Az ülés szinte az összesben ki lesz ülve. 100e km alatt is kiülődik egy nehezebb ember alatt, ilyen idős korukra meg mindegyikben kivan már a vezetőülés. Enyémben is a szivacs fele kiporlott már a szellőzőlyukakon lefele Ezért van benne eltérő kárpitú vezetőülés, de ennek legalább még nagyjából van tartása. Utasülés teljesen más világ, még újszerű.
A váltója mindegyiknek gulyásleves, "ez ilyen". DE! ez nem rossz, pontosan fokozatba találsz, csak nem olyan határozott, cserébe elég könnyen jár. BMW E90-et vezettem hétvégén, abban komoly izommunka pakolgatni a fokozatok között.
Futómű ha rendben van, akkor nem kellene határozatlan legyen, csak ugye nyilván nem új lengőkarokkal és gátlókkal adják el általában a kocsikat, hanem csere előtt. Ha pestországban jársz, enyémet megnézheted, ebben újak a lengőkarok és a gátlók is, mondjuk az csalás, mert ugye a koni keményebb a gyárinál.
A fék is jól harap, ha karban van tartva és érzéketlen, ha szar a tárcsa-betét és öreg a fékfolyadék.
Viszont azt se felejtsd el, hogy a legfiatalabb 156 is 12 éves, úgyhogy már el vannak használva, nem feltétlen lesz érzetre sokkal jobb a 25 éves Fiatodnál.
LZs?!: valamikor fussunk már össze, kíváncsi vagyok arra a GT-re. jöhet iRico és j.bravo is, aztán ha a Huszti úti mosónál találkozunk, legalább le lesz mosva mindenkinek rendesen az autója.
[ Szerkesztve ]