- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
Új hozzászólás Aktív témák
-
eL Geri
őstag
Sziasztok
Hihetetlen, hogy minden bolt milyen problémás - legalábbis ez jön vissza a fórumok alapján
Én egy pozitív tanácsot szeretnék kérni:
Hol lenne érdemes Budapesten, személyes átvétellel iPhone 6/6S-t venni?
Jó lenne nem a hivatalos Apple áron (Apple boltban), de azért Apple garival, mindenféle átvágás nélkülTalálkoztatok már ilyennel?
-
McAdam6
aktív tag
Pár éve egy másik webshop szinte szó szerint ezt játszotta el velem, a vége fogyasztóvédelmi vizsgálat lett. Úgy látszik ez egy bevett trükk...
Érdemes a gyártóval RMA-ztatni. -
balintdavid
tag
Listát gyarapítanám az Aqua-val.
Sztori a következő:
Múlt héten bekrepált az Aquánál rendelt HDD-m, megrendeltem hozzá a garanciafutárt.
Ma írnak vissza, hogy garanciális javítás nem lehetséges, mert a sarka sérült (lásd képen)
[link]
A HDD-n nyoma nem volt még ilyen sérülésnek mielőtt feladtam, szerencsére lőttem pár fotót feladás előtt
[link]
Apró hajszálkarcok voltak ugyan rajta, de azok azért mert 1 tök vékony "refurbished" feliratú antisztatikus zacskóban adták fel amikor vettem, azon kívül semmibe nem csomagolták. (szóval eleve nem is gyári új terméket adtak el, ami eladáskor sehol nem volt feltüntetve)Jeleztem feléjük hogy feladáskor még nem volt ilyen jellegű sérülése, erre azt reagálták, hogy szállításból eredő sérülésre nem vállalnak felelősséget, tetszettem volna rendesen becsomagolni. A termék amúgy az antisztatikus zacskón kívül kb 10 négyzetméternyi szivacsba volt csomagolva, ami egy korábbi aquás rendelésemnél egy komplett tévé bélelése volt, szóval ez mint indok nevetséges.
-
vass1024
tag
Sziasztok!
Vennék egy használt gépet ami még garanciás. Computer Imperium-ból lett véve összeszerelve. Minden specifikáciot tudok, azokkal nincs is gond csak selejtes alkatrészektől félek (mint pl, Ipon vagy egyéb megbizhatalan boltok, hogy 1 hónap megy a cucc és helo aztán gariztatás egy pereskedéssel ér fel)
Szerintetek meg merjem venni?
Garanciáztatással van már tapapsztalat?Üdv. Ádám
-
Pikkolo^^
addikt
Mielőtt ítélkeznétek ne essetek ezekbe a helyzetekbe: Trükkös fogyasztói visszaélések
-
Nestor16
senior tag
Üdv!
Egy ismerősöm vásárolt náluk egy HP laptopot, már többször vissza lett küldve garanciába, nem túl rövid határidővel javítgatták, és teljes értékűen sosem kapta vissza, mert általában elrontották a javítást. Például kicserélték a billentyűzetet, de angolra és nyikorgott a zsanérja, rossz akkumulátorral kapta vissza. 30%-nál egyszerűen lekapcsolt az egész gép és nem működött tovább, csak ha töltőre tette.
A gyári garancia meg már lejárt és azt mondták neki a HP szakszervizben, hogy mivel nem garanciálisan lett javítva avagy a bolt kicserélte a billentyűzetét, ezért nem cserélik.Aztán most küzd a bolttal, hátha sikerül valamit elérni...
Arról nem beszélve, hogy szerintem rosszul tájékoztatták az ismerősöm, mert amíg szervizben van gari miatt a termék addig az az idő hozzáadódik a garancia idejéhez, illetve ha cserélnek benne egy alkatrészt akkor arra meg kéne újulnia az 1 évnek. Na meg a szállítás sem volt mindig precíz... Lötyögő dobozban vitte el a gépet a futár, úgy hogy hallani lehetett hogy koppant egyet... -
negroo
aktív tag
válasz
H4CKmyM1ND #1802 üzenetére
Röviden be irod a keresőbe ema rá jösz hogy indult ez a rendes cég.
edigi se különb ott csak a gari meg a pénz vissza utalás gáz.
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Az ujgsm boltrol van valakinek velemeny? -
itouchfan
senior tag
[Prémium PC] webáruházról valakinek van esetleg tapasztalata?
-
Pistike985
csendes tag
Az XPLAZA.HU (KANDER néven) visszafizette 16 nap után az előreutal összeget.
-
TIT
veterán
válasz
H4CKmyM1ND #1802 üzenetére
E-mag se jobb,ott is megtartották a laptopot pénz meg sehol és román bill.-es laptop volt,mall.hu meg cseh cuccokat hoz be,arra is más jogszabály vonatkozik és volt velük is garis gond.
E-magnál többe kerül a szállítás mint maga a termék. -
H4CKmyM1ND
tag
válasz
H4CKmyM1ND #1794 üzenetére
Kicsit bővebben az xplaza.hu-s történet.
Röviden: 14 napon belül visszautalták a pénzt.
Hosszabban: DE!
Csak finoman kérdezem.
1. Miért utalnak az első e-mailben a számlaszámmal arra, hogy utald át a pénzt előre.
- telefonban már azt mondta egy hölgy, hogy addig nem szabad utalni, amíg nincs egyeztetve! a termék.
Automatikus e-mail jön a rendelésről, mi mást kellene egyeztetni OMG.
2. Miután a rendelés másnapján rájuk telefonáltam, kiderült, hogy 16 napot kellene várni a termékre, nyilván lemondtam és megvettem máshol 1 nap alatt, igaz egy ezressel drágábban, de belefért bőven.
3. A pénzt napokkal később sem utalták vissza.
4. A többszöri levelezésben sehol egy név, egy kapcsolattartó, egy telefonszám, csupán annyit írtak, hogy majd utalják, xplaza.hu.
5. Akivel beszéltem, hogy legyenek szívesek visszautalni a pénzt, először azt mondta, hogy nincs ott a "pénzügyes", majd másnap (péntek), vagy legkésőbb hétfőn tuti biztos átutalja.
Természetesen sem hétfőn, sem kedden... nem jött utalás.
Onnantól már zavart a dolog, 30k-ért rendőrségre járni, stb. ezért adtam a dolognak egy esélyt és hívtam megint a mobilt, természetesen kijelzett számmal.
A hívás rögtön foglaltba váltott, többszöri hívásra már furcsálltam, ki is vettem a hívóazonosító (számom) elküldését, hát egyből kicsörgött, majd visszaraktam a számkijelzést, megint rögtön foglalt volt, nyilván letiltották a számot.
A számkijelzés nélküli hívást meg fel sem vették.
Innentől már 10% esélyt adtam, hogy viszontlátom a pénzem.
Pár napra rá sikerült egy értelmesebb hölggyel beszélnem, aki az addigiakhoz képest korrektül elmondta, hogy Ő nem tudja eddig mit ígértek, de vissza fogják utalni a pénzt, a jogszabály szerinti 30 napon belül.Innentől hagytam a dolgot, kénytelen voltam várni, de csodák-csodája visszautalták a pénzt.
Azért írtam le, hogy világos legyen másnak is, hogy mire számíthat, mert korai lett volna rendőrségi feljelentést tenni.
A miatt bíztam a cégben, hogy az árukereső listázta, nem tudtam, hogy kókler cégről van szó, eddig szerencsére nem vertek át webáruházak.
Na de, ami miatt furcsa volt a cég, amit már csak utólag csekkoltam.
Az xplaza.hu domain 2015 októberi bejegyzésű., a domain tulajdonos valami cseh cég. Az xplaza mögötti Kft. asztalosipari tevékenységi körben volt 2014-ben, árbevétel 2M alatt volt.
Rákeresve a cégre, több helyen azokban a napokban hasonló hozzászólások voltak, hogy nem utalják vissza pénzt.
Itt a PH!-n is több éves nick-kel írták a negatív véleményeket, amúgy megemlítettem nekik telefonban, hogy több helyen olvastam, hogy nem utalják vissza az emberek pénzét, erre a válasz az volt, hogy lejárató kampány a konkurencia részéről.
Ezek mind abba az irányba tereltek, hogy átverős cég, ezért írtam amit írtam. De azóta valóban visszautalták a pénzt, gondolom elég sokan feljelentést helyeztek kilátásba, vagy akár meg is tették és rájöttek, hogy nem ez a jó gyakorlat, hogy 30 napra ráülnek a pénzre.Elnézést a kicsit hosszabb írás miatt.
Amúgy az ilyen cégek miatt lesznek a nagyobb boltok még erősebbek, edigital, EMAG, MALL stb. mert rájössz, hogy azok mögött ott a valós raktárkészlet, 1-2 nap alatt tényleg megkapod és nincs ilyen cig*kodás, hogy letiltják a számod stb.
és így veszik el a bizalom a kisebb boltokban, akik tényleg szeretnének elindulni, korrektek, de egy ilyen kereskedő miatt a jövőben nem fog az ember megbízni a frissen alakult vállalkozásokban.Tény, hogy drágábbak, meg inkorrektül akcióznak felárazzák a termékeket és azt akciózzák vissza a nagyok, de nincs ez az időtrabló totojázás.
Árösszehasonlítók is jobban leellenőrizhetnék kiket listáznak, persze nincs könnyű dolguk.
üdv
-
zsiz
őstag
válasz
Polllen #1800 üzenetére
Nekem már dolgom is volt velük, no nem a pestivel. De igen hasznos volt, általuk sikerült visszaszereznem 20k-t, amire egyébként esélyem se lett volna. Mikor már nem én írtam a levelet az eladónak, hanem a békéltető testület, rögtön utalta is vissza a pénzemet
A személyes találkozóig nem is kellett, hogy elmenjen a dolog.
-
Polllen
nagyúr
Tegnap hallottam róla a rádióban:
Ha eldurvulna a feketelistás ügy, de bíróságon kívül akarja intézni az ember az ügyét.
-
Pistike985
csendes tag
válasz
Pistike985 #1798 üzenetére
Az IP cím is teljesen egyforma, feltételezem, hogy nem véletlen:
kander.hu == 91.82.117.221
xplaza.hu == 91.82.117.222A "91.82.117.220" IP cím - mert akkor már megnéztem a kröülötte lévő IP címeket - pedig egy illatszer bolt.
Ez illatszerbolt honlapján megjelölt számlatulajdonos neve ugyanaz, mint az Xplaza.hu ügyvezetőjének és jelenlegi képviselőjének édesanyja. -
Pistike985
csendes tag
válasz
Pistike985 #1797 üzenetére
Visszautalás esetén jó lenne, ha minden reklamáló jelezné, hogy mégis visszakapta a pénzét.
Ha velem ez meg fog történni, akkor ezt ITT jelezni fogom, a feljelentést pedig természetesen visszavonom. -
Pistike985
csendes tag
válasz
Kander.hu #1796 üzenetére
- Az XPLAZA.HU oldal ellen rendőrségi feljelentést tettem, mert előreutalt termékem árát mai napig még nem utalták vissza, viszont a termék kiszállítását az utalás után egy nappal lemondták készlethiányra hivatkozva. (Ez tény.)
- Az XPLAZA.HU és KANDER.HU oldalak bankszámlaszáma, amire vásárlás és előreutalás esetén a vételárat utalni kell ugyanaz. (Ez is tény.)
További információk, amik tények, de nem feltétlen utalnak nem megfelelő üzleti magatartása:
1. Az arukereso.hu levette mindkét céget az ügyfeleik közül, legalábbis termékeit nem látom, pedig 2 hete mindkettőn fent voltak. Sajnos az argep.hu (akinek több internetes arukereső cége is van), még nem vette le őket honlapjaikról.
2. Az xplaza.hu az oldalán új címet adott meg, de régi cégjegyzéket és adószámot tüntetett fel.
2a. Az új cím a budapesti Pólus Centerre mutat.
2b. A régi címen (Újlengyel) egy elhagyott parasztház van, a kerítésén kb. 50-100db közötti cégnévvel.
3. Cégjegyzék szerint az Avier Enterprises Kft. - XPLAZA.HU főtevékenysége: Épületasztalos szerkezet-szerelés.4. Sokan írják, hogy aki előre utal az nem kapja vissza a pénzt és terméket sem kap (vagy visszakapta, de azt már nem osztotta meg a fórumokon - ami lehetséges -, aki pedig utánvétellel kéri a terméket, az rossz terméket kap - ami pedig nem bizonyított, csak interneten ez olvasható -.
Ha két különböző cégnek lehet egyforma bankszámlaszáma (?) úgy, hogy közük sincs egymáshoz, akkor nem feltétlen van kapcsolat a két cég között, így nem lehet egy kalap alá vonni őket.
Ha ilyen nem lehet, tehát különböző bankszámlaszám szükséges minden bejegyzett cégnek, akkor természetesen van kapcsolat közöttük. -
Kander.hu
újonc
válasz
Jim Tonic #1740 üzenetére
Sziasztok,
Szeretnénk eloszlatni pár hamis infót, ami a kander.hu-ról terjed.
- gyári, lezárt dobozos, ha van hozzá hologramos matricás termékeket árulunk.
- ha valamely rendelést (teljesen mindegy, hogy milyen ok miatt), nem tudunk teljesíteni, akkor az esetlegesen előre elutalt vételárat 14 napon belül (jogszabály) visszautaljuk.Röviden ennyi,
bármilyen kérdés, észrevétel jöhetKöszönettel:
Kander.hu
-
truebaba8
tag
válasz
H4CKmyM1ND #1794 üzenetére
ezert kell utanvettel rendelni toluk. es megnezni, azt kuldtek-e el elotte.
-
H4CKmyM1ND
tag
válasz
Archttila #1759 üzenetére
én is megjártam az xplaza.hu -val. Tiltólista, 30k-m bánta. Nem hiszem hogy visszautalják.
cseh bejegyzésű cég a domain.hu szerint.
Árukeresőn listázzák, alááraz mindenkinek, majd hazudoznak a rendelésről. Vissza nem utalnak csak ígérgetnek.
Árukereső is elmegy a sunyiba, hogy próbarendelés vagy valamivel nem ellenőrzik az ilyen "kisebbségeket".
xplaza.hu csalók valószínűleg.
-
-
A többi sem jobb, van egy frissebb ahol az Euronics húzta ki kicsit a gyufát nálam. Nem rég úgy döntöttem, hogy lecserélem a régi porzsákos porszívót vízszűrősre amit évek óta tervezgetek már. Persze sok választási lehetőség nincs mert igazából csak drága és a baromi drága között lehet választani és az általam választott típus se volt túl sok helyen kapható. Szóval kiválasztottam a Samsungét, feladtam a rendelést pénteken (a webshopjuk szerint volt készleten én meg nem akartam 10 métert se cipelni a nehéz gépet egy még nagyobb dobozban és autóm sincs ezért házhoz-szállítást is kértem) szépen be is jelöltem, hogy a régit meg vigyék el (erre mintha már törvényi kötelezettségük is lenne). Kedden vagy szerdán felhívtam őket -mivel még pénteken visszaigazolták, hogy van belőle-, hogy mi van már (tekintve eddig minden más magyar cégnek sikerült a raktáron lévő árut legkésőbb másnap átadni a futárnak). Az ügyfélszolgálatos nem tudott infóval szolgálni de mondta, hogy beszél az illetékesekkel és visszahív. Nemsokkal később hívott, hogy hát hétfőn tudják a legkorábban kiszállítani (kicsit csodálkoztam, hogy most komolyan 1 hétig tart átadni a futárnak az elméletileg raktáron lévő terméket?) nem volt mit tenni vártam mert ha törlöm a rendelést se jutottam volna hozzá sokkal hamarabb. A főnökömmel megbeszéltem, hogy akkor hétfőn és kedden otthonról dolgoznék mert kiszállítást várok. Erre mi történik? Csütörtökön megcsörren a telefonom és a futár kérdezi, hogy hát hol vagyok mert itt áll a ház előtt... mondom fasza mert én meg a munkahelyemre és amúgy is hétfőre vártam de megkértem, hogy legyen szíves áthozni ide. Amikor meg megkérdezem, hogy a visszaszállítandó cuccal akkor mi a helyzet akkor arról meg nem tudott semmit.
-
Hát az Aqua-val nekem is vannak tapasztalataim. Ez egy 2,5 éves sztori:
Még 2013-ban április-május környékén a 6870-em elkezdett rakoncátlankodni (először csak elment egyszer-egyszer a kép, szétesett huzamosabb terheléseknél majd végül már egy windows boot-ot sem bírt ki). Mivel volt még rajta közel fél év gari így visszavittem, de igazából már amúgy is új gépet terveztem így gyakorlatilag majdnem egy komplett gépet vásároltam ott náluk és naivan gondoltam, hogy majd a csere kártyát legfeljebb eladom így csökkentve a kiadásaimat.
A kártyát szépen becsomagoltam a dobozába, hogy védje az esetleges sérülésektől. Mindez történt május végén, a kártyát július vége felé kaptam vissza mindössze az antisztatikus zacskóban amibe a dobozban volt csomagolva (a doboz külön fel lett tüntetve a szervizlapon). Persze a boltban sem nyűgöztek le mert amikor leadtam akkor azt mondták, hogy jó eséllyel csak reball lesz, cserélni nem nagyon szoktak. Szóval érdeklődtem, hogy mi történt a kártyával akkor abszolút semmilyen információval nem tudtak szolgálni és azt mondták, hogy hívjam én a szervizüket a hiányzó dobozzal kapcsolatban...
Nos ami ezután jött attól teljesen ledöbbentem: Másnap munkaidőben felhívtam őket a dobozzal kapcsolatban, hogy lesznek szívesek sürgősen visszaszolgáltatni mivel azzal együtt lett leadva (mivel a boltba küldték vissza így sétálhattam egy kellemeset a verőfényes nyári 35 fokban) meg, hogy megtudakoljam mi is történt a kártyával mivel csak annyi látszódott rajta, hogy friss paszta van a hűtőborda alatt. Elsőre olyanhoz kapcsoltak akinek semmi köze a javításhoz (a szervizük központi számát hívtam...) aki persze volt annyira rendes, hogy megnézte, hogy ott vannak-e azok akik foglalkoznak az ilyesmivel, persze nem volt ott senki így eredménytelenül zárult az első kör. Másodjára sikerült elérni egy illetékes aki megígérte megkérdezi a nagykerüket, hogy mi történt. Ekkor jött a harmadik kör és a következő párbeszéd zajlott le:
Szervizes: beszéltem a nagykerünkkel és azt mondják, hogy cserélték
Én: ez érdekes mert a sorozatszám ugyan az mint a réginél
Szervizes: hát nyomtattak egy ugyan olyan matricát (WTF)
Én: akkor miért néz ki ez a matrica pont úgy mint a régi (azaz enyhén piszkos, kissé barnul, magyarul jól láthatóan öregszik)
Szervizes: akkor biztosan átragasztottákNa ezen a ponton a döbbenettől köpni-nyelni nem tudtam.
+1: Effektíve megtagadták a garanciális idő kiterjesztését a szervizben töltött idővel.
p.s.: a kártyát végül pár hónappal később eladtam egy ismerősnek amire természetesen én vállaltam garanciát mert lehet még reball sem volt hanem csak egy reflow. Persze a kártya ezek után is tartogatott meglepetéseket ugyanis amikor ismerős tesztelte a kártya az valamiért a gyári órajelek felett futott miközben és sose húztam. A VGA BIOS-ból az derült ki, hogy gyakorlatilag egy 6850-es BIOS-a volt ráflashelve a 6870-emre!
A kártya talán 2 hónapot se bírt ki nem túl intenzív használat mellett sem és amikor elvitte egy céghez akik ilyesmivel foglalkoztak ott mondták, hogy jó eséllyel csak reflow volt mivel a reball macerás és nagy az esély, hogy nem éli túl a kártya (na meg az ugye sokkal olcsóbb).
p.p.s: Ezek után küldtem nekik, egy emelkedett hangvételű levelet erről a botrányos ügyintézésről de arra azóta se válaszoltak -
TIT
veterán
válasz
Pikkolo^^ #1783 üzenetére
Sajnos nálam nem volt mit szépíteni.
Elektropontot hagyjuk,akkora kamubanda volt,az maga miatt ment tönkre mert semmi nem volt készleten ami akciós volt,át kellett beszélni a vevőt egy drágábbra,aztán az eladót akarták megverni.Amógy az euronicsba voltak előtte.
Euronics,MM,Aqua,Ipon,hardverker.Nem voltak olyan garis gondok,de az edigital árban sem nagyon versenyképes,újabban van 1-2 jobb árban lévő dolguk. -
Pikkolo^^
addikt
Szerencsére nem olvasok homárt. Csak az egyik fél "meghallgatása" sok esetben nem fedi a teljes valóságot. Amikor az emberek dühösen előadnak valamit hajlamosak a saját részükre szépíteni a dolgokat. Ettől függetlenül biztosan problémás az edigital.
Melyikek a nagyobbak hasonló termékkörrel?
zsiz: anno az Elektropont (talán ez volt a nevük) pont ezért ment tönkre. Az eladók mindent tudtak a termékekről, kiszolgálták a vásárlót mindenben majd elmentek megvették a neten 3000 Ft-al olcsóbban, mert bizony ilyenek vagyunk.
-
zsiz
őstag
válasz
Pikkolo^^ #1780 üzenetére
Oké, nem volt a legjobb példa
de arra gondoltam, hogy a cég nem azért tartja fent az üzletet, hogy az ember vásárlási szándék nélkül csak nézelődjön, vagy pl sokan csak megfogdosni mennek be a kiszemelt cuccot, aztán megveszik neten máshol, ahol olcsóbb. De mindegy is, felesleges "vitatkozni"
Nem kezelik jól a "bonyolultabb" eseteket. Ha csak megrendelem, kihozzák és nincs semmi probléma a cuccal és későbbiekben sem kell garanciáztatni, akkor jók ezt aláírom és ezért is fogok még vásárolni náluk a mostani esettől függetlenül is.
Elhiszem, hogy sok a dolguk. Nem is értem azokat az embereket, akik két perc google keresés helyett inkább levelezik velük vagy felhívja őket.. De nem hiszem, el hogy annyit kapnak, hogy ha minden nap nézik és válaszolják a leveleiket, akkor is két hét kelljen nekik mire eljutnak az enyémhez.
Igazad, van hogy többnyire csak azok írnak, akik elégedetlenek (egyébként ezt sem tudom megérteni). Bár én pl a 130k-s tv-met is valami kis noname boltból rendeltem Budapestről, jó volt a megítélésük a neten, és természetesen tőlem is ment a teljesen pozitív értékelés több helyen is. A tulaj többször hívott és írt levelet, nem én kerestem őt, ő engem, és nem azt éreztem, hogy fontos a pénzem neki, hanem azt hogy én vagyok fontos mint vásárló és az én elégedettségem. És ennek a felfogásnak nyoma sincs az extreme digitalnál. (Persze ők ne hívjanak fel mindenkit rendelés után mert még rosszabb lenne a helyzet
de ne csak addig törődjenek a vásárlóval amíg odaadja a pénzét.)
-
TIT
veterán
Messze van a legnagyobbtól,tele a homár velük.....meg más is.
Kapásból tudok 3-4 nagyobbat. -
Pikkolo^^
addikt
Ha bemegyek a boltba szétnézni az miért inkorrekt, lehet pont akkor tetszik meg valami. Jót mosolyogtam azon amit írtál
. Vidéken is vannak boltok ahol lehet vásárolni, csak a választék nem olyan nagy. Nyilván ha Mátraházán laksz akkor ott nehéz lesz venni LED izzót, de Gyöngyösön már lehet kapni.
A használt termék küldése természetesen nem normális dolog, a hozzászólásod nem erre a részére reagáltam. Minden ÜFSZ-on emberek dolgoznak és ha éppen nem veszik fel a telefont akkor lehet dolguk van, mert olyan hülyeségeket találtak ki nekik a managerek amik elveszik az idejük nagy részét vagy a sok idióta érdeklődő kérdéseire válaszolnak akik basznak elnavigálni a gyártó honlapjára vagy nem olvassák el az adatlapot. Ezek az emberek nem írhatják vissza az érdeklődőknek, hogy használd a google keresőjét. A 14 nap természetesen sok, 1-2 napon belüli reagálás viszont elvárható.
Fórumra csak az ír be akinek baja van a társasággal és nem az akinek nincsen baja. TIT, ha 80%-a a vásárlóknak nincsen megelégedve akkor hogy-hogy még mindig az egyik ha nem a legnagyobb magyar elektronikai bolt? Mindenhol vannak köcsögök, pl. a szervizes emberke akivel találkoztál
Sati, Debrecen oda-vissza 100 km, max 3000 Ft/alkalom a benzin (normál személyautó). Nyíregyen mehettél volna az Euronicsba, ott legalább meg is lehet tapogatni a termékek elég nagy részét. Az, hogy nem utalták vissza a vásárlás összegét természetesen nem elfogadható.
Félre értés ne essék nem védem a céget, mert köcsögök mindenhol vannak de 1-1 eset miatt nem kell teljesen leírni.
-
TIT
veterán
válasz
Pikkolo^^ #1775 üzenetére
100-ból 80 embernek van baja velük és nem attól jó egy bolt,hogy átveszed gond nélkül a terméket(azt a közértbe is megtehetem)a gariztatásnál derül ki milyen a bolt.
A szervízes úgy cibálta szét a pc-t dühében,hogy rossz volt nézni,csak mert kértem,hogy tételesen vegye át a gépet,aztán mondta,hogy na ezt akartad?
1 hetes vinyónál nem ismerték el,hogy rossz a vinyó,1 hétig kellett koslatnom hozzájuk,hogy többszöri teszt után bebizonyosodott,hogy a vinyó volt rossz.
Pénteken közölték a cserét és persze,hogy csak hétfőn lett vinyó.
A főnök meg azt mondta nem ajánlja a kermit mert én fizetnék,mondom nem hinném mert a vinyó rossz,úgyhogy fejtől bűzlik a hal,de azért ők is megválogatják kit vesznek fel.....a legalját.
Ja és a Mammutba történt. -
-
zsiz
őstag
válasz
Pikkolo^^ #1775 üzenetére
Nem mosolyogtató indok.. nem mindenki városi, hogy leugrik a sarokra és már meg is vett mindent. Interneten keresztül meg nem lehet 100%-ban jól dönteni. De ha az elállás inkorrekt, akkor az is az ha csak bemész egy boltba szétnézni. Az elállás sem arról szól hogy 13 napig használod a terméket, aztán visszaküldöd a 14. napon hogy bocsi mégse kell. Megnézed, ha nem tetszik, nem olyan amit vártál, stb akkor visszaküldöd. Előfordulhat, hogy a hibás leírás miatt veszel meg valamit, aztán mikor megkapod kiderül, hogy nem is olyan mint ahogy írták.
Emberek dolgoznak ott is ez igaz. De ez (lenne) a dolguk, ők adják el, ők vállalják a garanciát, ők vállalják a 48 órán belüli választ, akkor tartsák is be. Vagy az szerinted teljesen normális, hogy telefont nem veszik fel, e-mailre két hét után válaszoltak, már ha válaszolnak..meg ilyenek? A személyes átvételhez meg annyi, hogy tök megérné 180km-t utaznom (még a nap is eltelik vele pluszban a költség mellett) az edigitálhoz meg vissza egy 1500Ft-os izzóért, mikor ingyen kihozzák házhoz. Aztán most utazhatnék vissza garanciáztatni. Meg szerinted az is normális, hogy olyan terméket küldenek ki, amit fentebb részleteztem? És nem tudom helyben megvenni, ha meg elmegyek a legközelebbi városba az is minimum 50km oda-vissza és nem biztos hogy kapok azt amit kinéztem.
Nem 100-ból 1 embernek van problémája velük, jóval többnek. Elég csak 1-2 oldalon utánaolvasni a véleményeknek. Akinek nincs, az valószínűleg nem akart rendelést módosítani vagy garanciáztatni valamit. Ugyanis az ügyfélszolgálat és a hozzáállásuk egy nagy nulla. Ettől függetlenül biztos, hogy fogok még rendelni tőlük, de a nagyobb összegű vásárlásaimat 100% hogy nem náluk fogom intézni.
-
Pikkolo^^
addikt
válasz
lafaty80 #1774 üzenetére
Mosolyogtató indok az elállás lehetősége miatti webshopos vásárlás. Egy csöppet igazságtalan a bolttal szemben, mintha nem tudnád mit veszel. De ez már nagyon tényleg off.
Azért azt ne felejtsétek el, hogy mindenhol emberek dolgoznak, ugyanolyanok, mint ti. Az ediginél nem a ti leveletiteket várják, hogy jajj had dolgozzunk már hanem van más intézni valójuk és idővel sorra kerül minden. Természetesen előfordulhat, hogy nem reagálnak valamire.
Jópár dolgot vásároltam már náluk, mindig személyesen mentem el érte (csak raktári terméket veszek) és soha semmi problémám nem volt. Az, hogy 100 emberből 1-nek gondja van az nagyon jó arány.
-
Pikkolo^^
addikt
-
zsiz
őstag
válasz
Archttila #1771 üzenetére
Elhiszem..
Ha nem lett volna minden olyan jó árban és mellé ingyen szállítással náluk, amit akartam akkor én sem feltétlen náluk vásároltam volna.
A kérdésem inkább költői volt. A topikba csak azért írtam, hogy legyen egy friss elrettentő példa is a boltról.
Egyébként ilyenkor az NFH-t érdemes keresni, ha nem tesznek eleget a garanciának, igaz?
-
"Mi lesz, ha a 18 ezer forintos nyomtató, vagy a 22 ezer forintos mirkó, esetleg ha a 28 ezer forintos porszívó megy tönkre? Azt hogyan fogják kezelni, ha a vacak kis 1500 Ft-os izzó ilyen gondot okoz nekik?"
Igy, leszarjak. (mar bocsanat)
Velem 2013 Decemebereben jatszottak el ugyanezt annyi kulonbseggel, hogy egy tobb mint 300K-s TV arat nem akartak visszautalni. A futar nem jott, aztan nem idoben jott. Utana nem tudtam merre van a keszulek, a telefont sziznte soha nem vettek fel e-mailekre nem reagaltak...Azota nem rendelek toluk semmi
A mai napig elfog a gyomorgorcs ha visszagondolok arra az idoszakra
-
zsiz
őstag
Bocsánat, hosszú leszek..
Az Extreme Digital még mindig nem valami korrekt.
Decemberben rendeltem tőlük 4db LED fényforrást ("izzót"). Nem ez volt az első, már előzőleg vagy 4-5 darabot rendeltem belőle, mert jó fénye van, olcsó és 5 év garancia van rá. De elfogyott a készlet és mikor újra volt készleten, gyorsan be is rendeltem a 4 darabot, amiről most szó van. Örültem is, mert másnap újra azt írta a webshop, hogy elfogyott, így még időben megrendeltem.
Meg is jött a 4db, a szokásos nagy doboz, semmi kitöltőanyaggal.. De legalább folpakkal körbe voltak tekerve a dobozok egyesével, bubis fóliára már nem tellett nekik, ami azért egy olyan törékeny dolognál mint egy fényforrás, nem lett volna hátrány.. Na mindegy, egyben ideértek szerencsésen. 3 dobozt kibontottam, minden rendben volt, de a 4.-nél már nem. A doboz teteje el volt szakadva és hiányzott egy darab karton a dobozból, ami helyén tartaná a dobozon belül a terméket. Itt már gyanús volt a dolog. A lámpa koszos is volt, és az alsó érintkezőjén kopás látszott. Ennyiből már egyértelmű volt, hogy egy használt terméket kaptam.
A nagyobbik baj azonban az volt, hogy nem is működött rendesen, csak vibrált. Tehát nem csak egyszerűen egy használt izzót küldtek az új áráért, hanem egy olyat amit egyértelműen valaki már visszavitt a hibás működés miatt.
Természetesen egyből megreklamáltam, rögtön az e-mail címükre - ami egyébként sehol nincs feltüntetve az oldalon, csak onnan tudtam, mert már leveleztem velük - írtam, mert mikor a form-on keresztül írtam, a 14. napon kaptam választ. Most nem vártam csak pár napot, de semmi válasz. Írtam Facebook üzenetet, ott 2 órán belül válaszoltak, hogy írjak az ügyfélszolgálatnak. Mondtam, hogy már megvolt, de nem válaszolnak. Továbbították a megkeresésemet, majd tényleg még aznap megjött a válasz az emailre, küldik a futárt érte, meg adjak számlaszámot mert készlethiány miatt nem tudják cserélni, így visszautalják az árát. Ez is megtörtént. Jött a válasz, hogy 15.-én jön érte a futár. Elviszi, majd visszautalják a pénzt. A futár az ígérthez képest csak 16.-án ért ide (a papíron is 15.-e szerepel, meg a 16.-i pecsét, mivel akkor vette át a csomagot.)
Ezután nem történt semmi a mai napig sem. Írtam levelet, hogy mikor lesz valami fejlemény, semmi válasz természetesen. Közben újra lett készleten a termékből, így újra írtam nekik, hogy ha már ilyen nehezükre esik azt az 1500Ft-ot visszautalni, akkor legalább cserét küldjenek, ha már most van készleten, nekem az is tökéletes, ha nem megint rosszat küldenek.. Semmi reakció, így lassan már nem nekik kell címeznem a következő levelemet...
Nem az 1500 Ft-ról van szó.. De otthagytam náluk kb 5-6 hét alatt vagy 70-80 ezer forintot. Mi lesz, ha a 18 ezer forintos nyomtató, vagy a 22 ezer forintos mirkó, esetleg ha a 28 ezer forintos porszívó megy tönkre? Azt hogyan fogják kezelni, ha a vacak kis 1500 Ft-os izzó ilyen gondot okoz nekik? Amit még csak nem is kell javítani, hanem elvileg cserélik..
Egyébként a rendelés és fizetés dec 3.-án történt, a kézbesítés 8. vagy 9.-én. 16.-a óta pedig se pénz, se izzó.
-
TIT
veterán
válasz
Highground #1768 üzenetére
Nem volt ott káosz max-a málészájú gyerek fejében,és ennek van munkája
-
Highground
aktív tag
Egy kis bluechip szösszenet (tl:dr):
Általában szeretek biztosra menni, ezért ha neten vásárolok, csak olyan termékeket választok és olyan boltot ahol van azonnal átvehető készlet. Most sem történt ez másképp. 3 hardvert szemeltem ki magamnak, kicsivel több mint 100e ft értékben. Náluk mind a 3-nál azt írta a webshop, hogy "raktáron, keszkenő utcai üzletben azonnal átvehető". 12:00-kor leadtam a rendelésemet, mondván este 18:00-ig nyitva vannak, addig elhozom. 15:00-kor még mindig "beszerzés alatt" volt a rendelésem, és közben a webshopban a megrendelt 3 termékből 2 már nem volt nekik raktáron. Reménykedtem, hogy csak azért változott a raktárkészlet mert én elhoztam az utolsókat. Írtam nekik egy e-mailt, amire 25 perccel később meg is kaptam a választ:
"Kedves István!
A termékek átvehetőek az üzletben,
csak még kollégánk nem rakta ki a dobozból a polcra.
Nyugodtan bemehet az üzletbe."
Kaptam magam, és el is indultam! 16:10-kor belépve az üzletbe egy darab srác fogadott a pult mögött. Akkor még egyikünk sem tudta mi jön még ezutánHát elmondtam neki a rendelési azonosítómat, amire ő kapásból mondta, hogy: "hát ez még nincs ám összekészítve... meg az e-mail... meg különben is a visszaigazolás... meg hogy képzeli?" Mutatom neki a kollégája által írt levelet a telefonomon: "Jó hát én összekészíthetem most de az sokáig fog tartani" (12-kor adtam le a rendelést, és már negyed 5 volt) Nagy kegyesen elkezdte összeírni azt a kemény 3 tételt (még csak nem is nagy dobozokról beszélünk, elfér kényelmesen egy tesco-s szatyorban mind a 3(ssd,ram,hangkari)), majd közölte, hogy akkor ő most elmegy összeszedni nyugodtan üljek le. Oké! Leültem! 15 perc elteltével megjelent egy dobozzal, ami tele volt minden xarral. Kamera, mikrofon, az én cuccaim, meg még vagy 2-3 doboz amik nem az enyémek. Kapásból azzal kezdte, hogy nézzem meg már össze is volt majdnem készítve, ha még várok egy kicsit akkor már küldte is volna a visszaigazoló e-mailt és akkor most nem lenne kavalkád. (falvédőről pont akkor másztam lefelé éppen, majd leporoltam a vállamat) Majd utána közölte velem, hogy: "Hát a bl(fekete) ram már nincs, így gondolom nem gond hogy kicseréltem egy pirosra." Mondtam neki, hogy engem nem érdekel annyira a színe mert nem átlátszó a házam, úgyhogy tényleg pont lexarom, csak haladjunk. Ebben momentán szerencséje volt a srácnak mert sokan már a szín miatt is ölnek. Utána elkezdte szépen bevételezni (vagy a tököm tudja mit csinálni) a cuccokat. Az összeset ami a dobozban volt, kamera, minden. Ez tartott még 20 percig, közben elment 1x 10 percre a raktárba. Majd amikor a cserés ramhoz ért gondok adódtak mert ugye az én megrendelésem feketére szólt, azt át kellett írni nekik pirosra (mert ugye ezek szerint fekete nem is volt). Na ezzel voltak bajok! Majdnem újabb 20 percet, és 2 kolléga tudását kellett befeccölni, mire sikerült a megrendelést a rendszerükben átírni. Majd miután sikerült még molyolt valamit ott a kamerával meg a többi xarral aztán nagy nehezen kifizettem és elhoztam a pakkot. Mondanom sem kell végig álltam szinte az egészet. A procedúra felénél bejött egy nő, ő már 10 perc elteltével leült mert nem bírta. A végén mikor eljöttem már látszott rajta is, az: "Ide se jövök többet..."
Csak azért nem húzom le nagyon őket, mert a végén nagy nehezen sikerült majdnem pontosan azt, és akkor elhoznom, amit és amikor akartam, de valljuk be: javarészt nem rajtuk múlott. Ha én nem írok nekik, akkor több mint valószínű hogy a termékeket csak másnap vehettem volna át. És akkor még kíváncsi lettem volna hogyan bonyolították volna le a "ramcserét"?Az is egy külön huzavona lett volna e-mailben.
Igazából azért írtam ezt le ide mert szeretnék képet adni a többi vásárlónak a dolgok menetéről. Főleg azoknak akik nem sokat vásárolnak ilyen helyeken. Vagy olyanok mint én és biztosra szeretnek menni.
Ez volt az első vásárlásom a bluechipnél, de legközelebb meggondolom. Nekem igen is számít, hogy pontosan azt és pontosan akkor amikor én szeretném. Nem aztán nekem írogatnak, hogy: "Hát mégse tudtuk beszerezni azt amit megrendelt, hupililában jó lesz esetleg?" vagy "Sajnos mégse sikerül tartanunk a kiírt 2-3 napos határidőt a beszerzésre. Két hét múlva egy picivel drágábban jó lesz egy teljesen másik márka totál más színben?" Mindezt persze a leadott megrendelés után 3 nappal, vagy még később.
Na ezért nem rendelek be semmit! Már játszották ezt el velem egyszer, többet nem az biztos! -
nemmaradtnév
tag
Sziasztok!
Többször rendeltem már Aqua-ról, eddig nem is volt különösebb probléma velük, de a legutolsó rendelésemmel történt egy kis gond.
Még novemberben rendeltem tőlük két dolgot, az egyik nem volt raktáron, így már a válasz mailben is írták, hogy 1-3 napot várni kell, de beszerzik. 8 nappal később érdeklődtem, hogy mi újság a rendeléssel; hamar jött is a válasz: nem túl kedves hangnemben közölték, hogy nincs raktáron, majd értesítenek. Majd következő napon kaptam egy e-mailt, hogy nem tudják beszerezni ezért törölték a rendelésből ezt a tételt, de a másik érkezik. (itt mondjuk jólesett volna, ha megkérdezik, hogy így is szeretném e a terméket, mert a postaköltség ugye nem változott) Aztán kaptam még egy e-mailt amiben megjelölték a pontos napot amikor a (1db) terméket átadják a futárnak. 2 nap múlva kaptam egy e-mailt amiben kérték, hogy értékeljem a rendelést (szintén csak 1 termék szerepelt ezen). Vártam körülbelül hat napot, mielőtt írtam nekik (ugye külön kérték, hogy legyek türelemmel)
És ezen a ponton közölték, hogy nem értik miről beszélek, mert készlethiány miatt már nagyon régen törölték az egész rendelést. Arra a kérdésre, hogy akkor miért írtak 3 különböző e-mailt a másik tétel kiszállításával kapcsolatban (több napos eltéréssel) és vajon miért nem közölték a tényt, hogy a rendelést törölték a következő válasz érkezett: "gondolom a levél előbb ment ki, aztán láttuk a szöveget és töröltük." (ez az egész e-mail változtatás nélkül, nem derült ki, hogy milyen szöveget láthattak, vagy miért nem értesítettek arról, hogy a rendelésem törlésre került)A tanulság számomra főleg az, hogy nem raktáron lévő terméket csak utánvéttel szabad rendelni.
(persze szidhatnám az akvásokat is, amiért bunkók, de biztos csak a karácsonyi rohanás)
-
TIT
veterán
válasz
Atomgeszi #1764 üzenetére
Igen ott szokás,hogy csesznek felvenni a telefont,mondván vevőznek.
Engem úgy kirúgtak volna ha nem veszem fel a telefont mint a sicc.
Még jó,hogy az aquába nagyon megválogatják kit vesznek fel...a legalját.
A nevemet se értették,rossz tipusú vgá-t hozott ki. stb.
Szerencsére én személyesen szoktam vásárolni,postába se bízom. -
-
Atomgeszi
nagyúr
Aquaból megrendeltem, ma még mindig semmi, a telefont 8 perc után felvették és elég bunkón is válaszolt,hogy több ezer csomagot adnak fel és nem tudják feladni csak hétfőn(kiváncsi lennék, ha szombati kézbesítéssel rendeltem volna akkor mi lett volna - bár szerintem semmi).. Nah de most már tök mind1!
-
TIT
veterán
válasz
Atomgeszi #1760 üzenetére
Ha csak ennyi gond lenne velük.
1 év garit adnak csak 3 helyett és nem olcsóbbak,max.pár száz forinttal,annyit meg nem ér,hogy lenyúlnak 2 év garit.
A gariztatás meg borzalmas,valakinek több hónapig(4)tartott a vinyó,ha egyáltalán elfogadják gariba,mert az se jellemző.
Digitaltrend is csinált ilyet,hogy rendelésnél x összeg volt,rá is kérdeztem és amikor megjött drágább lett pár ezressel.A telószámot bezzeg nem voltak képesek leírni jól,mehettem potyára.
Meg is szüntek szerencsére.Aki velem kiszar az így jár. -
Atomgeszi
nagyúr
Üdv!
Ma reggel 9 órakor(pont volt 10 percem) leadtam a rendelésem egy Creative hangkártya iránt az a4team.hu weboldalon.
5 évvel ezelőtt rendeltem tőlük a PC-mhez alkatrészeket, akkor jó tapasztalatom volt velük, gondoltam megint veszek innen. Jó áron is volt a cucc és hát ugye már jó tapasztalat.
Rá 1 órára kapok sms-t, hogy a termék árváltozás vagy készlethiány miatt törölve lett a megrendelésemből.
Most nézem a terméket, fent van ugyan, csak éppen 4 ezer Ft-tal drágábban.
Küldtem nekik a panasz email címükre egy panaszlevelet, hogy nagyon nagyot csalódtam a webshopban.
Ha esetleg rendesek és jól alakulna mégis a rendelésmenete akkor egy moderátorral töröltetem ezt a hozzászólást, addig meg maradjon itt elrettentőpéldának.
Szóval másikat nem is tudtam ma rendelni még délelőtt,hogy a héten megkapjam hála nekik.
További sok sikert az ilyen webshopoknak!! -
-
Zozz95
újonc
válasz
alfa159sw #1755 üzenetére
Köszi!
Elkezdtem velük mailezni, annyi kiderült, hogy 24 órás stressztesztet nem csinálnak (ez most vagy rég kiment a divatból és én vagyok a hülye vagy náluk nem tartják fontosnak, tényleg nem tudom). A gépeken az AIDA64-et futtatják le, "amely alatt, ha lenne bármilyen hardveres hiba, akkor az kiderülne akár 30 perc után is." -
itouchfan
senior tag
hello!
Electronic-star oldalról hallott már valaki valamit? Megbízható vagy annyira nem? köszi előre is -
Zozz95
újonc
Sziasztok!
Computer Imperium-ról van valakinek tapasztalata? (Budapest) Sok negatív kommentet olvastam a garancia kapcsán, az áraik túlságosan alacsonyak, szóval érdekelne, mennyire érdemes innen kockáztatni egy pct?
-
alfa159sw
tag
válasz
alfa159sw #1745 üzenetére
Új fejlemény történt. Válaszoltak az emailre,küldtek futárt kicserélték.Itt az ember azt gondolná vége is a történetnek,de NEM. Amit küldtek abban is bontott laptop akku van,de ez még rosszabb,mert a töltést se veszi fel csak villog visszajelző led a vésztöltőn.Most direkt rosszat küldtek?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billent Azonnal átvehető.
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 64/512 QUADRO T1000 4GB
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/256 FHD IRIS Xe
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E540 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I DVDRW I 15,6" FHD I CAM I W10 I Garancia
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest