- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- antikomcsi: Ázsia Expressz 5
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- sziku69: Szólánc.
- Imilenni: Egy kis depi, remélem elfér itt :) 2#
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RaZroX
addikt
Üdv! Még kezdő vagyok, párszor már próbáltam a Linuxot és tetszett is de valahogy mindig visszakerült a Windows
A kérdésem ez lenne: Nem szeretem a Windows-t (egyiket sem) és szívesen használnék Linuxot, de van elég sok program ami nekem kell, sőt játszani is sokat szoktam. Néztem videókat, hogy Linuxon is lehet játszani de nekem sosem sikerült megoldanom. Szóval a lényeg, hogy tudtok olyan Linuxot ajánlani ami szerintetek a legjobb és tudnék rajta futtatni mindent ? (nagyrész windows-os progik) Vagy felejtős ?Egyébként a konfigom:
- Intel Celeron E3300 3GHZ 2mag
- 3GB DDR2 ram 800mhz
- Nvidia GTS250 1GB(csak mert nemtudom, hogy linuxon mekkora a játékok gépigénye)
Előre is köszi a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Jogtiszta Windows - Office & Vírusirtó licencek- Azonnal - Számlával - Garanciával - Nint.hu
- ROBUX ÁRON ALUL - VÁSÁROLJ ROBLOX ROBUXOT MÉG MA, ELKÉPESZTŐ KEDVEZMÉNNYEL (Bármilyen platformra)
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- 27%-OS ÁFÁS SZÁMLA I Jogtiszta Microsoft digitális és fizikai termékek I DIGITALKEYZ.COM