heh, kösz srácok
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
heh, kösz srácok
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Sziasztok!
Lehetőségem nyílt egy Quadro FX4000 vásárlására. (16/6 pipe-s) Jelenlegi kártyám egy Asus X800, ami abszolút nem 3D munka specifikus? Milyen javulást várhatok a Max terén? Szebb kép, gyorsabb renderelés...? Illetve igényel-e külön 3D Max plugin-t egy ilyen kártya, vagy sem? Várom a segítő hozzászólásokat!
üdv
Bence
Hát úgy vagyok ezekkel a Quadro kártyákkal, hogy nem használtam őket, de szvsz ha munkához kell, akkor jó, ha quadro-d van, amúgy meg otthoni felhasználónak abszolúte felesleges...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Nekem is hasonló érzéseim vannak, hogy nem használnám ki! De a mostani kártáymra csak 10k-t kellene rádobni! Tényleg csak a preview képének gyorsabb megjelenítésében segít? Vagy esetleg szebb képminőséget is biztosít?
imho szebb képed nem lesz tőle,persze nem vagyok túl jártas a témában de ha sejtéseim igazak akkor igazam van
Akkor ''összvissz'' a preview képek gyorsabb mozgatásában segít? Mert a renderelés csak a procitól és a memmóriától függ... Akkor viszont nem értem a borsos felárat egy 6800-as és egy quadro FX között!?
Állítólag a viewport-beli megjelenítést gyorsítják jelentősen ezek a kártyák. (Mást nem.)
Viszont hogy mennyi teljesítménybeli különbség van ilyen téren egy Quadro, ill. az adott sorozatba tartozó GeForce között, az nem tudom.
[Szerkesztve]
Akkor marad a jó kis X800... A viewport-os megjelenítéssel még nem volt sok problémám!
szép estét
max8at aki próbálta plz írja meg hogy neki fagy-e a style hair,nálam mikor done-ra nyomok és készülök ráizgulni a csucsu látványra kiírja hogy hát öcsi ezt buktad...és ennyi:S max ugyan nem de ez a shave csontra fagy:S
to Nyúltáp: Hallod, ez a Rpojection Map csak maszatol... Hallod olyat hogyan lehet, hogy lerakok egy pl. Box-ot és láthatatlan legyen renderelésnél, de takarja a mögötte lévő dolgokat...?
Lehet azért maszatol projection map, mert kis felbontású képet nyomtál be neki.
Nálam kristály tisztán kivetíti.
2. kérdésre nagy hirtelen, azon kívűl, hogy vmi elütő színű tárgyat teszel be, és kompozitba kimaszkolod más nem jut eszembe
[Szerkesztve]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
hali,
nézegettem, hogy miket csináltok és úgytűnik le vagyok maradva:
[link]
de kezdésnek nem rossz, ugye?
Gratulálok az alkotásokhoz, mindegyik baromira tetszik...
...mennyi idő egy valalamirevaló Izét megalokotni? ...csak annyit tudok, hogy baromi sok.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
Nem rossz ez SEK.
milyen anyagot használtál led-hez? vmi SSS?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
anyagot? nem értem?
akkor mondom úgy, hogy milyen materialt?
apropó milyen programot is használsz?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
gyorsan renderel nagyon összetett modelleket, wireframe- módban. A viewportokat tunningolhatod vele szépen. otthonra 6800-at kell venni és azt soft-moddal quadrosítani.
egyébként többek között azért sokkal drágábbak a sima hatnyolcnál mert ezek a kártyák az ismertebb 3d-s alkalmazásokhoz finomhangolt, 'kultúráltabban' megírt drivereket kapnak.
[Szerkesztve]
Az két 6600GT-re esküszöm SLI-be...
(#1568) junk_corp. válasza YODA mester (#1567) üzenetére
én két quadro fx -re esküszöm, sli-be. :)
(#1569) YODA mester válasza junk_corp. (#1568) üzenetére
Haja... Majd ha 6600GT sli helyett Quadro FX sli lesz én is arra esküszöm...
Elkezdtem készíteni egy CPU hűtő ventilátort, egyszerű modell, mindazonáltal úgy látom, egész kafa kis videót is ki lehet hozni belőle. Majd particle systemekkel megtuningolom, frankó kameramozgás, anyagozva, nyamm....
Ezt így esténként készítem, aztán vizsgaidőszak után pedig back to Audi.
Ma viszont céges party, imádkozzatok, hogy túléljem!
Videókártyából nem tudom...nálam gyorsult a viewport, de hajlamos vagyok ezt elsősorban a procinak betudni. Az Audinál most is észnél kell lenni, a kasznit és felnit együttesen nem bírja el a cucc.
öcsém mennyi gazdag ember jár ide?de ki nem *ja le hogy ki mire esküszi?attól hogy burzsujok vagytok ez még 3d topik és nem ''mennyipénzedvan?!'' és társai...szerintem...
(#1572) junk_corp. válasza atm*RefeeZ (#1571) üzenetére
:))
nincsen 2 quadro fx-em, nem is lesz meg minek. (de attól még arra esküszöm :).
egy 6800LE-t (30-40k) vagy GS-t (50k?) akarok majd softmoddal quadrosítani.
[Szerkesztve]
Jelenleg így állok: [link]
Nem röhög!
Asszem a Duel of the Knights és a Sötét Oldal 2 stáblistáján Nyúltáp már tuti rajta lesz...
Persze ha megmondja a nevét...
Émmeg így állok, még maszkolatlanul (videó nem takarja még a 3D-t):
wow!jól néznek ki a képek,így tova!grat!
Gyerekek, ez a Quadro NVS280 mit tudhat..?
(#1578) junk_corp. válasza YODA mester (#1577) üzenetére
miért nem kérdezed meg google bácsit?
''Description: The NVIDIA Quadro NVS 280 PCI is a 64 MB DDR SDRAM, graphics add-in card that delivers professional 2D workstation performance and integrated features of the NVIDIA Quadro NVS 280 Graphics Processor Unit (GPU).''
tehát semmit. :)
to Nyúltáp: Most vettem észre, hogy a kirenderelt lépegetők vibrálnak össze-vissza és rájöttem, hogy az Image Motion Blur miatt van, de fingom sincs miért...
Hát erre én is csak azt tom mondni, hogy mittomén....nem lehet, hogy túl nagy értéket adtál meg motion blurnak?
hogy érted amúgy, hogy ''vibrálnak''?
Képek tényleg nagyon jók, mondjuk vért fogsz izzadni, mire körbe vagdosod a karaktereket.
Képeken van vmi utómunka, vagy csak simán rá van pakolva a nyers render a videóra?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
to Nyúltáp: hogyan lehet másolni a cpoy >> paste-olni a keyframe-eket, hogy beloopoljam a lépegetők mozgását..? Illetve Right nézetet beállítani...?
[Szerkesztve]
Jó lenne Nyúltáp ha feljönnél MSN-re, mert kéne kis segítség..!!!
mayával készült, nem 3Ds maxal, asszem Mib glossy materialel, ahol a reflectiont nagyobbra állítottam.
Szivesen szórakoznék ilyenekkel( modellezéssel) de nem megy.
Rengeteg idő és csak ilyen ledre futja.
Egyszer elkeztem egy volvoS60-t de az 1/10 éig jutottam kb. mert a mayaPLE-t nem lehetett folytatni rendes mayával.
Szerintem a LED után elég erős váltás egy volvo.
Probálj apró, de azért vmennyire bonyolult tárgyakat modellezni.
Én plö mikor elkezdtem foglalkozni 3d-vel, szinte mindent lemodelleztem az íróasztalomon. Óra, egér, dezodor, napszemüveg sötöbö.
Folyamatosan kell haladni, nem lólépésben, mert akkor csak csalódás éri az embert.....kivétel persze ha őstehetség
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
to Nyúltáp: Elolvastam a Tutorials-ban az Particle bla-bla alatt az Explosions-t, hogy végre szétrobbancsam aztat a bolygótot, de PBomb az egést tutorial-ban sehol, viszont PArray igen... Hát leraktem egy ilyet és pick-eltem hozzá a bolgyó Geosphere-jét de nem a GeoSphere robban széjjel hanem egy új Sphere és nem tok rá textúrátot áhúzni...
textúrát kéne hogy tudj rá húzni normál esetben és azért nem szétrobban hanem újat csinál mert particle-ket generál ,minden ezzel megoldott robbanásnál az alap bolygó / tárgy visible-jét viszik 0-ra így tűnik úgy hogy robban ...ha nem ez a gáz akkor vmit rohadt mód félrolvastam és bocs
(#1588) YODA mester válasza atm*RefeeZ (#1587) üzenetére
Nem mondtál újat... Se választ...
[Szerkesztve]
Hi!
Ha vannak tutorialok egy igazi kezdő számára, akkor azt megköszönném...
hwpiac@citromail.hu
ÜdvözletLátom szépen megnőtt, a fórum amit indítottam, de sajnos, én jóőár ideig nem szóltam be. Szóval csak annyit, tennék hozzá, hogy tanulmányaim miatt, nem tudtam eddig hozzászólni dolgokhoz. Se a munkáimhoz. Szóval, újból elkezdem a dolgokat, bármilyen jótanácsot fogadok, Material editor, Editable mesh, path.. stb.-val kapcsolatban, előre is köszönöm.
Legjobb tanács mindenkor: TÜRELEM ÉS KITARTÁS
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Kaptam Brazil R/S renderelő plugint, de mikor át akarok rá váltani Assing Rednerer-ben akkor ezt írja ki kis konzolocskában:
Brazil r/s license error - Render Halted
Unable to acquire a WORKSTATION license
==================
Errorcode-See Chap 2.8 of Brazil Manual:
==================
PARAMERR:
License data is invalid. Contact SplutterFish
==================
Host Info:
==================
Brazil r/s V1.2.56
3ds max 6000.13.0.3328
[Szerkesztve]
Kössz szépen, van az... . Csak, egy kicsit lemaradtam, így a felfedezgetésekben, hátha tudtok tanácsokkal ellátni. De azért jó, hogy van egy pár 3d modellező itt.
Szeva Jinghis, télleg nem mostanában voltál errefelé.
Yoda, télleg hülye vagyok..végig pbomb-ot magyaráztam neked, miközben a parray-re gondoltam
nadeakkor kis segítség, ha el akarod tűntetni a source objectet, egyszerűen animáld a materialja opacity paraméterét...plö 30adik frame-nél robban fel, akkor 29ig legyen 100, 30nál meg már 0.....bár gondolom egyértelmű
Animálni ugyanúgy tudod, mint bármilyen más dolgot max-ban, auto key benyom, aztán paramétert változtat....vagy persze set key, kinek hogy tetszik.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Heti egyszer felnézel és ennyi..? PArray-re hogyan lesz textúra..? Illetve a Brazil-os téma..? MSNre felnézhetnél cseppenetet...
Nah... megint itt
Majd valamikor, ha hazaesz a fene.... felrakok pár munkát, lehet nyugodtan bírálni... persze nem valami nagyon jó minőségű... kicsit nagyon nem. ... de azokon még úgyis firkantok pár dolgot még... majd várom a tanácsokat.
Addig is hódolás a gyakorlattabnak, és a +d studio Max-nek
hát 13 óra meló után vhogy nincs kedvem még netezni sem
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Heh, még egy vizsgám lesz, aztán megint szabad leszek, mint a madár (csak sajna nagyon csonka szárnyakkal, ha sikerál a vizsga, akkor is csak 15 kredit csurran be... )
Utána lesz végre időm foglalkozni mind a már beígért poly tutorral (felni készítése), valamint az általam már vagy egy hete dédelgetett ötletemmel, amihez most kezdek hozzá (annyit mondok egyenlőre, hogy organikus, és nem autó ) Szóval mindenkinek jó munkát
Ja persze mondjuk sejthetitek, mi lesz itt jövőhéten, mikoris vége lesz a vizsgaidőszaknak. Hivatalosan kedden. az azt jelenti, hogy vasárnapig buli buli hátán
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
to Nyúltáp: Ki kéne gyökölni hogyan lehet egy darab Mesh-t csontvázzal mozgatni... Pl. Mondjuk egy Mesh 10db Vertexét hozzárendelni egy csonthoz és azok a Vertexek külön mozognának a többitől...
(#1600) YODA mester válasza YODA mester (#1599) üzenetére
Válasz: Biped ... Persze itt is adódnak kérdések bőven...