- Egy korszak vége
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Megoldások IBS/IBD-re
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- 20 éve a PH!-n
- Szólánc.
- Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Udv urak!
Gondolt mar valaki arra, hogy mivel a 159 bolcsoje kozismerten rohados, egy komplett csupaszitas utani savfurdo+galvanizalassal majd alvazvedobel kb orok eletuve lehetne tenni?
Tekintve, hogy tovabbra sem tettem le a 159sw ti vasarlasrol, lehetoleg 2.4-el, es automataval, hogy legyen mire kolteni az adojovairasokat, szoval erdekelne, hogy ezt esetleg probalta-e mar valaki.
2008as fl elotti ti-ben lehetseges, hogy nem volt villanyos fotel, es szinre fujt a tukor boritasa is?
Mert amennyire en tudom a fl utan mar opcionalis volt az extrak jo resze, igy inkabb fl elottit keresnek.[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
csókaláb
friss újonc
válasz gipsztigris #15397 üzenetére
Rendben, és még egyszer köszönöm a segítséget!
-
csókaláb
friss újonc
válasz gipsztigris #15395 üzenetére
Köszönöm!
Ez jó hír mert akkor nem kell 2 különböző fagyállót tartanom a két kocsi miatt.
Az egész le lesz eresztve majd ioncserélt vízzel átmosva és megy bele a új feltöltés.
Közben egy termosztát csere is lesz.
Akkor ez jó lehet?
https://krarusz.hu/hu/gepjarmu-szerviz-termekek/huto-fagyallo/glycunic-alu-protect-dynamic-g12--72-%C2%B0c-fagyallo-hutofolyadek-koncentratum-termekcsalad[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz csókaláb #15394 üzenetére
Nem kell nagyon cifrázni a dolgot. Gyári spec. szerint CUNA NC 956-16 fagyálló kell bele, de igazából G12+-os fagyálló jó lesz hozzá, pláne akkor ha teljes mennyiséget cseréled. De ha ragaszkodsz a gyárihoz, akkor Paraflu UP koncentrátumot vegyél. 3600 Ft/liter
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
csókaláb
friss újonc
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni.
Delikvens egy Punto II 1,2 8V 2003/03 (188A4000)
Hűtőfolyadékot cserélnék. Gyárinak valami Paraflu van írva. Van-e jobb és tartósabb ami kompatibilis ezzel az autóval? -
csongi
veterán
válasz gipsztigris #15391 üzenetére
Koszi!
Ott nem vagyok jelen. .
Lehet tesom volt. -
gipsztigris
addikt
válasz csongi #15390 üzenetére
Most válaszoltam a Bravo-Delta csoportban.
De akkor itt is.
Vezérműtengely-fogaskerék(Vezérlés felőli oldal) 108 - 132 (Nm)
Vezérműtengely-fogaskerék(Sebességváltó felőli oldal) 120 (Nm)[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
csongi
veterán
1.4 Tjet vezermu tengelyen a kozlo kerek csavrja, hany Nm-es? Es a bordas szij tarcsa csavarja?
-
csongi
veterán
válasz gipsztigris #15388 üzenetére
Jah, hetfon elviszem gepi munkara.
Persze, minden szimering tomites cserelve lesz.
3 ora elment, mire a hidrotokeket kitakaritottam, cefet unalmas melo.
Egy kis erinto szelepcsiszolas.
Vezermu tengely haz szetszed kitakarit, minden olajfurat.
Csak jo lesz, remelem. -
gipsztigris
addikt
válasz csongi #15387 üzenetére
Őszintén szólva nem tudom, mert a hengerfejes szakira szoktam bízni mindig. Döntse el ő!
Viszont, ha abból indulok ki, hogy a T-Jet (és úgy általában az összes 1,4-es motor) ceruzavékonyságú hengerfejcsavarokkal van szerelve, akkor abból baj nem lesz, ha az az öt század deformitás sem lesz a hengerfejben. Gondolom kap új szelepszár szimmeringet is, akkor tegyünk egy pipát a hengerfej mellé a következő pár évre azzal, hogy kap egy síkolást is. Szerintem!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
csongi
veterán
válasz gipsztigris #15362 üzenetére
Sikerult. Koszonom a kontaktok.
Mennyi ennek a hengerfejnek a deformativ ertek hatara?
Le kellene sikolni, van benne hossz iranyba 0.05? -
juvegamer
tag
Üdv!
Fiat 500L-el van valakinek tapasztalata? Gondolkodom rajta mert viszonylag kényelmes, nagy a beltere. 1.6Mjet vagy 1.4Tjet esetleg 1.4 szívó motorral, bár az utóbbi esetnén tartok tőle, hogy kevés ehhez a kasznihoz.
Előre is kösz. -
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #15382 üzenetére
arazast sosem ertettem hogyan gondoltak
a 147GTA is 11misi volt, kozben a Focus RS 9misi, a Megane RS 8misi, Civic thai/ 7,5(!!)
a GTA aran vettel egy Megane RS-t meg egy jol felszerelt 1.5dci Clio-t anyunak
Kappaban az a kek belso meg a fabetet annnnnnyira okádalom proli hatast kelt, ha nem kék az auto is melle....
de meg a vilagos alcantara belso is mennyire szarul tud oregedni
a 182-s Fiat Bravo-ban is volt 3-4 fele szinu borbelso es az boven Kappaval egy idoszakos...miert nem lehetett ezt ott is megugrani a 2-3x-s arcedulaert?több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #15378 üzenetére
Maga a Kappa volt egy "gyenge" termék a konkurenciához képest, Thema után pedig semmi nagy durranás, helyenként még visszalépés is, platform is maradt ugyanaz, negyedelôdtek is az eladások.
A Lancia sírját a Kappa kezdte àsni az olaszok szerint is, aztán mélyítette a gödröt a Lybra, szép szögletesre megformázta a Thesis..Egy E39 ûrhajó volt a Kappához képest, és ugyanannyit (többet) kértek a Kappáért.
"Bad reklám is reklám too"
-
gipsztigris
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #15379 üzenetére
~5 ev alatt (1996-2000) az a 3600db-s gyartas azert nem pont azt mutatja, hogy nagyon sikeres lett volna
kb (munka)naponkent lejott a gyartosorrol 3db
ugyanezen idoszakban a CLK-bol majdnem 100x ennyi keszulttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #15377 üzenetére
elfogy a powa'...
nemtom....
de ilyen egy balfasz hajtaslancot....
ekkor mar siman voltak 5-6-s automatak is, vagy robotizalt manual valtok
vagy csinaltak volna meg C630-s valtot hozza 6-s Selespeed-l
Fiat Coupe-ban volt 6-s valto 1998 korul a 2.0 20v Turbo-n, ebben csak 5-sel volt az is ugyanakkor
de a Kappa Coupe ~1.5x annyiba kerultKappa Coupe-nak az volt az egyik fo baja, hogy tobbe kerult mint egy CLK Merci(!) es motorvariaciok felszereltsegek extrak meg se szagoltak annak a felhozalatat
ez csak ezzal van, az meg csak azzal
nem mellesleg sokkal sutabban is nez ki
szoval ha meg jo muszaki technika eladta volna ezt a bodet ...de meg az se volt benne[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
qdak
addikt
Köszi srácok, próbálkozok!
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
2-sbe 171
vonatfütty hosszu valtotöbb drón kell ;P
-
Directors
senior tag
Nekem pont ezzel a szenzorral volt bajom. Pedig volt fordulat szám indítòzásnál. Csere után rendbe jött.
Úgy van ahogyan hobizoli írja.
[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
qdak
addikt
válasz Directors #15371 üzenetére
A holtpont jeladó, ha nem jó, akkor nincs fordulat szám indításnál.
Ha jól olvastam ?
Bár valaki azt mondta, ha jónak látszik is lehet rossz!
Nem tudom, delphi olvasó volt, csak a 2db trafót hozza, sokszor próbáltuk.ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz VMatteo #15367 üzenetére
en erosen ajanlanam hogy vedd meg a TJET szilikon cso keszletet (is) az autohoz
ez nyilvan tipus specifikus is nem uygan kell egy 500 TJET-be mint egy Linea TJET-be, de vmelyikben a kartergaz cso is van asszemelobb-utobb minden cso ki fog repedezni az eloregedes es homersekletek miatt
az il-topolino-nal regebben volt 500, Mito, Grande Punto TJET csokeszlet is, ami a gyarival megegyezo alakhelyes, FEKETE, tobbretegu, olajallo szilikon cso, ami meleget is jobban birja
letezik ugyanilyen megoldasban hutovizcsovezes is hozzajukegyebkent nagyon sok autohoz vannak ilyen keszletek altalaban 30-60k-ert
nyilvan ez attol is fugg, hogy az adott autoba mennyi darab es milyen hosszu csovek kellenek[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
VMatteo
őstag
A Juratek betét+tárcsa kombó a helyén, teljesen jók!
Más:Ez a szett tuti az 1.4T-jet-hez való? Kép alapján köszönő viszonyban sincsenek
Tisztelet a Gépésznek!
-
joci86
senior tag
válasz gipsztigris #15365 üzenetére
Köszi, akkor a megrendelt 60Ah, 540A Exide Excell EB602 kicsit fölé lett lőve, de ennyi még talán belefér.
-
joci86
senior tag
Sziasztok!
1.3 multijethez mekkora akkut érdemes venni?
A típus alapján keresők 52Ah-.tól adnak eredményt.
Illetve az indítóáram minimum mekkora legyen? 450A környékit valamiért kevésnek gondolom, de aztán lehet, hogy elég egy ilyen kis dízelhez.
Amúgy Fiat Linea, de itt úgyis a motor a lényeges. -
csongi
veterán
válasz gipsztigris #15362 üzenetére
Es a szelepfedel a klasszikus szelepfedel. A veztengely a hengerfejbe van csapagyazva es rogzitve.
Nekem nincs szerencsem, tengelyet kellene cserelni. Elmegy igy is, de nem az igazi.
-
csongi
veterán
Koszonom!
Idokozbe megtalaltam tboldi regen adott linkjet.gipsztigris
Ezzel a vezermu tengey haz es szelepfedel megoldassal nem talalkoztam. A 8 szelepes alap felepitesu.
Igy a rajzot latva nem annyira furmanyos A vezerles tombot kivulrol nezve tunt furmanyosnak. -
VMatteo
őstag
Grande T-jet-en a kartergázcsöveim eléggé a végüket járják.
Ezt rendelhetem, vagy van ahol olcsóbb a szett?
Köszi előre is a segítséget!Tisztelet a Gépésznek!
-
csongi
veterán
Sziasztok!
Eleg furmanyos ennek az T jetnek hengerfej rendszere.
A vezermutengely hazrol hol talalok robbantott rajzot? -
qdak
addikt
Olvastam, hogy a gyújtótekercseknek, a +12V folyamatos, de a negatív jeltől függő, na itt +12V semmikor sem jön, a negatív folyamatos, indításnál nincs test, teszteltem lámpával, leddel, ahogy angol fórumon írták!
ECU-t kimértem pontosan egyforma érték a 10 és 38 as láb a testhez
Ma várunk diagot, mert az obd2 vel nem kommunikál.
Ötlet ?ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #15349 üzenetére
Én a Rocketre esküszöm, alig drágább, mint a legolcsóbbak, de 4-6 év bennük van doktorüzemben is.
-
gipsztigris
addikt
válasz hobizoli #15344 üzenetére
Úgy döntöttem, hogy ezek után mindig a legolcsóbb akkumulátort fogom venni, amire adnak két év garanciát! Semmi értelme "prémium" akksit venni! Az az idő már elmúlt amikor a Bosch S4+ kibírt kilenc évet.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
alázógyík
addikt
Halihó!
2003-as Punto II szervó problémára van valami gyors szerelési útmutató?
A szervó működik, de már évek óta világít a szervó hiba piktogram pirosan. -
qdak
addikt
Sziasztok,
Nem indul.
Üzemanyag van, előre is jön.
Gyújtás egyik tekercsen sem találtunk
Tekercsek jók, pipák jók.
Biztit, relét kiégve nem találtunk.Kérdés, ami jön 2-2 vezeték a gyújtótekercsbe, ott kellene lennie 12V környékének?
Valami tápnak kell lennie, ha jól gondolom, gyújtásnál már folyamatosan kellene feszkót kapnia a tekercseknek ?!
Esetleg motorvezérlő nem adhat feszkót ?Puntó 2 1.2 8v
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #15343 üzenetére
ez is Exide volt amugy
most egy 55Ah-s Bosch van benne, mert az volt eppen az Auchan-ban ebben a meretbentöbb drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz hobizoli #15342 üzenetére
Nekem az épp két éves múlt Premium Exide ugyanígy halt meg szeptember elején. Reggel beindítottam a Deltát, semmi előjel, szépen indult, majd kiálltam vele az utcára és leállítottam. Kb. tíz perc múlva annyi kraft sem volt benne, hogy a visszajelzők kigyulladjanak. 8 voltot mértem az akksiban. Soha sem tért magához.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
-
Dolby
senior tag
Sziasztok! Párom Giuliettája megmakacsolta magát a népligetben, nem akarja elhagyni a helyszínt, mehetett haza BKV-val
Gyújtás van, fényszóró látszólag szépen egyenletesen világít, de indításkor meg sem mozdul a motor.
(“Google szerviz” alapján) Indító motor lehet? Vagy érdemes azért az akkut is megnézni hátha csak gyengélkedik? Tilthatja le valami hiba az indítást ennyire?
Köszi- Nyugalom, a hosszú élet ritka!
-
VMatteo
őstag
-
gipsztigris
addikt
válasz VMatteo #15335 üzenetére
Juratek abszolút vállalható! Amelyik típushoz kapható, abba Jurateket teszünk, kivéve ha az ügyfél mást szeretne!
Bevonatos tárcsák (de nem festett, hanem valamiféle kémiai bevonat van rajta) két év után ha lemosod úgy néz ki mint az új. A Juratek fékbetétek is jók, nyugodtan megveheted!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
VMatteo
őstag
Sziasztok,
T-jet Grandémon cserés hátul a fékbetét-féktárcsa kombó. Milyen márkát ajánlotok?
Én hirtelen ATE-ra gondoltam, de a Bárdis srác nagyon ajánlgatta a Juratek márkát. Nem is hallottam még róla! Bevállalható? 40e Ft a tárcsa betét, ebből jönne még le a kedvezmény.Tisztelet a Gépésznek!
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #15333 üzenetére
jajaja, ha korom retekhegy van a szivosorban, akkor 1-1 henger kulonbozo legmennyiseggel dolgozhat igazabol, mert lerakodas mas-mas mertekben korlatozza az egesterbe kerulo levego mennyisegeket
en azt csinaltam, hogy szereztem egy masik (alu) szivosort, aztan az ki lett pucolva csilivilire
most vezerlescserekor majd felugrik aztöbb drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz csongi #15331 üzenetére
Sajnos most nincs! Kérdezd meg Szalay Miklóst a facebookon. [link]
#15332Xerath404
Ezek a korrekciós értékek lehetnek mástól is mint hibás porlasztótól. Először egy "poharazást" kell csinálni, és ha a résolaj veszteségnél is ilyen különbségek vannak, akkor el kell vinni bevizsgáltatni a porlasztókat. Ha a résolaj jó, akkor kompressziómérés, szívóoldali kokszosodás ellenőrzése, EGR rendszer vizsgálata legyen a következő lépés, mert sokan tévesen, kizárólag az injektorok állapotára következtetnek a korrekciós értékekből, pedig, nagyon sok körülmény befolyásoja, hogy milyenek a korrekciós értékek.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
aktív tag
Sziasztok!
Ki írom ide is bár már kedves fórumtársunk véleményét kikértem, de több tapasztalat több vélemény alapon megkérdezem.
Röviden az 1.6 jtdm2 giuliettam nál észrevettem hogy minden reggel, es csak reggel első indításnál a kipufogó kitol egy kis füstöt, azt is csak 1 sec ig tehát nem folyamatosan, gondolom az indulás pillanatában nem kerek valami az égéstérben.
Az autó rendben üzemel alapjáraton picit ingadozik, azt is csak 30sec ig de tenyleg minimalisan. 280+k km van benne, de jol gyorsul nem tilt nem eszik többet.
Ahova hordom mondták hogy erős dízel hangja van es injektor csere lesz nagy valószínűséggel.
Rádugták a gépre es azt láttuk hogy a 4 injektorból az eggyik nagyon korrigál ezt le is fotóztam.Azt mondták még hogy ez sürgős mert tönkre teszi gyorsan a motort es kuka lesz az autó.
Na nekem ez a fura mert oké hogy egy sokat ment autóban nem 100% a porlasztó, de tényleg tonkreteheti az egész motort?
Ha ez a veszély fenn áll akkor be nyelem a minél hamarabbi porlasztócserét
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz gipsztigris #15330 üzenetére
Koszi!
Nincs esetleg egy henger fejbszelepsorral? Bontott.
A veztengelyt es tobbieket attennenk. -
csongi
veterán
válasz gipsztigris #15327 üzenetére
Vezermu szij szakadt.
AxaA1motorokod. Ennel a szelep bele er a dugoba? -
csongi
veterán
válasz hobizoli #15321 üzenetére
Az szép
A kérdés az volt, hogy belülről nyílik e?
Rövidebben a válasz. Nem tudok belső nyitó gombról.Egy másik érdekesség.
Lancia Delta 2008 1,4 T jet.Menet közben motor leáll, chek engine és minden lámpa kigyulladt.
Az összes létező hibakód beírva a computerbe.
Önindító teker, motor nem indul.Nah ezt kell kinyomzni. Hétvégén küldöm tesómnak osztrákba a laptopot rajta a progival.
Csak fogalmam sincs az ODB hova tettem
Vagy jutunk valamire vagy nem
És még egyszer sem használtam. Fincsi távgyógyítás lesz . -
espi38
őstag
sziaszok!
Köszönöm,sikerült a rádiót beállítani,hogy ne kapcsolodjon be amior gyújtásra teszem az autót.
A másik amit észrevettem,hogy szerintem sokat eszik az autó úgy hogy szinte tojás van a gázpedál alatt.
7.3 litert itt ír az autó amit sokallok egy kis autótól-másnál mennyit eszik egy 1.4 16V motor-mit kellene megnézni amitől lehet ekkora fogyasztás?
Mi lenen ha olnám neki 10l/100 km?
Egyébként az autó jól indul hidegen-melegen szépen jár
segitő tanácsokat előre is köszönöm -
hobizoli
nagyúr
válasz csongi #15320 üzenetére
ezt szerintem le lehet tiltani a komfort modulban
ket 147-m van, az egyike nyilik kulcsrol is, a masike nem
nem foglalkozatm vele miert, de azert erdekes
ja es az alvazszamuk kozott 1244 a diffi, szoval kb par nap lehetett koztuk a gyartosoron
ismerek egy mukit, szerenyen ket Dedra Integrale-ja is van
egyiket olaszorszagbol hoztak be, par evvel kesobb a masikat nemetorszagbol, es kozvetlen egymas utani alvazszamuak az autok
az miii?több drón kell ;P
-
Pfiucska
aktív tag
Egy ilyen 2012-es pandank van berelt autokent mallorcan, holnap lesz az utolso nap, de nem hagy nyugodni a kerdes. Ki lehet ennek nyitni a csomiját belulrol? Csak kivulrol, kulccsal tudtam eddig.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
426os
őstag
válasz HussarF #15314 üzenetére
Nekem 1x volt ilyen a benzinszinttel, soha többször. Én arra tippelnék, hogy megszorult a szintjelző kicsit (szennyeződéstől pl), de amúgy passz. Ha gyakrabban csinálja, lehet érdemes lenne kivenni a pumpát és ránézni, megtakarítani. Aztán lehet nem is a pumpán van a szintjelző, de meglepődnék, ha nem így lenne.
.
-
Bravo-n úgy tapasztalom, hogy mióta rugdosom kicsit a gázpedált hideg indítás után, már akkor sem kezd el dadogni, ha nem adok neki kakaót. Lehet meggyógyult
Viszont hülyéskedett egyet az üzemanyag szint jelző. 2 napja, mosás után - de nem tudom, hogy van-e hozzá köze, sztem nem nagyon kéne - azt vettem észre, hogy már pirosban a mutató, világít a narancssárga jelző. Mi a fene, még több, mint fél tank volt benne az előbb. Aztán ahogy gurultam, fokozatosan emelkedett a szint, el is hagyta a piros tartományt. Tegnap reggel mikor indítottam, már majdnem félnél volt a mutató, ma reggel pedig már fél tartály szint felett.
Ez mi lehet? Vagy ha érzékelt egyszer egy falsot, akkor miért ilyen lassan áll vissza a normális szintre? Olyat már tapasztaltam, többször is hogy teletankolás után csak olyan 80%-on állt a mutató, majd a következő indításra átt be maxra. De ilyet még nem láttam. -
espi38
őstag
Sziasztok!
Fiat Bravo II 2009-es-hol tudom kikapcsolni a gyári rádiót -mert gyújtás bekapcsolása után mindig bekapcsol-hiába nyomom ki mielőtt leállítom az autót?
Köszönöm -
gipsztigris
addikt
válasz Drughi #15308 üzenetére
Motor jó, ha megfelelően karban volt tartva, akkor örök mint a nyomorúság. Sajnos, a szívócső örvénylapátokat hajlamos "megenni" és elég gyakran lesz fájdalmas a javítása, mert elveri a szelepeket. A legjobb ha preventív módon el vannak távolítva az örvénylapátok!
Sajnos ennyi pénzért nem fogsz hibátlant találni! A kasztnit nagyon alaposan meg kell nézni (küszöbök, bölcső, futómű bekötési pontok).
Ha 159-est szeretnél és kicsit feljebb is tudsz menni, egy költségmentes, szerkezetileg fullosan felújított (teljes motor, váltó, fék, mindez dokumentáltan, képekkel, videókkal és számlákkal) Facelift utáni 1.9 8V JTDm limuzin lesz eladó a fiamnak egy-két héten belül."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
erik365
senior tag
Sziasztok!
1.4T-jet esetén mi a még elfogadható vízhőfok városi 25-30perc araszolás közben 24C°-os külső hőmérsékletnél? Mostanában felfigyeltem rá, hogy néha bekapcsol a venti, hűtőfolyadék nem hiányzik, színe szép.1.4 T-jet M32
-
Drughi
addikt
Sziasztok,
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD (150LE) 2007-es évből mennyire betegágy?
Érdemes egyáltalán nézni ( 1-1.5M a keret), vagy ennyiért nagyon alsópolcos lesz mindegyik?Xiaomi 14T
-
csongi
veterán
válasz TheProb #15303 üzenetére
Hat, hivtak vissza sok milio auto mas hibakkal is.
De lehet vezetesi stilus problema is.
Alpina veretesen az aceltarcsakat meg lehet melegiteni rendesen, Egy motorkerekparon is fel lehet forralni, pedig van menetszel kozvetlen, es csak 200Kg. Ha jol lattam 1.6t az alfad.a fizakat az alfa sem fogja atirni.Jo hogy nem forrt el a fekfolyadek.
Lehet az elektromos fekrendszer miatt nem erzekelted.Ezek utan, én ellenoriznem a tarcsat gepbe, vagy a helyen. Milyen a kopas, es deformacio.
A folyadekok allapottat. Es csereltetnem ha akarjak ha nem.
A nyereg szereles sztem elvart, az egyik oldal passziv allaptba van sztem.Peugeott szakszerviz. Jeleztem, hogy a kuplung fogaspontja melegedesre vandorol. 1 eves volt az auto.
Ropogos erzet jott fel, neha nyikorgo.A munkafelvevo benyomta 3* minden rendben van igy, jo.
Rendben mondom.
Szerviz utan fekfolyadek lecserel. Voilaa, problema megszunt, evente csere, nincs menekves.
9eves.
Ugyan ez a masikba ment kb 4 evet. -
hobizoli
nagyúr
a kékvillámban kicseréltem a kiégett féklámpa izzót
kivettem a 3 csavarját...a 4-ből
nem értettem miért nem akar kijönni a helyéről a lámpatesthát a 4. csavarhoz eléggé be kellett U alakba hajolni a csomitartóba, hogy egyátalán lássam hol van a kárpit kis ablaka alatt-mögött, de meglett
ezt a 4-t kitekerve felettébb érdekes módon kb magától kiesett a lámpatest a helyérőlaztán egy erős fényű LED-s elemlámpával megvilágitva is megnéztem az új injiket beinditás és a motorburkolat eltávolítása után, hogy nem szivárognak-e az O gyűrűknél, de nem láttam semmi különöset
tényleg kb pöccre indul ezekkel, úgyhogy e örö é bódottá
elég 1x indítani és egyből járva is marad, nem kezd fulladozni meg dadogni, mint a régiekkel
két hétig most a dízellel jártam mindenhova, a kéket csak 1-2 naponta beindítgattam 10-15sec-re, hogy hogyan indul hosszabb állások után[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz TheProb #15303 üzenetére
jah, hat van ilyen amikor beprobalkoznak egy uj csiribiri anyaggal, aztan szarabb mint ami elotte volt
cegnel nalunk 4-500 tugorgos csapagyat kellett cserelni egy uj, gigamegaqrvajo csucskenoanyag kiprobalasa utan
PR duma persze akkora volt melle, hogy majdnem leszakadt tole a mennyezeteloszor azt tunt fel, hogy az amugy hofeher zsir 1-2nap utan egyre feketebb, holott a regi klasszikus "zsirszinu" termek az tartotta az eredeti szint napok-hetek mulva is
aztan egyre jobban szorult minden IS, aminek mozognia kene, olyan erzes volt mintha szo szerint inkabb ragadna
aztan kalapcs tuninggal nyilt csak ki, aminek ket ujjal is nyitodnia kene....aztan jottek az uj csapagyak, meg az a gigamegaszuper zsir ment a kukaba, es volt egy rapid, nem tervezett eves karbantartas
legszebb az egeszben, hogy egysegnyi kiszerelsben meg joval dragabb is volt, mint a regi...de ebbol majd kevesebbet kell hasznalni
--------------------------
a feknyerget nyilvan beszallito hozta igy, a gyarban csak felszerelik a helyere
mondjuk neked attol meg ok adtak igy el az autot, boxoljak le ok velukleteznek 800-1200fokig hoallo grafitos kenozsirok is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #15300 üzenetére
Hátsókat még csak szemrevételeztem, csak azt néztem, hogy "mennyi van a betéten". A leírt hátsó nyerges dologról még nem hallottam, de majd kerékcserekor jobban megnézem.
Közben megnéztem a manualt és valszeg tényleg azért villogot a rögzítófék visszajelző, mert épp izzottak a fékek...
FIGYELMEZTETÉS Ha 30%-nál meredekebb lejtőn állítjuk le a gépkocsit és/vagy a fékek
hőmérséklete 350 °C-nál magasabb, a rögzítőfék aktiválásakor a jelzőlámpa villog annak jelzésére,
hogy lehet, hogy nem biztonságosak a körülmények."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest