Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibor.sz

    tag

    válasz person #8662 üzenetére

    Szóval, akkor jól értem-e:

    1. Az első difi egyben van az automata váltóval (gondolom, akkor ezért van az is, hogy az összkerékhajtás csak automata váltóval együtt rendelhető), így az automata váltó olajcseréje megoldja az első difi olajcseréjét is.
    2. A szöghajtásban FeRRaR1 kolléga által szerzett infók szerint nem kell olajat cserélni.

    3. Az összkerékhajtásból marad még az osztómű (ezt hívjátok Haldexnek, vagy az valami más?) és a hátsó difi. Ezek is egyben vannak vagy külön-külön, azaz egyben kell bennük olajat cserélni vagy külön?

    Vagy nagyon sötétben tapogatózom?

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz person #8662 üzenetére

    Bevittem a gépet, azt mondták hogy a szöghajtáson nem kell és nem is lehet cserélni. Kérdeztem mint a váltón?... Mondta nem, ez komolyan olyan, hogy egybe épített, gyárilag feltöltik és ennyi. Már mint az újabb dizájn. Amik főleg tönkre szoktak menni, az a 2004/05 és az előttiek. Az enyém 07-es új javított dizájn. Azt mondták ha nagyon akarom lecserélik, nem drága az olaj, de horror az óra bér. Teljesen le kell bontani az alját és a környékén mindent hogy ki lehessen szedni cserélni. Megnézték többen, a vezető technikus is, mondta hogy a 300e+ futás felettiekkel sincs gond ezzel a dizájnnal, ők nem javasolják így 44 ezerrel az órán. Majd megkérdezek még egy privát garázst is, de egyenlőre ez a helyzet.

    Más:

    Amit most elhoztam az egy szalon új, Thor kalapácsa lámpás V40 2017 végi:






    Belső:






    Majd holnap írok egy véleményt is.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés