Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arni9010
aktív tag
válasz SPeti1984 #4945 üzenetére
Az 1,2 16V motor elég jól megy, az volt a családban 2db is
A 8V-vel sajnos nincs tapasztalatom, de ha hasonlóan megy mint a Linea 1,4 8V, akkor én eret vágnék
(Mindig dízeleim voltak, most Stilo 1,9 JTD 8V 115HP van, és ahhoz képest a Lineát vezetni összehasonlíthatatlan Nagypapámnak megfelel az 1,4 8V )Az 1,3 JTD egy konstukciós hibahegy Egy bontós ismerősöm azt mondta, hogy nem tud annyi blokkot hozni, hogy mindig legyen nála. Oldal közepén felsorolnak pár hibát.
Amikről hallottam: Szakad a lánc, csökken a kompresszió, a szívócsőben egyes típusoknál télen lecsapódik a pára és a megfagyott jéggolyók széttörik a turbót indításkor, ha sebességben marad, állás közben elugorhat a vezérlés és indításkor görbülnek a szelepek, a Pandákban olyan a légszűrő, hogy ha elvetemedik a háza belefolyik az esővíz, emiatt görbülnek a hajtókarok, stb[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest