Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Kalandor: Habemus papam
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polllen
nagyúr
Tegnap hallottam róla a rádióban:
Ha eldurvulna a feketelistás ügy, de bíróságon kívül akarja intézni az ember az ügyét.
-
Pistike985
csendes tag
válasz
Pistike985 #1798 üzenetére
Az IP cím is teljesen egyforma, feltételezem, hogy nem véletlen:
kander.hu == 91.82.117.221
xplaza.hu == 91.82.117.222A "91.82.117.220" IP cím - mert akkor már megnéztem a kröülötte lévő IP címeket - pedig egy illatszer bolt.
Ez illatszerbolt honlapján megjelölt számlatulajdonos neve ugyanaz, mint az Xplaza.hu ügyvezetőjének és jelenlegi képviselőjének édesanyja. -
Pistike985
csendes tag
válasz
Pistike985 #1797 üzenetére
Visszautalás esetén jó lenne, ha minden reklamáló jelezné, hogy mégis visszakapta a pénzét.
Ha velem ez meg fog történni, akkor ezt ITT jelezni fogom, a feljelentést pedig természetesen visszavonom. -
Pistike985
csendes tag
válasz
Kander.hu #1796 üzenetére
- Az XPLAZA.HU oldal ellen rendőrségi feljelentést tettem, mert előreutalt termékem árát mai napig még nem utalták vissza, viszont a termék kiszállítását az utalás után egy nappal lemondták készlethiányra hivatkozva. (Ez tény.)
- Az XPLAZA.HU és KANDER.HU oldalak bankszámlaszáma, amire vásárlás és előreutalás esetén a vételárat utalni kell ugyanaz. (Ez is tény.)
További információk, amik tények, de nem feltétlen utalnak nem megfelelő üzleti magatartása:
1. Az arukereso.hu levette mindkét céget az ügyfeleik közül, legalábbis termékeit nem látom, pedig 2 hete mindkettőn fent voltak. Sajnos az argep.hu (akinek több internetes arukereső cége is van), még nem vette le őket honlapjaikról.
2. Az xplaza.hu az oldalán új címet adott meg, de régi cégjegyzéket és adószámot tüntetett fel.
2a. Az új cím a budapesti Pólus Centerre mutat.
2b. A régi címen (Újlengyel) egy elhagyott parasztház van, a kerítésén kb. 50-100db közötti cégnévvel.
3. Cégjegyzék szerint az Avier Enterprises Kft. - XPLAZA.HU főtevékenysége: Épületasztalos szerkezet-szerelés.4. Sokan írják, hogy aki előre utal az nem kapja vissza a pénzt és terméket sem kap (vagy visszakapta, de azt már nem osztotta meg a fórumokon - ami lehetséges -, aki pedig utánvétellel kéri a terméket, az rossz terméket kap - ami pedig nem bizonyított, csak interneten ez olvasható -.
Ha két különböző cégnek lehet egyforma bankszámlaszáma (?) úgy, hogy közük sincs egymáshoz, akkor nem feltétlen van kapcsolat a két cég között, így nem lehet egy kalap alá vonni őket.
Ha ilyen nem lehet, tehát különböző bankszámlaszám szükséges minden bejegyzett cégnek, akkor természetesen van kapcsolat közöttük. -
Kander.hu
újonc
válasz
Jim Tonic #1740 üzenetére
Sziasztok,
Szeretnénk eloszlatni pár hamis infót, ami a kander.hu-ról terjed.
- gyári, lezárt dobozos, ha van hozzá hologramos matricás termékeket árulunk.
- ha valamely rendelést (teljesen mindegy, hogy milyen ok miatt), nem tudunk teljesíteni, akkor az esetlegesen előre elutalt vételárat 14 napon belül (jogszabály) visszautaljuk.Röviden ennyi,
bármilyen kérdés, észrevétel jöhetKöszönettel:
Kander.hu
-
truebaba8
tag
válasz
H4CKmyM1ND #1794 üzenetére
ezert kell utanvettel rendelni toluk. es megnezni, azt kuldtek-e el elotte.
-
H4CKmyM1ND
tag
válasz
Archttila #1759 üzenetére
én is megjártam az xplaza.hu -val. Tiltólista, 30k-m bánta. Nem hiszem hogy visszautalják.
cseh bejegyzésű cég a domain.hu szerint.
Árukeresőn listázzák, alááraz mindenkinek, majd hazudoznak a rendelésről. Vissza nem utalnak csak ígérgetnek.
Árukereső is elmegy a sunyiba, hogy próbarendelés vagy valamivel nem ellenőrzik az ilyen "kisebbségeket".
xplaza.hu csalók valószínűleg.
-
-
A többi sem jobb, van egy frissebb ahol az Euronics húzta ki kicsit a gyufát nálam. Nem rég úgy döntöttem, hogy lecserélem a régi porzsákos porszívót vízszűrősre amit évek óta tervezgetek már. Persze sok választási lehetőség nincs mert igazából csak drága és a baromi drága között lehet választani és az általam választott típus se volt túl sok helyen kapható. Szóval kiválasztottam a Samsungét, feladtam a rendelést pénteken (a webshopjuk szerint volt készleten én meg nem akartam 10 métert se cipelni a nehéz gépet egy még nagyobb dobozban és autóm sincs ezért házhoz-szállítást is kértem) szépen be is jelöltem, hogy a régit meg vigyék el (erre mintha már törvényi kötelezettségük is lenne). Kedden vagy szerdán felhívtam őket -mivel még pénteken visszaigazolták, hogy van belőle-, hogy mi van már (tekintve eddig minden más magyar cégnek sikerült a raktáron lévő árut legkésőbb másnap átadni a futárnak). Az ügyfélszolgálatos nem tudott infóval szolgálni de mondta, hogy beszél az illetékesekkel és visszahív. Nemsokkal később hívott, hogy hát hétfőn tudják a legkorábban kiszállítani (kicsit csodálkoztam, hogy most komolyan 1 hétig tart átadni a futárnak az elméletileg raktáron lévő terméket?) nem volt mit tenni vártam mert ha törlöm a rendelést se jutottam volna hozzá sokkal hamarabb. A főnökömmel megbeszéltem, hogy akkor hétfőn és kedden otthonról dolgoznék mert kiszállítást várok. Erre mi történik? Csütörtökön megcsörren a telefonom és a futár kérdezi, hogy hát hol vagyok mert itt áll a ház előtt... mondom fasza mert én meg a munkahelyemre és amúgy is hétfőre vártam de megkértem, hogy legyen szíves áthozni ide. Amikor meg megkérdezem, hogy a visszaszállítandó cuccal akkor mi a helyzet akkor arról meg nem tudott semmit.
-
Hát az Aqua-val nekem is vannak tapasztalataim. Ez egy 2,5 éves sztori:
Még 2013-ban április-május környékén a 6870-em elkezdett rakoncátlankodni (először csak elment egyszer-egyszer a kép, szétesett huzamosabb terheléseknél majd végül már egy windows boot-ot sem bírt ki). Mivel volt még rajta közel fél év gari így visszavittem, de igazából már amúgy is új gépet terveztem így gyakorlatilag majdnem egy komplett gépet vásároltam ott náluk és naivan gondoltam, hogy majd a csere kártyát legfeljebb eladom így csökkentve a kiadásaimat.
A kártyát szépen becsomagoltam a dobozába, hogy védje az esetleges sérülésektől. Mindez történt május végén, a kártyát július vége felé kaptam vissza mindössze az antisztatikus zacskóban amibe a dobozban volt csomagolva (a doboz külön fel lett tüntetve a szervizlapon). Persze a boltban sem nyűgöztek le mert amikor leadtam akkor azt mondták, hogy jó eséllyel csak reball lesz, cserélni nem nagyon szoktak. Szóval érdeklődtem, hogy mi történt a kártyával akkor abszolút semmilyen információval nem tudtak szolgálni és azt mondták, hogy hívjam én a szervizüket a hiányzó dobozzal kapcsolatban...
Nos ami ezután jött attól teljesen ledöbbentem: Másnap munkaidőben felhívtam őket a dobozzal kapcsolatban, hogy lesznek szívesek sürgősen visszaszolgáltatni mivel azzal együtt lett leadva (mivel a boltba küldték vissza így sétálhattam egy kellemeset a verőfényes nyári 35 fokban) meg, hogy megtudakoljam mi is történt a kártyával mivel csak annyi látszódott rajta, hogy friss paszta van a hűtőborda alatt. Elsőre olyanhoz kapcsoltak akinek semmi köze a javításhoz (a szervizük központi számát hívtam...) aki persze volt annyira rendes, hogy megnézte, hogy ott vannak-e azok akik foglalkoznak az ilyesmivel, persze nem volt ott senki így eredménytelenül zárult az első kör. Másodjára sikerült elérni egy illetékes aki megígérte megkérdezi a nagykerüket, hogy mi történt. Ekkor jött a harmadik kör és a következő párbeszéd zajlott le:
Szervizes: beszéltem a nagykerünkkel és azt mondják, hogy cserélték
Én: ez érdekes mert a sorozatszám ugyan az mint a réginél
Szervizes: hát nyomtattak egy ugyan olyan matricát (WTF)
Én: akkor miért néz ki ez a matrica pont úgy mint a régi (azaz enyhén piszkos, kissé barnul, magyarul jól láthatóan öregszik)
Szervizes: akkor biztosan átragasztottákNa ezen a ponton a döbbenettől köpni-nyelni nem tudtam.
+1: Effektíve megtagadták a garanciális idő kiterjesztését a szervizben töltött idővel.
p.s.: a kártyát végül pár hónappal később eladtam egy ismerősnek amire természetesen én vállaltam garanciát mert lehet még reball sem volt hanem csak egy reflow. Persze a kártya ezek után is tartogatott meglepetéseket ugyanis amikor ismerős tesztelte a kártya az valamiért a gyári órajelek felett futott miközben és sose húztam. A VGA BIOS-ból az derült ki, hogy gyakorlatilag egy 6850-es BIOS-a volt ráflashelve a 6870-emre!
A kártya talán 2 hónapot se bírt ki nem túl intenzív használat mellett sem és amikor elvitte egy céghez akik ilyesmivel foglalkoztak ott mondták, hogy jó eséllyel csak reflow volt mivel a reball macerás és nagy az esély, hogy nem éli túl a kártya (na meg az ugye sokkal olcsóbb).
p.p.s: Ezek után küldtem nekik, egy emelkedett hangvételű levelet erről a botrányos ügyintézésről de arra azóta se válaszoltak -
TIT
veterán
válasz
Pikkolo^^ #1783 üzenetére
Sajnos nálam nem volt mit szépíteni.
Elektropontot hagyjuk,akkora kamubanda volt,az maga miatt ment tönkre mert semmi nem volt készleten ami akciós volt,át kellett beszélni a vevőt egy drágábbra,aztán az eladót akarták megverni.Amógy az euronicsba voltak előtte.
Euronics,MM,Aqua,Ipon,hardverker.Nem voltak olyan garis gondok,de az edigital árban sem nagyon versenyképes,újabban van 1-2 jobb árban lévő dolguk. -
Pikkolo^^
addikt
Szerencsére nem olvasok homárt. Csak az egyik fél "meghallgatása" sok esetben nem fedi a teljes valóságot. Amikor az emberek dühösen előadnak valamit hajlamosak a saját részükre szépíteni a dolgokat. Ettől függetlenül biztosan problémás az edigital.
Melyikek a nagyobbak hasonló termékkörrel?
zsiz: anno az Elektropont (talán ez volt a nevük) pont ezért ment tönkre. Az eladók mindent tudtak a termékekről, kiszolgálták a vásárlót mindenben majd elmentek megvették a neten 3000 Ft-al olcsóbban, mert bizony ilyenek vagyunk.
-
zsiz
őstag
válasz
Pikkolo^^ #1780 üzenetére
Oké, nem volt a legjobb példa
de arra gondoltam, hogy a cég nem azért tartja fent az üzletet, hogy az ember vásárlási szándék nélkül csak nézelődjön, vagy pl sokan csak megfogdosni mennek be a kiszemelt cuccot, aztán megveszik neten máshol, ahol olcsóbb. De mindegy is, felesleges "vitatkozni"
Nem kezelik jól a "bonyolultabb" eseteket. Ha csak megrendelem, kihozzák és nincs semmi probléma a cuccal és későbbiekben sem kell garanciáztatni, akkor jók ezt aláírom és ezért is fogok még vásárolni náluk a mostani esettől függetlenül is.
Elhiszem, hogy sok a dolguk. Nem is értem azokat az embereket, akik két perc google keresés helyett inkább levelezik velük vagy felhívja őket.. De nem hiszem, el hogy annyit kapnak, hogy ha minden nap nézik és válaszolják a leveleiket, akkor is két hét kelljen nekik mire eljutnak az enyémhez.
Igazad, van hogy többnyire csak azok írnak, akik elégedetlenek (egyébként ezt sem tudom megérteni). Bár én pl a 130k-s tv-met is valami kis noname boltból rendeltem Budapestről, jó volt a megítélésük a neten, és természetesen tőlem is ment a teljesen pozitív értékelés több helyen is. A tulaj többször hívott és írt levelet, nem én kerestem őt, ő engem, és nem azt éreztem, hogy fontos a pénzem neki, hanem azt hogy én vagyok fontos mint vásárló és az én elégedettségem. És ennek a felfogásnak nyoma sincs az extreme digitalnál. (Persze ők ne hívjanak fel mindenkit rendelés után mert még rosszabb lenne a helyzet
de ne csak addig törődjenek a vásárlóval amíg odaadja a pénzét.)
-
TIT
veterán
Messze van a legnagyobbtól,tele a homár velük.....meg más is.
Kapásból tudok 3-4 nagyobbat. -
Pikkolo^^
addikt
Ha bemegyek a boltba szétnézni az miért inkorrekt, lehet pont akkor tetszik meg valami. Jót mosolyogtam azon amit írtál
. Vidéken is vannak boltok ahol lehet vásárolni, csak a választék nem olyan nagy. Nyilván ha Mátraházán laksz akkor ott nehéz lesz venni LED izzót, de Gyöngyösön már lehet kapni.
A használt termék küldése természetesen nem normális dolog, a hozzászólásod nem erre a részére reagáltam. Minden ÜFSZ-on emberek dolgoznak és ha éppen nem veszik fel a telefont akkor lehet dolguk van, mert olyan hülyeségeket találtak ki nekik a managerek amik elveszik az idejük nagy részét vagy a sok idióta érdeklődő kérdéseire válaszolnak akik basznak elnavigálni a gyártó honlapjára vagy nem olvassák el az adatlapot. Ezek az emberek nem írhatják vissza az érdeklődőknek, hogy használd a google keresőjét. A 14 nap természetesen sok, 1-2 napon belüli reagálás viszont elvárható.
Fórumra csak az ír be akinek baja van a társasággal és nem az akinek nincsen baja. TIT, ha 80%-a a vásárlóknak nincsen megelégedve akkor hogy-hogy még mindig az egyik ha nem a legnagyobb magyar elektronikai bolt? Mindenhol vannak köcsögök, pl. a szervizes emberke akivel találkoztál
Sati, Debrecen oda-vissza 100 km, max 3000 Ft/alkalom a benzin (normál személyautó). Nyíregyen mehettél volna az Euronicsba, ott legalább meg is lehet tapogatni a termékek elég nagy részét. Az, hogy nem utalták vissza a vásárlás összegét természetesen nem elfogadható.
Félre értés ne essék nem védem a céget, mert köcsögök mindenhol vannak de 1-1 eset miatt nem kell teljesen leírni.
-
TIT
veterán
válasz
Pikkolo^^ #1775 üzenetére
100-ból 80 embernek van baja velük és nem attól jó egy bolt,hogy átveszed gond nélkül a terméket(azt a közértbe is megtehetem)a gariztatásnál derül ki milyen a bolt.
A szervízes úgy cibálta szét a pc-t dühében,hogy rossz volt nézni,csak mert kértem,hogy tételesen vegye át a gépet,aztán mondta,hogy na ezt akartad?
1 hetes vinyónál nem ismerték el,hogy rossz a vinyó,1 hétig kellett koslatnom hozzájuk,hogy többszöri teszt után bebizonyosodott,hogy a vinyó volt rossz.
Pénteken közölték a cserét és persze,hogy csak hétfőn lett vinyó.
A főnök meg azt mondta nem ajánlja a kermit mert én fizetnék,mondom nem hinném mert a vinyó rossz,úgyhogy fejtől bűzlik a hal,de azért ők is megválogatják kit vesznek fel.....a legalját.
Ja és a Mammutba történt. -
-
zsiz
őstag
válasz
Pikkolo^^ #1775 üzenetére
Nem mosolyogtató indok.. nem mindenki városi, hogy leugrik a sarokra és már meg is vett mindent. Interneten keresztül meg nem lehet 100%-ban jól dönteni. De ha az elállás inkorrekt, akkor az is az ha csak bemész egy boltba szétnézni. Az elállás sem arról szól hogy 13 napig használod a terméket, aztán visszaküldöd a 14. napon hogy bocsi mégse kell. Megnézed, ha nem tetszik, nem olyan amit vártál, stb akkor visszaküldöd. Előfordulhat, hogy a hibás leírás miatt veszel meg valamit, aztán mikor megkapod kiderül, hogy nem is olyan mint ahogy írták.
Emberek dolgoznak ott is ez igaz. De ez (lenne) a dolguk, ők adják el, ők vállalják a garanciát, ők vállalják a 48 órán belüli választ, akkor tartsák is be. Vagy az szerinted teljesen normális, hogy telefont nem veszik fel, e-mailre két hét után válaszoltak, már ha válaszolnak..meg ilyenek? A személyes átvételhez meg annyi, hogy tök megérné 180km-t utaznom (még a nap is eltelik vele pluszban a költség mellett) az edigitálhoz meg vissza egy 1500Ft-os izzóért, mikor ingyen kihozzák házhoz. Aztán most utazhatnék vissza garanciáztatni. Meg szerinted az is normális, hogy olyan terméket küldenek ki, amit fentebb részleteztem? És nem tudom helyben megvenni, ha meg elmegyek a legközelebbi városba az is minimum 50km oda-vissza és nem biztos hogy kapok azt amit kinéztem.
Nem 100-ból 1 embernek van problémája velük, jóval többnek. Elég csak 1-2 oldalon utánaolvasni a véleményeknek. Akinek nincs, az valószínűleg nem akart rendelést módosítani vagy garanciáztatni valamit. Ugyanis az ügyfélszolgálat és a hozzáállásuk egy nagy nulla. Ettől függetlenül biztos, hogy fogok még rendelni tőlük, de a nagyobb összegű vásárlásaimat 100% hogy nem náluk fogom intézni.
-
Pikkolo^^
addikt
válasz
lafaty80 #1774 üzenetére
Mosolyogtató indok az elállás lehetősége miatti webshopos vásárlás. Egy csöppet igazságtalan a bolttal szemben, mintha nem tudnád mit veszel. De ez már nagyon tényleg off.
Azért azt ne felejtsétek el, hogy mindenhol emberek dolgoznak, ugyanolyanok, mint ti. Az ediginél nem a ti leveletiteket várják, hogy jajj had dolgozzunk már hanem van más intézni valójuk és idővel sorra kerül minden. Természetesen előfordulhat, hogy nem reagálnak valamire.
Jópár dolgot vásároltam már náluk, mindig személyesen mentem el érte (csak raktári terméket veszek) és soha semmi problémám nem volt. Az, hogy 100 emberből 1-nek gondja van az nagyon jó arány.
-
Pikkolo^^
addikt
-
zsiz
őstag
válasz
Archttila #1771 üzenetére
Elhiszem..
Ha nem lett volna minden olyan jó árban és mellé ingyen szállítással náluk, amit akartam akkor én sem feltétlen náluk vásároltam volna.
A kérdésem inkább költői volt. A topikba csak azért írtam, hogy legyen egy friss elrettentő példa is a boltról.
Egyébként ilyenkor az NFH-t érdemes keresni, ha nem tesznek eleget a garanciának, igaz?
-
"Mi lesz, ha a 18 ezer forintos nyomtató, vagy a 22 ezer forintos mirkó, esetleg ha a 28 ezer forintos porszívó megy tönkre? Azt hogyan fogják kezelni, ha a vacak kis 1500 Ft-os izzó ilyen gondot okoz nekik?"
Igy, leszarjak. (mar bocsanat)
Velem 2013 Decemebereben jatszottak el ugyanezt annyi kulonbseggel, hogy egy tobb mint 300K-s TV arat nem akartak visszautalni. A futar nem jott, aztan nem idoben jott. Utana nem tudtam merre van a keszulek, a telefont sziznte soha nem vettek fel e-mailekre nem reagaltak...Azota nem rendelek toluk semmi
A mai napig elfog a gyomorgorcs ha visszagondolok arra az idoszakra
-
zsiz
őstag
Bocsánat, hosszú leszek..
Az Extreme Digital még mindig nem valami korrekt.
Decemberben rendeltem tőlük 4db LED fényforrást ("izzót"). Nem ez volt az első, már előzőleg vagy 4-5 darabot rendeltem belőle, mert jó fénye van, olcsó és 5 év garancia van rá. De elfogyott a készlet és mikor újra volt készleten, gyorsan be is rendeltem a 4 darabot, amiről most szó van. Örültem is, mert másnap újra azt írta a webshop, hogy elfogyott, így még időben megrendeltem.
Meg is jött a 4db, a szokásos nagy doboz, semmi kitöltőanyaggal.. De legalább folpakkal körbe voltak tekerve a dobozok egyesével, bubis fóliára már nem tellett nekik, ami azért egy olyan törékeny dolognál mint egy fényforrás, nem lett volna hátrány.. Na mindegy, egyben ideértek szerencsésen. 3 dobozt kibontottam, minden rendben volt, de a 4.-nél már nem. A doboz teteje el volt szakadva és hiányzott egy darab karton a dobozból, ami helyén tartaná a dobozon belül a terméket. Itt már gyanús volt a dolog. A lámpa koszos is volt, és az alsó érintkezőjén kopás látszott. Ennyiből már egyértelmű volt, hogy egy használt terméket kaptam.
A nagyobbik baj azonban az volt, hogy nem is működött rendesen, csak vibrált. Tehát nem csak egyszerűen egy használt izzót küldtek az új áráért, hanem egy olyat amit egyértelműen valaki már visszavitt a hibás működés miatt.
Természetesen egyből megreklamáltam, rögtön az e-mail címükre - ami egyébként sehol nincs feltüntetve az oldalon, csak onnan tudtam, mert már leveleztem velük - írtam, mert mikor a form-on keresztül írtam, a 14. napon kaptam választ. Most nem vártam csak pár napot, de semmi válasz. Írtam Facebook üzenetet, ott 2 órán belül válaszoltak, hogy írjak az ügyfélszolgálatnak. Mondtam, hogy már megvolt, de nem válaszolnak. Továbbították a megkeresésemet, majd tényleg még aznap megjött a válasz az emailre, küldik a futárt érte, meg adjak számlaszámot mert készlethiány miatt nem tudják cserélni, így visszautalják az árát. Ez is megtörtént. Jött a válasz, hogy 15.-én jön érte a futár. Elviszi, majd visszautalják a pénzt. A futár az ígérthez képest csak 16.-án ért ide (a papíron is 15.-e szerepel, meg a 16.-i pecsét, mivel akkor vette át a csomagot.)
Ezután nem történt semmi a mai napig sem. Írtam levelet, hogy mikor lesz valami fejlemény, semmi válasz természetesen. Közben újra lett készleten a termékből, így újra írtam nekik, hogy ha már ilyen nehezükre esik azt az 1500Ft-ot visszautalni, akkor legalább cserét küldjenek, ha már most van készleten, nekem az is tökéletes, ha nem megint rosszat küldenek.. Semmi reakció, így lassan már nem nekik kell címeznem a következő levelemet...
Nem az 1500 Ft-ról van szó.. De otthagytam náluk kb 5-6 hét alatt vagy 70-80 ezer forintot. Mi lesz, ha a 18 ezer forintos nyomtató, vagy a 22 ezer forintos mirkó, esetleg ha a 28 ezer forintos porszívó megy tönkre? Azt hogyan fogják kezelni, ha a vacak kis 1500 Ft-os izzó ilyen gondot okoz nekik? Amit még csak nem is kell javítani, hanem elvileg cserélik..
Egyébként a rendelés és fizetés dec 3.-án történt, a kézbesítés 8. vagy 9.-én. 16.-a óta pedig se pénz, se izzó.
-
TIT
veterán
válasz
Highground #1768 üzenetére
Nem volt ott káosz max-a málészájú gyerek fejében,és ennek van munkája
-
Highground
aktív tag
Egy kis bluechip szösszenet (tl:dr):
Általában szeretek biztosra menni, ezért ha neten vásárolok, csak olyan termékeket választok és olyan boltot ahol van azonnal átvehető készlet. Most sem történt ez másképp. 3 hardvert szemeltem ki magamnak, kicsivel több mint 100e ft értékben. Náluk mind a 3-nál azt írta a webshop, hogy "raktáron, keszkenő utcai üzletben azonnal átvehető". 12:00-kor leadtam a rendelésemet, mondván este 18:00-ig nyitva vannak, addig elhozom. 15:00-kor még mindig "beszerzés alatt" volt a rendelésem, és közben a webshopban a megrendelt 3 termékből 2 már nem volt nekik raktáron. Reménykedtem, hogy csak azért változott a raktárkészlet mert én elhoztam az utolsókat. Írtam nekik egy e-mailt, amire 25 perccel később meg is kaptam a választ:
"Kedves István!
A termékek átvehetőek az üzletben,
csak még kollégánk nem rakta ki a dobozból a polcra.
Nyugodtan bemehet az üzletbe."
Kaptam magam, és el is indultam! 16:10-kor belépve az üzletbe egy darab srác fogadott a pult mögött. Akkor még egyikünk sem tudta mi jön még ezutánHát elmondtam neki a rendelési azonosítómat, amire ő kapásból mondta, hogy: "hát ez még nincs ám összekészítve... meg az e-mail... meg különben is a visszaigazolás... meg hogy képzeli?" Mutatom neki a kollégája által írt levelet a telefonomon: "Jó hát én összekészíthetem most de az sokáig fog tartani" (12-kor adtam le a rendelést, és már negyed 5 volt) Nagy kegyesen elkezdte összeírni azt a kemény 3 tételt (még csak nem is nagy dobozokról beszélünk, elfér kényelmesen egy tesco-s szatyorban mind a 3(ssd,ram,hangkari)), majd közölte, hogy akkor ő most elmegy összeszedni nyugodtan üljek le. Oké! Leültem! 15 perc elteltével megjelent egy dobozzal, ami tele volt minden xarral. Kamera, mikrofon, az én cuccaim, meg még vagy 2-3 doboz amik nem az enyémek. Kapásból azzal kezdte, hogy nézzem meg már össze is volt majdnem készítve, ha még várok egy kicsit akkor már küldte is volna a visszaigazoló e-mailt és akkor most nem lenne kavalkád. (falvédőről pont akkor másztam lefelé éppen, majd leporoltam a vállamat) Majd utána közölte velem, hogy: "Hát a bl(fekete) ram már nincs, így gondolom nem gond hogy kicseréltem egy pirosra." Mondtam neki, hogy engem nem érdekel annyira a színe mert nem átlátszó a házam, úgyhogy tényleg pont lexarom, csak haladjunk. Ebben momentán szerencséje volt a srácnak mert sokan már a szín miatt is ölnek. Utána elkezdte szépen bevételezni (vagy a tököm tudja mit csinálni) a cuccokat. Az összeset ami a dobozban volt, kamera, minden. Ez tartott még 20 percig, közben elment 1x 10 percre a raktárba. Majd amikor a cserés ramhoz ért gondok adódtak mert ugye az én megrendelésem feketére szólt, azt át kellett írni nekik pirosra (mert ugye ezek szerint fekete nem is volt). Na ezzel voltak bajok! Majdnem újabb 20 percet, és 2 kolléga tudását kellett befeccölni, mire sikerült a megrendelést a rendszerükben átírni. Majd miután sikerült még molyolt valamit ott a kamerával meg a többi xarral aztán nagy nehezen kifizettem és elhoztam a pakkot. Mondanom sem kell végig álltam szinte az egészet. A procedúra felénél bejött egy nő, ő már 10 perc elteltével leült mert nem bírta. A végén mikor eljöttem már látszott rajta is, az: "Ide se jövök többet..."
Csak azért nem húzom le nagyon őket, mert a végén nagy nehezen sikerült majdnem pontosan azt, és akkor elhoznom, amit és amikor akartam, de valljuk be: javarészt nem rajtuk múlott. Ha én nem írok nekik, akkor több mint valószínű hogy a termékeket csak másnap vehettem volna át. És akkor még kíváncsi lettem volna hogyan bonyolították volna le a "ramcserét"?Az is egy külön huzavona lett volna e-mailben.
Igazából azért írtam ezt le ide mert szeretnék képet adni a többi vásárlónak a dolgok menetéről. Főleg azoknak akik nem sokat vásárolnak ilyen helyeken. Vagy olyanok mint én és biztosra szeretnek menni.
Ez volt az első vásárlásom a bluechipnél, de legközelebb meggondolom. Nekem igen is számít, hogy pontosan azt és pontosan akkor amikor én szeretném. Nem aztán nekem írogatnak, hogy: "Hát mégse tudtuk beszerezni azt amit megrendelt, hupililában jó lesz esetleg?" vagy "Sajnos mégse sikerül tartanunk a kiírt 2-3 napos határidőt a beszerzésre. Két hét múlva egy picivel drágábban jó lesz egy teljesen másik márka totál más színben?" Mindezt persze a leadott megrendelés után 3 nappal, vagy még később.
Na ezért nem rendelek be semmit! Már játszották ezt el velem egyszer, többet nem az biztos! -
nemmaradtnév
tag
Sziasztok!
Többször rendeltem már Aqua-ról, eddig nem is volt különösebb probléma velük, de a legutolsó rendelésemmel történt egy kis gond.
Még novemberben rendeltem tőlük két dolgot, az egyik nem volt raktáron, így már a válasz mailben is írták, hogy 1-3 napot várni kell, de beszerzik. 8 nappal később érdeklődtem, hogy mi újság a rendeléssel; hamar jött is a válasz: nem túl kedves hangnemben közölték, hogy nincs raktáron, majd értesítenek. Majd következő napon kaptam egy e-mailt, hogy nem tudják beszerezni ezért törölték a rendelésből ezt a tételt, de a másik érkezik. (itt mondjuk jólesett volna, ha megkérdezik, hogy így is szeretném e a terméket, mert a postaköltség ugye nem változott) Aztán kaptam még egy e-mailt amiben megjelölték a pontos napot amikor a (1db) terméket átadják a futárnak. 2 nap múlva kaptam egy e-mailt amiben kérték, hogy értékeljem a rendelést (szintén csak 1 termék szerepelt ezen). Vártam körülbelül hat napot, mielőtt írtam nekik (ugye külön kérték, hogy legyek türelemmel)
És ezen a ponton közölték, hogy nem értik miről beszélek, mert készlethiány miatt már nagyon régen törölték az egész rendelést. Arra a kérdésre, hogy akkor miért írtak 3 különböző e-mailt a másik tétel kiszállításával kapcsolatban (több napos eltéréssel) és vajon miért nem közölték a tényt, hogy a rendelést törölték a következő válasz érkezett: "gondolom a levél előbb ment ki, aztán láttuk a szöveget és töröltük." (ez az egész e-mail változtatás nélkül, nem derült ki, hogy milyen szöveget láthattak, vagy miért nem értesítettek arról, hogy a rendelésem törlésre került)A tanulság számomra főleg az, hogy nem raktáron lévő terméket csak utánvéttel szabad rendelni.
(persze szidhatnám az akvásokat is, amiért bunkók, de biztos csak a karácsonyi rohanás)
-
TIT
veterán
válasz
Atomgeszi #1764 üzenetére
Igen ott szokás,hogy csesznek felvenni a telefont,mondván vevőznek.
Engem úgy kirúgtak volna ha nem veszem fel a telefont mint a sicc.
Még jó,hogy az aquába nagyon megválogatják kit vesznek fel...a legalját.
A nevemet se értették,rossz tipusú vgá-t hozott ki. stb.
Szerencsére én személyesen szoktam vásárolni,postába se bízom. -
-
Atomgeszi
nagyúr
Aquaból megrendeltem, ma még mindig semmi, a telefont 8 perc után felvették és elég bunkón is válaszolt,hogy több ezer csomagot adnak fel és nem tudják feladni csak hétfőn(kiváncsi lennék, ha szombati kézbesítéssel rendeltem volna akkor mi lett volna - bár szerintem semmi).. Nah de most már tök mind1!
-
TIT
veterán
válasz
Atomgeszi #1760 üzenetére
Ha csak ennyi gond lenne velük.
1 év garit adnak csak 3 helyett és nem olcsóbbak,max.pár száz forinttal,annyit meg nem ér,hogy lenyúlnak 2 év garit.
A gariztatás meg borzalmas,valakinek több hónapig(4)tartott a vinyó,ha egyáltalán elfogadják gariba,mert az se jellemző.
Digitaltrend is csinált ilyet,hogy rendelésnél x összeg volt,rá is kérdeztem és amikor megjött drágább lett pár ezressel.A telószámot bezzeg nem voltak képesek leírni jól,mehettem potyára.
Meg is szüntek szerencsére.Aki velem kiszar az így jár. -
Atomgeszi
nagyúr
Üdv!
Ma reggel 9 órakor(pont volt 10 percem) leadtam a rendelésem egy Creative hangkártya iránt az a4team.hu weboldalon.
5 évvel ezelőtt rendeltem tőlük a PC-mhez alkatrészeket, akkor jó tapasztalatom volt velük, gondoltam megint veszek innen. Jó áron is volt a cucc és hát ugye már jó tapasztalat.
Rá 1 órára kapok sms-t, hogy a termék árváltozás vagy készlethiány miatt törölve lett a megrendelésemből.
Most nézem a terméket, fent van ugyan, csak éppen 4 ezer Ft-tal drágábban.
Küldtem nekik a panasz email címükre egy panaszlevelet, hogy nagyon nagyot csalódtam a webshopban.
Ha esetleg rendesek és jól alakulna mégis a rendelésmenete akkor egy moderátorral töröltetem ezt a hozzászólást, addig meg maradjon itt elrettentőpéldának.
Szóval másikat nem is tudtam ma rendelni még délelőtt,hogy a héten megkapjam hála nekik.
További sok sikert az ilyen webshopoknak!! -
-
Zozz95
újonc
válasz
alfa159sw #1755 üzenetére
Köszi!
Elkezdtem velük mailezni, annyi kiderült, hogy 24 órás stressztesztet nem csinálnak (ez most vagy rég kiment a divatból és én vagyok a hülye vagy náluk nem tartják fontosnak, tényleg nem tudom). A gépeken az AIDA64-et futtatják le, "amely alatt, ha lenne bármilyen hardveres hiba, akkor az kiderülne akár 30 perc után is." -
itouchfan
senior tag
hello!
Electronic-star oldalról hallott már valaki valamit? Megbízható vagy annyira nem? köszi előre is -
Zozz95
újonc
Sziasztok!
Computer Imperium-ról van valakinek tapasztalata? (Budapest) Sok negatív kommentet olvastam a garancia kapcsán, az áraik túlságosan alacsonyak, szóval érdekelne, mennyire érdemes innen kockáztatni egy pct?
-
alfa159sw
tag
válasz
alfa159sw #1745 üzenetére
Új fejlemény történt. Válaszoltak az emailre,küldtek futárt kicserélték.Itt az ember azt gondolná vége is a történetnek,de NEM. Amit küldtek abban is bontott laptop akku van,de ez még rosszabb,mert a töltést se veszi fel csak villog visszajelző led a vésztöltőn.Most direkt rosszat küldtek?
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen processzort vegyek?
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Könyvajánló
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Minden, ami a mosással kapcsolatos
- Eredeti játékok OFF topik
- Suzuki topik
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Mercedes topic
- További aktív témák...
- Sony A7III + 28-70mm FE 3.5-5.6 Zoom objektív
- Eladó egy használt MSI RTX 3060 Ti Gaming X videókártya
- Macbook Pro 13" - 2020, 4 mag i7, 32/512GB, touchbar - garancia ( 901)
- Macbook Air 15" M3 - 2024, 16/256GB, bontatlan, Apple garancia ( 101)
- Macbook Air 15" M2 - 2022, 8/256GB, 1 ciklus, Apple garancia ( 103)
- Bomba ár! Dell Latitude 7400 - i7-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD IPS I CAM I W10 I Garancia!
- LG 34WK95U-W - 34" NANO IPS - 5120x2160 5K - DCI-P3 98% - HDR 600 - ThunderBolt 3.0/Type-C
- Csere-Beszámítás! Kezdő Gamer számítógép. I5 6400 / GTX 1060 3GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 1TB HDD
- Xbox Ultimate előfizetések
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool CC560 Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest