Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Azonnali notebookos kérdések órája (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-05-20 18:40:24

LOGOUT.hu

A topikban főleg meglevő notebook miatt kérdezhetsz, ha vásárolni szeretnél, ezek az ajánlott topikok:
Milyen notebookot vegyek?
Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3251) Kezdő Balázs válasza NEMO1968 (#3240) üzenetére


Kezdő Balázs
tag

Sajnos ,nagyon kezdő vagyok & nem tudok senkitőlsem kölcsön kérni egy vinyót , fogtok nevetni ,de ha szét is tudnám szedni a gépemet ,hol találnám a vinyót meg a többi dolgot? & ezek,hogyan néznek ki?
Bocs ,de nagyon láma vagyok :F

Üdv:Balázs

(#3252) NEMO1968 válasza fps8 (#3247) üzenetére


NEMO1968
őstag

Akkor elképzelhető,hogy elszökött a gáz a hőcsőből.
Viszont mindenképp csak próba után vedd meg.

Az ember az időtől retteg, az idő a piramisoktól.

(#3253) fps8 válasza king.mp (#3242) üzenetére


fps8
senior tag

Kicsit jobban belemásztam ebbe a simple pass-ba, és azt látom hogy ez egy különálló program, csak arra kifejlesztve hogy meggyorsítsa a loginolást egy-két helyre. Ellenben a file, és rendszervédelmet (lockolást) a hp protect tools adja. Na most. Nekem elsősorban a P. t.-ra van szükségem, de azért kipróbálnám ezt a pass programot is. Kérdés hogy nem fognak e összeveszni... Mert ha fel van telepítve a P. T. (nekem már volt fenn az előző rendszeren), akkor egyfolytában aktív az olvasó, és ha rányúlok ;] a megfelelő ujjal, akkor bejön a setup-ja. De ha épp a pass-hoz akarom használni, akkor mi van? :U
Jó lenne egy olyan app, amiben ezek a funkciók mind mind benne vannak...

"War... war never changes"

(#3254) NEMO1968 válasza Kezdő Balázs (#3251) üzenetére


NEMO1968
őstag

Itt senki nem nevet ki senkit.
Senki nem szétszerelt laptoppal a kezében született.
Valahol mindenki elkezdte.