- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMDFan
addikt
Én nem találtam itthon értelmes S60-at, ami pedig jó lett volna az irgalmatlan áron volt. Egy haverom hatására Skóciából hoztam haza egy full bőrös, csomó extrával telepakolt 2004-es, S60 2.0T SE-t, 110 ezer km-el, átszámolva 750 ezer forintért. Lámpacsere 60 ezer Ft-ba került, ez az amit mindenképpen meg kell tenni műszaki előtt, mert másba nem tudnak belekötni. Ez 1 éve volt, azóta 23.000km-t raktam a gépbe, 70% autópálya 20% Budapest, 10% vidéki út. Előtte egy Avensisem volt, nem igazán egy kategória a kettő. Mivel nem vagyok multimilliomos, ezért valószínűleg a következő autóm is jobbkormányos lesz, GB-ben sokkal korrektebbek a kereskedők mint itthon, sokkal nagyobb a választék, jobb az általános állapota az autóknak, és sokkal olcsóbbak. Miért adnék ugyanazért a technikáért 2x annyi pénzt? Inkább odafigyelek az autó műszaki állapotára. A jobbkormányból még sosem adódott olyan problémám ami miatt veszélyben éreztem volna magam. Egyetlen minimális hátránya van, én minden nap mélygarázsba állok ki-be, ilyenkor át kell hajolni a másik oldalra, szóval kb 3 másodperccel tovább tart a művelet. Ez nálam belefér.
Az üzemanyag témához hozzászólva, én kb 2 éve kizárólag prémiumot tankolok a molnál (evo neo). Nálam elég egyértelműen megmutatkozott a különbség, bár nem teljesítményben és fogyasztásban vettem észre, az nagyon sok mindentől függ még. Ellenben az akkori motorom egy Kawa ZX6R volt, még a régi 2002es karburátoros verzió. Na ebbe ha sima 95-öst raktam, akkor 3-4 nap állás után nem volt hajlandó elsőre indulni, kellett kb 3-4 ráindítás szivatóval mire beröffent. Amikor Evo neot raktam bele, akkor érdekes módon 1-2 hét állás után is pöccre indult. Ezt később az autóimnál (a Toyota és a Volvo is) olyan formában vettem észre, hogy kizárólag hidegen, sima 95össel indulás után, 2esben nagyobb gázadásra minimálisan meg-meg torpant az autó. Na ezt evo neoval nem csinálják.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series X|S
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- Milyen videókártyát?
- iPhone topik
- Yettel topik
- BMW topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Bomba ár! HP ProBook 6560B - i5-2GEN I 8GB I 480GB SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! MSI B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Rampage SHIVA FSP 500W
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest