Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz FeRRaR1 #8670 üzenetére

    S80 V8 aljáról küldtek videót, és nagyon meg kell bontani tényleg, a vastag dupla kipu és a katalizátorok eltakarnak mindent a kocsi feléig, a kardán sem látszik csak középtől kb. Mindegy, mivel alaposan átnézettem, meg listát is írtam nekik, és többen leellenőriztek mindent a márka szervizbe, így hagyom egyenlőre a szöghajtást 44e óraállás mellett. Majd ha lesz valami extra munka a környéken, pl Elevate Performance Exhaust System tervben van egyszer majd... Akkor azzal egybe kötve.

    Volvo V40 T2 Inscription Geartronic 1,5L 122hp:

    Egész jó kis autó, felejthető motorral. Jobban néz ki, mint amilyen jó. A futómű tisztes munka, majdnem megkapta a 10/10-et, majd jött egy közepes kátyú. Akkorát ütött fel, hogy hátra néztem nem e hagytam el az alját. Amíg a komfortzónájában autózol, tökéletesnek érzed, jól fekszik, csillapít még a malomkő feláras kerekekkel is, viszont ha már közepesnél rosszabb az út, akkor vége. Összességében jó, mivel az esetek 95%-ban elhiteti veled hogy tökéletes, jó kormányzással.

    Sok a műanyag, de nem büdös végre, nem igénytelen fajta, de messze nem egy S80. Pedig eltelt 11 év. Ebben a kategóriában igazából jónak mondanám. Viszont a bőr az mindenképpen gyenge minőség, ismét csak remélni lehet hogy egyben marad. A beltér legszebb része a keret nélküli tükör. Elég kényelmes, jól beállítható, hamar kézre állt minden. Igazából simán bevállalnánk városi használatra. !De! nem ezzel a motorral. Te úr isten ez a T2... Azt hittem 3 hengeres, de megnéztem a szalonban és 4. Másfél liter rettenet. Nem az erejével van baj, ha nem akkora turbó lyuk van minden gyorsításnál, hogy gondolni sem mertem volna ilyet még gyártanak. kb 1,5 - 2 másodperc mire csinál valamit. A besorolás úgy nézett ki, hogy amikor még előttem volt a szabad hely előtti 2. autó a forgalomba, már nyomnom kellet a gázt ha be akartam sorolni. És akkor sorrendben, elindul a start stop kb 1 sec + kitalálja a váltó hogy mi van 0,5 sec + megjön a turbó nyomás mert az nélkül meg sem mozdul 1,5 sec. Szóval egy gyenge 3-4 másodperc mire elindul hogy besorolj. Horror. A legrosszabb régi egy turbós dízeles időknél is rosszabb. És ez most nem a V8 buzéria, ez egyszerűen fos. Volt egy 1.6 szívó benzin golfom, azzal nem volt ilyen gond. Ma kérdezték milyen volt, mondtam nem rossz, de a motor az kuka. Mondták ez ilyen, euro 6+ normák stb... Ezt én nem hiszem el, az új D5 powerpulse rendszerrel megfújja a turbót hogy eltüntesse a lyukat. Itt miért nem hekkerkedtek valamit? Konkrétan veszélyes. Ami még zavart az a szokásos fűtött szélvédő. Az anyós oldalról hiányzott a nyitó/záró gomb, asszonyt kiakasztotta, illetve bár inscription legmagasabb felszereltség, még is manuális ülés??? Ezt hogyan konfigurálták össze így, kintről LED lámpa, nagy felni, metál fény, bentről manuális ülés, jó hogy az ablak nem kurblis volt... :DDD Egy guruló Volvo reklám, úgy is csak kintről látják az utcán... Pár nap alatt igazából eléggé megszoktam, és az átlag fogyasztás 5 körül volt, nem figyelve, normális vezetéssel, 90% várossal, ami hihetetlen jó érték. Így hirtelen ennyi, pár nap alatt eléggé megkedveltük mint kisautó a hibái ellenére, de soha nem vennénk ezzel a motorral.

  • person

    senior tag

    válasz FeRRaR1 #8670 üzenetére

    Annál az óraállással én sem biztos, hogy foglalkoznék vele. :)
    A tartóssághoz nem tudok hozzászólni.
    Az biztos, hogy cserélhető, ha más nem beöntő nyílás van rajt, ott ki tudod szivattyúzni. Én is így tettem. (Kép lent)
    A szerelőm azt mondta felejtsem el, nem lehet kiszívni csak leszerelt állapotban kiönteni.. és különben sem szoktak tönkremenni, 200-300-at kibírnak, hát így a kettő közti futással nem nyugtatott meg. :DDD Inkább megcsináltam.. Szerinte Haldex szűrőt sem lehet cserélni csak ha leszedjük az egészet..

    (#8671) tibor.sz FeRRaR1 nagyrészt megválaszolta. :)
    AWD csak automatával az nem tudom melyik típusra igaz, XC90-re tuti nem.
    Ha jól rémlik azon láncos a szöghajtás.

    Haldex-nél a szűrőt szerintem mindenképp tanácsos az olajjal cserélni, leég a szivattyú és viheti magával az elektronikát. Utóbbinak még ha jól tudom gyengéje, hogy el szokott oxidálódni a panel, idővel nem zár rendesen a fedél. Ha nagyon ráérnék biztosan ránéznék régi évjáratnál.

Új hozzászólás Aktív témák