Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#1001) Menthirist


Menthirist
veterán

gratz az 1000-hez mindenkinek (franc, elaludtam (igen Balika, miattad :D 7:30-kor keltem :D), és lemaradtam, hogy én legyek a 1000-redik :D).
Balika: Nekik sem a modellezési módszerrel volt a bajuk, hanem az alakjával. Szóval ezért változtatok (mint látom neked se jött be, nekik sem, és nekem se annyira :D). De egy dolog volt, ami miatt jó volt az alvás, eszembe jutott, hogy mivel is lehet kijavítani a puklihibákat. Hát lol, gondoltam már arra, hogy a vertexeket egy nurbs felület pontjaira helyezem, aztán beugrott a smooth tool :D Igen, ecsettel lehet normalizálni a vertexek helyét :D Annyi tool van, hogy el is felejtettem :D
Ref: Nem vagyok jó tanár, csak kitartó, így addig magyarázom, míg meg nem értitek :D Néha ez igen sok ;) Remélem szeptember után is ilyen maradok, ergo lesz időm magyarázni :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1002) #72042496 válasza Menthirist (#1001) üzenetére


#72042496
törölt tag

LOL! Én kilencig szunyáltam. :D
A Smooth vajon max-ban is ilyesmire használatos?

(#1003) Nyúltáp válasza #72042496 (#997) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

na, gyors leszek, mer piálás van:DDD
A smooth meg meshsmooth közt az a különbség, hogy míg a smooth csak a modell árnyalásán módosítva simítja el az éleket, addig a meshmooth ténylegesen is berak új éleket. Tehát a sima smooth nem nyúl a wire-hez. Turbosmooth-ot énse vágom...mintha abba lehetne állítani LOD-ot (level of detail), vagy nem..de az biztos:DDD
na, megyek berúgni:C

és egy nagy taps a topicnak, elértük az 1000et:C

ui.: amúgyis full happy vagyok, mer nekiálltunk megen játékunknak, úgyhogy nemsokára ott fognak büntetni monitorokon Szalacsi úr és pajtásai:DDD

ui.ui.: amúgy mostanában ilyesmiket heggesztettem bútorgyárnak:
Bővebben: link


[Szerkesztve]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1004) op9 válasza #72042496 (#997) üzenetére


op9
aktív tag

Nekem is úgy van, mint Menthiristnek... egyszerűen csak belevezettem a perembe. De érdemes lenne sztem egy Object-é varázsolni őket. Ha element-ként kattintasz rá vmelyikre, akkor csak azt jelöli ki. Így meg úgy kezelheted, mintha külön Object lenne, és ha össze akarod hegeszteni a peremmel, akkor nem akadályoz meg semmi...
Érdemes használni a 7-es verziónak azt a tulajdonságát, h ha kijelöltél valamit, akkor a hozzá tartozó vertex-, edge-, border-, polygon-okat úgy tudod kijelölni, h nyomod a Ctrl billentyűt, és átkattintasz a kívánt Sub object (vertex, edge.. stb.) !ikonra!.
A Smooth módosítók közötti különbséget nem vágom. Én a MeshSmooth-szt használom.
A féknyerget kimodelleztem, kivéve a Brembo feliratot. Az abroncs pedig csak textúra, és bump. (A ''cupra'' felirat viszont szintén modellezés.)

Üdv!

How Bad Do You Want It?

(#1005) #72042496 válasza op9 (#1004) üzenetére


#72042496
törölt tag

Köszi szépen!
Akkor az Audi felni marad a jelenlegi állapotában, a Porsche 911 Turbo-ra viszont nem fogom sajnálni az időt és energiát...a felntől már előre félek, meg aztán ott a hátsó traktus vonalvezetése, ráadásul a körlámpák sem kör alakúak, elég durva hajlatok figyelnek benn...lesz vele meló... :D

Nyúltáp: Neked is köszönöm a segítséget! Pöpec a bútor! :C
Jó piálást! :))

(#1006) Menthirist


Menthirist
veterán

Na hazajöttem :D
A lényeg az, hogy nálam a smooth ez esetben nem azt jelenti, hogy új edge-ekkel elgömbölyít mindent, hanem azt, hogy van egy felület, és egy ecsetméret... megnézi hogy az aktuális ecset sugarában milyen a felület, és amilyen vertexel lejjebb vannak, azokat felhozza, amik feljebb, azokat meg le... Szóval igyekszik kisimítani a cuccot... Ez nem ugyanaz, mint az a smooth, ami hatására minden face-t feloszt még vagy kettő vagy négy darabra, és úgy dolgozik... Megint másik az, amikor a felületre ráteszek egy ún. soften/hardent, ami a face-ek normálját egyengeti (lásd kép...)

Szóval ezeket sokat használom, hogy próbáljon jó lenni a felület... Bírom a maya ecsetalapú dolgait (ez a smooth egy fajtája az ecsetnek, négy van, az egyik ez, a másik emeli a vertexeket, a harmadik letolja, a negyedik pedig valame erase, amit nem tudom most hogy mit csinál (tehát van push vertex, pull vertex, smooth vertex és erase)).
Ja megnéztem, az erase visszaállítja a felületet olyanra, amilyen volt. szóval ha smooth meg pull volt rajta, visszaállítja... Jó megoldás ez az artisan modellezés higy poly esetén, amikor vagy 500 vertexet kellene kézzel állítani.

A kerekem ugyan összesen 3 darabból áll most (küllők, felni kerek köpenye és gumiköpeny), de egy gropu-ba van téve. Nem olvasztottam egybe (bár egy gombnyomás csak :D)Szóval nem akartam a kerek köpenyt felosztani, hogy hozzá tudjam a küllőket kapcsolni normálisan (vertexeket összekapcsolni), hanem csak átdugtam. De ha a kereket akarom kijelölni, egy gombbal group módba kapcsolok, és máris csoportokat jelölök ki (egybe az egész kerék...stb...) Meg amúgy is layereken van, így ha megjelenítem, egy katt, ha eltüntetem megint egy :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1007) #72042496 válasza Menthirist (#1006) üzenetére


#72042496
törölt tag

Ez a smooth jól hangzik...max-ban nincs ilyen? :D

Nekem is fullra ugyanolyan a felni felépítése, layer-ezése, stb., mint ahogy a harmadik bekezdésben írtad. :D

(#1008) RefeeZ


RefeeZ
tag

yuppi jubiláltunk! :DDD

Nyúltáp : korrekt lett a cucc ;)


-ON-

(#1009) op9 válasza Nyúltáp (#1003) üzenetére


op9
aktív tag

Király lett a cumó!! :C

How Bad Do You Want It?

(#1010) RefeeZ


RefeeZ
tag

hello-bello:D vóna egy kérdésem....mily' meglepő,nem?!:DDD szal az lenne,hogy max7hez vmi fur plugin nincsen?vagy egy oldal ahol van viszonylag sok de fur-t nem leletem,google se dobott rá túl sokmindent persze vszínű rosszul kerestem:D köcike előre is;):DD:DD

(#1011) Menthirist


Menthirist
veterán

LOOOL
Ref-fel az 1000-redik hozzászólás alkalmából elkezdtünk nosztalgiázni :D
Az első hozzászólásom a 2. volt :D utána lehet, hogy még volt, de aktívabban a 164. óta vagyok jelen.... De hogy Ref is mennyire törzstag lett, ő a 441. óta van jelen, tehát a fele óta :D De szalad az idő :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1012) Menthirist


Menthirist
veterán

Na fixálva van a videóm első órája... Úgy nézem fél óra fixálásához 1 óra kell, így még 3 óra meló van vele... :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1013) Menthirist


Menthirist
veterán

csak el szeretnék köszönni mindenkitől, mert költözök be koliba, és passz, mikorra sikerül ott beüzemelni a netemet... remélem egy hét max :D utána leszek, és jönnek a videók :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1014) Nyúltáp válasza Menthirist (#1013) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

hehe, koleszos bulik a legjobbak...de siessé ám azzal a nettel, mer már télleg nagyon kiváncsi vagyok(meg gondolom mások is), hogy mit hoztál össze.

kösz a dícséreteket, van még jópár hasonló amúgy. Ez köbö 1 óra volt (render asszem 1-2 perc körül vray-el). Hülye németeknek köllött, mert szegények a tervrajzok alapján nem tudják elképzelni, hogyan is nézne ki az adott bútor.
A megrendelőnek is tetszettek az eddigi látványtervek, úgyhogy most úgy néz ki, fel fog futni a dolog, és sűrűbben kell ilyesmiket heggesztenem.(kis zsebpénz nemárt...legalább van mit elinni hétvégén..meg közben:DDD )

RefeeZ: shag:hair-re meg ornatrix-ra keress rá. Ornatrix ráadásul ingyenes is asszem, csak még béta, úgyhogy van vele pár probléma.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1015) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

nos, megnéztem ezt a smooth-os dolgot

smooth: Ez ugyebár nem nyúl a modellhez, csak a felületek normálvektorainak állítgatásával simítja el a modellt. 3 él(vertex?) egymással bezárt szöge alapján számolja ki, hogy kell-e, ill. milyen mértékben simítani az adott felületen.
Legszemléletesebb példa erre asszem egy gömb smooth-al, ill. nélküle.

Bővebben: link

meshsmooth: Ugyanúgy 3 él egymással bezárt szöge alapján simítja el a felületet, viszont ezt új élek berakásával teszi:
Bővebben: link

turbosmooth: ugyanaz, mint a meshsmooth, csak egyszerűbb, gyorsabb, és szerintem szebb eredményt produkál...sokkal szárazabb, biztonságosabb érzés:DDD, viszont sokkal kevesebb a beállítási lehetőség:
Bővebben: link
Érdemes amúgy megnézni egy modellt meshsmooth 5ös itterációval és turbosmooth 5ös itterációval, min. 10szer gyorabb a turbosm.

Van még egy módszer amúgy a modellek simítására, a tessellate, ez egyszerűen 2 él berakásával feloszt egy polygont 4 részre. Majd a tension mező értékének állítgatásával fel lehet ''puffasztani'' a modellünket, amivel olyasmi hatást érünk el, mintha lekerekítenénk azt. Szoktam néha használni, főleg azért, mert nem barmolja szét a wire-t, szép eredményt produkál.
Bővebben: link

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1016) RefeeZ


RefeeZ
tag

Nyúltáp:köcci a tippet ezt az onimatrix-ot vagy mijaszöszt megtaláltam de csak 5höz meg 6hoz van releaseük beta0.2 ha jól emléxem mind1 lényegtelen leszedtem 6hoz lévőt plugint betölti max bent is felismeri de vhogy semmit nem lehetett haj-hoz hozzárendelni mármint,tutorialok szekció meg nem ment már a honlapjukon mondjuk nemtom h kompatibilitási hiba miatt nem ment a hozzárendelés v én voltam lámika,mondjuk utóbbi valószínűbb:\\ shag hair-t meg 5höz leltem csak még nem próbáltam de asszem nemsokára betesztelem ha letom szedni pl trialban vagy akárhogy:D

(#1017) Menthirist


Menthirist
veterán

No gondoltam ide is beköszönök... Nos netem még nincs, havernál vagyok, de igyekszem hamar, lehetőleg még ma vagy holnap összehozni a dolgokat... De ma lehet, hogy csak filmeket nézünk, ejj de nem lesz jó, bár a mai TO-t már letudtam... Nos pá

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1018) Menthirist


Menthirist
veterán

Na igazából eddig tartott netet szerezni :D Szóval lol :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1019) RefeeZ


RefeeZ
tag

szűk 100perc?nemsemmi bazze!:D

[Szerkesztve]

(#1020) RefeeZ


RefeeZ
tag

hellóka megen:D vóna egy olyan kérdésem hogy vrayben ki tott eddig élethű vagy csak simán elfogadható vagy egyáltalán valamilyen jellegű műanyag matériát kotyvasztani?ahol utánanéztem azt írják hogy a fénytörésnek mindenképp 0nál nagyobbnak kell lennie és meg kell kombózni a transparecy bekapcsolásával és ott lehetne állítgatni a dolgokat és ha jól megy elvileg vmiféle műanyagos hatást lehetne elérni vele,de mint mindig vmit nem csináltam jól akárhogy próbáltam az istenért sem akart műanyagosodni a dolog,szal ha vki csinált már ilyet plz homályosítson fel,tenkjú;)

(#1021) 4d


4d
aktív tag

Sziasztok! Abszolut kezdő vagyok a témában, és lehet hogy a kérdés is offer: ti milyen egeret használtok? Valamilyen speciális egérre van egyáltalán szükség?

(#1022) RefeeZ


RefeeZ
tag

én spec mx510en élek és kijelenthetem hogy ennél nem kell egyenlőre pontosabb meg sztem máskor se fog,annyi sztem a lényeg h vmi normális optikája legyen semmiképp se golyós v nemtom hogy hívják;)

(#1023) Menthirist


Menthirist
veterán

Jaja... Én sem ajánlok golyós egeret... Én spec A4Tech RFSOP-35A-t használok (800 dpi-s ez is, rádiós optikai), de hidd el, nem ezen múlik... nagyon nem ezen.... A gép ennél jóval fontosabb, legalább 512 ram, de inkább min 1 giga... és minnél nagyobb felbontás (most sajna 1024-ben van ma, de holnap ha sikerül megjavítanom a 21-esemet, akkor megint 1600x1200 + 1024x768 kombó lesz :D)
El is felejtettem feltenni a Maya-t :D NA én is csatlakoztam ezennel a Maya 7-et használók táborához :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1024) #72042496 válasza Nyúltáp (#1015) üzenetére


#72042496
törölt tag

:C Ez igen! Köszönjük, Mester! :R
(Mondjuk a MeshSmooth 5 iteráción elég roszz vicc volt, sokszor már a háromtól behal a gépem. :D Azért majd megnézem valami ''buta'' modellen is, úgy talán bírni fogja. :D)

4d: Én 700Ft-os A4Tech egérrel tolom, de mondjuk az olyan is. :D Már nagyon elegem van belőle, éppen venni akartam egy Mx3100-at, mikor megláttam az új szériát: Bővebben: link :Y

Menthirist: Na, van net, helyes. :D Haver áthozott még 512 RAM-ot, nosza, megküldtük Dual Channelben, 2,5-4-4-11-en, 200-as FSB-n, szinkronban a procival, s alig gyorsult a max. Éppúgy szaggatott a Viewportban... :(
(Viszont az Ánríl Törnament 2k4 sokkal kevesebbet swappelt, s nagyon frankón meggyorsult. :D)
A max valószínű procilimitálttá vált, de Athlon64-et nem kap, mert ugye monitorra gyűjtök, nomeg törpös Logitech kombóra. :D
(A memórám eddig Single Channelben, 166/3-5-5-8-on pöfögött - pár hónapja a tuning miatt órákat szemeztem a fekete képernyővel, s jobbnak láttam visszavenni mindent a gyári beállításra. :D)

RefeeZ: Biztosan jól vettél fel? Semmi visszajelzést nem küldött az MSN...

(#1025) Menthirist


Menthirist
veterán

Hát helyzetem gázos, mivel a kis moncsim is haldoklik erősenb, így lehet, hogy egyszer csak nem leszek... A nagy meg továbbra is baxik műxeni... GÁÁÁZ venni kellene egy normálisat, de miből... :D Várom a diákhitelt :D
Mellesleg nekem a viewport nem gyorsult a bónusz ramtó, nekem az a vidkari softmoddolásától és az új drivertől gyorsult...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1026) #72042496 válasza Menthirist (#1025) üzenetére


#72042496
törölt tag

Azért csak észhez térnek azok a monitorok... :(

''Mellesleg nekem a viewport nem gyorsult a bónusz ramtó, nekem az a vidkari softmoddolásától és az új drivertől gyorsult... ''
Tudnál dobni egy linket, hogyan kell ilyet csinálni? :D

(#1027) RefeeZ


RefeeZ
tag

aham Balika,tuti jówl vettelek fel 1x láttalak is:D nálad még nem voltam onlány soha?ha még nem akk plz vegyél fel vmikor megen hátha úgy jów lesz trillian néha makacskodik..:D

(#1028) Nyúltáp válasza #72042496 (#1024) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

neh, mer elpirulok:B :DDD
+ramtól amúgy rendernek kéne gyorsulnia(már persze ha szüksége van arra a plusz 512re) viewport, ahogy Menthirist is mondja csak vga-tól függ.

Egeren én is gondolkoztam már...wacom-ét nem szeretem használni, zavar, hogy nincs zsinór, egyfolytában leverem az asztalról:D, úgyhogy marad a genius-om, amitől egyfolyában begörcsöl a gyűrűs ujjam:(

ui.: Menthirist, ne aggódj, nem vagy egyedül, nekem is kezd behalni monitor(arról nem is beszélve, hogy csak 60hz-en hajlandó stabil képet adni...lassan már így se:O )

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1029) RefeeZ


RefeeZ
tag

én moncsim is elég gány beáldoztam 1024-et 800-ra h meglegyen a 80hz de ez is igen kevés viszont nincs naon keretem semmire:\
nem tudja vki hogy ha lepakolok egy kockát meg egy plént fölé és a plén kap egy reactorcloth-ot és egy clothcolletion-be beaddolom a kockát meg rigidbodykolleksönbe aztán lerakok gravitit és kiszámoltatom akkor lehull a plén a kockára viszonylag aranyosan de megáll fölötte fél egységgel köbö szal nem esik teljesen rá olyan mintha vmi taszítóereje lenne a kockának vagy akárminek ,elég rofl és vhogy sehol nem leltem olyan beállítást amivel rá tudtam volna tuszkolni a plént a kockára...azt leszámítva hogy lejjebb mozgatom de tuti meg lehet ezt oldani máshogy is.szal ha vki még a székén ül és nem fetreng a röhögéstől vagy nem vakarja a buksiját hogy namostezmitakarittnekünk?! akkor plz segíccsetek:D köcike;)

(#1030) Menthirist


Menthirist
veterán

Ref: amikor még én használtam MAX-ot, akkor még nem cloth-tal oldottam meg ezt asszem :D Mindenesetre valami számolási tűréshatár környékén nézz szét, hátha...

No ahogy látom mindenkinek suxozik a moncsi... Ebbe most bevillan a piros vagy a zöld, eddig rávertem, hogy elmúljon, de mióta kikapcsolt és nem adott képet, azóta nem verem :D ő nyert :D...

fenn van a videótutorom part 1-e:
Bővebben: link

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1031) Nyúltáp válasza Menthirist (#1030) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Szedem...

RefeeZ: Simán megáll kocka felett planed (nem gyűrődik, sötötbö), vagy normálisan kiszámolja cloth szimulésönt, csak épp nem kockán kezd el gyűrődni, hanem picivel felette?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1032) #72042496


#72042496
törölt tag

Mindenkinek döglődik a monitora? :O
Az enyém, most néztem csak, 60Hz-n megy 1024-ben...tudom már, miért vagyok tök kóma néhány óra max után...

No, vissza az emberemhez! :)
Éppen elfilóztam: Kezdtem azzal, hogy külön Object-ekből állt a krapek minden lényeges alkotóeleme. Utána finomítottam a modellt, egy Object-é alakítottam az egészet, ám Element szinten még mindig léteztek a külön alkotóelemek...
Most elkeztem ennek a felszámolását, egy hatalmas mesh lesz az egész, Element szinten nem sok részt hagyok meg létezni. Így már remélem frankó lesz az animáció... Jelenleg amolyan hegesztés alatt áll a modell: Bővebben: link :D
Az autóval sajnos nem haladtam a sok evilági teendőm miatt. :(

Ezt pedig már többen kértétek: Bővebben: link
Nem, nem a felni. :DDD
Igaz, hogy már betelt a jelentkezési limit, de ennek ellenére megkeresem valamelyik tanárt, hátha ad egy kis ingyen supportot... :))

Ja, és ha minden igaz, hétfőn megszűnik a 3ds max, ill. Internet hozzáférés elkülönültsége. [kép]

mod: RefeeZ: Még nem láttalak onlány. :D Majd felveszlek megint, talán úgy működni fog.

[Szerkesztve]

(#1033) RefeeZ


RefeeZ
tag

Nyúltáp:gyűrődik sötöbö csak felette szal még nem ér a kockához pl de már gyűrődik,és a gyűrődéssel nincs is baj ahogy néztem ezt többnyire reálisan csinálja.köci előre is.
Balika:nálam szept 4én hajnali 2kor fent voltál legalábbis trillian szerint és énis láttalak,nemtom mi lehet de okok vegyél aztán próba cseresznye alapon eccer csak összejön:D

(#1034) #72042496 válasza RefeeZ (#1033) üzenetére


#72042496
törölt tag

Csak nem az autó lesz letakarva azzal a plane-el? :DDD
Vasárnap hajnalban? Hááát...lehetséges, hogy az én voltam... :D

(#1035) RefeeZ


RefeeZ
tag

hát tuti;) amúgy nem,nem a tütü lesz letakarva vele csak néhány képen sokat tud dobni ha van rajta valami ami még a gyűröttségével és anyagával is hozzájárul ahoz h élethű legyen;) meg poén:Dmeg nem árt tudni;) vki tanult már innen autocad-et?idén tananyag bár tanárt látva szart se fog tanítani,de ha mégis akkor jöhetek kérdésekkel ha lemaradok vagy vmi?:D

(#1036) RefeeZ


RefeeZ
tag

nah megvan az a része (véletlenül bukkantam rá...:D) hogy túl távol kezd el ütközni a másik testtel mégpedig a utilities->reactor-on belül a collision tolerance nevű beállítást kellett a lehető legkisebbre venni,viszont a a tourus-on vagy miaszösz szal a gyűrűn még nem esik át a cucc:D szal ha esetleg erre volna vmi azt megköccönném ;)

(#1037) Nyúltáp válasza RefeeZ (#1036) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

ja, tűréshatár, én is arra tippeltem volna.

autocad-et tanultam fősulin..öö 1 évig..asszem.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1038) RefeeZ


RefeeZ
tag

okok akkor ha van vmi elképzelhető h zaklatlak itt fórumon aztán ha tudsz meg akarsz segítesz persze reméljük nem lesz rá szükségem:D mennyire bonyolult?mennyire más mint pl max,azt leszámítva hogy totál más célra készült:D

(#1039) Menthirist


Menthirist
veterán

gyorsan, míg le nem törlik, mint az elsőt:
http://mts2.atw.hu/mts_beginner_part2.avi

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1040) Nyúltáp válasza RefeeZ (#1038) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

kérdezz nyugodtan..bár én sem voltam egy autocad isten:D
Órák annyiból álltak, hogy ki volt vetítve egy tervrajz, néhány adattal, és akkor abból a néhány kiindulási adatból szerkezd meg az egészet, kül. vetítésekkel, meg mittomén. 'szal olyan nem vót, hogy oldal/felül/elöl nézet. Azokat úgy kellett neked átvetíteni...mint rajzórán.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1041) Nyúltáp válasza Menthirist (#1039) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

leszedtem 1sőt, de nemtom megnézni, milyen kodeket használsz? hang van, csak kép nincs...tscc fent van...

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1042) Menthirist


Menthirist
veterán

hm... tscc kodeket használtam

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1043) MUŁĐER


MUŁĐER
addikt

most nézegetek notikat amin lehetne maxozni, sajna nem vet fel a pénz, szval valószínű valami integrált VGA-s lesz, avval nagyon szarul menne a max?:F

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1044) Forest_roby válasza MUŁĐER (#1043) üzenetére


Forest_roby
őstag

:DIGEN:D

-=Legyél Laza!=- __ ''Have you tried turning it off and on again?'' __ ''Is it definitely plugged in?'' /o\ :D:D

(#1045) MUŁĐER válasza Forest_roby (#1044) üzenetére


MUŁĐER
addikt

nem kéne értelmetlen hsz-eket beszóni:U

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1046) Forest_roby válasza MUŁĐER (#1045) üzenetére


Forest_roby
őstag

:(((

-=Legyél Laza!=- __ ''Have you tried turning it off and on again?'' __ ''Is it definitely plugged in?'' /o\ :D:D

(#1047) Nyúltáp válasza MUŁĐER (#1043) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

nem feltétlenül, én végülis egy tnt2-essel is tudtam dolgozgatni, ha nem akarsz nagyon nagy polygon számú/sok tárgyból álló jelenetekkel dógzani, akkor jó lehet.
(a sok poly alatt a köbö 100e-t értem)
Milyen az a integrált vga?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1048) MUŁĐER válasza Nyúltáp (#1047) üzenetére


MUŁĐER
addikt

intel csodák vagy sis csoda, nem tudom még biztosan melyik

egy radeon 9000-es vagy 9200-es mennyivel jobb? mert ha nem sokkal, nem adok ki ért több pénzt...

100e poly-t szerintem még nem érem el, ha meg igen max eltüntetem ami nem kell...

[Szerkesztve]

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1049) #72042496 válasza MUŁĐER (#1048) üzenetére


#72042496
törölt tag

Azt mondják, hogy ezek közt a ''mezei'' kártyák közt nincs túl nagy különbség, ha 3ds max-ról van szó. Mindenesetre az Intel és Sis (3D) grafikus megoldásai harmatgyengék, nem csodálkoznék, ha egy Radeon 9000 agyba-főbe verné őket max alatt...

Saját tapasztalataimról sajnos nem tudok beszámolni, nekem R9600-osom volt, van és lesz. :))

(#1050) Nyúltáp válasza MUŁĐER (#1048) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

nemtom...én csak tnt2-ről tok nyilatkozni, az vitte 200e poly-ig köbö...azért egy 9200-es radeon csak jobb egy tnt2-nél...

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.