Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#151) Kobe


Kobe
veterán

sziasztok
ismeri valaki a wings3d nevű progit ? jómaga kezdő vagyok a modellezésben, nagyon kezdő, és ugy gondoltam mivel ez a progi egyszerűbb, érdemesebb nekivágni 3dsmax 7nek
ha valaki tud ezzel a progival foglalkozó magyar oldalt, tutorialokkal stb megköszönném ha megosztaná velem

(#152) indigo


indigo
aktív tag

Hali!
A kérdésem egyszerű: mivel járok jobban?
2x2800MP proci 266MHz-es ramokkal + lap
vagy
Athlon 64 3000+ proci 400MHz-es ramokkal + lap
Nyilván játékra is kell, de a meghatározó a 3dsmax. Szal erősítsetek meg, hogy jobb a duál proci.
Ja, és Opteron 244 (1,8Ghz) duálban milyen lenne?
Thx!

(#153) e-biza válasza indigo (#152) üzenetére


e-biza
őstag

a dualos gép jobb lesz de rendereléskor függ hogy melyik renderelöt hasnálod, nehog ne használja ki a dual lehetöségét.

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#154) indigo


indigo
aktív tag

Hát, szerintem is a duál géppel jobban járnék. Eddig akit megkérdeztem, az váltig állította, hogy nem éri meg a duál, meg csak 30% plusszt ad, meg ilyenek. Persze egyik sem látott még ilyen rendszert :)
Milyen lenne az Opteron 244? Asszem az sem sokkal jobb, mint az MP 2800+.

(#155) Nyúltáp válasza indigo (#154) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Hali

A dual rendszer abszolút jobb. Ha van rá pénzed, szerintem azt vedd. Játékoknál meg tök mindegy, mert úgy sem processzor limitáltak.
A max-os renderelők közül tudtommal szinte az összes támogatja a dual processzoros renderelést...talán a vray nem, nemtom.

[kép]

[kép]

Az meg, hogy hol hány %-al jobb, esetleg rosszabb a dual rendszer, nagyban függ, attól is, hogy mennyire izzasztó a feladat. Egy egyszerű jelenet renderelésekor persze, hogy nem lesz nagy különbség a két rendszer közt.
Szóval, ha van rá pénzed, és úgy érzed, hogy ki is használnád, mindenféleképpen 2 procis gépet vegyél.