Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#1051) #72042496 válasza Nyúltáp (#1050) üzenetére


#72042496
törölt tag

Nekem 160e poly-nál beáll a 9600-os... :(

Mai hűbazz' link: Bővebben: link
Lehet, hogy hétfőn este már nem a 15''-os képét fogom bámulni? :D

(#1052) MUŁĐER válasza #72042496 (#1051) üzenetére


MUŁĐER
addikt

beáll? nemá
nálam ti4200 300e polys cuccot röhögve vitt..

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1053) #72042496 válasza MUŁĐER (#1052) üzenetére


#72042496
törölt tag

Jó, be nem áll, viszont az összesen 160e poligonos autófelnikkel igencsak megszenved a gép. :(
Lehet, hogy egy drivercsere sem ártana, mindenesetre szerintem féleg azért gyorsabb Nálad a megjelenítés, mert a max előhozza az állatot a 3 gigás NW-ből. :D

(#1054) pweisz


pweisz
senior tag

Valaki eltudná magyarázni hogy a Surface mi alapján müködik. Nem igazán értem hogy mért van az hogy van amikor müködik van amikor nem. Cross sectionnal oké hogy müködik, de az nekem összevissza köti a vertexeket.

(#1055) Menthirist


Menthirist
veterán

Mellesleg nem tud valaki egy helyet
ahova gyorsan lehet feltölteni 4,7 gigát, és onnan el is lehet érni? úgy hogy addig ne töröljék, míg le nem szedem?

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1056) #72042496


#72042496
törölt tag

Aaaaaahhh! Itt figyel előttem az új monitor, egy Dell 2405FPW!
Még nem vagyok egészen magamnál, ez valami ősbrutális, fantasztikus, lenyűgöző, álomszép, vadállat...
Még mindig nem hiszem el, hogy ilyen létezik, komolyan, besz@rok, annyira király! (Akartam képet feltölteni a max-ról, de a freemail nem jön be, s onnét tudom csak elérni az ImageShack linkjét. :B)

Közben a netet is behúzták Pestre, tehát hétközben is többet tudok lenni. :)

mod: pweisz&Menthirist: Sajnos egyikőtöknek sem tudok segíteni... :(

[Szerkesztve]

(#1057) Menthirist


Menthirist
veterán

lol... 24-es tft? jó neked... én itt görnyedek még a 14-esem előtt, ráadásul a mai nap egy szar volt... Aki ült végig 8x60 perc egyetemi előadást, az tudja... Főleg, hogy 2 óra ebből anál volt... kettő meg jog... istenem... :O:O:O

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1058) Menthirist


Menthirist
veterán

ennek örömére: HE'S ALIVE!!! Megy a 21-esem :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1059) pweisz válasza #72042496 (#1056) üzenetére


pweisz
senior tag

oksi, nem gond. Talán lessz majd valaki ak vágja. Nekem amúgy a spline + cross section(vagy helyette összekötögetés, csak ezt nem értem hogy mi alapján vagy hogy)+surface bejönne, lehetne máshogy is modellezni, pl Editable poly-val, csak az nem ment annyira. Na mindegy remélem lessz valaki aki tud segíteni.

(#1060) op9 válasza pweisz (#1054) üzenetére


op9
aktív tag

Hali!

Hát én a Citroenemet spline-okkal kezdtem, majd ráeresztettem a Surface módosítót.
A lényeg, h 3, vagy 4 vertex-re tud felületet húzni. Természetesen törekedni kell, h 4 vertexből álljon egy felület. Gondolom ezzel még nem mondtam újat.
Nálad az lehet a gond, h több vertex van egymáson, csak ezt akkor látni, ha jobb oldalt bekapcsolod, h a vertexek meg legyenek számozva. Ekkor láthatod, ha valahol több van egymáson. Ezeket Weld-elni kell.
Majd ha ráereszted a Surface-t, akkor lesz egy paraméter, ami (asszem) kapásból 5 lesz. Ez határozza meg, h két él közé még hány db élt szúrjon be. Ezt mindenféle képpen 0-ra kell tenni. (én itt rontottam el a Citroent, mert 1-esre állítottam, mert így a lámpák keretei jobban néztek ki :) )
Ugyanis a többi élt nem kerekítve teszi be, mint a Tessalate (amit én csak most néztem meg, amikor Nyúltáp felhívta rá a figyelmet), hanem az élekre berak annyi vertex-et, amennyit a paraméterben meghatározunk, és azokat köti össze.
Remélem tudtam segíteni...

Üdv!

How Bad Do You Want It?

(#1061) pweisz válasza op9 (#1060) üzenetére


pweisz
senior tag

Probálkoztam, de nem igazán jött össsze lehet rosszúl használom a Weldet. Egyébbként a surfacenél a tresholdot elég nagyra rakom akkor megcsinálja ott is ahol eddig nem, viszont van ahol addig megcsinálta utána meg nem :) Ha extrém nagyra rakom akkor meg összevissza rakja a surfacet:) Egyébbként tényleg van sok hely ahol több vertex van egymáson, ha összeolvasztottam őket, akkor se lett jó. Mekkorarára kell mellette tenni az értéket a weldnél. Meg van auto Weld az mire jó?

(#1062) op9 válasza pweisz (#1061) üzenetére


op9
aktív tag

Bocsánat! Féligmeddig hülyeséget mondtam. Weld-elni nekem sem sikerült ésszerűen, de nem is kell, vagyis nem azt használtam (és nyugodtan lehet 1máson 2 vertex). Az auto welding mellett szintén van threshold (küszöb érték), de az csak a kezdő pontokra vonatkozik, legalábbis ahogy észrevette. Egyébként ezzel lehetne a közel egymás mellett levő vertexeket egy pontba rakni, bár nekem sem igazán akart normálisan működni :).
De az, hogy ha a Surface threshold-ját növeled, és javul a felület, az arra vall, h a vertexek nincsenek mindenhol egymáson.
Úgy tudod a legbiztosabban egymásra tenni a vertexeket, h felül a Snaps Toggle-t bekapcsolod, és a Settingsben Vertex-re állítod (jobb egér a Snaps Toggle-en jobb egér). Majd a nem egymáson levő vertexeket egymásra tologatod.

How Bad Do You Want It?

(#1063) pweisz válasza op9 (#1062) üzenetére


pweisz
senior tag

Ugyra aktam egymásra snap toggléval.
Megmutatom hol nem mükszik pl:
Bővebben: link
Bővebben: link

(#1064) op9 válasza pweisz (#1063) üzenetére


op9
aktív tag

Mintha még látnék rajta olyan helyeket, ahol nem csak 4 vagy 3 vertex határoz meg egy felületet. Pl: a keréknek kihagyott rész
De az első linken a Z tengelyt mutató nyíl mellett van egy törés ott lehet a gond.
Sajna a 2. linkről nem látom pontosan, h mikkel van gond, de mintha a kerék feletti résznél egy Spline menne felfelé a rossz részhez, és mintha egypár vertex nem lenne pontosan egymáson. Gondolom ezért van a Surface Threshold-jánál 6,5.
A legegyszerűbb az lenne, ha elküldenéd, és megnézem.

How Bad Do You Want It?

(#1065) pweisz válasza op9 (#1064) üzenetére


pweisz
senior tag

ha minden igaz akkor elküldtem.

(#1066) op9 válasza pweisz (#1065) üzenetére


op9
aktív tag

én is

How Bad Do You Want It?

(#1067) RefeeZ


RefeeZ
tag

FINAL FANTASY VII.........nézzétek!!!!!!! -ennyi...

(#1068) Menthirist


Menthirist
veterán

Uhh, hát lelassult a topic, bár így járt most a sg.hu maya-s részlege és a GS-es 3d részleg is...Mindenki elfoglalt
De hogy bizonyítsam, hogy nem tűnt el a maya az életemből:
Bővebben: link
Ez 40 giga tiszta tutor :D 4 nap termése :D

És amit nem lehetett otthagyni:
Bővebben: link

[Szerkesztve]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1069) pweisz válasza op9 (#1066) üzenetére


pweisz
senior tag

Na ma nekiálltam megint, most jó lett a sárvédő dob,majdnem nem is kéne rá MeshSmooth, de azért azzal szebben néz ki.

(#1070) Kobe válasza Menthirist (#1068) üzenetére


Kobe
veterán

magyarul nyílvános helyen reklámozod a kalózcuccaid ....gratulálok okoska ...ha má lopsz, legalább csendben csináld

(#1071) Nyúltáp válasza Menthirist (#1068) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

''Uhh, hát lelassult a topic...''

Nahát egen, az az áldtalan helyzet állt elő, hogy van állásom:DDD, úgyhogy most nem nagyon fogok ráérni. Plö jövőhét péntekig Pesten vagyok. Úgyhogy megen nemleszek net közelben..talán beülök netkáffféba.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1072) op9 válasza pweisz (#1069) üzenetére


op9
aktív tag

Nah.. jól van akkor csak így tovább!
Én meg tegnap találtam rá erre: Bővebben: link
Úgyhogy most fel sem állok a gép elől :). Aztán majd meglátjuk, mi lesz.
A határidő szept. 30. Akkor gondolom legkésőbb 27-én érdemes feladni... (mármint postán :) )

How Bad Do You Want It?

(#1073) RefeeZ


RefeeZ
tag

tejószentszar:D most néztem meg egy normal mapping-es videotutort és ilyen székről leesős állam a földreesős fílingem van:D iszonyat hogy mik vannak:DDD nade mind1 csak gondoltam megírom hátha jót tesz a topikkal;)

op9: kéz és lábtörést....valamint súlyos égési sérüléseket;)

(#1074) Menthirist válasza Kobe (#1070) üzenetére


Menthirist
veterán

Való igaz, de bárki más ''okoska'' is tudhatja, hogy egy 3D Studio MAX topicban ha 15-20 évesek írogatnak, azok nem eredeti jogtiszta, 8-900k-s progival teszik...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1075) Kobe válasza Menthirist (#1074) üzenetére


Kobe
veterán

de más nem fényképezgeti a kalózdvdit és postolja egy ilyen helyen, hanem szépen csendben csinálja, és barátom, EZ a különbség

(#1076) Menthirist


Menthirist
veterán

De a valódi különbség (???): mindkettő illegális, és mindkettőről tudja MINDENKI hogy illegális...

[Szerkesztve]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1077) op9 válasza RefeeZ (#1073) üzenetére


op9
aktív tag

THX!

How Bad Do You Want It?

(#1078) #72042496 válasza Kobe (#1075) üzenetére


#72042496
törölt tag

Igazad van, de attól még fogalmazhatnál egy picit visszafogottabban.

Menthirist: Szerintem fő a béke és nyugalom alapon szedd le a képet, valószínű, már úgyis látta mindenki.
Amúgy nem semmi a termés... :D

op9: Hajrá, hajrá, szorítok!

[Szerkesztve]

(#1079) Menthirist


Menthirist
veterán

Leszedtem... de ha már kukacoskodunk, a hozzászólás nem arról szólt, hogy 40-et szedtem volna le, hanem hogy 40-et csináltam... Ami meg a amitnemlehetettotthagyni kép bizonyít, hogy legális dvd van az asztalon... És mellesleg ott van a 3d-palace.com, ahonnan lazán lehet ennyi ingyen videótutort leszedni... Szóval ez itt nem illegális cuccal van tele, hanem legálissal... Akkor meg mit pattognak?

mellesleg valszeg felkerül az mts tutor a maya3d.hu-ra 1-2 napon belül


[Szerkesztve]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1080) Menthirist


Menthirist
veterán

Üdv
Végre kitették a maya3d.hu-ra a videótutoromat.... ott elérheti az, akinek kell, de nem lenne meg egy vagy egyik része se...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1081) Menthirist


Menthirist
veterán

Mindenki nézze meg most azonnal a 3dm3.com legújabb versenyének a versenyzőit:
Bővebben: link
Személyes kedvenc az első leányzó

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1082) #72042496


#72042496
törölt tag

Basszus, ilyen nincs! Éppen, mikor újra leülnék a gép elé, hogy akkor folytatom az Audit, berobban a GTR nevű csodajáték!

Most egymást váltjuk a gép előtt, alapbeállítással már hat másodpercre vagyunk attól a köridőtől, amelyet az online bajnokságba való kerüléshez meg kell (illik) futni. (Tegnapelőtt ugyanez 11 sec. volt, tehát fejlődünk, de nagyon! :D)

Jövő héten azért szeretnék a saját járgányra is időt fordítani.

(#1083) Menthirist


Menthirist
veterán

itt a belső hálón is megvan, de nem vagyok oda az autós game-kért, inkább maradok az én új kedvencemnél: Anarcy Online :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1084) #72042496


#72042496
törölt tag

No, akit érdekel néhány, 3ds max-ban is használt eljárás matematikai háttere, annak sok szeretettel: Bővebben: link :D

Azt hadd kérdezzem meg, miért fordulhatott elő, hogy a régi Manowar-os animációmat nagy felbontásban újrarenderelve hibás lett az AVI file?
Igaz, hogy jó nagy bitrátát adtam meg, s Mental Ray-el számoltattam (A Scanline esetén csíkos lett a fekete háttér...), de ettől még nem kéne, hogy szétessen a video, hibás legyen a kép... :(

Az is feltűnt, hogy a 3ds max-ban renderelt videókat nem lehet Diffuse Channel-be pakolva egy másik video részeként felhasználni.
Azt akartam megoldani, hogy a Tubby manuszom elsétál egy TV előtt, amelyben a Manowar-os animációmat tűzték műsorra, de egy hibaüzenet rendre meghiusítja ezirányú próbálkozásaimat. Miért? :(

(#1085) Nyúltáp válasza #72042496 (#1084) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

valószínűleg kodek beállításánál rontottál el vmit.
rendereld kép szekvencába, így ha elrontasz vmit tömörítésnél, nem kell újra renderelni egészet...meg amúgyis, ha bedöglik gép renderelés közben.

Milyen hibaüzenetet dob, mikor be próbálod pakolni videód diffuse chanelba?

ui.: linket kösz:DDD amúgy megvan a szirmay-kalos féle 3d-s grafika és animáció, nah..hát abban vannak finom dolgok. GI algoritmusok 2 oldalas képlettel, meg anyámkínnya. A feléig jutottam, aztán feladtam:DD

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1086) #72042496 válasza Nyúltáp (#1085) üzenetére


#72042496
törölt tag

Az a poén, hogy nem dob semmit, csak kilép a max-ból, mikor duplán kattintok a kívánt animációra. Komolyan, ilyet még nem láttam, olyan, mintha egyszerűen fognám és bezárnám az alkalmazást.
Közben azért annyit leszűrtem, hogy valószínű a renderelésnél lesz a gubanc, egy másik animációt megcsináltam mov-ban, szintén ''anyagoztam'', azzal tökéletesen működik a dolog.

Lehet, hogy az mpeg codec-el van gond? :F
A korábban renderelt animációban ''utánhúzása'' van a logónak, az új pedig totál szétesik. Kb. öt képkocka, ha jó az 500-ból. :(
Lehet, nem véletlen, hogy ha be akarom illeszteni egy új scene-be, nem megy a programnak...

A könyvet nem ismerem, de el tudom képzelni, milyenek lehetnek azok az összefüggések... :Y

(#1087) Nyúltáp válasza #72042496 (#1086) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

én mindkét esetben codec-re gyanakodnék.
Mindenesetre téllleg érdekes hiba.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1088) op9


op9
aktív tag

Üdv!

Köszi szépen mindenkinek, aki szorított az Audi pályázatra.
Sajna nem vittem el még a bónusz 4. díjat sem, de mindenképpen tanulságos volt.
1ébként nagyon jó pályamunkák érkeztek, csak nem igazán azokat díjazták, akik leginkább megfeleltek a pályázat kiírásának (de magamat még úgy sem sorolnám a helyezettek közé). Ez gondolom annak köszönhető, h a zsűrik közül csak 1etlen ember képviseltette az Audit. A helyezett művek pedig (sztem) egyike sem teljesítette a pályázati kiírás feltételeit.

Na mind1, mivel nem vették meg a munkám, ezért a nyílvánosságra dobhatom :).
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
(most csak ideiglenesen lesznek fent)

Jöhetnek a kritikák! :)

Üdv!

How Bad Do You Want It?

(#1089) #72042496 válasza op9 (#1088) üzenetére


#72042496
törölt tag

No, hát a modellezés terén ismét nagyot alkottál! Gratulálok! :R :C

Maga járgány viszont valahogy mégsem tetszett igazán, meg is próbálom különösebb rendszer nélkül pontokba szedni, hogy miért, aztán megyek alukálni, hogy holnap emberi időben tudjak nekiállni Audi-t gyártani. :))
- Az ajtók tartói természetellenesnek tűnnek, ha ilyen formában mennének bele a kaszniba, olybá tűnik átlyukasztanák azt. :)
- A belső számomra elnagyolt.
- A kerék fényei olyan...izé....magam sem tudom, mi a bajom vele. :B
- A Horch, DKW, Wanderer és Audi nevében! :D A hátulján mé' csak olyan festett forma az a négy karika? :Y :D
- Jól látom, hogy három pedál figyel ott lent? :)
- Lehetett volna egy picit ''elszálltabb'' is a HUD. Pl. fordulatszám- helyett tolóerőmérő KN-ban :D, vagy repülési megasság kijelzője, de ezt most befejezem, mert beugrott néhány eléggé agyahagyott ötlet. :D
- Túlságosan TT formájú. Szigorúan magánvélemény, de szerintem jobb lett volna egy radikálisabb, talán - ezen ne sértődj meg - kevésbé klisés járgányt alkotni...

Bocs, hogy így ''leugatom'' a munkád, még egyszer mondom, maga a külső modell az hihetetlen állat, gratulálok hozzá még egyszer, csak hát a belső tér, ill. maga a koncepció sajnos nem jött be. :(

(#1090) op9 válasza #72042496 (#1089) üzenetére


op9
aktív tag

Köszi szépen a kritikát! De komolyan!

Az ajtóknál nem akartam a hagyományos nyitási módokat használni...
Volt rá kb. 30 percem, h valahogy kitaláljam. Hát ez jött össze. (ezek speciálisan hajlítható krómszerű anyagok :) )
A belső valóban nagy, de 2 személyesre szerettem volna mindenképp. Ha kisebbre veszem a benne levő cuccokat, akkor viszont nagyon üres lenne.
De az igazsághoz hozzátartozik, h az idő rövidsége miatt nem sokat gondolkodtam a belsején.
A kerék fényei... :). A jövő zenéje :). Elvégre valaminek a levegőbe kell emelnie.
A hátulján az Audi jel nem igazán festés szeretne lenni, hanem egy plexi, ami mögött neon világít, bár jól látod, itt csak sima kék szín van egy kis Output-tal.
A 3 pedál: a csúsztatott kuplung lehetőséget meg szerettem volna hagyni, mert a rövid ismertetőjében írtam, h ez egy olyan jármű lenne, amivel szárazföldön is lehet közlekedni, és kifejezetten olyanoknak készült, akik szeretnek küzdeni a fizika törvényeivel. Ezért mindenképpen meghagytam a teljesen manuális vezethetőséget. És a magasba emelkedéshez is szükség van plussz pedálra... Hogy pontosan melyik mit vezérel, az már teljesen mind1.
A HUD-os észrevétel nagyon jó!! Meg sem fordult a fejemben, h itt bizony mást is ki kellene jelezni. (idő rövidsége)
TT: Az Audi RSQ Conceptből indultam ki (elvégre a feladat az volt, h az Audi jegyek megtalálhatóak legyenek benne), de elhagytam a kerekek fedőit, hosszabb ívet hagytam az oldalán, az orrát meghosszabbítottam, stb. Aztán tovább keresgéltem a neten képeket, és megtaláltam a LeMans-t, ami így meg kiköpött hasonlított erre... Itt már gondoltam, h ezzel nem fogom feltalálni a spanyol viaszt, de befezejem.

kb. 70 órát tudtam vele foglalkozni, render beállításokkal, anyagokkal, szóval mindennel együtt.

Köszi mégegyszer az észrevételeket!!

How Bad Do You Want It?

(#1091) #72042496 válasza op9 (#1090) üzenetére


#72042496
törölt tag

Igen, sejtettem, hogy a határidő miatt nem tudtál beleadni mindent...
A belső térrel kapcsolatban nem azt kifogásoltam, hogy nagy, hanem hogy (számomra legalábbis) kevés a részlet. :) Határidő... :O

Lehet, nem pusztán a LeMans ''nem tett jót'' az ''autó'' formájának; az Én, a robot című film is közrejátszhatott benne.
Nem tudom, láttad-e, így inkább linkelek belőle pár képet. Bővebben: link
Ha ezzel szerzői jogokat sértenék, kérem, szóljon egy moderátor / bárki más, s leveszem a képet.

Na, de remélem hamarosan itt lesznek a többiek is, s Ők is elmondják majd az észrevételeiket. :)

[Szerkesztve]

(#1092) Bici


Bici
félisten

Sziasztok!

3D animátor, grafikus vagyok, és eddig csak 3DS MAX-ot használtam, de kezdem úgy érezni, hogy váltanom kéne. Igen ám, de ezen kívül csak névről ismerek más programokat, így nem tudom, hogy melyik lenne a legjobb választás. Ha valaki ért az ilyen progikhoz, mint a MAYA, Lightwave, SoftImage, Cinema4D, stb., akkor legyen szíves leírni, hogy melyik miben jó, melyikkel mit lehet egyszerűbben, vagy jobban csinálni.

A karakteranimációtól, modellezéstől kezdve a filmes effektekig, és rajzfilmes dolgokig minden érdekel.
Ha tudtok érvet, ellenérvet bármelyik(kel) mellett/szemben - beleértve a 3dsMAx-ot - akkor is írjatok!
Ja, és az olyan kis progik is érdekelnek, mint a ZBrush, ha valamiben jók!

Köszi a segítséget!

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#1093) Menthirist


Menthirist
veterán

Nos végre hosszú halál után lassan megint élet tapasztalható az oldalon :D
Először is: a kocsi nagyon tetszett, bár elsőre kicsit furán hatott a render (olyan, mintha prontscreenelve lett volna a modellezésből, csak amikor kinagyítottam, akkor láttam, hogy nem is...). Az a felni minta vagy textúra KELL!!! :D ( Űrhajókhoz kellene :D). Vagy procedurális map? Hátulról valóban nem a legjobb az az audi jel, én mögé betettem volna még valamit, amitől nem csak kék, hanem valamivel másabb (mint a felni). Az ajtó viszont tetszik, kivétel a belső hangfalak, azok nem, de az is amiatt nem, hogy sok kicsi van, nem pedig mondjuk 2-3... Nekem a belsejével illetve a műszerfallal sincs semmi bajom azt leszámítva, hogy kicsit tényleg kevés a részlet... legalábbis a gomb... De Derék munka, koppant is a szobatársak álla (mégha az enyém nem is, de nekem is bejött ;) )

Bici: rendes cégnél nyomod, vagy amatőr módon, mint mi?
Szerintem az ember ismerjen meg egy progit jó alaposan, és ha már az nem nyújt újat, vagy legalábbis keveset, akkor már ismerkedhet mással. Nos az én véleményem nem pártatlan, ugyanis erősen Maya fan vagyok :D Mindenesetre azt hiszem nem lódítok nagyot, ha azt mondom, hogy a Maya a király anim terén :D Legalábbis a Gyűrűk Urákban és most a King Kongban is Maya-t használnak, így valszeg nem egy rossz progi. Aminek én még nekiállok most, az a ZBrush, mert azé a jövő szerintem. Persze hozzá kell tenni, hogy mi is az a TBrush, aki nem tudná. Nos Nem egy 3D modeller progi, így nem fogja leváltani se a MAX-ot se a Maya-t, de amire kiemelkedően jó, az a részletezés... Főleg organikusat. Tehát csinálsz egy fej modellt (X ezer poly), beteszed ZBrush alá, és megfested interaktívan a Displacement mappot. Agyonrészletezed a modellt, de polyszám nem nő!!! Szóval lehet kira módon animálni, és még renderben sem egy istengyilkos megoldás... Szóval ezé a jövő!!! És a Maya Szeretiiiii :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1094) #72042496 válasza Menthirist (#1093) üzenetére


#72042496
törölt tag

Na, végre, talán ismét beindul a topic! :)

Szóval örömmel jelentem, hogy tegnap és ma gőzerővel toltam az Audi Sportback tutor-t, s jó volt érezni, hogy a több heti kihagyás után is viszonylag hamar magamra találtam, s számottevő nehézségek nélkül ''tartottam a lépést'' a sráccal.

Ami fura, hogy nálam a Cut tool mintha nem úgy működne, ahogyan kéne. Mikor a videóben elvág a srác egy poligont, akkor az új élek vertex-ei és a közeli, régi vertex-ek közé betesz egy-egy edge-t a program, míg nálam nem. Ez vajh' mitől lehet? :F
Remélem azért érthető, hogy mi a bajom... :D

Attól függetlenül, ha így haladok, két héten belül (meló, egyetem, zárthelyik :() eljutok odáig, hogy lehet véleményezni a gépsárkányt! :DD

(#1095) Bici


Bici
félisten

Hali!

Cégnél is dolgozom, meg otthon is megrendelésre. A cégnél sajna nem ezen a területen. :((
A megrendelések terén most éppen pangás van, de remélem hamarosan beüt valami jó kis meló! :)))

A ZBrush nekem is bejön. Jó kis progi.
Én is hasonló dolgokat hallottam a Mayáról, de a Cinema4D-ről, Lightwave-ről, SoftImage-ről, meg a többiről nem hallok soha semmit. :((

Üdv!

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#1096) #72042496 válasza Bici (#1095) üzenetére


#72042496
törölt tag

Azt mondják, hogy ezen utóbbi programok kevesebbet tudnak, mint a max, vagy Maya. Személyes tapasztalatom sajnos nincs velük, csak a max-al próbálkoztam eddig.
Nekem eddig az jött le, hogy a 3ds max-ot főleg játékok (pl.: WoW intró :R), a Maya-t pedig filmek (Toy Story, Shrek, Gyűrűk Ura...) készítésére használják.

Meg szabad kérdezni, mióta használod a 3ds max-ot? :B

[Szerkesztve]

(#1097) atm*RefeeZ válasza #72042496 (#1094) üzenetére


atm*RefeeZ
tag

hali emberek.egy ideje én sem írtam csak a háttérből figyeltem a pangást;)

nah Bali sztem az a gáz nálad,ami annyira nem is nagy gáz talán,hogy újabb verziójú maxod van a srác 5öst használ te gondolom 7est és abban a cut-ba belealakítottak vmi effélét:)én is furcsálltam először de legtöbbször nem jelentett gondot hogy utólag be kellett vágnom 2-t a felületbe mert egy csomót szemetel az 5ben a cut míg a 7ben ezáltal ugye nem:D és amikor csákó tolja a weld-et akkor én csak kamillázok hogy: hmm ügyi vagy de csináld tovább plz gyorsan mert ezzel én nem kellett hogy tököljek;) - szal ilyen szint sztem jó ötlet volt hogy ennyit belebabráltak!

op9:imo jól nézett ki az audi és amit a többiek elmondtak kritikaként azokon felül nem tudnék semmit mondani.GRAT!:R

lassan nekiállok énis maxozni ....3hét talán 4..:D ugyanis most még régi gépem van de most van/lesz pénz beújítani kicsit úgyhogy terveim szerint addig kicsit még henyélek aztán normális vidkarival procival stb-vel nekilátok a poligonok megmunkálásának;)

kérdezném így végszóként hogy milyen vidkarit ajánlanátok 3d-hez?mármint van olyan kari ami kicsit megdobja a rendert vagy akármit vagy az összes egyre megy és elég a játékokban produkált teljesítményt néznem,mert bár sokat játszom de nem azzal akarok foglalkozni;) ily módon vmi olyan vidkari kéne ami szuperál mindenhol;) thx előre is... - megint összeírtam egy halom faszságot;)

(#1098) op9 válasza #72042496 (#1091) üzenetére


op9
aktív tag

A filmet láttam, az 5let onnan jött, mert nagyon tartottam magam ahhoz, h a formavilág is megegyezzen.. akkor meg már nem akartam nagyon eltérni.
Várjuk a gépsárkányt!! :)
Szerk. A Cut pedig azért lehet, mert 7-es, vagy afölötti MAX-szel nyomod. (sztem)

@Menthirist:
felni (nem textúra):
-Diffuse color
*Gradient: a kék szín árnyalatai Fractal Noise-zal
-Opacity:
*Mask:
*Map: ugyanaz a gradient, mint a diffuse-nál, annyi különbséggel, h elég a színeknél szürkeárnyalatot használni
*Mask: szintén gradient, csak Regular Noise-zal

Remélem Maya-s nyelven is érthető :).
De a lényeg az, h ráteszel először olyan képet, amin sötétkék-világoskék színátmenet van, majd ráteszel egy kis zajt, h mindenfelé legyenek ilyenek.
Majd az opacity-nél ráteszel egy mask-ot (2 légy egy csapásra) a fő csatornával csak a kék színátmenet átlátszóságát állítja inkább. A Mask csatornán pedig még azt is egyszer megszűri, h legyen nagyobb hely közöttük.
Egy láng tutorialnál láttam ezt, aztán átalakítottam saját célra.
Jah, és ezek csak kör alakú lapok, csak többet tettem egymás alá, h fényesebbnek hasson.
Köszi neked is a kritikát!

Üdv!

[Szerkesztve]

How Bad Do You Want It?

(#1099) #72042496 válasza atm*RefeeZ (#1097) üzenetére


#72042496
törölt tag

Nah, akkor megszavaztuk, hogy azért van ez, mert 7-es max-ot használok. :D

Azért nem mindig egyszerűbb így, mert többet kell használni a Cut-ot, sőt, a Connect parancsra is gyakrabban rászorulok, s már kezd dagadni a kisujjam a Shift + Ctrl + E miatt. :D Át kellene tenni máshová, csak mindezidáig lusta voltam ehhez. :(

A render elég erőteljesen proci és memóriafüggő, de léteznek persze renderkártyák horror áron. Nyúltáp valahol feljebb már linkelte is őket. A grafikusoknak szánt videókártyák elsősorban a viewport-megjelenítés sebességén dobnak, ilyen pl.: Az ATI FireGL, az nVidia Quadro, valamint a 3dLabs Wildcat sorozata...de ezek rohadt drágák. (A legújabb QuadroFX 4400 pl.: ~2K EUR. :U)

Inkább procit vegyél, a renderhez meg jó sok (és gyors) RAM-ot. A célgép (munkaállomás-proci, regiszteres memó, profi grakfártya) brutális pénzekbe kerül.
A másik oldal viszont a stabilitás: Beszéltem egy sráccal, vízhűtéséses Opteronja van, 1GB regiszteres OCZ RAM mellette, s megcsinálta azt ezen, illetve egy másik (A64 3200+, 2GB RAM) gépen, hogy kijelölt mindent az asztalon, s ENTER. :D
Namost olyan progik indultak így egyszerre, mint 3ds max, Maya, Photoshop, Illustator, PremierePro, Flash cuccok, Doom III, FarCry, CS...az Opteron lassan bár, de mindet elindította, az A64 másodpercek után beállt... :DD

Már azt hittem bannoltak, de nem. :D Akkor hogyhogy új nick-ed van? :)


[Szerkesztve]

(#1100) #72042496


#72042496
törölt tag

Jelenlegi státusz: Az oldalsó részletek hozzáadva, most a járgány hátulja következik, de még ma szeretném a véglegesre formálni a teljes elejét.
Persze a felni + abroncsok is elkészültek, még a jómúltkor.

Kicsit fura, hogy mindig agresszívabb domborulatokat akarok adni a verdának, mint az illene, de azért igyekszem visszafogni magam. :DD

Meg aztán hihetetlen milyen ergya ez az A4Tech patkány, egyszerüen lehetetlen vele finom mozgatásokat végezni. :( Most már egyre jobban várom a fizut, ami remélhetőleg magával hozza a jó kis MX1000-et is, nyamm-nyamm. :D

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.