Hirdetés

2024. április 17., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#501) Nyúltáp válasza RefeeZ (#491) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

....milyen mecheim?:F .....az MULDER lesz:DDD

A smoothing group-ok állítgatásával tod megoldani, hogy ne az egész objektumot meshsmootholja.
Jelöld ki azokat a polygonokat, amiket smootholni akarsz, majd adj meg nekik egy másik smoothing groupot (jobb oldali panelen legalul...ecccerűen nyomj egy számra) aztán add hozzá a meshsmoothot, ott meg a parameters/surface parameters panelen pipáld be a separate by smoothing groups-ot (de meg lehet csinálni az egészet material alapján is)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#502) RefeeZ


RefeeZ
tag

uhh sry totál neked tudtam be őket nemtommé:/ köszi a segítséget ismét;)
a render assign amit oly sokan emlegetnek merre is van?az nem egy normális dolog ugye hogyha állítgatok diffuse map-et a vraymtl-nek és marad a fekete folt a material editorban,és a renderelt képen úgyszintén..ugye? :)

[Szerkesztve]

(#503) Nyúltáp válasza RefeeZ (#502) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

jah, az azért van, mer nem váltottál át vray-re...hogy azzal rendereljen.
nyomj f10-et és scrolloz az ablak legaljára, ottan lösz egy olyan, hogy assign renderer, oszt állítsd ár scanline-ról vray-re.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#504) Menthirist


Menthirist
veterán

én is vagyok MSN-en, csak modemes net miatt nem annyira gyakran... de éjfél után mindig!!!

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#505) RefeeZ


RefeeZ
tag

uhh,enyhén vak vok....de hál'istennek meglett:) nagyon köcce és télleg ne haragudjatok az idióta kérdéseimért:) Menthirist nem akarod esetleg adatlapodon feltüntetni msncímed?;) bár maya-s vagy de kit zavar,lehet eccer átállok arra :D

(#506) Nyúltáp válasza RefeeZ (#505) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

nm:)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#507) Menthirist


Menthirist
veterán

MSN: paydogs@freemail.hu...
De asszem én most sikeresen felvettelek (márha, mint a userek jelentős %-ában az email címed az MSN címed is... :D)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#508) RefeeZ


RefeeZ
tag

yup,azaz ;) azért a biztonság kedvéért én is addoltalak;)

(#509) Menthirist


Menthirist
veterán

Új videótutort csináltam, amit ha akartok, itt letölthettek:
Bővebben: link
Téma: Tangent (folyamatosság vonalaknál, nurbs-nál) Maya-ban. De lehet, hogy másnak is hasznos lehet

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#510) TrollBalint válasza Menthirist (#507) üzenetére


TrollBalint
addikt

felveszlek én is a listámra, mert ősztől maya-zni szeretnék, bár elvileg addigra már tökélyre fejlesztettem a 3D Studio és Photoshoop tudásomat, de tartok tőle, hogy ezek picit nagyobb kaliberü programok :)
sebaj, azért mayazni is fogok :D

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#511) TrollBalint válasza Menthirist (#509) üzenetére


TrollBalint
addikt

megnéztem, kicsit furcsa volt, hogy ez az első videó, aminek értem is a szövegét, mert magyar :)
Szerintem érthetően magyarázod, és ha csinálnál még ilyeneket, én biztos nem haragudnék:U
:)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#512) RefeeZ


RefeeZ
tag

valóban érthető volt,thx érte!
kiv vok max-ban mennyire tudom majd alkalmazni;)

(#513) Menthirist


Menthirist
veterán

Trollbalint:
Hát ha szerencséd van, és szeptembertől kapok kolit, akkor majd tudok segíteni... De ha nem kapok... :(
Mellesleg még majd csinálok ilyeneket, csak sajnos korlátozott a méret, amit fel tudok tölteni (modemes net :( )
RefereZ: hát majd meglátjuk... Abban is ez a lényeg tudtommal... Csak hogy ott mikor jön elő, azt nem tudom... Ott kicsit másképp van a Nurbs mint itt :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#514) #72042496 válasza Menthirist (#509) üzenetére


#72042496
törölt tag

Nem tudom kicsomagolni! :O

WinZip ezt írja ki: ''it does not appear to be a valid archive'' :(

(#515) Nyúltáp válasza #72042496 (#514) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

próbáld winrar-al, nekem szétszedte simán

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#516) Menthirist


Menthirist
veterán

Eddig nem volt másnak baja vele...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#517) TrollBalint válasza #72042496 (#514) üzenetére


TrollBalint
addikt

vagy rosszul jött le, mikor leszedted, vagy régi a winzip-ed, szedj le egy újat, vagy winrar, azzal tuti menni fog;)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#518) #72042496 válasza Menthirist (#516) üzenetére


#72042496
törölt tag

Most már nekem sincs, a WinRAR elboldogult vele.
(Köszi a tippet mindenkinek!)

A video nagyon szuper, picit szájbarágós, de legalább én is simán fogtam, miről van szó! :D :R

Mondtad, hogy ha az a bizonyos három CV éppenhogycsak nincs egy egyenesen, már akkor is eléggé deformálódik a modell.

Ehhez kapcsolódik a következő problémám: Hogyan helyezzem őket egy egyenesre? :F :D
(Ha ott a rács, akkor gondolom 3D Snap, de ha nincs rács? Vagy ügyeskedjek és zoom-oljak addig, amíg lesz rács? Mi ennek a megoldási módja?)

(#519) RefeeZ


RefeeZ
tag

jah vszínű vmi ilyesmire:)

(#520) Menthirist


Menthirist
veterán

Maya-ban van egy megoldás erre.
Tehát kijelölöd a mozgatni kívánt vertexet.
rákattintasz egyet a manipulátor egyik nyilára, ezzel kijelölöd azt. Most középső egérgombot nyomvatartva rákattintassz arra a vertexre, amihez szeretnél illeszteni. Ez annyit csinál, hogy abban az irányban, amit kijelöltél, egyvonalba állítja a vertexet. Ezt megcsinálod két irányban (mert ha harmadikat is megcsinálnád, akkor oda ugrik, ahol az eredeti vertex van...), akkor egy vonalba kerül... Remélem érthető

Mellesleg szájbarágós, de ezek mind abszolút kezdőknek is érthetőek így

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#521) #72042496 válasza Menthirist (#520) üzenetére


#72042496
törölt tag

Na, holnap megnézem, max-ban esetleg van-e ilyen.

1,6-os mobil cerka, 256 RAM, 32MB VRAM. :(
Érdekes lesz ezen a gépen, de már kis híján elvonási tüneteim vannak. :))

(#522) RefeeZ


RefeeZ
tag

higi én konfigom még ennél is kisebb;) 1,5;) monnyuk 64 vram dehát azzal is kb kitörölhetem...:)

(#523) Menthirist


Menthirist
veterán

Hát igen, gép az kell alá... Mondjuk szerencsére egyenlőre nincs olyan nagy bajom az enyémmel, bár persze nem ártana nagyobb, de még nem csinálok olyan műveket, amihez kevés lenne a mostani

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#524) TrollBalint válasza #72042496 (#521) üzenetére


TrollBalint
addikt

én az ilyen egy egyenesre való ilesztést, vagy hasonló, mindig segéd elemeket használok, mondjuk rajzolok egy egyenest, és arra illesztárm rá őket... (Ez amolyan AutoCades vonás:) )

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#525) #72042496 válasza TrollBalint (#524) üzenetére


#72042496
törölt tag

Köszi szépen! Ez egyszerű, de nagyszerű, mint nyerő ötletek általában! :R

(#526) #72042496 válasza Menthirist (#523) üzenetére


#72042496
törölt tag

Azért egy GB memóval, plusz egy megrángatott 9600XT-vel már lehet mit kezdeni, jó kis masina az.
Lehet, nekem is kéne néznem valamilyen softmod-ot, ártani nem árthat.

Játék project halad? :)

RefeeZ: Átérzem a helyzeted. Ez ráadásul laptop, s dög lassú. :(
Megszoktam a jót. :))

[Szerkesztve]

(#527) Menthirist


Menthirist
veterán

Hát jó... Én is elégedett vagyok a gépemmel... Már csak egy digitalizáló táblát kellene vennem, meg lecserélni a 14-est egy normálisabb 2. monitorra... Persze ezek nem sűrgősek (bár az első nem ártana mihamarabb :D)
Trollbalint: Igen, én is ismerem ezt a snap megoldást, de én csak görbékre használom... Tehát egy görbét felépítek mondjuk 10 cv-ből, és vertex snap segítségével a cv-kre illesztem azt, aminek ívesnek kell lennie... Egyeneseknél nekem gyorsabb az én módszerem.,.. :D mint mondtam, nekem :D

Azért a laptopot elfogadnám... Jól jönne a program talikhoz :D vinni a szövegeket, mutatni képeket... stb...

Ha pedig már itt tartunk: Köszönjük, a progi halad, bár most volt egy hét kihagyás, mert a többiek mentek a Hegyaljára :D Nekem meg maradnom kellett lakásfelújítás miatt :(
Mindenesetre ha minden jól megy, még a héten lesz két meeting, megbeszéltük, hogy korán kellene kezdeni, mert ez alatt a két alakalom alatt le kellene fixálni az emberek oldalát is (szerintem képtelenség, 3 alkalom során + sok email alatt fixáltuk az idegenekét...). Mondjuk a világuk valamelyest közelebb áll hozzánk (:DD), de a történetnek ott is jónak kellene lennie... Hát majd meglátjuk... Ma hívom fel őket (vasárnap jöttek haza, de mondták, hogy hétfőn még józanodnak... :D), és remélem össze tudjuk egyeztetni a hétre a két talit...
Most meg megyek vezetni, remélem túlélem :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#528) RefeeZ


RefeeZ
tag

ú , ez jól hangzik de mikor olvasgattam visszafelé ez a rész kimaradt ha szépen megkérlek pár mondatban elmondanád mire is készültök v olvasgassak csak szorgosan vissza?;)

(#529) RefeeZ


RefeeZ
tag

bocs tom én szóltam hozzá legutoljára és nemtom ez mennyire ütközik a szabályokkal...:) de gondoltam megosztom mindenkivel Bővebben: link ezt az oldalt van rajta pár frankó tutorial ;)

[Szerkesztve]

(#530) Menthirist


Menthirist
veterán

ref: most a porginkra vagy kíváncsi? mert ha igen, leírom szivesen, de ha nem, akkor most nem állok neki, nehogy feleslegesen írjak :D
Ja és köszi a linket... BNoha ismerem már vagy 1,5 éve, de én is csak bátran ajánlani tudom...
Akkor még jó a simplymaya.com, a digitaltutors.com, az smcars.net, a vagy épp ez:
Bővebben: link

[Szerkesztve]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#531) RefeeZ


RefeeZ
tag

hát úgy igazából az is,meg az elképzeléseitek,dehát igen vszínű azért hosszú lenne:) szal csak sok szerencsét és várom a többiekkel a végeredményt meg ha kell teszter...:D szóljatok ;))

(#532) Menthirist


Menthirist
veterán

Hát azért tudom mesélni a progiról... Nem minden hosszú (bár azért sztem hosszúra fog nyúlni :D), és nem is minden titkos :D
A progi egy felülnézetes shot em up játék lesz. Az alapkoncepció, hogy legyen 3d-s grafikája, jó átvezető animjai, jó és élvezetes játékmenete, hosszú legyen, multi legyen benne, és igyekszünk egy olyan játékot csinálni, amit sulikban lévő gépeken is el lehet játszogatni, ergo nem túl nagy maga a játék, multis, és nem nagy a gépigénye.. .Persze azért én szeretném, ha kihasználná a kicsit erősebb gépeket is. A csapatunk a Menthiristic Studios (én találtam ki, és én tudom csak megjegyezni közülünk ;)), eddig 3 fix, 1 félig fix és egy instabil tagja van. A stabilak a programozónk, a Concept artistunk, egyben remélem a textúra rajzolónk, és én, a designer/3d grafikus. A félig stabil emberünk a másik programozónk, aki elvileg a 3d-s motor készítése lenne, míg a nagyon instabil ember a hangtechnikus. A progit még tavaly novemberben kezdtük tervezni, akkor szakdogához kellett. Persze az még 2d-s volt, az animokat max-ban csináltam, és mai szemmel nézve vicces volt :D Most, hogy mindenki tanult egy csomót a területéről, csináljuk a remake-et. A címe 2358AD Two minutes to midnight, bár az alcím változhat. Ez még a régi. Szóval egyenlőre a tervezés fázisában tartunk még csak. Ha minden jól megy, reméljük szeptemberre kész lesz maga a tervezés, és neki lehet látni a munkának szeptembertől. Egy miskolci teaházban szoktunk összejönni meetingre, ezek általában olyan 5-6 órásak minimum. Jó kis hely, csendes, üres, és nem székeken ülünk, hanem japán mintára egy-egy ülőpárnán, 10 centis asztal mellett... Szóval itt csak teát lehet kapni, én sajnos rákaptam a Daareeling Himalaja teára, ami 800 Ft/nagy kanna :( Szóval eddig volt 3 meeting, plussz még mellette emailben jártak doc file-ok. Ezekbe írtam elsőnek, majd ők véleményezték, új ötleteket írtak bele, és 10-12 csere után nagyjából le lehetett fixálni. Szóval ami eddig megvan (egyenlőre):
Eddig fixáltunk egy halom játékba kerülő fegyvert és ötletet, mint pl. lehet majd vásárolni a hajóra, de új hajót nem lehet majd venni. 2 játszható oldal lesz, emberi és idegen, mindkét oldalon más és más történet, persze csatlakozásokkal. :D Az idegen oldalt lassan lefixáljuk, mér megvannak a chapterek történeti szálai, majd még kell egy rakat mellékküldetés. A küldetések hangárokból indulnak, ezeknek a concept artjai is készülgetnek. Ezekben a hangárokban lehet majd mászkálni mondjuk boltba vagy pár helyre, lehet, hogy ez a mozgás engine-nel lesz majd megoldva, de lehet, hogy csak anim lesz. Gyűlnek a modellezendő hajók, azaz a számuk, mert még se ötletem, se időm nincs megcsinálni őket... Sajna nagyon sok, összesen kb 100 fajta ellent kell csinálnom, ebből jópárat high poly-ba a videókhoz. A concept artistunk rajzolja a karaktereket, amiket majd modelleznem kell. Szerintem az animálást is nekem kell majd csinálnom, de legalábbis a riggelést mindenképp. A programozó épp hegyalján volt a concept artisttal (az utóbbi a programozó a barátnője :D), ahová sajna én nem tudtam követni őket, mert lakásfelújítás volt itthon. Mindenesetre úgy néz ki pénteken meeting, míg vasárnap bográcsozás. Az utóbbi kis IHB beütéssel, bár én meglehetősen józan ember vagyok, így majd tűrtőztetem magam :D Szóval a progi motorjának egy bugos, alfás obj megjelenítő része már kész van, de még nem tudjuk felmérni, mennyi poly-t használhatok majd... Akkor maga a progi még nem tudjuk, milyen környezetben lesz, mert a 3d-s programozó csak az OGL-t ismeri egyenlőre, de a DX fele úgyis benn lesz a hangok miatt, így lehet, hogy Dx 8.1 alá lesz. Az biztos, hogy Visual C++ Builder, Maya és Photoshop az a progi, amit eddig használunk :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#533) Menthirist


Menthirist
veterán

Ja majd még tájékoztatok mindenkit amiről lehet, illetve még ha eszembe jut valami, még leírom :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#534) #72042496 válasza Menthirist (#532) üzenetére


#72042496
törölt tag

''A címe 2358AD Two minutes to midnight, bár az alcím változhat.''
Javasolhatom az Aces High-ot? :D :R

(#535) Menthirist


Menthirist
veterán

Ezt nem vágom... Miva? Miért?

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#536) #72042496 válasza Menthirist (#535) üzenetére


#72042496
törölt tag

Mindegyik egy Maiden nóta címe. De akkor beégtem, mert a játék alcímének semmi köze ehhez. :B

(#537) RefeeZ


RefeeZ
tag

:DD

hát ez jól hangzik tényleg sok sikert;)

(#538) Menthirist


Menthirist
veterán

De, ez is onnan van, csak én nem vagyok Iron Maiden tudor... Nem ismerek túl sok számot tőlük... Pl ezt se :D De haverok nevezték el, és persze az eredeti intro zenéje is tippelhetsz mi volt :D A cím is úgy alakult, hogy valami jövőbeli dátum jó messze a jövőben. meg metál zene. így two minutes to midnight = 23 óra 58 perc :D Csak az volt a baj, hogy majd 7 perces a szám, ís így nagyon uncsi lett a videó :D De nem is lett csak vagy 5 perc a videója, mert nem volt több időm :D

Ref: köszi a drukkot, fel vagy véve teszternek.. .Már vagytok vagy 30-an :D

[Szerkesztve]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#539) #72042496 válasza Menthirist (#538) üzenetére


#72042496
törölt tag

:)

(#540) RefeeZ


RefeeZ
tag

óemefgé,megtiszteltetés;) yippi;)

(#541) RefeeZ


RefeeZ
tag

no remek ez már 2 napon belül a 3ik hogy 2x írok egymás után csak gondoltam Bővebben: link megosztom veletek ezt,elsősorban autokat modellez a srác és erről vannak képek,meg néhány tutorial,sztem érdemes megnézni ;)

(#542) Menthirist


Menthirist
veterán

Figyelj, nem gond, hogy te írsz akár 10x egymás után... Ha épp csak neked van mondanivalód, akkor beszélj te... Ha hozzá tudunk szólni, akkor megtesszük... De beszélgetés közben sem hagyod abba a beszédet azért, mert már beszéltél... Ha látnád a GS 3d-s fórumát... :D Ott van, hogy akár 1/2, 3/4 oldalt is én beszélek, 3-4-5 hozzászólásban... Szóval csak nyugodtan, ha mondanivalód vagy kérdésed van kivele...

Nos a linkek kapcsán gondoltam megosztom akkor veletek azokat a linkeket, amiket kigyűjtöttem maya-zásom óta. Persze ennél jóval több oldalt látogattam meg, és nem szedtem ki soknak a címét, de ennyi volt a Firefox-om könyvjelzőim közt...
Vegyes felhozatal, tutorok, blueprintek meg csak érdekességek... Lehet, hogy van ami nem műxik pár mostanában.

Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#543) RefeeZ


RefeeZ
tag

mit is mondhatnék?!....KÖSZÖNÖM! :D naggggyon faszásak és a sok közül asszem összesen egy volt ami már nem él ;)

(#544) Menthirist


Menthirist
veterán

nincs mit... használjátok egészséggel...
A 200 megányi letöltött szöveges tutort nem linkelem be :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#545) RefeeZ


RefeeZ
tag

:DD tejóég:D amúgy egy autót mennyi idő alatt lehet normálisan megcsinálni?mármint tom hogy tökölős kb mint egy fej de ha azt nézzük hogy még életemben nem álltam neki autónak akkor kb mennyi?1-2hét?több?:D igaz,emberre válogatja,szal inkább úgy kérdem emléxel-e hogy legelső (és talán azóta utolsó:D) autódat mennyi idő alatt csináltad meg?

[Szerkesztve]

(#546) RefeeZ


RefeeZ
tag

van külön eszköz arra,hogy egy szabálytalan objektum (pohár) köré valahogy feltekerjünk mondjuk egy hengert esetleg spline-t ? - előre is thx:)

(#547) Menthirist


Menthirist
veterán

Várjvárjvárj :D

Nos először feltekerés:
Megint nem tudom, mit használsz... MAX-ot? abban nem nagyon tudom, biztos van. Maya alatt mindenesetre van rá lehetőség. JA visszaolvastam, max-ot... Mint mondtam, abban nem tudom. De maya-ban:
poly-ra asszem nincs lehetőség, a felépítéséből adódóan nem alkalmas rá. ott arra ott van a slice poly tool, amivel ki lehet vágni a kellő alakot... Szal azért ott se nagy gond... De ott nem nehéz a ráillesztés, hisz minden felülete síkokból áll, így mondjuk végigvágjuk fenn és lenn a poharat, ami közt kellene az illesztés, kijelöljük az edge-eket, majd duplikáljuk őket. ezzel meg is van az a körvonal, amihez lehet csatlakozni. Bár nem is kell ez a procedúra, mert magához a vertexekhez is lehet snappelni.
A nurbs már más tészta, hisz ott a felületek nem egyenesekből állnak, hanem matematikailag leírt vonalak alapján lettek kiszámolva. Itt az e,lőbbi eljárás már nem használható, mert hiába van gyanott az illesztendő és az illesztés kezdeti és vég cv-je, a köztes részek attól még mások... Tehát ide más megoldás kell. És erre van is. Két lehetőség van. Az első, hogy megrajzolod azt, amit rá szeretnél illeszteni... Mondjuk oldalnézetben. elmész oldalnézetre, kijelölöd elsőnek a curve-ot, majd a nurbs felületet, amire szeretnéd rátenni, majd project curve to surface. És ezzel rá is lett téve... A másik, hogy kijelölöd a nurbs felületet, majd a Modify alatt van egy Make Live kapcsoló. Ettől kezdve ha vonalat akarsz rajzolni, vagy bármit csinálni, csak a nurbs felületén leszel képes kattintani. Szóval így is rá lehet rajzolni egy vonalat, mert minden pontját csak a nurbs felületére engedi tenni... Jó kis dolog :D
De mint mondtam, MAX-ban nem tudom... Ma már egy srác kérdezett valamit MAX-ban, azt mondtam megnézem, de hát már a box lerakásával majd a nézetben való navigálással gondjaim voltak... :D

Autó: Nos minden attól függ, mennyire kezeled rutinosan a programot, mennyire intenzíven csinálod, mennyire vagy tisztában a felületek képzésével, mennyire jössz rá hamar, hogy mit hogy csinálj meg, és végül, de nagyon nem utolsó sorban: mennyire pontos illetve részletes modellt akarsz csinálni... Szal nagyon változó... Az első kocsimat asszem 2 nap alatt csináltam, a World3D-n a Magnificat galériában meg is lehet nézni Sportkocsi néven. Ekkor asszem 3 napja használtam Maya-t, de tutor alapján csináltam, de jó szokásomhoz hűen a felénél azt mondtam, hogy na innen már megy, illetve az eddigiek se hasonlítottak ahhoz, amit csináltam, így ne nevezzük Vipernek a kocsit, legyen csak sportkocsi :D Szóval az pár nap alatt meglett... Utána több kocsinak is nekikezdtem, de a BMW M3 Touring lett olyan, hogy be is fejezzem... Ez pl teljesen nurbs kocsi lett... Aztán elkezdtem csak egy eljárásra koncentrálni, a poly-ra, így született a Murcielago-m, majd most készül a BMW M5 E60, amit kifejezetten high poly kocsinak szántam. El is készült, de nem lettem elégedett vele teljesen, így szétkaptam a problémás részeket, és most igyekszem helyrehozni :D ezen a kocsin már kb 5-6 hete dolgozok, persze az első héten olyan napi 3-6 órát, míg mostanában volt olyan hét, amikor tán elő se vettem, max 1-2 órára egész héten összesen. Szóval akkor csinálom, amikor van kedvem meg időm... Jó munkához idő kell, de ne várd, hogy elsőre, másodikra, harmadikra vagy akár negyedikre csúcs kocsit csinálsz, mert mint mondtam, sokminden kell hozzá... De lehet a baráti körben igazi parasztvakításokat tartani vele :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#548) Nyúltáp válasza RefeeZ (#546) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

kapcsold be a 3d snap-et eszközök/mágnes ikon kis hármassal a jobb felső sarkában, jobb klikk a gombon, majd a beállításainál nyomd át, hogy ne a grid-hez snap-elje magát, hanem a vertexekhez. Így a poharad felületén tudsz rajzolni egy vonalat. oszt aztán rajzolj neki egy keresztmetszetet (egy kört), jelöld ki a kört, klikk az extended primitives/loft-ra, aztán meg a get path-re, és jelöld ki a pohár köré rajzolt vonalat.
Így végig fogja vezetni a keresztmetszetnek rajzolt kört a vonaladon.
na ez aztán érthető lett.....:D

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#549) RefeeZ


RefeeZ
tag

ohh meglesz értettem a lényeget,köszike mind2töknek ;)

(#550) Menthirist


Menthirist
veterán

Hát most stopper indul előről. A kocsimat ki akartam javítgatni, de inkább amellett döntöttem, hogy elkezdem a karosszériát előről a problémás részeknél, míg átmentem a jó részeket a régiből :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.