Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#1194) Nyúltáp válasza repvez (#1193) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

nos..itt jön képbe a kreativitás :DDD
tök ugyanazzal a módszerrel, mint az alap maxos repülő tutorban, csak több részletet viszel bele, ennyi.
kerék/kormánylapát mozgathatóság meg attól függ hol, is miképp akarod mozgatni.
Ha játékba kell, akkor nemtom, játékfüggő, de gondolom csontozni kéne, ha meg csak maxban akarod megmozgatni, akkor simán modellezd le külön objectként, és akkor úgy mozgatod, ahogy csak akarod.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.