Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#1951) lacko81 válasza doc (#1950) üzenetére


lacko81
tag

Azt tudom, hogy be lehet állítani, hogy mettől meddig számolja. De hogy fűzöm őket össze?

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#1952) Nyúltáp válasza lacko81 (#1951) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Kimeneti formátumként TGA-t adj meg (vagy végülis bármilyen képformátumot..csak tga-nál van alpha csatorna+minőségi romlás sincs)
Így képszekvenciaként fogja ementeni. Mindnen képkocka egy kép.
Aztán töltsd be akármelyik vid szerkesztőbe. És máris mentheted vmi vid formátumba.


Yoda:
Én plö vray-en meg textporteren kívül elmúlt másfél évben nem is használtam más plugint. :P

[Szerkesztve]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1953) YODA mester válasza Nyúltáp (#1952) üzenetére


YODA mester
senior tag

Digimation plugin és motion blur témára is mondhattál volna valamit... :F

(#1954) YODA mester


YODA mester
senior tag

Megszereztem az RSMB Pro 3.0.2-t... Ahh.. Vizuális orgazmus...

(#1955) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

el sem tudod képzelni hogy ennyek mi mennyire is örülünk valójában?!?!?!?!?!?!??!

(#1956) YODA mester válasza atm*RefeeZ (#1955) üzenetére


YODA mester
senior tag

Majd ha kihúzod a fejed a seggedből és meglátod a 3D-s világot te is örülni fox...[kép]

(#1957) MUŁĐER


MUŁĐER
addikt

izé, valaki meg tudna dobni egy brasil vagy final stage ''kipróbálható'' verzióval :D

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1958) atm*RefeeZ válasza YODA mester (#1956) üzenetére


atm*RefeeZ
tag

miért te már láttad? :R

(#1959) #72042496


#72042496
törölt tag

Holnapra kell bevinnem az animációt, ma este fogok nekiállni a rendernek. Annyi lesz az egész, hogy a kamera végigsiklik az autó oldalán, elején, ill. körbejárja azt.
Bemutatom mellé még a Gaboot-os első akciómat is :D, esetleg a ManOwaR-os textúraparádét. :))

Aztán vizsgaidőszak után megcsinálom normálisra a kocsit. :)

[Szerkesztve]

(#1960) Nyúltáp válasza #72042496 (#1959) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

sok szerencsét balika

ui.: csendben megjegyzem, hogy sikerült beszereznem egy 805D-t, most épp 3,6-on hajtom, de még megy ez feljebb is
muhaha.vray szakíít :C

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1961) #72042496 válasza Nyúltáp (#1960) üzenetére


#72042496
törölt tag

Köszi, és gratula a procihoz!

Közben én is újítottam: Opteron 170 - 9,5x275-ön (2614MHz), memókkal szinkronban.
A korábbi cucc 800x600-ban olyan 3,5 perc alatt végzett a kocsimmal, ez valamivel több, mint két perc alatt kiszámolja. 1024x768-ban. [kép] :D

[Szerkesztve]

(#1962) YODA mester


YODA mester
senior tag

Van egy olyan piszok nagy gondom, hogy pl. van egy hangár és abban bedokkol egy repcsi... Na most ugye a két object (hangár és repcsi) fényei hatnak egymásra, de nekem a kettőt két külön tga sekvenciába kéne kirenderelni, hogy 2d-ben külön-külön lehessen szinezgetni.. De ha pl. én hide-olom a hangárt és csak a repcsi marad akkor teljesen más fényviszonyok lesznek mintha együtt renderelném kifele... Layer managert próbálgattam, de nem tudtam semmire használni... Plz. help.

ui. Grat a 170-hez...

[Szerkesztve]

(#1963) YODA mester


YODA mester
senior tag

Na mi a lófityma van emberek...? :F

(#1964) Menthirist válasza YODA mester (#1963) üzenetére


Menthirist
veterán

Hát ez az, hogy mi van?
Vizsgaidőszak... meg készül a Bow of Perilem... és a szabad időmben készül(nie kellene) a low poly feladatomnak is

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1965) atm*RefeeZ válasza Menthirist (#1964) üzenetére


atm*RefeeZ
tag

hát koma...téged is rég láttalak erre^^ tehetnél fel képet az esetleg elkezdett low-poly bigyókról , kíváncsi vok hogy haladsz:)

(#1966) YODA mester válasza YODA mester (#1962) üzenetére


YODA mester
senior tag

De a kérdésre plz válaszoljon má valaki...!!! :O

(#1967) Nyúltáp válasza YODA mester (#1966) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

ahoj

bár nem látom át teljesen a helyzetet, de az nem lenne magoldás, ha kirenderelnéd teljes jelenetet, aztán meg nyomatnál űrhajóhoz külön egy alphát?
Kompozitban aztán már nem lenne nagy kunszt kiszedni űrhajót külön layerre.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1968) #72042496


#72042496
törölt tag

5-ös lett a szóbanforgó tárgyam, 100-ból 100 pont! :C

Vizsgaidőszak után kihajtom a maximumot a kocsiból. Modellezést illetően a belsejét akarom nagyvonalakban megcsinálni, aztán a finomítás az anyagokon:
A hátsó lámpa rém ótvarul néz ki (sajnos ez a megfelelő szó rá), ill. egyszerűen képtelen vagyok üveghatású, tükröződő, fekete anyagot összehozni...de ezt idővel megoldom. Remélem. :)
Bár ha kész lesz a belső, úgyis aktualitását veszti a dolog. De akkor is bántana a tudat, hogy ilyen anyagot nem tudok előállítani.

Most nézek egy GI rendert is, de nem igazán vágom, mi micsoda itt, alapértelmezett beállításokat használok. Caustics is bepipálva. :)
Kíváncsi vagyok, mennyivel ad szebb eredményt, mint a ''normál'' render. A sebességből ítélve azt már látom, hogy animációt nem ezekkel a beállításokkal fogok készíteni. :B

Láttam a topic közepe felé jófajta HDRI tutorialokat linkelve, figyelmem feléjük fordítom, yeah! :D

''Number of caustic photons stored: 3881347
Caustics photon map takes 390007800 bytes (379,1 MBytes)''

Ajjaj, ez elég félelmetesen hangzik...vagy természetes mindez? :F

10 perc alatt jutott el az első Prepass feléig a gép, mindkét proci 100%-on görnyed, a memóból viszont jó 640 mega szabad...valamit lehet elcsesztem...vagy nem 1920x1200-ban kellene GI rendert tolni? Hopp, most megmozdult a VRay csíkja... :F :DDD

[Szerkesztve]

(#1969) Menthirist


Menthirist
veterán

na itt van két kép a jelenlegi állapotról
[link]
[link]


eddig cirka 4-4.1k háromszög, szóval még mehet majd bele 4k

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1970) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

Nem rossz Menthirist. sőt
mihez is készül? (játékban nem sok picit a 8K egy kiegészítő ojjektre?...vagy vmi fontosabb szerepe lenne game-ben?)

Balika, nem MOHAA-ztal véletlenül az elmúlt 1 órában. Vagy egy alteregod vót?
Amúgy grat eredményhez.
Vray
Én ilyesmit beállításokat szoktam használni:
Próba render:
Image Sampler:
Fixed rate:1 (úccse érdekel AA tesztnél, szal minnél gyorsabb annál jobb)
Antialiasing filternek én álltalában catmull-rom-ot használok, de van hogy már picit bántóan éles lesz tőle a kép. Mindenesetre építészeti témájú renderekhez ez javallott.
GI:
Primary bounces-hoz irradiance map, secondaryhoz light cache (ez szvsz a legjobb minőség/sebesség), régebbi vrayhez nem lehet külön GI engine-t beállítani másodlagos fényszóródás számolásához. Úgyhogy ott marad a sima irradiance map.
Irradiance map:
állt. előre beállított presetek jók. Szal teszthez very low pont ok.
Light cache:
Subdivs: csökentsd vmennyivel
Sample size: növeld vmennyivel
Interpolation Samples: 1
Passes:1
Caustic:
nem kell, kiv. ha télleg kő.
Environment:
skylightnál pipa, alap szín jó. vagy HDRI be a map-hez.
QMC sampler:
adaptive amount 0,95
Min samples:15
Noise threshold: 0.05 vagy 0.1 de akkor már nagyon maszatos szok lenni render.
Ha erős napfényes bevilágítást akarsz, akkor én még fel szoktam nyomni color mappingnál a dark multipliert. De típusnak HSV exponential-t vagy gamma correctiont adj meg. (HSV-nél nem tudod kiégetni képet, Gamma drasztikusabb, de vigyázni kell vele, mer könnyen beég)
Végleges rendernél adaptive subdivisiont használj AA-nak, a beállításai felbontástól függenek. 800x600 környékén jó a -1,2 (ha minden igaz 2x-es felbontásnál 2vel kell csökkenteni mindkét értéket)
IR mapnál nyomj be egy high vagy very high presetet, light cachenél meg told vissza értékeket alap közelire, subdivs-el lehet jáccani.
QMC sampler szintén vissza alapra

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1971) #72042496 válasza Nyúltáp (#1970) üzenetére


#72042496
törölt tag

Köszönöm az útmutatást, kiprószálom! :R
Jelenleg a harmadik Prepass megy, de ezekkel az első renderekkel általában elszállok - ld. Manowar logó. :) Most már megvárom a végét, hamarosan úgyis megyek inni, reggelig pedig csak kiszámolja a képet...

Nem MOHAA-zok, valaki más kellett, hogy legyen az illető. :)

[Szerkesztve]

(#1972) YODA mester válasza Nyúltáp (#1967) üzenetére


YODA mester
senior tag

Lehet. De hogyan lehet csak alfátot kinyomtani..?

(#1973) Nyúltáp válasza YODA mester (#1972) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

most épp rendrelek, szal nemtom neked megnézni mental rayben pontosan hogy kell, de vrayben G-buffer-né be lehet állítani melyik csatornákat nyomassa.
Ha nem találod sehol, csináld azt, hogy rejts el mindent űrhajó kivételével, kimenetnek meg tga-t adj meg, és pipáld be tulajdonságainál, hogy mentse alphát is.
GI-t meg renderminőséget lehúzhatod minimumra, egyedül AA-t hagyd, nehogy alphában recések legyenek élek.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1974) YODA mester válasza Nyúltáp (#1973) üzenetére


YODA mester
senior tag

Layer manager mire való..?

(#1975) Nyúltáp válasza YODA mester (#1974) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Az nem a kép csatornáit kezeli, hanem programon belül létrehozott layereket lehet vele menedzselni..ala fotosop.
Szal nem összekeverendő a kettő.

mostnemazé...én még soha nem használtam rétegeket max-ban. Selection groupokkal simán kiváltható.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1976) repvez válasza YODA mester (#1974) üzenetére


repvez
addikt

találtam egy jo kis tutor féleséget vrayhez csak kár hogy nem angol,de aki ért egy kicsit hozzá az lefordithatná :) .[link]

(#1977) Menthirist válasza Nyúltáp (#1970) üzenetére


Menthirist
veterán

hát 1: nekem azt mondták, hogy 8k poly lehet, szal annyi lesz :D
2: nem csak a tájon lesz valahol, bele is lehet majd ülni, és menni vele... de nem is tuti, hogy fel lesz használva, ez csak amolyan teszt feladat, hogy mennyire értek a dologhoz...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1978) Nyúltáp válasza Menthirist (#1977) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

jah, értem, azt hittem csak vmi terep ojjektum.
de azt még mindig nem árultad el mihez készül :DDD

[Szerkesztve]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1979) Menthirist válasza Nyúltáp (#1978) üzenetére


Menthirist
veterán

két eset lehetséges:
1: csak vizsgafeladat, semmi célja nem lesz, csak tesztelik, mit tudok
2: egy titkos projekt (nem mondhatok róla semmit) keretében lehet majd vezetni extra feature-ként. Amúgy úgy kell modelleznem, hogy a 3-4 éve fejlesztett extra pro motorjuk vigye (ami áááátkozott jóóóóó, láttam techdemót) De ez a rész titkos...

Amúgy persze játékhoz lesz mindenképp (és nem autóshoz) :D

[Szerkesztve]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1980) YODA mester


YODA mester
senior tag

''Megszokhattátok már, hogy időről-időre a technika világából is figyelmetekbe ajánlunk egy-egy cikket, gondolva a téma iránt fogékony olvasóinkra. Ezúttal az angol nyelvű bit-tech.net-en bukkantunk rá egy összeállításra, mely egy éve, A Sithek bosszúja bemutatója idején jelent meg. A cikk az AMD processzorgyár és a Star Wars-filmek trükkjeit szolgáltató Industrial Light & Magic, azon belül is a III. Epizód elkészítésében oly nagy szerepet játszó previzualizációs csapat együttműködéséről szól. Megtudhatjuk belőle, hogy az ILM trükkmesterei legutóbb 64 bites AMD-gépeken alkották meg a messzi-messzi galaxis világát, és ami igazán döbbenetes (és minden bizonnyal néhány éve még igencsak eretnek gondolat lett volna), mindezt az általunk oly nagyra becsült Windows rendszeren tették. Ha valami, hát ez mutatja, hogy változik a világ. :) ''

(#1981) YODA mester


YODA mester
senior tag

Cikk képekkel:
[link]
[link]

[kép]
'' The pre-vis team at JAK, and Dan working on his dual-Opteron workstation. The standard JAK workstation sports dual AMD Opteron 248 chips, 4GB of PC2700 RAM and NVIDIA QuadroFX 3000 graphics, as well as dual SATA hard drives ''


[Szerkesztve]

(#1982) #72042496


#72042496
törölt tag

Jó a cikk! Azért feltűnő a technikai fejlődés is: Ma már nem vágom magam hanyatt azoktól a munkaállomásoktól, amelyeken nyomták...amit elkészítettek rajtuk, attól már inkább! :R

Más.

Lenne egy kérdésem:
Hogyan lehet animálni a fények erősségét? Kicsit konkrétabban: Van egy Omni-m, s azt szeretném elérni, hogy a 10. frame-nél mondjuk 2, a 30.-nál már 5 legyen a Multiplier értéke, és a kettő között fokozatos átmenet jöjjön létre. Ezt hogyan tudom megtenni?

''Go to the create panel and create an omni light. ... First of all lets animate the multiplier of it so it starts out dull but quickly intensifies. Go to frame 11 and hit the 'Animate Button' and adjust the multiplier to 7.9. Go to frame 35 and adjust the multiplier to 3.619...''

Csakhogy sehol nem találom az Animate gombot. :O Segítsetek, legyetek szívesek! :R

Jó kis tutorialos oldal, ha valaki nem ismerné: [link]
(A fenti idézet is innen van: [link])

Oh, wazzeg, hát én tiszta hülye vagyok, Auto Key és kezi' csókolom... :D Pedig előtte egy húsz percig próbálgattam, hogy lehet összehozni a dolgot... :DDD

[Szerkesztve]

(#1983) #72042496


#72042496
törölt tag

Támadt egy ötletem...nem tudom tetszeni fog-e :B, mindenesetre egy próbát úgy érzem megér:

Szóval itt van ez a 3D-Palace ([link]), sok jó kis letöltéssel, nomeg egy rakat kívánatos tutor DVD-vel. Csakhogy a letöltésekre sokat kell várni; a sponsor tutor-ok a nagyszabású projektekhez hasonlóan nem elérhetőek földi halandó számára... :(

Namost, mindezt ki lehetne küszöbölni azzal, hogy az ember vált egy 3 hónapos akciós sponsor tagságit + Uberdownload-okhoz való hozzáférést...133$-ért, ami sok pénz. [link]

Gondolom sejtitek már mire akarok kilyukadni. :) Tehát nekem lenne minderre olyan 5-6K-nyi local kreditem, ami ha többen összeállunk (még 5-6... ember) elég is kell, hogy legyen. :B
Ily módon létrehoznánk egy közös felhasználót + jelszót, s 3 hónap alatt mindenki mindent lehúzhatna a Palace-ról, mégpedig: kedvező áron. :)
Ha az ember nem eszik 4 napig, ki is jön az ára...megéééri! :))

Komolyra fordítva a szót: Ki az, aki támogatja ezt a kezdeményezést? Izé...ezt úgy értem, hogy ki az, aki anyagiakban is beszáll(na) a dologba...? :B :R

[Szerkesztve]

(#1984) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

Remek ötlet,és a magam részéről támogatom is amint lesz elég pengőm:)Mondjuk lehet,mire ti már rég töltitek össze-vissza a halom jót én még csak 120forint+áfával kergetem a csajokat dehát.....szal ha lesz pénzem és megvan a pár ember akkor rám is számíthattok:)

(#1985) MUŁĐER válasza #72042496 (#1983) üzenetére


MUŁĐER
addikt

én beszálnék esetleg ha összejön még pár ember

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1986) tgabi


tgabi
tag

Hali!
Lehet hogy kérdezték már, de a 3dsmax8 ki tudja használni a 64bites procit?
Rövidebb lenne a renderelési idő?
Thx

'' Senki se tud semmit! ''

(#1987) YODA mester válasza tgabi (#1986) üzenetére


YODA mester
senior tag

Nem tudja kihasználni... Majd egyszer talán...

(#1988) MUŁĐER


MUŁĐER
addikt

császtok, tudnátok adni jó tutorialokat bevilágítás, GI, HDRI, stb témakörben? Megcsináltam végre a képemet ami elképzeltem, modellek készen, beállítva, letextúrázva, már csak egy kis életet kéne bele vinni fényekkel.

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1989) TrollBalint


TrollBalint
addikt

Elkeztem újra a Max-szel foglalkozni (most hogy szereztem hozzá könyvet :) )
De lenne egy kérdésem :) Ha másolok egy objektumot, akkor mi a különbség a reference és az instance között? mert nálam akármelyiket választom, úgyanúgy viselkedik. Akár az eredetit, akár a referencet, akár az instance-t változtatom, változik mindenki...:F

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#1990) letsgo16 válasza Nyúltáp (#331) üzenetére


letsgo16
csendes tag

Sziasztok!
Nem tudom, hogy írjak-e, és érdemes megkérdeznem, de hátha, végülis bátraké a világ...hát vagy nem:D

Nekem fura és mondhatni érdekes a kérésem/kérdésem:
Nagyon szeretem a legot-szeretek legozni- és rengeteg forgatókönyvet írtam már amit szívesen örökítenék meg. Ám mivel a lego sem olcsó munka és alkatrész hiányában (hiába vettem fel a kapcsolatot a lego céggel) nem tudok sok mindent megvalósítani. Jó persze gazdálkodhatnék azokkal az alaktrészekkel amik nekem megvannak és probáljak meg spórolni, de én, az az alkat vagyok, hogy vagy tökéletesen vagy sehogy. Ily módon felhagytam a lego történeimmel nagy szomoruságomra. Ám amint megjelent a Revenge of the Brick kis videó egyből felfigyeltem a modellezésre.

Ahogy lehetőségem adodott meg is szereztem a Maya-t, (és most indítottam el keresési hadjáratom a 3d studio max ürügyében). De sajnos nem konyítok hozzá túl sokat.
Tehát valójában a kérésem/kérdésem, hogy van-e olyan személy itt a fórumon aki tudna ebben segíteni, megtanítani vagy adni valami kezdő lökést a lego modellezésre. Mit kell tennem, miben tér el ez a fajta modellezés egy emberi test modellezésében, persze ha csak eltér stb... Nagyon hálás lennék neki.
Minden apró ötletet, javaslatot és tippet, tanácsot szívesen meghallgatok.

Előre is köszönöm!!

Letsgo16 (Laci)

(#1991) MUŁĐER válasza letsgo16 (#1990) üzenetére


MUŁĐER
addikt

legót modellezni nem lesz vészes, mivel elég szögletes alakokból áll

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1992) letsgo16 válasza YODA mester (#1981) üzenetére


letsgo16
csendes tag

Csak az a baj, hogy én nem nagyon értem ezeket. Hogyan lenne célra vezetően modellezni? Modellezek le külön minden alkatrészt? És külön mindet textúrázzam? Majd rakosgassam össze? Sajnos nem tudom hogy fogjak bele... :F

(#1993) MUŁĐER válasza letsgo16 (#1992) üzenetére


MUŁĐER
addikt

á, dehogy külön! egybe, amit ki akarnál rakni legóból, úgy a legkönyebb! mittomén, egy figurát, szerzel róla képeket, és megcsinálod egyben..

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1994) daninet


daninet
veterán

lenne egy ojan dolog hogy egy oszlop köré kellene csavarni egy valami lapot nekem mind1 hogy az mi a lényeg hogy a dolog ugy nézzen ki mint ezen a fotón (szal valami hasonlót kellene csinálni) http://router.uw.hu/daninet/Kep.jpg most gondolom monyátok hogy huh meg minden.. :)
nah anyi segítség kellene hogy mijen modifierrel lehetne megoldani ezt a dolgot? vagy akármijen eszközzel..ugy gondoltam egy lapos box-ot csavarok köré aztán majd lesz ami lesz...csak vmi segítség kellene lévén hogy gyökér vok... thx :R

Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

(#1995) Nyúltáp válasza daninet (#1994) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

csinálj egy spirált a hengered körül (splines/helix)
majd egy téglalapot
aztán a spirál kijelöl; compound objects/loft; get shape; klikk téglalapra; skin parameters alatt banking mellől pipa ki.
fertig.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1996) Nyúltáp válasza TrollBalint (#1989) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

elvileg ugye a reference-nél a másolat nem hat vissza az eredeti ojjektre....mondjuk nálam sem viselkedik vmi ésszerűen a dolog :F
:DDD

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1997) Nyúltáp válasza letsgo16 (#1990) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Szerintem kezd az alap modellezési eljárások megtanulásával. Ezekről sajna nem sok tutorialt találni neten, de 3dsmax help-jéből is elsajátítható akár a dolog. Vagy ha hosszútávon gondolkozol, szerezz be egy könyvet, alapozásnak tökéletes a 3ds max biblia(magyar csak az R3-hoz és 7-hez van asszem).

Amúgy lényegesen könnyebb lemodellezni egy lego figurát, mint egy embert, lévén utóbbi sokkal organikusabb. Alap box modelling, vertex tili-toli, fejhez loft és már meg is van.
:C

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1998) Nyúltáp válasza MUŁĐER (#1988) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

itt nézz szét:
[link]

nagyon jó leírás a fény tulajdonságairól:
[link]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1999) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

amúgy csak azért válaszolok minden kérdésre külön postba, hogy ennyém legyen a 2000dik
nyehehehe :DDD

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#2000) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

kétezer

HÁHÁÁ :P
:C

[Szerkesztve]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.