Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#1601) Nyúltáp válasza YODA mester (#1599) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

[link]

amúgy ezt írtam le az első ''hogy csontozzuk fel a birodalmi lépegetőnk'' hozzászólásban. ;)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1602) repvez válasza YODA mester (#1600) üzenetére


repvez
addikt

Nemtudom még érdekel e a greenboxos videoszerkesztés, mert ezt találtam és elég jonak tünik.[link]
sok sikert hozzá.

(#1603) YODA mester válasza Nyúltáp (#1601) üzenetére


YODA mester
senior tag

Gyári tutorialból rájöttem mindenre a Bipeddel kapcsolatban... :))
Lószart mindenre... :DDD :D

[Szerkesztve]

(#1604) YODA mester


YODA mester
senior tag

Nincs valakinek meg a AfterBurner plug-in maxhoz..? Nagggyon fontos lenne...

(#1605) YODA mester


YODA mester
senior tag

Gondoltam irogatok magamnak ide egy kicsit... Van egy scene amibe be-mergéztem 4-5 űrrepcsit, de a mergézésnél nem importálja be a cuccok textúra beállításait a material editorba, ami gebasz, mert utólag állítani kéne rajtuk... :F

(#1606) #72042496


#72042496
törölt tag

Először nem akartam megszellőztetni, ám most mégis bejelentem, hogy a kihűlőfélben lévő Audi A3 Sportback-et visszarángattam a boszorkánykonyhába, s elkezdtem puhára főzni. :DD

A járgány normális gumiabroncsokat, újfajta tükröket (a Concept Car-os tutorialból elcsórt fogások felhasználásával a régiek teljesen át lettek modellezve) kapott, átgondoltabb, finomított, valósághűbb geometriája is (remélhetőleg) jobban vonzza a tekintetet, így nincs sok akadálya, hogy pár napon belül ismét kinyíljon a virtuális garázskapu...s lehessen kivesézni az autót. :)

A screenshot-ok legkésőbb jövő hét végére várhatóak. :))

(#1607) #72042496 válasza #72042496 (#1606) üzenetére


#72042496
törölt tag

Wire képet még úgysem linkeltem a kocsiról: [link] :)

[Szerkesztve]

(#1608) Menthirist


Menthirist
veterán

Tetszetős a wire... Várjuk a képeket... Én is belekezdtem/belekezdenék az ötletem megvalósításába, de nem tudtam még összehozni normális emberi arcról referenciaképeket. Megvan 4-5 nőről is a 3d.sk-s sorozat (2-3-500 kép per nő, mind modellezéshez fotózva), de egyiket se sikerült még eddig úgy összehozni, hogy jól is nézzen ki... Mármint valahogy úgy alakítom, hogy a nő álla, szája, orra ugyanott van mindkét képen, de már a szemek nagyon elcsúsznak... ÁÁÁ Rajzolt emberi refképet meg most mellőzném amennyire lehet, mert élethű képet akarok, nem képregény stílusút... Szal hejj de jó móka, de ha sikerül, és sikerül haladni is valamennyit, akkor este lövök fel 1-2 képet. Utána buli, mert VÉGE A VIZSGAIDŐSZAKNAK!!!! Mindenkinek gratulálok az eredményeihez és hogy túlélte... A Hajrába nekem is sikerült 1 fontos tantárgyon kívül mindent letennem szerencsére :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1609) #72042496 válasza Menthirist (#1608) üzenetére


#72042496
törölt tag

Jah, ezek az ''organikus dolgok'' márcsak ilyenek...esetleg Photoshop-ban nem lehetne összedolgozni a képeket úgy, hogy passzoljanak?

Tényleg a játékotok felújításával hogy álltok? Autó lesz mostanában? :)

Közben letöltöttem a 3D-Palace-ról az Ultimax Armageddon gyorsított videóját....hoppá...kicsit...néztem, mivan. :DD

Ez pedig - szerintem - igencsak ütős, nézzétek meg, érdemes! [link] :Y (~3.5MB)
Megaztán a kultuszvideó sem szerepelt még, tehát a hiányt pótólandó: [link] (~30MB)

(#1610) Menthirist válasza #72042496 (#1609) üzenetére


Menthirist
veterán

Én a képi humor lightosabb változatait csípem, mint:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]

Photoshoppal tegnap is szenvedtem, ma is ezt teszem... :( De a túrások után van az, hogy egész egyszerűen a fején nem ott van előről a szeme, mint oldalról... :( gondolom máshogy bólintott, vagy valami... :(
A játék felújításával még passz hogy hogy állunk, most kezd majd talán szóba kerülni, de nem tudom... Lehet, hogy beállok haverék csoportjába (a motoruk lassan kész, shader 2.0 meg ilyesmit támogat :D, na jó, 4-5-ödévesek :D) Autót nem csinálok most, ez a mostani projekt lenne most jó, ha haladna, mert nagyon tetszett az alapötletem. csak soksok meló

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1611) Madgamer


Madgamer
csendes tag

valai pliz mondja meg mi a gondja
[link]
és hogy micsináljak hogy felmenjen


[Szerkesztve]

(#1612) #72042496 válasza Madgamer (#1611) üzenetére


#72042496
törölt tag

Rendszergazda vagy azon a gépen? Volt már korábbi Discreet termék telepítve arra a masinára? Ha igen, akkor az működött? Ezt az üzenetet a telepítés melyik fázisában írja ki? Milyen kiépítettségű számítógépről, milyen operációs rendszerről van szó?

(#1613) atm*RefeeZ válasza #72042496 (#1612) üzenetére


atm*RefeeZ
tag

kifelejtetted hogy vádlott leülhet! ^^

(#1614) #72042496 válasza atm*RefeeZ (#1613) üzenetére


#72042496
törölt tag

Jaj, ne már... :B :D

De azért a hibaüzeneten kívül még néhány dolgot nem árt tudni ahhoz, hogy segíteni tudjunk. :)

(#1615) #72042496


#72042496
törölt tag

Na, ettől lepadlóztam: [link] :R
(3D-Palace: '69 Camaro topic-ból van a kép.)

Én meg még egy normális első lámpát sem tudok készíteni az Audimhoz. :(
Kellett nekem átmodellezni a fél elejét, most szophatok a fényszórókkal. De nem baj, maga a járgány eleje legalább tetszik. :)

Jah, a fentihez hasonló modellekhez merrefelé lehet referenciaképet találni? Egy Porsche 996 Turbo-ra belsejére lenne kb. két hónap múlva szükségem. :DD

[Szerkesztve]

(#1616) Madgamer válasza #72042496 (#1612) üzenetére


Madgamer
csendes tag

még szép h én vok :D , ja volt ment is a 7 es.végén írta , kiszettem isntallból ami nem ment fel, azt most megy :DDD

(#1617) Menthirist


Menthirist
veterán

NA hogy tényleg legyen valami kis kép, íme a mai termésem:
Ő lesz a kép főszereplője... Belefeccölt idő: olyan 3 óra, de ennek a fele a hibáim kijavításával telt... Hiába, új modellezési eljárás :D De tetszik... Az arc még nem hasonlít semmire, még az alap formát alakítom, utána jön a részletezés, és az anatómiailag korrekt kialakítás...

[link]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1618) #72042496 válasza Madgamer (#1616) üzenetére


#72042496
törölt tag

Ha volt korábban Discreet cucc a gépen, akkor azt jó alaposan ki kell irtani, szolgáltatásoknál le kell állítani az összes ehhez kapcsolódó folyamatot, valamint a User Profile alól kiszedni a Discreet dolgait. (Azt hiszem valahol a Current User/Documents and Settings-ben is van az adott mappa.)

Szóval végül sikerült feltuszkolni a 8-as verziót? :)

Bocs, ha kicsit érthetetlenül írok, de ugye benyomtunk a srácokkal egy kis vodkát, négy-öt Jager-t meg picinyke borocskát (csak az íze kedvéért :D) így félév lezárását megünnepelendő...szóval most jól vagyok. :D

(#1619) Menthirist válasza #72042496 (#1618) üzenetére


Menthirist
veterán

Lol... Itt ugye jan 31-el vége a vizsgaidőszaknak, így 31.-e este buli, ami mai napig tart :D Nemcsak hogy minden este, de nappal is :D Mondjuk mi szolídan ünnepeltük, kávéházas összejövős beszélgetéses estével, de majd szombaton jön az egy fokkal durvább... Mondjuk új évvel úf fogadalmak is jöttek anno, és maradtak is, miszerint nem iszom többet sokat (ezt spes 5 hubi, 4 tequilla és 2 üveg bor után határoztam el, mivel még be se ütött :D)
Szóval azóta max 1-2 sör, vagy 1 üveg bor Lindácskával legurítva...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1620) YODA mester


YODA mester
senior tag

Eladó a s939-es BOX Opteronom..!!! Nem olcsó, de drága... :DDD 55k

[Szerkesztve]

(#1621) #72042496 válasza Madgamer (#1616) üzenetére


#72042496
törölt tag

Hajnalban nem jutottam el odáig, hogy megnézzem, pontosan honnét is kell leszedni a dolgokat. :B
Szóval a következőket kell megejteni:
- Uninstallálni kell a régi programot.
- Autodesk Licensing Service-t le kell állítani.
- C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autodesk mappát le kell törölni. (Ha CAD is volt a gépen, akkor persze szívás...)
- Ezek után lehet telepíteni az új max-ot.

Menthirist: Ti sem nyomjátok gyengén. :)

YODA mester: Ez tényleg nem olcsó. :D

[Szerkesztve]

(#1622) Menthirist


Menthirist
veterán

Én már gyengén nyomom!!! :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1623) YODA mester válasza Menthirist (#1622) üzenetére


YODA mester
senior tag

Gyenge vagy vazze... :D

(#1624) Menthirist válasza YODA mester (#1623) üzenetére


Menthirist
veterán

Piában? Ja! és ilyen is szeretnék maradni :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1625) YODA mester


YODA mester
senior tag

Na. Történjem már valami...

(#1626) Jinghis33


Jinghis33
csendes tag

:D :D ;] Történés ;] :D :D

(#1627) #72042496


#72042496
törölt tag

Ma megyek vissza Pestre, s ha nem ragadok ott a FarCry előtt, akkor Audi-t gyártok...hamarosan kész lesz, legalábbis az a része, amit a tutorial is tárgyal.

Az első lámpák elkésztését első körben buktam, hiszen csúnyák lettek, így most még egyszer nekiállok, de úgy, hogy nem ragaszkodom annyira a videóhoz.

Stay tuned! :))

(#1628) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

Bali hajrá a tütühöz!

YODA hogy áll a projekted?

nem tudja valaki,hogy tudnám megvalósítani,hogy egy szöveg ''nekicsapódik'' a képernyőnek ( lol?) és ez után por hullik le róla?....ő..az a bibi hogy nem igazán tom hogy ezt milyen film introján vagy milyen példán keresztül tudnám szemléletesebbé tenni szal tulképp a kérdés az hogy ilyen gomolygó,hulló porszerű hatást hogy lehetne elérni particle-kkel? _tudom ismét jól összelegóztam a dolgot de remélem valaki csak megérti és netán segít is;)P thx előre is_

(#1629) Menthirist


Menthirist
veterán

Sajna minden munkám felborult, sőt megsemmisült egy tragikus vinyó-halál során... Azaz vannak learchiválva dolgaim, de lényeg, hogy veszett a modellem... Szóval most egyenlőre nincs mit mutogatni (de legalább vettem másik vinyót: samsung 200-as SATA2, 8MB, 3év gari 22k)
Ja és lehet, hogy beszállok haverék projektjébe modellezni, nem árultak el sokat a dologról, csak annyit, hogy a motor már shader modell 2.0-t támogat :D És az előző emberke, aki kilépett, a Brainstorm-hoz ment dolgozni :D Mondom kevés leszek én oda, de majd remélem segítenek :D Mondjuk én viszem be a csapatba a maya-t, eddig max-oztak :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1630) MarKoo


MarKoo
őstag

Nem vagyok egy 3d studio max zseni, és a googlehoz is láma vagyok (utóbbi persze csak poén - asszem :) ), azonban hatalmas szükségem lenne az 3dsmax használatára egy teszthez. A képek megvannak, amikkel majd tesztelnem kell, viszont azokhoz kellenének a következő pluginok:
brazil rio
mental ray
interior radiosity v-ray

Megköszönném ha valaki tudná linkelni ezeknek a pluginoknak a telepítős változatát, nem pedig azt, ahol fájlokat kell ide-oda másolgatni. Jah, még annyi, hogy a 6.0-ás maxhoz kellenének. Előre is köszi a helpet.

(#1631) Nyúltáp válasza MarKoo (#1630) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

szeva

brazil:
[link]
30 napos verzió.
viszont renderelt kép mérete korlátozva van 512x384 pixelben..nemtom ez akadály-e.

mental ray a max egyik beépített renderelője az 5ös verzió óta, szal azt nem kell külön beszerezned.

vray: [link]
hivatalos oldalról szintén letölthető a demo(regisztrálni köll). Korlátozásait nemtom. Talán csak annyi, hogy 30 napos.

persze ha a dolgok másirányú megközelítése lenne számodra a célravezetőbb, privátban lebeszélhetjük ;)
:DDD

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1632) MarKoo válasza Nyúltáp (#1631) üzenetére


MarKoo
őstag

A brazil feltelepítésére továbbra se sikerült rájönnöm. A mental ray ezekszerint akkor benne van a progiban alapból, de mégse tudok olyan fájlt megnyitni, amihez mental ray plugin kell. A vray oldalán pedig nem enged regisztrálni (hozzáférés megtagadva). A ''help'' jöhetne privátba is. ;)

(#1633) #72042496


#72042496
törölt tag

Hö. Sikerült felvenni a ''Grafikai és animációs eszközök'' c. tárgyat. :D
3ds max-ot is fogok tanulni az egyetemen vazze! :))

Ráadásul...ma este lesz kép a verdáról!

(#1634) Menthirist válasza #72042496 (#1633) üzenetére


Menthirist
veterán

Szemét :O :O :O
Melyik egyetem ez?
Nekem bezzeg ilyeneket kell tanulnom:
Adatstruktúrák és algoritmusok
Diszkrét matematika 2
Analízis 2
Operációs Rendszerek
Fizika 1
Programozás alapjai CV
Mikroökonómia
Makroökonómia
Angol :P
Tesi :P

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1635) #72042496 válasza Menthirist (#1634) üzenetére


#72042496
törölt tag

BME. :)
Még ki kell buliznom, hogy kreditet is kapjak érte, remélem összejön a dolog.

Azért nekem is vannak ám szép kis tárgyaim, a Fizika 1 és Tesi azonban már a múlté. Hála Istennek. :))

(#1636) Szőrös  válasza #72042496 (#1615) üzenetére


Szőrös 
veterán

iszonyat láma kérdés on : van ugye ez a modell (meg mellé még a legtöbb ) amit ezzel a - jobb szó híjján - műanyag hatást keltő kis önfénnyel rendelkező anyaggal renderelnek le. No ezt hogy a nyavajában kell belőni ? Most estem neki ismét egy picit (mindíg érzek késztetést 3d-hez csak idő kevés ) 3dmax8-nak s jópár modellt leszedtem ami így néz ki , rendereltem le , megnéztem mihogymerre de hiába csinálom meg úgyanúgy a saját modellemet nem akarja ilyennek csinálni. miéééért ?

jah és ha esdetleg vki tud pdf-es max bibliát azt megköszönném (csak a 2eshez van).

[Szerkesztve]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#1637) #72042496 válasza Szőrös  (#1636) üzenetére


#72042496
törölt tag

''műanyag hatást keltő kis önfénnyel rendelkező anyaggal''
Itt pontosan mire gondolsz? Az alap Blinn Shader-re?

Rengeteg minden múlik a shader-en, textúrákon és a megvilágításon. Pontosabban ezek határozzák meg, hogy egy modell hogy néz ki ha renderelve van. :D
Mindezekhez általános tippeket nem tudok adni (még nem értek hozzá :(), de talán jön hamarosan Nyúltáp és segít. :R

Felvettelek MSN-re, ha jóváhagyod, küldök át egy 7-es Bible-t. :D

szerk: A kocsit meg elfelejtettem linkelni, basszus...no, mihelyt lesz hozzáférésem, ezt pótolom. Most lépek enni, utána járom a várost, este haverok, remélem mihamarabb fel tudom pakolni a képet.

[Szerkesztve]

(#1638) #72042496 válasza Szőrös  (#1636) üzenetére


#72042496
törölt tag

Amúgy ez egyáltalán nem láma kérdés, nézegesd a 200. hsz. környéki problémáimat, mikor likas volt a sakkfigurám teteje...
Egy héten át szoptam vele, pedig csak annyit kellett volna tenni, hogy Lathe módosítóra rábök, Weld Core bepipál, örül. :DD Na, az lámaság vót. :))

(#1639) Nyúltáp válasza Szőrös  (#1636) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

segítek, a keresett szó a clay render :DDD

Ezek igazából elég alap anyagok. sőt. direkt az a cél ezekkel a renderekkel, hogy mindenféle csilivili shader nélkül tugggyák bemutatni a modellt.
Kinézet szinte csupán csak a bevilágítástól függ.
Esetek 95%ban GI egy fő fénnyel+egy derítő elenkező oldalról. Esetleg hátulról egy back light. De ez inkább csak karaktereknél használatos (hátulról és fentről, a talajjal meredek szöget bezáró fény, ami hátulról világítja meg a modellt. Nagyon szépen le lehet vele választani modellt háttérről+mélységet ad a modellnek, nem tűnik olyan laposnak)

néhány lighting tut:
[link]
[link]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1640) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

még egy lighting tut.
ugyan ez fotózásról szól. De az elmélet a lényeg.[link]

nemistom kinek kellet eccer régen chroma key-hez értelmes bevilágítás
talán YODA...?

namindegy itten van egy óccsó verzió
[link]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1641) #72042496 válasza Nyúltáp (#1639) üzenetére


#72042496
törölt tag

Áh, a trükkös VRay...ahogy a járgányom áll, hamarosan úgy néz ki, el kell mélyednem benne. :)

Most bezzeg, mikor tudnék képet feltölteni, karbantartás alatt áll az ImageShack. Bosszantó. :((

[Szerkesztve]

(#1642) #72042496


#72042496
törölt tag

Regisztráltam egy honlapot a [link] címen, úgy tervezem, a továbbiakban itt lesznek elérhetőek a képeim.

Még teljesen üres az oldal, nem töltöttem fel semmit, de igyekszem minél előbb egy korrekt kis galériát felmutatni. :)

(#1643) Nyúltáp válasza #72042496 (#1642) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Helyes, teljen csak az az oldal :C

Most találtam. Nagyon jó making of-ok.
Érdemes végigolvasni
[link]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1644) Szőrös 


Szőrös 
veterán

köszi a válaszokat , ezt még emésztem :) közben újabb gondom akadt amit nem tudok orvosolni : miért van az, hogyha egy line-ból lathe módosítással csinálok ''tárgyat'' akkor a perspektívikus nézetben elölről és felülről nem rajzolja rendesen a felületet csak ha alulról nézem ? gondolom vmit ke kell állítani de nem nagyon találom. konkréten a 3dpalacon találtam frankó videós tutorialokat és onnét próbálom Criss instrukciói szerint csinálni a seeker droidot (vagyis csak e feje felső részét) de már itt elakadok mert emiatt elég nehézkes megcsinálnom a szemet meg egyebeket.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#1645) Szőrös  válasza Szőrös  (#1644) üzenetére


Szőrös 
veterán

hmm na most kipróbáltam és ha elipszissel csinálom akkor rendesen kirajzolja .

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#1646) #72042496


#72042496
törölt tag

Áááá, valaki legyen szíves, mondja el hogyan tudok az atw-s honlapomon galriát létrehozni! FrontPage 2003-al szerettem volna megoldani, de egyszerűen nem menti el a képeket. :(
Ha valaki tud ebben segíteni, kérem, privátban válaszoljon, ne OFF-oljuk szét ezzel a topic-ot.

(#1647) #72042496 válasza Szőrös  (#1644) üzenetére


#72042496
törölt tag

A Modifier Stack-ben menj rá a Lathe módosítóra, majd pipáld be a ''Flip Normals'' opciót. ;)

Még mindig karbantartás alatt az ImageShack, a galériához meg béna vagyok. :D
Lehet tovább finomítom a modellt, elkészítem a kilincseket, antennákat, egyéb dolgokat, s csak utána linkelek. Vagyis reményeim szerint max. holnapután este.

Holnap Grafikai és animációs eszközökkel kezdek. Délben. :))

[Szerkesztve]

(#1648) #72042496


#72042496
törölt tag

[link]
[link]
[link]

Még akad egypár hupli az elején, de az nemsokára javítva lesz. Eddig milyen a gépezet? :B

[Szerkesztve]

(#1649) Szőrös  válasza #72042496 (#1647) üzenetére


Szőrös 
veterán

ahaaa ez volt a bibi , köcce . na szenvedek egy kicsit de egyre jobban tetszik a móka. :D

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#1650) Jinghis33


Jinghis33
csendes tag

Üdv emberek :D!

Most én is kaptam egy feladatot... :). Egyik csoporttársam elkezdett egy történetet írni, és megkért, hogy csináljak neki meg valamit, az irományához. Beleolvastam a műbe, hát eléggé kész :D. Egy űrbéli Üvegtigrist kell, elkészítenem :D. Azt hiszem baromi jó lesz, már megvannak a vázlatok, már csak a kivitelezés hiányzik. Majd elküldök pár képet, és majd egy kis kritikát is várok néhány emberkétől :D. Nah én süppedek... Szálnak az agyamban a gondolatok. :))

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.