Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Algieba: Algieba mint kreatív tornádó
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMDFan
addikt
Én nem találtam itthon értelmes S60-at, ami pedig jó lett volna az irgalmatlan áron volt. Egy haverom hatására Skóciából hoztam haza egy full bőrös, csomó extrával telepakolt 2004-es, S60 2.0T SE-t, 110 ezer km-el, átszámolva 750 ezer forintért. Lámpacsere 60 ezer Ft-ba került, ez az amit mindenképpen meg kell tenni műszaki előtt, mert másba nem tudnak belekötni. Ez 1 éve volt, azóta 23.000km-t raktam a gépbe, 70% autópálya 20% Budapest, 10% vidéki út. Előtte egy Avensisem volt, nem igazán egy kategória a kettő. Mivel nem vagyok multimilliomos, ezért valószínűleg a következő autóm is jobbkormányos lesz, GB-ben sokkal korrektebbek a kereskedők mint itthon, sokkal nagyobb a választék, jobb az általános állapota az autóknak, és sokkal olcsóbbak. Miért adnék ugyanazért a technikáért 2x annyi pénzt? Inkább odafigyelek az autó műszaki állapotára. A jobbkormányból még sosem adódott olyan problémám ami miatt veszélyben éreztem volna magam. Egyetlen minimális hátránya van, én minden nap mélygarázsba állok ki-be, ilyenkor át kell hajolni a másik oldalra, szóval kb 3 másodperccel tovább tart a művelet. Ez nálam belefér.
Az üzemanyag témához hozzászólva, én kb 2 éve kizárólag prémiumot tankolok a molnál (evo neo). Nálam elég egyértelműen megmutatkozott a különbség, bár nem teljesítményben és fogyasztásban vettem észre, az nagyon sok mindentől függ még. Ellenben az akkori motorom egy Kawa ZX6R volt, még a régi 2002es karburátoros verzió. Na ebbe ha sima 95-öst raktam, akkor 3-4 nap állás után nem volt hajlandó elsőre indulni, kellett kb 3-4 ráindítás szivatóval mire beröffent. Amikor Evo neot raktam bele, akkor érdekes módon 1-2 hét állás után is pöccre indult. Ezt később az autóimnál (a Toyota és a Volvo is) olyan formában vettem észre, hogy kizárólag hidegen, sima 95össel indulás után, 2esben nagyobb gázadásra minimálisan meg-meg torpant az autó. Na ezt evo neoval nem csinálják.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 3900X 12 mag 24 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest