Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#151) Kobe


Kobe
veterán

sziasztok
ismeri valaki a wings3d nevű progit ? jómaga kezdő vagyok a modellezésben, nagyon kezdő, és ugy gondoltam mivel ez a progi egyszerűbb, érdemesebb nekivágni 3dsmax 7nek
ha valaki tud ezzel a progival foglalkozó magyar oldalt, tutorialokkal stb megköszönném ha megosztaná velem

(#152) indigo


indigo
aktív tag

Hali!
A kérdésem egyszerű: mivel járok jobban?
2x2800MP proci 266MHz-es ramokkal + lap
vagy
Athlon 64 3000+ proci 400MHz-es ramokkal + lap
Nyilván játékra is kell, de a meghatározó a 3dsmax. Szal erősítsetek meg, hogy jobb a duál proci.
Ja, és Opteron 244 (1,8Ghz) duálban milyen lenne?
Thx!

(#153) e-biza válasza indigo (#152) üzenetére


e-biza
őstag

a dualos gép jobb lesz de rendereléskor függ hogy melyik renderelöt hasnálod, nehog ne használja ki a dual lehetöségét.

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#154) indigo


indigo
aktív tag

Hát, szerintem is a duál géppel jobban járnék. Eddig akit megkérdeztem, az váltig állította, hogy nem éri meg a duál, meg csak 30% plusszt ad, meg ilyenek. Persze egyik sem látott még ilyen rendszert :)
Milyen lenne az Opteron 244? Asszem az sem sokkal jobb, mint az MP 2800+.

(#155) Nyúltáp válasza indigo (#154) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Hali

A dual rendszer abszolút jobb. Ha van rá pénzed, szerintem azt vedd. Játékoknál meg tök mindegy, mert úgy sem processzor limitáltak.
A max-os renderelők közül tudtommal szinte az összes támogatja a dual processzoros renderelést...talán a vray nem, nemtom.

[kép]

[kép]

Az meg, hogy hol hány %-al jobb, esetleg rosszabb a dual rendszer, nagyban függ, attól is, hogy mennyire izzasztó a feladat. Egy egyszerű jelenet renderelésekor persze, hogy nem lesz nagy különbség a két rendszer közt.
Szóval, ha van rá pénzed, és úgy érzed, hogy ki is használnád, mindenféleképpen 2 procis gépet vegyél.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#156) Sari


Sari
tag

Helo! Most szeretnék új konfigot venni és a 3D-s dolgok is érdekelnek(Maya).
Milyen erős gép kell hozzá? AMD vagy Intel ? Milyen videokártya ? (Connect3D Ati Radeon 9600 XT-re gondoltam) Írjatok 1-2 ötletet ezzel kapcsolatban please. THX.

(#157) ByB válasza Sari (#156) üzenetére


ByB
addikt

Inkább Intel gépek szeretnek jobban renderelni, minél több rammal. A videokártya meg édesmindegy, ha nem 3Dlabs-et vagy valami hasonlót veszel! Az Ati-nál a FireGL az Nvidia-nál a QuadroFX támogatja a 3D-t... Nekem egy 3.6-os Intel-em van 1Gb rammal és nem okoz sok gondot a renderelés, persze van amikor rámegy egy éjszaka...

Ha nincs költséghatár, akkor érdemes felnézni az Alienware oldalára...;] Kicsi csöpögni!

(#158) ByB


ByB
addikt

Egy kiegészítés: ha jól tudom, vannak olyan 9800-as karik amiket bios frissítéssel lehet softFireGL-lé alakítani, van is róla valahol fóruma a Ph!-en keress rá!

(#159) Sari


Sari
tag

Köszönöm a tippeket.:)

(#160) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

Ühüm, intel egy 10%-al átlagban jobb szokott lenni.
Amúgy 9600-tól kezdve az egész 9xxx-es szériát át lehet alakítani firegl-é.
De nVidiánál is van softquadro.
Én régebben egy 9600xt-t használtam. Bőven elég volt. 400e face-ig meg sem akadt. Mikor softmodoltam firegl t2-ővé, akkor meg 800e -t is simán vitte.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#161) indigo válasza Nyúltáp (#160) üzenetére


indigo
aktív tag

Hali!

Nekem is 9600 XT-m van. Hogy moddolom Fire GL-é? Tedd már meg, hogy leírod.
Thx!

(#162) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

öö..ööö, egy softfiregl nevű progi kell hozzá asszem. Nagyon egyszerű, asszem megpeccseli a drájvert, egy restart, oszt már jó is. Egyik topicba le lett írva,mindjárt megkeresem......

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#163) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

Nos: Topic: Bővebben: link
50ik hozzászólás környékén vannak eredmények.
A progi neve amúgy freefiregl, de asszem működik a dolog rivatunerrel is.
itt egy leírás: Bővebben: link
hajrá

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#164) Menthirist


Menthirist
veterán

Mindenki térjen meg:D:D:D A maya a király:D:D:D
Na jó, csak viccelek. De tényleg vadas:D:D

És mostanában (ebben a félévben) alakítgattam át a gépemet 3D-s célokra, mert szeretnék komolyabban is foglalkozni vele (idestova már vagy 1,5 éve nyomom, de most kezd komolyodni a maya... :D). Ennek keretében jött először a Sapphire 9600XT Fireblade (na jó, ez főleg a HL2 miatt lett...), majd DVD író (hogy a sok videótutort ki tudjam írni). Na komolyan, ami ezirányban történt, az még 512 ram beszerzése volt (most van 1 giga), meg egy 21''-es Viewsonic PT810-3 -as monitort vettem. Ezt most duálban hajtom a régebbi 14-essel. A nagy Maya közben 1600x1200-ban van, a kicsi 1024x768ban. Most tervezek még majd 512 ramot, meg egy digitalizáló táblát. És akkor már egészen el leszek a dologgal. Utána már csak A64 kell alá:D:D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#165) Nyúltáp válasza Menthirist (#164) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Nekem wacom már itt figyel monitor melett :DD
viszont 512 ram még min. kéne. Neked mennyit dobott rajta?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#166) indigo


indigo
aktív tag

Én most akarok visszatérni a Max-hoz, volt kis időkiesés. Ezért tervezek új gépvásárlást, ami remélem összejön. A Maya-t bonyolultnak találom, persze ez legtöbbször előny, kivéve nekem, mert meg kelene tanulnom :DD
A digitábla nagyszerű dolog, úgy gondolom az A5-ös elég mindenhez.

[Szerkesztve]

(#167) Menthirist válasza Nyúltáp (#165) üzenetére


Menthirist
veterán

hogy 1 giga lett? Hát maya-ban annyira nem tudom (olyan 20-30%-ot gyorsult a renderidőm), mert mostanában csak low poly modellezéssel foglalkoztam...De a Combustion ég és föld :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#168) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

indigo, nekem a6-os van, azzal is elvagyok bőven.

Menthirist: Nekem még csak 512 van. Elindítom max-ot, marad belőle olyan 100-150MB úgyhogy egy komolyabb rendernél már ki is fogytam ramból. Hamarosan muszály lesz befektetnem még 512be...


Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#169) Kobe


Kobe
veterán

nekem is memó gondjaim vannak :) meg tárhely ...most kezdtem el tanulgatni a progot és a texture packok hozzá csak olyan 8 giga...nem rossz

(#170) Menthirist


Menthirist
veterán

Tárhely gondok? nekem megvan a Lost Pencil féle Elefántos videó (modellezés, textúrázás, csontok, animáció). Ez 4,8 giga zip file, kicsomizva olyan 12-13 giga videó. És akkor nem beszélve olyan 50 gigányi Gnomon videóról... Mondjuk ezek DVD-n vannak, de akkor is gondok tudnak akadni...

Amúgy amikor csináltam a szakdogámat, akkor előállt az a helyzet 512 rammal, hogy le akartam menteni a file-omat, megette az 512 ramot, majd felszabadult egy proginak köszönhetően (Freeram szerűség), az is elfogyott, majd megint felszabadult, majd megint elfogyott vagy 200 mega... És ekkorra sikerült elmenteni. Persze borzasztó modell volt, mostmár sokkal jobb modellt csinálok, sokkal de sokkal kevesebb poly-ból... :D:D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#171) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

Nekem összesen köbö 4gb textúrám van, azok is főleg 3d total texture pack-ek. Ezekből kiindulva nagyon jó kis textúrákat lehet összeollózni. Egyik kedvencem (sajna kis felbontásban csináltam [videóból kilopott képek alapján]) :
[kép]

Mondjuk így utólag megnézve, lehetne rajta még csiszolni (főleg orránál)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#172) Menthirist válasza Nyúltáp (#171) üzenetére


Menthirist
veterán

:):)
Hát igen. Mondjuk nekem is jól jönne némi textúra, de majd rászabadítom a haverokat... Modemes nettel nem szedek textúra gyűjteményt

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#173) indigo


indigo
aktív tag

Háát, jól nyomjátok, úgy látom.
Nyúltáp: Jó a fejnek a textúrája.
Menthirist: mesélj már valamit erről a Lost Pencil Elefántos cuccról. Érdekelnek ezek, én csak Feng Zhui bácsi és Gnomon vidijókat nézegetem eddig.

(#174) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

Kösz indigo. Most találtam egy nem is olyan rossz vid. tutorialt a 3dbuzz.com-on.
Lényege, hogy minden előzetes tervezgetés nélkül állnak neki modellezni egy motort, végig kommentálva, hogy mit miért csinálnak. Így ott helyben kell kitalálniuk, hogy milyen technikával állnak neki egy-egy résznek. Sajna csak első 2 rész tölthető le ingyért, többiért membernek kell lenni. (nemtom mennyi pénz a tagsági).
Most jut eszembe, van render is Szalacsi bácsiról (játékba készült a modell, ezért ennyire low poly) itt a link:
Bővebben: link
Cipő kivételével összes textúra saját. Igazából nincs még teljesen kész...talán soha nem is lesz, legalábbis az elmúlt 1 évben nem nagyon nyúltam hozzá.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#175) Menthirist válasza indigo (#173) üzenetére


Menthirist
veterán

Huh, mit is mondhatnék róla.
Bővebben: link
Elég részletes egy dvd, bár még nem végeztem vele... sőt....
Még csak a modellezés részével szórakoztam, de azzal se végeztem. Hiába no, hosszú

Ez akadályoz meg abban is, hogy megnézzem a ''Hogy csináljunk AH64-et 13 óra alatt'' című videót is. Mondjuk ezez hosszú videók során nem magyaráznak valami sokat. Azaz mondják, hogy mit csinálnak, de nem mindíg, hogy miért, és ez miért jó. Persze sokszor látszik

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#176) indigo


indigo
aktív tag

Nyúltáp: akkor azért volt olyan ismerős az arc, ej, :DD - nagyon szuper, megérne egy befejezést, főleg a játékra lennék kíváncsi, hogy mit alkotna Kocsord hőse :D
Menthirist: csak nem megveszed ezeket a videókat? Bár ha az ember fejlődni akar, akkor minden pénzt megér. Visszaolvasva mennyi videód van, te biztos nagy spíler lehetsz Maya-ban :)

(#177) Nyúltáp válasza indigo (#176) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

''főleg a játékra lennék kíváncsi, hogy mit alkotna Kocsord hőse''

Nem hinném, hogy lesz belőle vmi...mondjuk nem rajtam múlik.
Ja, és nemtom ismeritek-e, de szerintem ez a legnagyobb online tut. gyűjtemény Maya-hoz (nem biztos..én max-ozom:D )
Bővebben: link

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#178) indigo válasza Nyúltáp (#177) üzenetére


indigo
aktív tag

megnéztem a zenith weboldalt. :DDD Királyság! :C
Ha Max bácsiból ilyet hoztatok össze, akkor Kocsord már nem lehet kihívás.

(#179) Jinghis33


Jinghis33
csendes tag

Bakker nem is tudtam hogy enniyre fel lesz kapva ez a téma.
Na mindegy, de azért én is fejlődtem azóta. Csak példának megszereztem a 3Ds MAx 7-est és persze gépre is gyúrtam egy 2,4 GHz-es (még) 256-os rammal. Hát most még csak ennyit tudok hozzáfűzni ;]

(#180) Menthirist


Menthirist
veterán

Először is: Jujjujjujj. Nagy spíler? Azért naaaaaagyon messze vagyok onnan. Maradjunk annyiban, hogy némileg tapasztaltabb vagyok az átlagnál, és elhagytam a totál amatőr szintet, mostmár fél-amatőr-fél-kezdő szinten vagyok:) És még nem is vagyok szerény...
Szóval összesen Maya-ban ha 20-30 modellt csináltam, akkor sokat mondok, mondjuk ezek sem lettek mind készen. Sokat tanulok a Gamestar fórumán is (3d animálás topic), ott is tök jó csapat verődött össze, nem vérprofik, mint az SG.hu maya fórumán, hanem amatőrök és kezdők :D Ott segítünk Maya-val és MAX-szal kapcsolatban is. Ott benne vagyok abban a kb. 5 főben, aki húzza az egészet, és ezek között olyan középmezőnyben vagyok. Ott van pl. Batmen3 és Kefete, akik ''kicsit'' előrébb járnak nálam, de ők MAX-osok :) Ja ott Paydogs néven vagyok....
Na csak hogy ne csak szerénykedjek :D
Bővebben: link
Ezt a fejet csinálom a programunkhoz, illetve a videókhoz.
Még csak nagyon kezdeti változat, túl sok poly, sajna olyan helyeken vannak pontok, ahol nem kellenének. De Batmen3-tól kaptam képet az övéről, és a wireképéről majd kijavítgatom az enyémet :D Persze még hiányzik sok része is, de ez majd egy teljes test lesz... Majd meglátom, mennyire haladok vele, még csak vagy 4 óra munka van benne...

Ja amúgy azért van ennyi videóm, mert hozták, és mert töltöttem, és mert voltak ingyenes helyek is. Fél évig volt 8 megabites netem, szal ami a csövön kifért :D
Majd szeptembertől megint :D

Ja és Jhingis: tudod... MÉG RAM... MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG
:D:D
És fel is van kapva :D


[Szerkesztve]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#181) Nyúltáp válasza indigo (#178) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Dánksén:D
Inkább az a baj, hogy mindenkinek megvan a saját baja, úgyhogy nehéz újra összehozni a csapatot:(

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#182) Menthirist válasza Nyúltáp (#181) üzenetére


Menthirist
veterán

Hát igen, ez nálunk is ismerős helyzet sajna. Az egyik programozónk péntektől dolgozik egy cégnek, de ma már befejezi ha minden igaz... Az 1000 Ft/h elég meggyőző érv amellett, hogy inkább azzal foglalkozzon :U
Szóval még abban sincs teljesen egyetértés, hogy OGL vagy D3D legyen a motor. Mert aki eddig dolgozott a progin, az OGL-be csinálta a progit, ráadásul ő ért a témához a leginkább a két programozó között. Viszont a zene meg ilyenek miatt úgyis benn lenne a memóban a DirectSound meg ilyenek, akkor meg plussz egy mudul ide vagy oda... Szal még kérdés... Mondtam nekik, én nékem mindegy:DD:DD:DD:DD

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#183) Nyúltáp válasza Menthirist (#182) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Az ilyen garázsfejlesztések pont arra valók, hogy tapasztalatot szerezzen az ember, ha meg még nem elég jó d3d-ben, itt a kitűnő lehetőség:DDD
Amúgy megpróbálom majd összehozni újra a csapatot, csak előbb be akarom fejezni aktuális munkát. Csak neki kell állni, utána már menne a dolog.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#184) Menthirist


Menthirist
veterán

persze... nem is kérdés...
Enélkül a franc se lelkesedne annyira a dologért:DDD

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#185) Jinghis33


Jinghis33
csendes tag

Attól függ hogy nekem is lenne ott helyem ;]
De persze nincs jobb dolog mint pár j kis modellezőtől tudást ellesni

[Szerkesztve]

(#186) Menthirist


Menthirist
veterán

Hát itt a környékemen nincs sok modellező csávó, és azok közt is én vagyok a legjobb:R:R:R Sajnos:O De nem is vagyunk sokan... Szóval a projekttel is minden a nyakamba szakadt (modell + rig + skinning + UV + textúrakészítés + animáció):O:O:O:O:O Mindez egy CSOMÓÓÓÓÓÓ modellhez... Ja és ki is kellene találni őket...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#187) Nyúltáp válasza Menthirist (#186) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

jaja, mi meg ráadásul ''csak'' egy mod-ot csináltunk, szóval programozni nem is kellett túl sokat....mondjuk azt is én csináltam:DDD úgyhogy modellek+textúrák+programozás:F. Amúgy főleg a szinkronizálás vitte el nálunk az időt. A mostaninál, már inkább a modellezésen, és a textúrázáson lenne a hangsúly (meg persze rig), csak el kéne már kezdeni:F

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#188) Menthirist


Menthirist
veterán

Én is ma rágtam át magam a Gnomon féle Texturing IV-en és a Skinning I-en. És belekezdtem vagy 10 perc erejéig a II-be, és átfutottam a III-on, hogy mit fognak csinálni... Aki azt hiszi, hogy macerás dolog a modellezés, az nézze meg ezeket :):) És ezekkel is kellene foglalkozni majd a vége felé, hogy a videóban királyak legyenek az animok...:((:((

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#189) Menthirist


Menthirist
veterán

Na milyen?
[kép]

Még kezdeti a modell feje is

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#190) Menthirist


Menthirist
veterán

Ma volt egy műsor a Discovery-n a driftelésről, és megint megjött a kedvem heggeszteni a BMW-met... olyan 3,5-4 óra alatt meg is csináltam a motorháztető nagyrészét
Bővebben: link

Hogy mennyit tököltem azzal, hogy nurbs-ból kialakítsam... és rá kellett jönnöm, hogy mennyire nem értek a Nurbshoz, vagy csak nem lehet megcsinálni vele egyszerűen... Szal 1,5 órás szenvedés után hagytam a fenébe, és csak poly-ból megcsináltam (2,5 óra alatt)
Így hajnali 2:50-kor fáradt vagyok, hogy folytassam :(( De holnap fogom...
Ja a képek közül az első a nem smooth-olt, a második a smootholt... Azt hiszem :D
Nem sok különbség van, mert az alap is annyira sok poly, hogy Normal állítás után majdnem ugyanolyanok...
Akinek kell, itt van Wire kép is róla (Wireframe on Shaded mellett kilopott kép...)
(1600x1200)
Bővebben: link

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#191) tgabi


tgabi
tag

Hali!
Sikerült softmoddolnom Quadro4 700XGL-lé az FX5600-as kártyámat. Az lenne a kérdésem hogy 3DS Maxban hogyan lehet belőni hogy a vidkari végezze a munkát és ne a proci?
Kösz a segítséget!
Üdv.

'' Senki se tud semmit! ''

(#192) Menthirist


Menthirist
veterán

passz

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#193) indigo válasza tgabi (#191) üzenetére


indigo
aktív tag

Hali!

Ha azt akarod elérni, hogy a videókari számolja ki a képed (renderelje), akkor sehogy. Erre vannak speckó vidkarik/renderelőkarik. Ellenben ha azt akarod, hogy a szerkesztéskor az ablakodban megjelenő képet ne a proci számolja, hanem a vidkari, akkor Preferences menü->View fül (talán, nem vagyok MAX közelben) és kiválasztod az OpenGl-t vagy Direct3d-t a Software Z-Buffer helyett, restart MAX, Enjoy!

(#194) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

nVidiával használj inkább opengl-t, jobban szereti.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#195) Menthirist


Menthirist
veterán

... Én most gondolkodom rajta, hogy leszedem a vidkarimat FireGL T2-vé alakító drivert... Persze sose lesz olyan, de ha félig olyan lesz, akkor már jó...

Más... Doglozgattam most a BMW-men, amíg senki nem ér rá a programunkkal foglalkozni
Bővebben: link

[Szerkesztve]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#196) Nyúltáp válasza Menthirist (#195) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

:C nem rossz, főleg a kerék tetszik.
Vga átalakítással, meg annyira mész, hogy köbö 2x több face-t tud megjeleníteni a viewportban, szóval ha nagyfelbontású modellekkel dógzol, akkor nagyon is jó. Teljesítményben meg szerintem hozza simán egy normál firegl 75-80%-át.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#197) tgabi


tgabi
tag

Hali!
Köszi a válaszokat, tehát akkor sokra nem megyek az átalakítással. Akkor marad a gyorsabb proci választás.
THX
Üdv.

'' Senki se tud semmit! ''

(#198) Menthirist válasza Nyúltáp (#196) üzenetére


Menthirist
veterán

Hát az nem fog ártani... Mert ugyebár a kocsi UltraHighPoly lesz :D
És néha már most gondok vannak, amikor Látszik az alap modell mellett a SmoothProxy változata is, és amikor mozgatom az eredeti vertexeit... Akkor néha már lassú...
Akkor neki is vágok majd, ha megtalálom a drivert...
Amúgy cserélgetnem kell majd mindig: játékokhoz hogy szuperál? Nem kell durvához (legyen CS, meg UT2004 meg ilyenek...)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#199) marcee válasza Menthirist (#198) üzenetére


marcee
addikt

(tapasztalatom szerint szemmel látható teljesítménycsökkenés nincs játékok alatt)

\m/

(#200) Nyúltáp válasza marcee (#199) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

dettó
Nálam NFSU ugyanúgy ment átalakítás után is, és 3dmark-ban se romlott a teljesítménye.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.