Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Seirei

    tag

    válasz Seirei #2653 üzenetére

    Ismét szeretném frissíteni a történetem.

    Semmi nem történt, ellenben az emag így egyben meg is lopott, mert a meghibásodott készülékemen ülnek december eleje óta miután nem vettem át anélkül, hogy bármit is tettek volna az ügy érdekében (év eleje óta folyamatosan érdeklődtem az önköltségen történő javítás lehetősége iránt).

    A budapest békéltetőnek az online vitaplatform által megadott 90 nap döntéshozási ideje március közepén járt le, természetesen semmilyen megkeresésemre nem reagáltak, telefonon és személyesen is elérhetetlenek voltak.

    Úgy döntöttem, hogy egy európai fizetési meghagyást kezdeményezek viszont ez már teljesen idegen téma számomra,és ahogy látom hivatalos okmányként románra is kell fordíttatni.
    Esetleg erről bővebben tud valaki valamit?

    (Jogász topicba most copy-pastelem az esetet).

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz Seirei #2653 üzenetére

    Irj a békéltetőnek, ne vedd figyelembe szerintem, hogy az emag mit fröcsög, nem hiszem, hogy hivatalos lenne bármilyen szempontból, amit tőlük kapsz. Ha ott kiderül, hogy elutasították, akkor lehet továbblépni a bíróságra gondolom. Van itt egy jogi fórum, ott tudsz tájékozódni a továbbiakról. [link]

    Nekem nagyon hasonló ügyem volt az iponnal annak idején, csak ott már a dobozból kivéve látszott, hogy használt monitort küldtek új helyett tele ujjlenyomattal, és első beüzemelésnél fekete volt a kijelző egyik sarka, törölgetnem se kellett. 3 napon belül akartam cseréltetni, ott először garanciát akartak én meg azonnali cserét. Utána volt vagy 30 levélváltásom velük, aztán a végén a fogyasztóvédelmet felhívtam, és ők mondták, hogy álljak el. Igy is duplán fizettem a szállítást, de legalább a pénzem egy része visszakerült. Sajnos nem új ez az egész az elektronikai dolgokkal foglalkozó cégeknél, és nem tudom, hogy van e valami összefonódásuk a hatóságokkal, vagy miért ilyen elnézőek velük szemben.

Új hozzászólás Aktív témák