- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szellem.: Felfedezés a Gamer egerek világában: Az én egérkalandom.
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
Új hozzászólás Aktív témák
-
V_Zoli
aktív tag
válasz
johnsmithnex #5399 üzenetére
Ez jó!
És vélemény a Hertz-ekről? Hátul mid van?
-
Cartmenn
aktív tag
válasz
.:Kristian:. #5383 üzenetére
Tudom ismerem a facén
ZsS
-
rbalint88
addikt
Az mdf lap mindent alakit barmire, olcso, egyszeru es akusztikailag is jobb, mint a muanyag kiemelok. De mivel rendes melyed se 13, se 16,5 centis szettel se lesz, ezert tok felesleges a nagyobb, ha attol mondjuk a gyari ajtokarpit esztetikaja serul. Amugy az oval adja aegtobb melyet, basic “hifi”-hez az a legjobb es azt meg a fej is hajtja. Abba ne is menjunk bele, hogy rendes hifit rakni mennyire racionalis dolog egy max 5-600ezres autoba
-
V_Zoli
aktív tag
válasz
johnsmithnex #5393 üzenetére
De olyan ami ovált alakít kerekre?
-
V_Zoli
aktív tag
Esetleg van itt olyan topiclakó aki Fiat Bravo1 tulajdonos és esetleg ért az autohifihez is?
-
RocknRoller
aktív tag
És a sima Punto? Vagy azt nem érdemes, annyira kicsi? Pandanal nagyobb kellene. 191cm vagyok, elfertem a pandaban is kényelmesen, de nagyobbat szeretnék.
-
rbalint88
addikt
válasz
RocknRoller #5386 üzenetére
700 penzbol sztem ertelmes grandet nem kapsz. Talan stilo kijon belole a gyengebbik 1.9-cel. Lehet fel literrel tobbet eszik, de egyszerubb, tartosabb motor alapvetoen. A 80 lovas csak sw butitas olasz szabalyok miatt.
-
RocknRoller
aktív tag
Sziasztok. Tervezem hogy beszerzek egy fillérb*aszo autót. Egyenlőre 1.3 mjet motorosra gondoltam. Hogy érdemes neki indulni a keresésnek, mit ajánlotok, miket nezegessek? Minimum Punto méretűt szeretnék. Klíma és elektromos ablak legyen, tempomat nice to have, de sztem erre nincs lehetőség. 700 pénzből szeretném majd ezt megoldani. 1,5 évig használtam céges pandát ezzel a motorral, iszonyat jól fogyasztott, néha elektronika viccelt csak meg, volt olyan is hogy egyik pillanatról a másikra elment az erő nagy része. Ezalatt az idő alatt nem romlott el semmi semrajta, de nem tudom hogy milyen meglepikre lehet számítani és azok mibe fognak fájni. Köszi előre is
-
Clain
tag
Sziasztok,
Nagyon eltérő pro és kontra véleményeket olvasok, de használ valaki esetleg 2.2 JTS motorral Alfa 159 -et?
Mik a tapasztalatok? Milyen előforduló hibák vannak?köszi
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Cartmenn #5377 üzenetére
390e km és bontásmentes a turbó.
még nem hordja az olajat, de kisebb csodának tartom h elment ennyit is. Szigorúan betartom a 8-9ezres olajcserét és szűrőkből is gyári vagy gyárival azonos minőségűt teszek bele.
Viszont a kettőstömegű megadja magát nemsokára, hallani a hangján, bár a szerelőm már 40e km-rel ezelőtt mondta, hogy cserélni kéne, de még csak hangja van, nem csúszik a kuplung.
-
Cartmenn
aktív tag
Az olaj mindig vita tárgya a fórumokon
azt kell bele ami megfelel a fiat előírásainak,jó itt minden ismert olaj
selenia volt utána fusch gt1 aztán castrol most megint a gt1 lesz nem kísérletezem mert nálam kb 2-2.5deci megy ezresenként egyikkel se lett jobb-amúgy valamennyi olajfogyasztás soknál előfordul,legalább is a benzineseknél--amúgy a facén is te kerestél kereket pótot?
ZsS
-
tmskvcs
tag
Hali!
A (147) JtD 1.9 8v-be 2005-től került részecske szűrő, vagy már a korábbi modellekben is van?
-
-
Cartmenn
aktív tag
A digitálisnál 5 állítómotor van a manuálisnál 1 a külső-belső ---3 eset van 1.akinél még nem romlott el majd fog
2 akinél rossz 3.akinél már javították
Turbó csere vagy javítás talán 3-4 embernél fordult elő aki a index,vagy face fórumon ( face 450fő) van az még nem sok szerintem .Nálam is volt még az előzó gazdánál 190ezernél turbócsere ,én inkább a betartott 27-30ezres olajcserék számlájára írnám,de volt olyan tulaj aki megfelezte ezt még is előjött 180ezer környékén,és ezek csak tjetek voltak ha jól emlékszem dízelről nem tudok.Én 270ezernél tartok de van tjet 370ezerrel ,dízel meg 450ezerrel.
-
gaben
aktív tag
válasz
zoo8800 #5365 üzenetére
Még a kettőstömegű lendkerékre nem árt figyelni, szerintem. Kivéve, ha 1.4 90LE-s benzinest akarunk, abban nincs kettőstömegű, ha jól tudom.
Én lehet most szívtma be vele, ált 180-200k km körül cserések, bár külföldi fórumon olvastam ,hogy van olyan, akinek már 350k km van benne és még mindíg az eredeti a kettőstömegű és a kupplung is... Na, hát szerencse is kell hozzá -
gaben
aktív tag
Sziasztok,
Fiat Bravo 2007 mankókerék nincs véletlen valakinek eladó ?
-
-
zoo8800
veterán
válasz
Integrale #5363 üzenetére
bemásolom:
— a ködfényszóró foncsor belső-alsó része idővel bebarnul, ez inkább csak esztétikai probléma - csere kb. 10-13e Ft/db
— a motorháztető elejének (a belső-alsó peremének) a rozsdásodása - csiszolás, alapozás, festés - te magad is csinálhatod úgy se látszik
— hűtővíz szivárgás (ez talán mikor újak voltak fordult elő)
— 180e környékén vagy 3 autónál is volt turbócsere, vagy javítás, felújítás. Hogy mitől, azt ki tudja. Nálam talán a nagyon betartott 27-30 ezres olajcserére vezetném vissza, de volt aki felezte a ciklust, még is cserés lett kb. 90-180e Ft
— előfordul túlzott olajfogyasztás, mindegy milyen olajjal, én háromfélét próbáltam. Zavaró, de ez van. - 1000 kilométeren 2-3decitől nem ijednék meg.
— a motor hideg indítása után rövid ideig egyenetlen, dadogó alapjárat - talán prémium benzinnel ez csökkenthető.
— a környezetvédelmi tálca (motorvédő alsó burkolat) könnyen leér (a sport még ráadásul pár centivel ültetett) - ez ilyen, öklömnyi téglát már ne közölj meg.
— a bőrkormányon, bőrváltókaron, bőrkézifék karon szétmállik a bőr - típushiba, kb. 25e Ft körül bőröznek
— klímaterelő hiba, a terelőmotorok végálláshiánya miatti közdarab törés (ha most jól működik majd előjön) - van szaki aki javítja (le kell bontani az egész műszerfalat kb. 3-4 óra és olcsóbb mint egy szerviz)
— kézifékkar burkolat törés - tán meg lehet fordítani és úgy már nem látszik
— hátsó üléseknél zörgés - forgáspontnál lévő külső csavar levétel, majd a nagy alátét alá kisebb felületű alátét jó meghúz - talán jó lesz
— első embléma, hátsó ajtónyitó embléma beázás, kifakulás - csere 8-14e Ft/db, de szétszedhető és belülről festhető!
— hátsó lámpák párásodása ez ilyen
— hátsó ablaktörlőkar rögzítésénél törés csere
— távirányítóval nem mindig nyit a központizár csak kulccsal. A központi zár hiba kb. 2008 közepi gyártásig volt jelen, akkor átálltak az újabb ovális kulcsra, azzal megszűnt.
— váltó (csapágy) gondok, ez a GM M32es váltójánál lehet probléma, úgy írták hogy 2.-5.-6.sebességben hangot ad a váltó, de ez is csak pár bravo tulajnál fordult elő
— tanksapka zárhiba, bezárva is nyitható
— a hátsó kipufogók rohadnak, de sokszor csak a külső héj csere, lengyel utángyártott kb. 20-25e Ft
— lógó napellenző - csere
— hűtőventilátor előtét ellenállás hiba (pl. csak maxon megy a venti) - csere
— volt még kettőnknél generátor csere, de ezek sok kilométeresek voltak.
— féltengely hiba is sűrűbben előfordul, főként a turbósoknál a nagyobb nyomaték miatt - csere vagy felújítás (jobb minőségben Debrecenben talán)
— az első lámpák fényerejére is van panasz - nagyobb fényerejű izzókkal talán jobb lesz
— fordulhat még elő főtengely szimering hiba.
— bravoban mindegyik elektromos tükör fűtött, a hátsó ablakfűtéssel együtt kapcsol. Ha nem akkor megszakadt a szál - tükörlap csere, 3-5e Ft/db
— t-jet motornál előfordulhat kisebb-nagyobb olajszivárgás az olajhűtő alól - Gyárilag csak kompletten cserélhető, 60-70e Ft, de o gyűrűkkel kiváltható a hibás tömítés.
— pár autót érint, hogy az első ablakmosó nem működik, kontakthibás a kar (erősebben kell húzni) - szétszedve wd40 segíthet rajta
— néhány autónál volt hátsó féknyereg csere idő előtt
— szervo leállás, karácsonyfa-effekt - akksicsere
— télen (hidegben) az irányváltó kar nem ugrik vissza a helyére.
— olajleválasztó sziszegése - csere.
— az első futóműnél rugótörés, többnél a bal oldalon - cserés, de meg kell nézni nincs e dugulva a rugótányér vízkifolyó lyuka ami előidézheti a rozsdásodást.
— turbó gumicső repedés - csere. -
rbalint88
addikt
válasz
Integrale #5363 üzenetére
Nem tudom mit erolkodsz, olasz auto, ugyhogy biztos szar
Inkabb azt ird meg, hol lehet h6w (bax9s) helyzetjelzo izzobol 4200 kelvinest venni nem horror hanyadek aron venni. Rendeltem ket ledet ebayrol (632Ft), de jo lenne izzoszalas alternativa is - bar megint kiegett, idegesit. Evente legalabb egyik kieg es ugye ilyenkor a muszerfalon is megjelenik az izzo hibajelzoje, ami rohadtul zavaro, mert ha kieg mas, azt nem veszem mar eszre.
-
Cartmenn
aktív tag
válasz
Szabó0922 #5359 üzenetére
A lényeges hibák lehetnek: féltengely –--kigyorsításkor ne rázzon a kocsi, kormány
— a 2.-5.-6. sebességben meg a többiben se legyen hangos a váltó(m32)
— A klíma fújjon hideget-meleget mindenhová ugyanazt, kellő erővel. A terelő motorok átállását álló motornál is jó ellenőrizni, szépen lehet hallani, ha
átállnak és megállnak. Az esetleges „cicergő” hang a középkonzol felől, lehet előjele, hogy nincs végállása valamelyiknek.De mint írtam ha kell írsz egy email címet küldöm -
Cartmenn
aktív tag
-
Szabó0922
tag
Sziasztok
lenne egy olasz auto ami nagyon tetszik
-Fiat bravo 2
1,9mjt motorral néztem
tipus hibái vannak?
Válaszotokat előre is köszönöm -
johnsmithnex
tag
válasz
Szabó0922 #5357 üzenetére
Azt tudod hogy majdnem mind1 hogy mennyi van az órában..
Még ha valós is a szám akkor se mind1, hogy milyen használatból jött össze az adotz km. A legjobb megoldás ha vásarlás előtt egy teljes átvizsgálason esik át az autó. Lehet, hogy ez plusz költség, de jobb mint ha vennél egy autót amire már az elején százezreket költhetsz. -
Szabó0922
tag
Sziasztok
Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
Auto cserére adtam a fejem
alfa 159 2,4 jtd motoros ami tetszene de kiváncsi vagyok a véleményetekre
Ha ezt a tipus veszem a vezélésen kívül kell mást is cserélni "tipus hiba" miatt?
Előre is köszönöm a segitséget -
Dan-szan
senior tag
Sziasztok!
BÚÉK mindenkinek! Sajnos nekem nem kezdődik jól. Tegnap a fiamat vittem buliba mikor egy fékezéskor tompa puffanásfélét hallottam és nem fogott a fék
! Még nagyon óvatosan hazagurultam, ha 20-30-al megyek padlóig nyomva megfogja a kocsit kézifék nélkül is. Alánéztem és a jobb első kereket és a környékét olajosnak láttam.
Szétment volna a cső? Mire számíthatok?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- Mobil flották
- Projektor topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG B450-F R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB CM MasterBox NR600 650W
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest