- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sellerbuyer: Nem veszélytelen a RAM duplázás de vajon megéri?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 6 – Néhány egyszerű tésztaétel
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fenyő
őstag
válasz
Devil84 #19470 üzenetére
Én is viszonylag kezdő vagyok a témában, de pont mostanában nézegettem/próbálgattam, hogy az ilyen régi vasakon mik mennek még el, a 128 mega ram az nagyon bekorlátoz, max a Puppy Linux fog rajta normális sebességgel futni (4.3.1 szupergyors és van magyar verziója, ill 5.x-es Wary verziók mennek még fel rá, bár ezek is gyorsak 128 megával a net egy kicsit lassabb lesz ezekkel a verziókkal), és nagyon ajánlott egy 512 megás linux-swap partíciót is létrehozni/aktiválni. Ha tudsz még legalább +128 megát beledobni a gépbe, akkor Pepperminttel, Lubuntuval lehet még próbát tenni, livecd/dvd-vel bármilyeket/mindegyiket ki tudod próbálni feltelepítés előtt, hogy teccik-e, esetleg pendrivre-ról, de ilyen öreg gép nem hiszem, hogy képes lenne arról bootolni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen egeret válasszak?
- Fényeskedjék: ROG Strix OLED XG32UCWMG monitor tesztje
- Windows 11
- Apple Watch
- Fogyjunk le!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)