Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#1551) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

heh, kösz srácok :DDD

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1552) ByB


ByB
addikt

Sziasztok!

Lehetőségem nyílt egy Quadro FX4000 vásárlására. (16/6 pipe-s) Jelenlegi kártyám egy Asus X800, ami abszolút nem 3D munka specifikus? Milyen javulást várhatok a Max terén? Szebb kép, gyorsabb renderelés...? Illetve igényel-e külön 3D Max plugin-t egy ilyen kártya, vagy sem? Várom a segítő hozzászólásokat!

üdv
Bence

(#1553) Menthirist válasza ByB (#1552) üzenetére


Menthirist
veterán

Hát úgy vagyok ezekkel a Quadro kártyákkal, hogy nem használtam őket, de szvsz ha munkához kell, akkor jó, ha quadro-d van, amúgy meg otthoni felhasználónak abszolúte felesleges...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1554) ByB válasza Menthirist (#1553) üzenetére


ByB
addikt

Nekem is hasonló érzéseim vannak, hogy nem használnám ki! De a mostani kártáymra csak 10k-t kellene rádobni! Tényleg csak a preview képének gyorsabb megjelenítésében segít? Vagy esetleg szebb képminőséget is biztosít?

(#1555) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

imho szebb képed nem lesz tőle,persze nem vagyok túl jártas a témában de ha sejtéseim igazak akkor igazam van :DD

(#1556) ByB válasza atm*RefeeZ (#1555) üzenetére


ByB
addikt

Akkor ''összvissz'' a preview képek gyorsabb mozgatásában segít? Mert a renderelés csak a procitól és a memmóriától függ... Akkor viszont nem értem a borsos felárat egy 6800-as és egy quadro FX között!? :F

(#1557) #72042496 válasza ByB (#1556) üzenetére


#72042496
törölt tag

Állítólag a viewport-beli megjelenítést gyorsítják jelentősen ezek a kártyák. (Mást nem.)

Viszont hogy mennyi teljesítménybeli különbség van ilyen téren egy Quadro, ill. az adott sorozatba tartozó GeForce között, az nem tudom.

[Szerkesztve]

(#1558) ByB válasza #72042496 (#1557) üzenetére


ByB
addikt

Akkor marad a jó kis X800... ;) A viewport-os megjelenítéssel még nem volt sok problémám!

(#1559) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

szép estét:)
max8at aki próbálta plz írja meg hogy neki fagy-e a style hair,nálam mikor done-ra nyomok és készülök ráizgulni a csucsu látványra kiírja hogy hát öcsi ezt buktad...és ennyi:S max ugyan nem de ez a shave csontra fagy:S

(#1560) YODA mester válasza Nyúltáp (#1546) üzenetére


YODA mester
senior tag

to Nyúltáp: Hallod, ez a Rpojection Map csak maszatol... Hallod olyat hogyan lehet, hogy lerakok egy pl. Box-ot és láthatatlan legyen renderelésnél, de takarja a mögötte lévő dolgokat...?

(#1561) Nyúltáp válasza YODA mester (#1560) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Lehet azért maszatol projection map, mert kis felbontású képet nyomtál be neki.
Nálam kristály tisztán kivetíti.

2. kérdésre nagy hirtelen, azon kívűl, hogy vmi elütő színű tárgyat teszel be, és kompozitba kimaszkolod más nem jut eszembe

[Szerkesztve]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1562) SEK3


SEK3
tag

hali,

nézegettem, hogy miket csináltok és úgytűnik le vagyok maradva:
[link] :)

de kezdésnek nem rossz, ugye?

Gratulálok az alkotásokhoz, mindegyik baromira tetszik...

...mennyi idő egy valalamirevaló Izét megalokotni? ...csak annyit tudok, hogy baromi sok. :)

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

(#1563) Nyúltáp válasza SEK3 (#1562) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Nem rossz ez SEK.
milyen anyagot használtál led-hez? vmi SSS?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1564) SEK3 válasza Nyúltáp (#1563) üzenetére


SEK3
tag

anyagot? nem értem? :)

(#1565) Nyúltáp válasza SEK3 (#1564) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

akkor mondom úgy, hogy milyen materialt?
apropó milyen programot is használsz?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1566) junk_corp. válasza ByB (#1556) üzenetére


junk_corp.
csendes tag

gyorsan renderel nagyon összetett modelleket, wireframe- módban. A viewportokat tunningolhatod vele szépen. otthonra 6800-at kell venni és azt soft-moddal quadrosítani.
egyébként többek között azért sokkal drágábbak a sima hatnyolcnál mert ezek a kártyák az ismertebb 3d-s alkalmazásokhoz finomhangolt, 'kultúráltabban' megírt drivereket kapnak.

[Szerkesztve]

(#1567) YODA mester


YODA mester
senior tag

Az két 6600GT-re esküszöm SLI-be... :D

(#1568) junk_corp. válasza YODA mester (#1567) üzenetére


junk_corp.
csendes tag

én két quadro fx -re esküszöm, sli-be. :)

(#1569) YODA mester válasza junk_corp. (#1568) üzenetére


YODA mester
senior tag

Haja... Majd ha 6600GT sli helyett Quadro FX sli lesz én is arra esküszöm...

(#1570) #72042496


#72042496
törölt tag

Elkezdtem készíteni egy CPU hűtő ventilátort, egyszerű modell, mindazonáltal úgy látom, egész kafa kis videót is ki lehet hozni belőle. Majd particle systemekkel megtuningolom, frankó kameramozgás, anyagozva, nyamm.... :)

Ezt így esténként készítem, aztán vizsgaidőszak után pedig back to Audi. :D

Ma viszont céges party, imádkozzatok, hogy túléljem! :DD

Videókártyából nem tudom...nálam gyorsult a viewport, de hajlamos vagyok ezt elsősorban a procinak betudni. Az Audinál most is észnél kell lenni, a kasznit és felnit együttesen nem bírja el a cucc.

(#1571) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

öcsém mennyi gazdag ember jár ide?de ki nem *ja le hogy ki mire esküszi?attól hogy burzsujok vagytok ez még 3d topik és nem ''mennyipénzedvan?!'' és társai...szerintem...

(#1572) junk_corp. válasza atm*RefeeZ (#1571) üzenetére


junk_corp.
csendes tag

:))
nincsen 2 quadro fx-em, nem is lesz meg minek. (de attól még arra esküszöm :).

egy 6800LE-t (30-40k) vagy GS-t (50k?) akarok majd softmoddal quadrosítani.

[Szerkesztve]

(#1573) #72042496


#72042496
törölt tag

Jelenleg így állok: [link] :)

Nem röhög! :DD

(#1574) YODA mester válasza atm*RefeeZ (#1571) üzenetére


YODA mester
senior tag

Ez volt a téma...

(#1575) YODA mester


YODA mester
senior tag

Asszem a Duel of the Knights és a Sötét Oldal 2 stáblistáján Nyúltáp már tuti rajta lesz...
Persze ha megmondja a nevét...

Émmeg így állok, még maszkolatlanul (videó nem takarja még a 3D-t):
[kép]
[kép]

(#1576) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

wow!jól néznek ki a képek,így tova!grat!

(#1577) YODA mester


YODA mester
senior tag

Gyerekek, ez a Quadro NVS280 mit tudhat..?

(#1578) junk_corp. válasza YODA mester (#1577) üzenetére


junk_corp.
csendes tag

miért nem kérdezed meg google bácsit?

''Description: The NVIDIA Quadro NVS 280 PCI is a 64 MB DDR SDRAM, graphics add-in card that delivers professional 2D workstation performance and integrated features of the NVIDIA Quadro NVS 280 Graphics Processor Unit (GPU).''

tehát semmit. :)

(#1579) YODA mester


YODA mester
senior tag

to Nyúltáp: Most vettem észre, hogy a kirenderelt lépegetők vibrálnak össze-vissza és rájöttem, hogy az Image Motion Blur miatt van, de fingom sincs miért...

(#1580) Nyúltáp válasza YODA mester (#1579) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Hát erre én is csak azt tom mondni, hogy mittomén....nem lehet, hogy túl nagy értéket adtál meg motion blurnak?
hogy érted amúgy, hogy ''vibrálnak''?

Képek tényleg nagyon jók, mondjuk vért fogsz izzadni, mire körbe vagdosod a karaktereket. :Y
Képeken van vmi utómunka, vagy csak simán rá van pakolva a nyers render a videóra?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1581) YODA mester


YODA mester
senior tag

to Nyúltáp: hogyan lehet másolni a cpoy >> paste-olni a keyframe-eket, hogy beloopoljam a lépegetők mozgását..? Illetve Right nézetet beállítani...?

[Szerkesztve]

(#1582) YODA mester


YODA mester
senior tag

Jó lenne Nyúltáp ha feljönnél MSN-re, mert kéne kis segítség..!!!

(#1583) YODA mester válasza YODA mester (#1582) üzenetére


YODA mester
senior tag

:O :O :O Könyörgök segíts... :O :O :O

(#1584) SEK3 válasza Nyúltáp (#1565) üzenetére


SEK3
tag

mayával készült, nem 3Ds maxal, asszem Mib glossy materialel, ahol a reflectiont nagyobbra állítottam.

Szivesen szórakoznék ilyenekkel( modellezéssel) de nem megy. :(
Rengeteg idő és csak ilyen ledre futja.
Egyszer elkeztem egy volvoS60-t de az 1/10 éig jutottam kb. mert a mayaPLE-t nem lehetett folytatni rendes mayával. :(

(#1585) Nyúltáp válasza SEK3 (#1584) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Szerintem a LED után elég erős váltás egy volvo.
Probálj apró, de azért vmennyire bonyolult tárgyakat modellezni.
Én plö mikor elkezdtem foglalkozni 3d-vel, szinte mindent lemodelleztem az íróasztalomon. Óra, egér, dezodor, napszemüveg sötöbö.
Folyamatosan kell haladni, nem lólépésben, mert akkor csak csalódás éri az embert.....kivétel persze ha őstehetség :DDD

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1586) YODA mester válasza Nyúltáp (#1585) üzenetére


YODA mester
senior tag

to Nyúltáp: Elolvastam a Tutorials-ban az Particle bla-bla alatt az Explosions-t, hogy végre szétrobbancsam aztat a bolygótot, de PBomb az egést tutorial-ban sehol, viszont PArray igen... Hát leraktem egy ilyet és pick-eltem hozzá a bolgyó Geosphere-jét de nem a GeoSphere robban széjjel hanem egy új Sphere és nem tok rá textúrátot áhúzni...

(#1587) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

textúrát kéne hogy tudj rá húzni normál esetben és azért nem szétrobban hanem újat csinál mert particle-ket generál ,minden ezzel megoldott robbanásnál az alap bolygó / tárgy visible-jét viszik 0-ra így tűnik úgy hogy robban ...ha nem ez a gáz akkor vmit rohadt mód félrolvastam és bocs

(#1588) YODA mester válasza atm*RefeeZ (#1587) üzenetére


YODA mester
senior tag

Nem mondtál újat... Se választ... :U

[Szerkesztve]

(#1589) Crashpert válasza Menthirist (#2) üzenetére


Crashpert
csendes tag

Hi!

Ha vannak tutorialok egy igazi kezdő számára, akkor azt megköszönném...
hwpiac@citromail.hu

(#1590) Jinghis33


Jinghis33
csendes tag

ÜdvözletLátom szépen megnőtt, a fórum amit indítottam, de sajnos, én jóőár ideig nem szóltam be. Szóval csak annyit, tennék hozzá, hogy tanulmányaim miatt, nem tudtam eddig hozzászólni dolgokhoz. Se a munkáimhoz. Szóval, újból elkezdem a dolgokat, bármilyen jótanácsot fogadok, Material editor, Editable mesh, path.. stb.-val kapcsolatban, előre is köszönöm.

(#1591) Menthirist válasza Jinghis33 (#1590) üzenetére


Menthirist
veterán

Legjobb tanács mindenkor: TÜRELEM ÉS KITARTÁS :D :D :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1592) YODA mester


YODA mester
senior tag

Kaptam Brazil R/S renderelő plugint, de mikor át akarok rá váltani Assing Rednerer-ben akkor ezt írja ki kis konzolocskában:

Brazil r/s license error - Render Halted
Unable to acquire a WORKSTATION license
==================
Errorcode-See Chap 2.8 of Brazil Manual:
==================
PARAMERR:
License data is invalid. Contact SplutterFish
==================
Host Info:
==================
Brazil r/s V1.2.56

3ds max 6000.13.0.3328



[Szerkesztve]

(#1593) Jinghis33 válasza Menthirist (#1591) üzenetére


Jinghis33
csendes tag

Kössz szépen, van az... :D . Csak, egy kicsit lemaradtam, így a felfedezgetésekben, hátha tudtok tanácsokkal ellátni. De azért jó, hogy van egy pár 3d modellező itt. :DDD

(#1594) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

Szeva Jinghis, télleg nem mostanában voltál errefelé.

Yoda, télleg hülye vagyok..végig pbomb-ot magyaráztam neked, miközben a parray-re gondoltam :(
nadeakkor kis segítség, ha el akarod tűntetni a source objectet, egyszerűen animáld a materialja opacity paraméterét...plö 30adik frame-nél robban fel, akkor 29ig legyen 100, 30nál meg már 0.....bár gondolom egyértelmű :DDD
Animálni ugyanúgy tudod, mint bármilyen más dolgot max-ban, auto key benyom, aztán paramétert változtat....vagy persze set key, kinek hogy tetszik.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1595) YODA mester válasza Nyúltáp (#1594) üzenetére


YODA mester
senior tag

Heti egyszer felnézel és ennyi..? :D :DDD PArray-re hogyan lesz textúra..? Illetve a Brazil-os téma..? MSNre felnézhetnél cseppenetet... :))

(#1596) Jinghis33


Jinghis33
csendes tag

Nah... megint itt

Majd valamikor, ha hazaesz a fene.... felrakok pár munkát, lehet nyugodtan bírálni... persze nem valami nagyon jó minőségű... kicsit nagyon nem. :)... de azokon még úgyis firkantok pár dolgot még... majd várom a tanácsokat.

Addig is hódolás a gyakorlattabnak, és a +d studio Max-nek :R

(#1597) Nyúltáp válasza YODA mester (#1595) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

hát 13 óra meló után vhogy nincs kedvem még netezni sem :O

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1598) Menthirist


Menthirist
veterán

Heh, még egy vizsgám lesz, aztán megint szabad leszek, mint a madár (csak sajna nagyon csonka szárnyakkal, ha sikerál a vizsga, akkor is csak 15 kredit csurran be... :O :O )
Utána lesz végre időm foglalkozni mind a már beígért poly tutorral (felni készítése), valamint az általam már vagy egy hete dédelgetett ötletemmel, amihez most kezdek hozzá (annyit mondok egyenlőre, hogy organikus, és nem autó :D :D) Szóval mindenkinek jó munkát :D
Ja persze mondjuk sejthetitek, mi lesz itt jövőhéten, mikoris vége lesz a vizsgaidőszaknak. Hivatalosan kedden. az azt jelenti, hogy vasárnapig buli buli hátán

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1599) YODA mester


YODA mester
senior tag

to Nyúltáp: Ki kéne gyökölni hogyan lehet egy darab Mesh-t csontvázzal mozgatni... Pl. Mondjuk egy Mesh 10db Vertexét hozzárendelni egy csonthoz és azok a Vertexek külön mozognának a többitől...

(#1600) YODA mester válasza YODA mester (#1599) üzenetére


YODA mester
senior tag

Válasz: Biped ... Persze itt is adódnak kérdések bőven...

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.