Új hozzászólás Aktív témák

  • Highground

    aktív tag

    Egy kis bluechip szösszenet (tl:dr):
    Általában szeretek biztosra menni, ezért ha neten vásárolok, csak olyan termékeket választok és olyan boltot ahol van azonnal átvehető készlet. Most sem történt ez másképp. 3 hardvert szemeltem ki magamnak, kicsivel több mint 100e ft értékben. Náluk mind a 3-nál azt írta a webshop, hogy "raktáron, keszkenő utcai üzletben azonnal átvehető". 12:00-kor leadtam a rendelésemet, mondván este 18:00-ig nyitva vannak, addig elhozom. 15:00-kor még mindig "beszerzés alatt" volt a rendelésem, és közben a webshopban a megrendelt 3 termékből 2 már nem volt nekik raktáron. Reménykedtem, hogy csak azért változott a raktárkészlet mert én elhoztam az utolsókat. Írtam nekik egy e-mailt, amire 25 perccel később meg is kaptam a választ:
    "Kedves István!
    A termékek átvehetőek az üzletben,
    csak még kollégánk nem rakta ki a dobozból a polcra.
    Nyugodtan bemehet az üzletbe."
    Kaptam magam, és el is indultam! 16:10-kor belépve az üzletbe egy darab srác fogadott a pult mögött. Akkor még egyikünk sem tudta mi jön még ezután :) Hát elmondtam neki a rendelési azonosítómat, amire ő kapásból mondta, hogy: "hát ez még nincs ám összekészítve... meg az e-mail... meg különben is a visszaigazolás... meg hogy képzeli?" Mutatom neki a kollégája által írt levelet a telefonomon: "Jó hát én összekészíthetem most de az sokáig fog tartani" (12-kor adtam le a rendelést, és már negyed 5 volt) Nagy kegyesen elkezdte összeírni azt a kemény 3 tételt (még csak nem is nagy dobozokról beszélünk, elfér kényelmesen egy tesco-s szatyorban mind a 3(ssd,ram,hangkari)), majd közölte, hogy akkor ő most elmegy összeszedni nyugodtan üljek le. Oké! Leültem! 15 perc elteltével megjelent egy dobozzal, ami tele volt minden xarral. Kamera, mikrofon, az én cuccaim, meg még vagy 2-3 doboz amik nem az enyémek. Kapásból azzal kezdte, hogy nézzem meg már össze is volt majdnem készítve, ha még várok egy kicsit akkor már küldte is volna a visszaigazoló e-mailt és akkor most nem lenne kavalkád. (falvédőről pont akkor másztam lefelé éppen, majd leporoltam a vállamat) Majd utána közölte velem, hogy: "Hát a bl(fekete) ram már nincs, így gondolom nem gond hogy kicseréltem egy pirosra." Mondtam neki, hogy engem nem érdekel annyira a színe mert nem átlátszó a házam, úgyhogy tényleg pont lexarom, csak haladjunk. Ebben momentán szerencséje volt a srácnak mert sokan már a szín miatt is ölnek. Utána elkezdte szépen bevételezni (vagy a tököm tudja mit csinálni) a cuccokat. Az összeset ami a dobozban volt, kamera, minden. Ez tartott még 20 percig, közben elment 1x 10 percre a raktárba. Majd amikor a cserés ramhoz ért gondok adódtak mert ugye az én megrendelésem feketére szólt, azt át kellett írni nekik pirosra (mert ugye ezek szerint fekete nem is volt). Na ezzel voltak bajok! Majdnem újabb 20 percet, és 2 kolléga tudását kellett befeccölni, mire sikerült a megrendelést a rendszerükben átírni. Majd miután sikerült még molyolt valamit ott a kamerával meg a többi xarral aztán nagy nehezen kifizettem és elhoztam a pakkot. Mondanom sem kell végig álltam szinte az egészet. A procedúra felénél bejött egy nő, ő már 10 perc elteltével leült mert nem bírta. A végén mikor eljöttem már látszott rajta is, az: "Ide se jövök többet..."
    Csak azért nem húzom le nagyon őket, mert a végén nagy nehezen sikerült majdnem pontosan azt, és akkor elhoznom, amit és amikor akartam, de valljuk be: javarészt nem rajtuk múlott. Ha én nem írok nekik, akkor több mint valószínű hogy a termékeket csak másnap vehettem volna át. És akkor még kíváncsi lettem volna hogyan bonyolították volna le a "ramcserét"? :) Az is egy külön huzavona lett volna e-mailben.
    Igazából azért írtam ezt le ide mert szeretnék képet adni a többi vásárlónak a dolgok menetéről. Főleg azoknak akik nem sokat vásárolnak ilyen helyeken. Vagy olyanok mint én és biztosra szeretnek menni.
    Ez volt az első vásárlásom a bluechipnél, de legközelebb meggondolom. Nekem igen is számít, hogy pontosan azt és pontosan akkor amikor én szeretném. Nem aztán nekem írogatnak, hogy: "Hát mégse tudtuk beszerezni azt amit megrendelt, hupililában jó lesz esetleg?" vagy "Sajnos mégse sikerül tartanunk a kiírt 2-3 napos határidőt a beszerzésre. Két hét múlva egy picivel drágábban jó lesz egy teljesen másik márka totál más színben?" Mindezt persze a leadott megrendelés után 3 nappal, vagy még később. :)
    Na ezért nem rendelek be semmit! Már játszották ezt el velem egyszer, többet nem az biztos!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés