Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#1851) #72042496 válasza doc (#1850) üzenetére


#72042496
törölt tag

Nincs mit!

A Bible-ről: [link]
Ha teheted, javaslom, szerezd be a könyvet, nagyon jó! Ha máshogy nem, átküldöm PDF-ben, MSN címem az adataimnál.

Az ''animáció alatt változó dolgokat'' légy szíves fejtsd ki picit bővebben, ennyiből sajnos nem tudom mit keresel. (Én a 7-essel kezdtem, a régebbi verziókat nem ismerem.)

(#1852) op9 válasza doc (#1850) üzenetére


op9
aktív tag

Asszem, hogy itt az ''Auto Key'' az, amit keresel.
Azzal automatikusan rendel kulcsokat, a Set Key-nél pedig neked kell külön nyomkodni a mellettelevő kulcs gombot. (persze csak annak az objektumnak a helyzetét tárolja ezesetben, amelyiket épp kijelölted, Camera-nál pl külön van a kamerának is, meg a hozzátartozó Target-nek is)

How Bad Do You Want It?

(#1853) doc válasza #72042496 (#1851) üzenetére


doc
nagyúr

sikerült kellően hülyén megfogalmazni a problémámat :)
szóval pl. azt szeretném hogy a kamera körbejárjon az animációban. ezt a régi 3DS-ben úgy csináltam, hogy beállítottam a kamerát a kezdőpontba, utána megnyomtam az Animate gombot, beállítottam az utolsó képkockára és elvittem a kamerát a végpontba, Animate ki, ebből tudta a Max hogy a köztük levő képkockákon hol lesz a kamera, és kész is volt a mozgó cam. no első körben vmi ilyet szeretnék itt is (aztán utána a többi már menni fog)

nézegettem a Key-es gombócokat is, de vagy nem arra valók amire én gondoltam, vagy (ez a valószínűbb :DD) csak szimplán tompika vagyok hozzá...

(#1854) #72042496 válasza doc (#1853) üzenetére


#72042496
törölt tag

Itt két lehetőséged is van erre, ezek pedig: Az Auto Key és a Set Key. :D

Auto Key: Ez olyat tud, hogy a kezdőpozicióban bekapcsolod, majd az időcsúszkán beállítasz egy frame számot. Ezek után mozgatod a scene-ben a dolgokat (kamerát), az animációs kulcsok hozzárendelése automatikusan megtörténik. Arra figyelj, hogy először mindig az időt állítsd be, csak utána a pozíciót.

Set Key: Lényegében itt is ugyanaz a folyamat, mint a fenti esetben, annyi a különbség, hogy ha adott pozícióba mozgatod a dolgokat, a kulcsok létrehozása nem automatikusan történik, hanem a kulcs ikonra :D kattintva magad hozod létre a Key-eket.
(Nekünk az egyetemen az Auto Key-t nyomják, nekem mégis a kezdetektől fogva szimpatikusabb a Set Key. Ez mondjuk személyes preferencia kérdése. :) )

Ha valamelyik Object-re jobb gombbal klikkelsz, a menüből ki tudod választani a Curve Editort. Ezzel teljes kontrollt élvezhetsz az animáció felett! (Nem kell tőle megijedni, feleannyira sem bonyolult, mint amilyennek elsőre látszik.)

szerk.: Bár op9 is ugyanezt mondta, csak lényegretörőbben. :B Amit írtál, azt ezekkel a Key-ekkel lehet megvalósítani. A beépített tutorialok is hasznosak! Olvasd el őket, nyomjad a szimpatikusabbakat, s ha teheted, csináld majd meg a Bouncing Ball-t, sokmindenre rávilágít!

[Szerkesztve]

(#1855) delta9


delta9
senior tag

sziasztok. egy kérdéssel fordulnék hozzátok. van egy zenekar, aki a közeljövőben tervezi egy videoklip leforgatását. gondolkoznak azon, hogy valamilyen effektekkel, 3d-s dolgokkal dobják fel a klipet. egyelőre még nincs kialakult koncepció, mert nagyon ötlet szinten van a dolog. előreláthatóan beta-ra fog forogni az anyag. van e valakinek olyan tapasztalata, illetve affinitása, hogy ha kialakult a koncepció, megpróbálna mozgó képre animációt készíteni? természetesen nem ilm szintű munkára van szükség, élő karakter nagy valószínűséggel nem is lenne benne és természetesen anyagi ellenszolgáltatás is történne. privátban üzenjetek pls, mert nem szeretném ezzel szétoffolni a topikot.

(#1856) pIIrash válasza #72042496 (#1844) üzenetére


pIIrash
tag

Szia!

Én értékelem az igyekezeted! ;)

Nem, nem probáltam, mert egy ismerősöm sincs hirtelen közelben, akinek lenne PCI-E-e! :U
Egyébként én az örökké tartó XP installokról hiresültem el ... Szal ez nem probléma ...
(Most így ZH-k után lesz idöm kitalálni, hogy mi is lehet a probléma ...)

(#1857) YODA mester


YODA mester
senior tag

Május 12-én lesz a Sötét Oldal 2 bemutatója a Duna Plazaban.. Gyertek el ha még lesz rá jegy... :D

(#1858) #72042496


#72042496
törölt tag

Két - számomra meglehetősen különös / bosszantó - jelenségre lettem figyelmes:

Az egyik, hogy Direct3D-nél nem működik a Force 2-Sided opció, pedig nagy szükségem lenne rá a gépezet belsejének szerkesztése közben. Van erre valami megoldás?
(OpenGL alatt rettentő lassú a max, így az felejtős, softmoddolni pedig nem lehet a kártyámat.)

Korábban írtam, hogy az autó hátsó lámpáit ki kellett igazítani. Nos, akárhogy is néztem, a geometria teljesen rendben levőnek tűnt, mégis, a TurboSmooth úgy dolgozott, mintha bizonyos poligonok külön Smooting Group-ban lennének...néhány él kitörlésével, majd a szomszédos Vertex-ek újbóli összekötésével megoldódott a probléma, szép gömbölyded formát kaptak hátsó lámpatestek is - holott a geometria így semmit sem változott. :F

(#1859) Nyúltáp válasza YODA mester (#1857) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Ez az a proddzsszdekt, amin eddig munkálkodtál?
mer ha egen, akkor grat. :C
majd mondok okosat(remélem :DDD ) envelope-okra is, csak még picit húz a fejem.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1860) YODA mester válasza Nyúltáp (#1859) üzenetére


YODA mester
senior tag

Ez nem a saját, hanem amiben besegítek (igazából én fejezem be a filmet, amíg a lóvés projekteken dolgoznak a többiek :DDD )... A saját még messze van, mert kevés a segítség... :D

[Szerkesztve]

(#1861) Frakk


Frakk
tag

Hello!

Lenne egy kérdésem 3D Studioval kapcsolatban (az 5-ös van meg nekem), remélem tudtok segíteni. Szóval a probléma az lenne, hogy van egy repcsim, aminek vannak futóművei. A főfutóból ugyebár kettő is van, egy jobb és egy bal oldalon, amik teljesen szimmetrikusak, és szimmetrikusan is mozognak. Nos én nem szeretnék dupla munkát végezni, de sehogysem tudom úgy tükrözni, hogy minden objektumnak a pozíciója jó legyen, és még az animáció is normálisan működjön. Biztos van erre valami megoldás, csak nem tudom hogyan. Segítsetek légyszi! Köszi!

(#1862) #72042496 válasza Frakk (#1861) üzenetére


#72042496
törölt tag

Ha a futómű több objektumból áll, akkor rakd őket egy csoportba. (Kijelölöd őket, majd Group menü -> Group.)
Ezután nézd meg, melyik síkra nézve szimmetrikus a modell, majd jegyezd fel valamely, szimmetriatengeyen levő vertex előbbi síkra merőleges tengely szerinti koordinátáját. Ezután mehet a Symmetry módosító a futómű Group-ra. A Symmetry alatti Mirror-nál másold be az előbb feljegyzett koordinátát a megfelelő tengely értékéhez. (Ctrl+C, Ctrl+V használható.)

Ha így nem működne (nekem is volt ilyen ügyem a modellemmel), akkor: [link]

(#1863) Frakk válasza #72042496 (#1862) üzenetére


Frakk
tag

Köszi a választ! Máris próbálom.

(#1864) Frakk válasza #72042496 (#1862) üzenetére


Frakk
tag

Megcsináltam a groupot, aztán simetry, és így tényleg szimmetrikus lett, de csak addig, amíg el nem indítottam az animációt, akkor össze vissza mozgott minden :(.

(#1865) #72042496 válasza Frakk (#1864) üzenetére


#72042496
törölt tag

:(

Akkor nézd meg úgy, ahogy a linkben írtam, Attach a géptesthez, majd Element szinten Detach a futómű összes elemére.
Ezek után a géptesten lévő Symmetry-re jobb klikk, Copy, majd a futómű Object-jeinél ismet jobb klikk a veremre, s Paste Instanced.

(#1866) YODA mester


YODA mester
senior tag

Hi all.

Akarok egy gépágyú csövet pörgetni de valami miatt nem a valós tengelyén van a virtuális tengely és ösze vissza tom csak forgatni, a saját tengeléy nem. Hogyan lehet eltolni a virtuális tengelyt hogy tudjam pörgetni az ágyútot..? Sz'al csak a Selection Center állásban forog úgy ahogy kell, a Use Pivot Center állásban kaki, de csak így lehet keyframezni ugyebár... Sürgős..!!!

[Szerkesztve]

(#1867) #72042496 válasza YODA mester (#1866) üzenetére


#72042496
törölt tag

Ment MSN help, nem tudom segített-e, rohanásban vagyok.

Legyen meg itt is, talán picit összeszedetteben. Két ötletem van, ha a Reset Pivot nem segít:

Az egyik, hogy rakd a tengelyeket Local-ra. A Toolbar-on találsz két legördülő menüt, mindegyikben a View az alapértelmezett. Default beállítások esetén a balra levőre lesz szükséged.

A másik, amit korábban is írtam, hogy Attach-olod a gépágyút egy olyan Object-hez, amelynek rendben vannak a tengelyei. Egy Detach után a gépágyúnál is éppolyan irányításúak lesznek a tengelyek. (#1865 első mondata... :D) Itt igaz, hogy Symmetry-ről van szó, de a kiváltó ok ugyanaz.

(#1868) lacko81


lacko81
tag

Én egy 6 szabadságfokú robotkart csináltam, de van egy kis probléma vele. Azt akarom megcsinálni, hogy felvegyen egy tárgyat és másutt letegye. De hogy lehet azt megcsinálni, hogy csak bizonyos időtartományban linkelődjön a tárgy a robot megfogójához? Akinek van ötlete az írjon... Előre is köszönöm.

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#1869) Nyúltáp válasza lacko81 (#1868) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

ahoj

eccerű
a fel venni kívánt tárgyra nyomj egy link constraint-ot (tárgy kiválaszt, majd animation/constraints/link constraint)
a kurzor és a tárgy között egy szagattott vonal fog megjelenni, ha most ráklikkelsz egy tárgyra a ojjektumod hozzá fog linkelődni. Klikkelj vmire. (később a jobb oldali panelen simán átvariálhatod a linkeléseket)
Ha a konkrét ''felveszek vmit a földről'' esetet vesszük alapul, akkor a következő a teendő.
Jobb oldali panelen jelöld ki a link constraint létrehozásakor létregyütt kapcsolatot. Ráklikkelsz, majd delete link.
Menj a 0ik framre és klikkelj a link to world-re, majd menj arra a framre, ahun a robokar felveszi tárgyad a földről. Klikk a Add linkre, majd klikk a robotkarra.
Ettől a frametől kezdve már a karhoz lesz linkelve.
Menj tovább arra a framre, ahol leteszi a tárgyat, majd megen klikk a link to world-re
ennyi.
Hirtelen felindulárból össze is dobtam egy gyors animot.
Úgyis régen szórakoztam már ilyesmivel. :DDD
tessenek parancsolni:
[link]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1870) YODA mester


YODA mester
senior tag

Hi all. Mi is volt az a progi amivel lehet a modelleket ide-oda konvertálgatni..? :F

(#1871) Menthirist válasza YODA mester (#1870) üzenetére


Menthirist
veterán

Deep Exploration-ra gondolsz?

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1872) lacko81 válasza Nyúltáp (#1869) üzenetére


lacko81
tag

Köszi Nyúltáp! Látom Te nagy mester vagy ebben... sikerült is a dolog. Bár a robotot én egész másképp csináltam... nem ilyen bone-okkal hanem csak linkelgettem össze-vissza, míg jó nem lett :) Még egy kérdés: ha az egyik karhoz tartozik mindenféle csavar meg ilyemi, akkor azt hogy érdemes hozzárögzíteni a vázhoz, hogy együtt mozogjon vele. Én csak egyszerűen azokat is hozzálinkeltem. De lehet, hogy ez nem a legjobb mód, nem tudom, hogy szokták az ilyeneket. Mindenesetre már elég belassúlt szegény robotom a sok kacattól, amiket rá agattam.

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#1873) Nyúltáp válasza lacko81 (#1872) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

mechanikus modelleknél a linkelgetés a legeccerűbb, mivel a modell nem torzul mozgás közben.
Én is csak linkelgettem, csak épp egy csontrendszerhez.
Így egyszerűbb kihasználni az inverz kinematika előnyeit.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1874) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

Yoda, most épp nagytatarozás van nálunk, úgyhogy könyékig tapétaragasztós vagyok.
lehet csak péntek körül tudok ránézni modellre :(

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1875) YODA mester válasza Nyúltáp (#1874) üzenetére


YODA mester
senior tag

Oks.

(#1876) pBandi


pBandi
tag

Lenne egy prbléma amit meg kellene valahogy oldani: Van térben sok sok pont (5000-200000). Ezek egy emberi arcot ábrázolnának, és erre szeretnék egy felületet ráhúzni. Hogyan lehetne ezt a legegyszerűbben megtenni?

...

(#1877) Nyúltáp válasza YODA mester (#1875) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

hujuj
ez a modell így elég gázos animra.
Vmi close-up shothoz kéne vagy háttérbe vhova?
Mer közelihez mindenféleképpen külön kell teste és arra rádobni cloth sim-et.
Távoli shotban talán működhet így is.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1878) YODA mester válasza Nyúltáp (#1877) üzenetére


YODA mester
senior tag

Abszolúte közeli... Azt lehetne szerinted, hogy leválasztom a kilátszó testrészeket a ruhától és a testrészeket össze Attacholom pár sima box-al (converted to Mesh) és utána foglalkozok a ruhával..? Amire lövésem sincs hogy fogom animálni... Aztat lehet, hogy a leválasztott ruha Mesh kövesse majd a testet..? Illetve a szemhéj, a fül és a száj is érdekes lesz még...

[Szerkesztve]

(#1879) Nyúltáp válasza YODA mester (#1878) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

a ruha végülis nagyjából jó így.
a hátulján láttam egy elég nagy gyűrődést, azt ki kéne szedni, meg övet kéne leoperálni róla.
Aztán meg kell építeni a testét, nem kell túl nagy precizitás, elég úgy nagyjából arányaiban összerakni. Úgyis kitakarja ruha
Majd ruhára/övre cloth sim

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1880) Nyúltáp válasza YODA mester (#1878) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

jah, arcmimika meg morph targetekkel
keress utána neten/manualban

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1881) YODA mester válasza Nyúltáp (#1879) üzenetére


YODA mester
senior tag

Ezt nem értem. Mi az, hogy végül is jó így a ruha... Hiszen az a szar pont...

(#1882) Nyúltáp válasza YODA mester (#1881) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

nos, akkor egy picit bővebben.
Először is le kell modellezned Yoda egész testét.
A ruha álltal kitakart részeket elég csak arányaiban.
A ruhát át kell dolgozni annyira, hogy ne legyenek túl nagy gyűrődések rajta, és ahogy láttam az ujjának a belsejét is át kell variálni, ne legyen ''bevarva'' (ezek azért fontosak, hogy később a ruhaszimuláció során pontosan tudjon számolni gép)
Ezután felcsontozod a Yoda modellt (a testet), ami ilyen egyszerűsített formában, ruha nélkül, már nem lesz akkora feladat. Aztán beanimálod, végül ruhájára ráengedsz egy cloth sim-et, ami kiszámolja neked a köpenye mozgását.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1883) lacko81


lacko81
tag

Én épp a slider-al szórakozom, de sehogy sem azt csinálja amit szeretnék. Hogy lehet a kezdő és végpontot megadni neki? Meg lehet csinálni két objektumra, úgy hogy a másik ellenkező irányban mozduljon. Robotkar megfogóját szeretném ezzel manipulálni...

A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.

(#1884) MUŁĐER


MUŁĐER
addikt

császtok, kéne egy kis help

maxban hogy tudnák az unwrappolt modellről képet csinálni, amit ps-ben megeditálok, azt ráfeszíti a modellra és mindenki boldog..?

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1885) YODA mester válasza Nyúltáp (#1882) üzenetére


YODA mester
senior tag

Oks.

(#1886) MUŁĐER válasza MUŁĐER (#1884) üzenetére


MUŁĐER
addikt

pontosabban arra lennék kíváncsi hogy a texporter helyett van e más alternatíva

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1887) Nyúltáp válasza lacko81 (#1883) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Jah, meg lehet csináni.
Először kösd hozzá ahhoz a fogóhoz, ami ''pozitív szögben'' fordul el, majd kösd hozzá a másikhoz is, de a wire parameters ablakban az expressions for [a robotkar neve]'s mittoménmelyik tengely_rotation szöveg alatti mezőbe írd be ezt: value*-1

Mulder: print screen :DDD

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1888) MUŁĐER válasza Nyúltáp (#1887) üzenetére


MUŁĐER
addikt

az a baj a texporerrel hogy nem egyenes éleket csinál..vagy ez normális?

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1889) #72042496


#72042496
törölt tag

Vááá, holnap be kell mutatnom az egyetemen a kocsit, s a héten semmit se csináltam vele...azt hiszem, hosszú éjszakám lesz! :( :D

(#1890) YODA mester válasza Nyúltáp (#1882) üzenetére


YODA mester
senior tag

Aztat a cloth sim-ez hol kell keresni..? Van ClothFX pluginom, de azt nem tudom még kezelni...

(#1891) #72042496 válasza YODA mester (#1890) üzenetére


#72042496
törölt tag

A Reactor eszköztáron belül megtalálod. Én is ezzel szívok, lehet, még lesz náhány elmés kérdésem a ruházattal kapcsolatban... :D

(#1892) Nyúltáp válasza MUŁĐER (#1888) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

hogy érted, hogy nem csinál egyenes éleket.
A texporter elvileg a ojjektum UVW koordinátái alapján menti ki neked a képet.
Szal ha egy él nem egyenes az a rossz UV-zás miatt van

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1893) #72042496 válasza Nyúltáp (#1892) üzenetére


#72042496
törölt tag

Én is a ruhákkal vesződöm éppen. :)
Azt szeretném megcsinálni, hogy az autó körbe forog egy porondon, le van takarva egy lepellel, s a forgás közben ez a lepel folyamatosan emelkedik felfelé, mintha a közéépontjánál fogva egy kütél húzná fel.

Az autó megven, forog is körbe, felé tettem egy Plane-t, ezt bekulcsoztam, az autót Rigid Body Collection-hoz adtam, a Plane-re ment egy reactor Cloth, majd Cloth Collection-hoz adtam.
Ezután a reactor szépen kiszámolja, ahogy a lepel ráhull a kocsira, de az emelkedést figyelmen kívül hagyja. :(

Tudnál segíteni abban, hogyan lehet az emelkedés részét megoldani?

(#1894) #72042496 válasza #72042496 (#1891) üzenetére


#72042496
törölt tag

Ma reggelre ennyit tudtam kihozni a kocsiból: [link] :(
(Elég gázos, de bízom benne, hogy ez csak az alapos szemlélés után válik nyilvánvalóvá...)

(#1895) MUŁĐER válasza #72042496 (#1894) üzenetére


MUŁĐER
addikt

hú,a pódium nagyon csillog szerintem...

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1896) #72042496 válasza MUŁĐER (#1895) üzenetére


#72042496
törölt tag

Igen, tudom, s ezt leszámítva is még sok-sok hiba maradt benne. A motorháztető eleje csúnya, az A oszlop alja pontatlan, az ablak anyaga egy rakás sz@r (már elnézést), a bal első lámpák üvegével is gáz van, az autó eleje nagyon sötét, matt, mindkét oldalon rajt maradtak a lámpák alatti bevágások, huplik látszanak a ködlámpáknál...
Persze a hiba nem az Ön készülékében, hanem a felhasználóban van. :D

A környezet textúrái túlságosan kis felbontásúak, jó lenne majd ide is modellezni valamit. A pódium azon kívül, hogy csilog, csúnya a textúrája is, a padló vörös színe nem illik a képbe, a mennyezeten nincs semmi anyag...

Viszont jó hír, hogy ma mégiscsak más tartja az előadást, jövő héten május 1-je ugye, így van két hetem, hogy rendbe szedjem a verdát.
(Viszont ezt megnehezíti, hogy maholnap átmeneti downgrade-nek nézek elébe, így 2x256MB RAM-al kell megoldanom a rendert és társait... :()

Aminek viszont örültem, hogy egy ilyen 1600x1200-as képet 4 Target Spot-al ~3,5 perc alatt renderel le a gép - ennél sokkal gyengébb eredményre számítottam.

[Szerkesztve]

(#1897) MUŁĐER válasza #72042496 (#1896) üzenetére


MUŁĐER
addikt

a kocsi anyagaival van a legtöbb gond jah, a kocsi jó. Nézz pár video tutorialt, nekem van egy nagyon jó, egy fiktív fantázia kocsit csinál elejétől végéig, materialokkal együtt..material részt föltöltsem esetleg?

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1898) #72042496 válasza MUŁĐER (#1897) üzenetére


#72042496
törölt tag

Azt megköszönném! :R

Igaz, hogy lényegében kész VRay-es anyagokkal dolgozok (hála op9-nek :R), csak hát éjfél körül tudtam nekiállni érdemben az anyagozásnak, ennyi idő alatt pedig nehéz jót alkotni...az általad említett videóból biztos sokat tudnék tanulni! :)

Ma este viszont már szólok haversrácnak, hogy rendezzünk nekem néhány sör mellett egy honlapféleséget. :D Így innentől kezdve az oda feltöltött galériámban lehet majd nyomon követni az autó (sz)épülését. :)

[Szerkesztve]

(#1899) MUŁĐER válasza #72042496 (#1898) üzenetére


MUŁĐER
addikt

[link]

innen leszedheted... bennvan egy tssc.exe. az codec, kell hozzá

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1900) #72042496 válasza MUŁĐER (#1899) üzenetére


#72042496
törölt tag

Köszi szépen, már jön is lefelé! :C
TSSC amúgy már van a gépen. :)

szerk.: Jajj, most nézem csak a nevét, hisz ez a 3D-Palace-os Concept Car tutorial-ból van! Ennek már megvan az összes része, csak kiment a fejemből, hogy ebben anyagozzák is az autót!
Mindenesetre köszönöm, hogy feltöltötted!

[Szerkesztve]

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.