelem "nem találják", és hogy gyorsabb lenne a garanciafutárt egyből felhívni. A pultos manó, próbálta hívni, de folyamatosan foglalt a Candy vonala, nem lehet őket felhívni. Ekkor írt egy emailt, amelyben leírta a tényeket és elküldte nekem és a candy-nek is. Ezután újra a várakozás következett, 01.08-tól már én is hívogattam, de folyamatosan foglalt, valamint az edigital is elérhetetlen. 01.09-én írtam egy újabb emailt, amire azóta sincs válasz. 01.10-én újra bementem. Ekkor ígéretet kaptam, hogy küldenek egy olyan számot, ami elérhető biztosan. Na azóta is küldik..... De a régit próbálgattam és nagy nehezen sikerült elérnem a szervízt. 01.14-én kijött egy szerelő és megállapította, hogy a hőfokszabályzó nem működik. "A kínai ipar remeke". Miután elment a szerelő, beültem a kocsiba és elmentem az edigitalba ismét, ekkor már ötödjére, minden papírral. A boltvezető volt épp a pultban, de azt mondta, hogy csak annyit tud tenni, hogy ír egy emailt, és várunk rá vlaszt. Természetesen arra a címre, amire eddig is írogattam, és semmi válasz nem jött sosem. Tehát most ott vagyok, hogy van egy hűtőm, ami nem jó (sosem volt jó) és van egy papírom a rossz hűtőmről. És az edigital mindezt telibe sz@rja. Nem lehet senkivel beszélni, nem lehet semmit intézni, hogy kicseréljék. A boltban emailt írogatnak, az emailekre nem válaszolnak. A telefonban "megemelkedett várakozási idő" van, de 30 perc után sem veszi fel senki. Azért nem küldtem vissza 14 napon belül, mert 15k-val olcsóbb volt, mint bárhol, máshol és nekem kell egy hűtő. Lehetőéeg olyan, ami működik is. Persze amennyi kaját azóta kidobtam, már megérte volna drágábban is, csak működne. Ha valaki tud egy edigitalos elérhetőséget (bármilyet), ahol lehet egy emberrel érdemben beszélni, azt nagyon megköszönném! -
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz
SunMount3r #2688 üzenetére
Én sem számítok túl nagy válaszokra. A pénzem kapjam vissza, vagy egy normális terméket és kész.
Meglátjuk.
-
SunMount3r
nagyúr
válasz
HartgeH3-2.8 #2686 üzenetére
Én 9. munkanapja várok tőlük valamit (pontosabban az ED-től), amire 3 nap szállítási határidőt írt a bolt. Azóta még egy fuvarszámot sem kaptam, rendelésem állapota azóta is változatlan.
Írtam már az ügyfélszolg.-nak, válasz persze semmi. Egyelőre még "ülök szépen nyugiban"
...
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok!
A trans o flex új nevén Express One futárcégről van valakinek friss tapasztalata?
Rendeltünk alzából legót, szerencsére emiatt kevésbé aggódom. Ingyenes szállítás van. Viszont amikor megjött a levél rádocsálkoztam, hogy trans o flex. Na mondom bakker....
Nekem személyes tapasztalatom nincs velük hála égnek, de olvastam dolgokat.Remélem azért valahogy ideér a cucc
-
válasz
Goldberg03 #2683 üzenetére
Nah ez az amivel soha senki nem fog foglalkozni
-
válasz
Goldberg03 #2679 üzenetére
Jah, és ha megnézed érdekes módon amikor a Riverholding (west-tel.hu) befejezte az ügyködését tavaly év vége felé, utána lépett színre a BSA Trade Europe (diszkontdepo.com).
Legalábbis az értékelések pont akkortól datálódnak... -
Villa7
tag
Nem értem az emagot... dec 26. rendelés mindig rögzített státuszban. pedig csak egy szaros gépház... a BF rendelés előbb megjött, mint egy karácsony utáni szimpla...
-
Seirei
tag
válasz
Goldberg03 #2679 üzenetére
Úgy hogy az emag a legnagyobbra nőtt ótvar kereskedő amit érdemes elkerülni, kicsit sem lep meg hogy hasonló kaliberű cégekkel "partnerkednek".
-
Goldberg03
tag
Érdekes ez az egész, mivel a bolt ami elméletileg megszűnt az:
RIVERHOLDING Kft.
1083 Budapest, Baross utca 103. fszt. (E-cégjegyzék szerint)és most is működik emagon ezzel a címmel egy másik nevű cég
BSA TRADE EUROPE
Baross utca 103. fszt. [link]Mondjuk az értékeléseikből minden kiderül [link]
Nem tudom, hogy az emag hogyan engedheti, hogy ilyen boltok hirdessenek az oldalukon, mint a partnereik.
-
TIT
veterán
válasz
SunMount3r #2677 üzenetére
Tavaly nekem is több napig tartott kihozni nekik.
-
SunMount3r
nagyúr
Az ExtremeDigital-os Transz-o-Flex tényleg ennyire "csiga"? 27.-én adtam le a rendelés, egy olyan termékre aminél a kiszállítást 1-3 munkanapra írják, de még mindig nem jött meg, sőt még fuvar azonosítót sem kaptam.
Az ED oldalán viszont 27.-e óta a "Feladásra került" jelzés szerepel. -
#77646080
törölt tag
válasz
Goldberg03 #2673 üzenetére
Szinte biztos, hogy nem érné meg ebben az esetben, és szintén a linkelt (Jogász-)topikot javaslom. Kapni fogsz segítséget náluk.
-
Seirei
tag
válasz
Goldberg03 #2673 üzenetére
Nem tudom mennyi a díja, de jogász topicban talán többet tudnak.
-
Seirei
tag
válasz
Goldberg03 #2670 üzenetére
Közjegyző
-
Seirei
tag
válasz
Goldberg03 #2668 üzenetére
Ha bolti garanciát adtak: először megpróbálhatod a fogyasztóvédelmet, de ahhoz ne fűzz nagy reményeket,ezért érdemes elindítani egy pénzfizetési kötelezettség végrehajtást is jogi úton.
Ha gyári: próbáld meg felvenni a gyártóval a kapcsolatot. -
ACE-
addikt
válasz
Goldberg03 #2665 üzenetére
A cég székhelye: 1083 Budapest, Baross utca 103. fszt.
A cég telephelye(i): 1134 Budapest, Kassák Lajos utca 12. 1. lház. als.1 1.alb.
A vezető tisztségviselő(k), a képviseletre jogosult(ak) adatai
Sári Miklós (an.: Nagy Ilona)
Születési ideje: 1968/08/03
1157 Budapest, Kőrakás park 5. 4. em. 36.A cég elektronikus elérhetősége
A cég kézbesítési címe: bmkontroll@gmail.comForrás: E-cégjegyzék
-
válasz
Goldberg03 #2665 üzenetére
Igen, bár az Emag-os oldal címe "West-Tel által forgalmazott termékek" és ugye tök üres, úgyhogy gondolom már ott sem aktívak
-
-
Goldberg03
tag
Sziasztok!
Tud valaki valamit a West-Tel.hu-ról? Mert nem jön be az oldaluk, meg Facebook-on sem találom őket.
Vettem tőlük egy telót, ami beszart, de még garis. Ilyenkor mit lehet csinálni? -
TIT
veterán
válasz
SunMount3r #2661 üzenetére
Helló!
Hivatalos forgalmazó,úgyhogy biztos gyári garit ad pl.Htc.
Nem tudom milyen márka kell,esetleg kérdezd meg őket.
Jobbak mint a mobilüzletek 70%-a pl.körúton.....azok szeretnek boltit adni. -
SunMount3r
nagyúr
Hello!
A Speedshop-ról mi a véleményetek? Itt rákeresve találtam ugyan pár negatív hsz.-t, de nem tudom ez mennyire általános.
Garancia ügyben lenne érdekes főleg (ha úgy alakulna). A termékoldalakon amúgy nem írják, hogy gyártói, vagy csak bolti rá a garancia, erről tud valaki valamit?
Köszi!
-
TIT
veterán
válasz
inf3rno #2658 üzenetére
Benne vagyok,mi lennénk a legjobbak,úgyis kereskedelemben dolgozok 30 éve.Csak minket még megneveltek...már ha kellett.
German_TD: Így van,én csak legutóbb robotgépet vettem tőlük mert ott volt a legolcsóbb és márkaszervíz garit kaptam és nem az ő kényüknek-kedvüknek voltam kiszolgáltatva.
-
#77646080
törölt tag
válasz
Graphics #2649 üzenetére
Nagyon hasonlóan jártam én is velük.
Sok évig elégedett vevőjük voltam, rendszeres vásárló. Egy ilyen eset után viszont tiltólistára tettem őket, kizárt, hogy valaha is az EDigitaltól vegyek bármit is és senkinek sem ajánlom őket. Tróger, igénytelen, szemét cég.
Megérte nekik? Igen, a pillanatnyi haszon... mert rövid távon gondolkodnak. Ostobák. Tuti elégedett, rendszeres vevőt elüldözni, nem hatékony tevékenység.
-
TIT
veterán
válasz
szuladam #2656 üzenetére
Ugyan már,szemét egy banda,2 hét után ismerték el,hogy a vinyó rossz,addig nem volt az,csak amikor mondtam,hogy telepítsenek rá akkor wint és nem jött össze,akkor ismerték el,hogy rossz a vinyó.
A Mammut vezetője is egy simlis,azt mondta nem ajánlja,hogy fogyvédhez forduljak mert nekem kell fizetni stb....ja persze.
Ráadásul drága is.
A szervizes meg egy hisztis idióta,átvette a gépet papír nélkül,aztán amikor mondtam,hogy nem ártana ráírni mi van benne csapkodott+minden,hogy ezért nem akarta mert 5 perc papírmunka még pluszba.
Van egy pár elszállt számtech.bolt aqua is akik azt mondják akkor veszik fel a telót ha ráérnek.Na normális helyen ez nem így megy,max.számtechbe. -
szuladam
aktív tag
válasz
szylvga #2650 üzenetére
A titkot már sikerült megfejtenem. Ennyire én sem vagyok buta, hogy este 8-kor kezdjemhivogatni őket...
Minden alkalommal a nyitvatartási időben hívtam őket, elhiheted, (összes kb 15x csörögtem) egyszer sem vették fel.A békéltető bejelentést pedig ma elindítottam.
Egyébként szerintem itt lenne a helyük, mert az eset után jó pár órán át keresgéltem véleményeket és nagyon megosztóak. És ha már egy boltról 50-50% van a jó és rossz tapasztalat akkor azt nehogy már megbízhatónak nevezzük...
-
inf3rno
nagyúr
Irj a békéltetőnek, ne vedd figyelembe szerintem, hogy az emag mit fröcsög, nem hiszem, hogy hivatalos lenne bármilyen szempontból, amit tőlük kapsz. Ha ott kiderül, hogy elutasították, akkor lehet továbblépni a bíróságra gondolom. Van itt egy jogi fórum, ott tudsz tájékozódni a továbbiakról. [link]
Nekem nagyon hasonló ügyem volt az iponnal annak idején, csak ott már a dobozból kivéve látszott, hogy használt monitort küldtek új helyett tele ujjlenyomattal, és első beüzemelésnél fekete volt a kijelző egyik sarka, törölgetnem se kellett. 3 napon belül akartam cseréltetni, ott először garanciát akartak én meg azonnali cserét. Utána volt vagy 30 levélváltásom velük, aztán a végén a fogyasztóvédelmet felhívtam, és ők mondták, hogy álljak el. Igy is duplán fizettem a szállítást, de legalább a pénzem egy része visszakerült. Sajnos nem új ez az egész az elektronikai dolgokkal foglalkozó cégeknél, és nem tudom, hogy van e valami összefonódásuk a hatóságokkal, vagy miért ilyen elnézőek velük szemben.
-
Seirei
tag
Üdv, frissíteném fejleményekkel a storym mert homár valamiért nem nagyon akarja lehozni.
Hazai "gyártói garanciát" nyújtó szerviz szintén lepattintott.
Fogyasztóvédelem természetesen hárított hogy nem hatósági ügy, vigyem bíróságra.
Emag visszapattintotta a tv-t szervizből, egy teljesen röhejes munkalappal párosítva (sorozatszámot figyelni!), kép.Megkérdeztem, hogy mi ez, semmi konkrétum nincs tisztázva rajta, gyakorta náluk állt 3 hétig a tv vagy mi? Válasz természetesen nem érkezett, többszöri email és ügyfélszolgálaton töltött 20+ perc várakozás után se.
Mindeközben a online vitaplatformon kaptam jelzést, hogy a békéltető átvette a panaszt, dolgoznak rajta.És akkor a ráadás: válaszra méltatott egy ügyfélszolgálatos kolléga emag logo, címke, signature, minden egyéb nélkül, így max címről jöttem rá hogy tőlük jött. Egy jegyzőkönyvet küldött. Melyben a hazai szervizzel azonos városban található békéltető testület bírálata szerepel
. Elutasítják a panaszkérelmem melyet elvileg én nyújtottam be hozzájuk (?????) mert "valamilyen külső erő hatására a kijelzőt alkotó cellák fala megrepedt és a cellákban található folyadék összefolyt."
Ezek szerint úgy lett beadva hozzájuk panasz, majd ítélethozás, hogy én arról idáig nem tudtam. Jegyzőkönyvet is emagos ügyintéző küldte.
Ráadás kettő: a kibocsátott garanciapapíron mintha kicsit más lenne az a sorozatszám mint ami a szerviz munkalapon (és az ott látható sorozatszámot használva a jegyzőkönyvben is) szerepel, kép.
De igen, tudom, én vagyok a tudatlan fogyasztó aki nem tud semmit meg amúgy is minek mentem oda.
-
inf3rno
nagyúr
Én ma rendelem meg a forrasztópákát az egérhez. Ennyit az Alzáról meg a garanciájukról.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- (új, bontatlan) Kingston 8GB DDR4 3200Mhz CL22 (Foxpost:+1400Ft)
- Új állapotú ASUS TUF Gaming A15 FA507NU - Ryzen 5 7535HS, 15.6FULL HD 144Hz, 1TB SSD, 32GB
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T580 - i7-8G I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
- Teljes magyar Logitech Mx Keys Mini billentyűzeted lehet.
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 4th - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest