Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#1101) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

hát ez az új nick köbö azért kellett mert sehogy nem leletem ilyen - elfelejtett jelszó - cuccot szal nem lett elég hülyebiztos az oldal vagycsak túl hülyebiztos is lett és ezért nem lelem vagy dunno ,mind1 lényeg h új rendszer van és elszállt minden köbö ,de gondoltam vhogy megoldom...aztán nem sikerült;)

(#1102) #72042496 válasza atm*RefeeZ (#1101) üzenetére


#72042496
törölt tag

Ilyenkor a Ph! atyja, Parci tud segíteni: parci@prohardver.hu

(#1103) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

áh már megcsináltam új felhasználót,rangra úgysem utaztam úgyhogy asszem nem bosszantom ezzel;) de thx a tippet!

(#1104) Bici válasza #72042496 (#1096) üzenetére


Bici
félisten

Szia(sztok)!

Azóta nyomom a MAX-ot, amióta megkaptam a haveromtól a 3D Studio r4 nevű progit, ami még DOS alatt futott. Szóval rég óta. :)

Tényleg a MAX, meg a MAYA a ZATYAÚRISTEN? Akkor Mayára váltok. :))

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#1105) #72042496 válasza Bici (#1104) üzenetére


#72042496
törölt tag

Ez igen! Akkor már régi motoros vagy! :R
Ha nem is mindenhatóak, de végülis a max és a Maya a két legfejlettebb 3D-s grafikai / animációs program. :)

Na, emberek, alakul a gépszörny, úgy formázom, ahogy a Mester a videón, de a render mégsem ad teljesen sima képet a cinkesebb hajlatok többségénél. :(
Ha anyagozom, ez meg fog látszani?
További problémám, hogy a modell közepén a Symmetry mósosító csinál egy kis huplit, pedig a viewport-ban teljesen rendben van a mesh... :(

RefeeZ: Nincs mit. :)

(#1106) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

én a symmetrynél kicsit közelebb vinném a tükörtengelyt az autó meglévő feléhez vagy állítanék a weld-en amit majd a végén ha 1 object-é teszed a kocsit akkor nem is naon fox észrevenni addig is csak akkor ha nem külön msmoothot rax rá pl hanem az edigpolynak a nurbs-ját vagy miaszöszét állítod.a másik kérdésedre pedig sztem nem,nem fog elcsúszni semmi ha egyszínű csillogó mat-ot rax rá ellenkező esetben is imo lehet majd korrigálni,ha nem annyira komoly a gáz:D
- most okos voltam asszem;)

(#1107) Agostino válasza op9 (#1088) üzenetére


Agostino
addikt

Üdv.

Nagyon pöpec lett, szerintem csak így tovább nekem nagyon bejött a kocsi. :)Egyedül a kerei voltak furák, ugyértem a gumi megvalósítása, meg a hátsó lámpák, de tényleg csak ennyi volt vele a bajom.
Amúgy a fluxuskondenzátort merre raktad el? Motorháztető alatt van? :D

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#1108) #72042496 válasza atm*RefeeZ (#1106) üzenetére


#72042496
törölt tag

''csak akkor ha nem külön msmoothot rax rá pl hanem az edigpolynak a nurbs-ját vagy miaszöszét állítod''
Föld hívja RefeeZ-t, öld hívja RefeeZ-t, mi van?! :Y :D
Na, lehet, hogy még nagyon reggel van, de komolyan nem értem, hogy ezzel mit akartál mondani. Mindenesetre végigcsekkoltam, amiket írtál, de nem ez a probléma. :( Collapse-olt módosítók után is ugyanúgy benn maradt a hupli. A Symmetry-t már korábban piszkáltam, de az eredmény negatív. :(
Aztán leesett, az egyel ''beljebb'' eső vertexsor eléggé lejjebb van, mint az, ami a szimmertiatengely mentén helyezkedik el. Kicsit fejjebb húzva őket, már simult is a modell. Tehát ezzel még el fogok játszani egy darabig...

A grízes részeket meg most esett le, hogy túlparáztam, hiszen azoknak még változni fog a geometriája...lámpák, ajtók, ilyenek. Mindenesetre remélem igazad lesz, s anyagozás után szépen, törésmentesen fog csillogni a verda! :)

(#1109) op9 válasza Agostino (#1107) üzenetére


op9
aktív tag

Köszi!
Jól látod :), az 5letet még a DeLorean is adta, ezért próbáltam hasonló elnevezést adni a járgánynak: ''Audi N''. Ráadásul a hátsó lámpák egy erősen eldöntött N betűre hasonlítanak. Z-t nem akartam (bár arra jobban hasonlít), mert az inkább a Nissan-ra vonatkozik. Pályázat címe: ''Jármű a jövőből''
De vagy nem vették észre ezeket az összefüggéseket, vagy (mint a mellékelt ábra is mutatta) nem díjazták :). (Bár az elnevezést leírtam egy rövid ismertetőben.)
Az OFF-olt rész gondolom költői kérdés :). De azért leírom, h nem gondoltam rá, h időgép is legyen, egyszerűen csak repülő- és sportautó, fluxuskondenzátor nélkül.

@atm*RefeeZ:
Neked is köszi!

How Bad Do You Want It?

(#1110) #72042496 válasza #72042496 (#1108) üzenetére


#72042496
törölt tag

Oh, LOL, nézem, milyen trágya a kocsi eleje, a videón nem így mennek Smooth után az élek...bizony-bizony...néhány él duplán volt, s jópár helyen össze kellett Weld-elni két-két vertex-et. Ezt viszont monitoron nem lehetett észrevenni, igazából úgy jöttem rá, hogy kijelöltem a kérdéses területet, s nézem, hogy' a fenébe, hogy páratlan számú Vertex-em van itt... :)

Mindenesetre alakul verda, de majd úgyis Ti fogjátok megmondani, mi az, ami még javításra szorul rajta. :)

(#1111) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

hehe,bocs Bali én csavartam túl a mondatot de ha már megtaláltad a megoldást akkor faya:D

érdekelne hogy közületek kinek van hasonló konfigja : s939 AMD Athlon64 3200+ , s939 Amd A64 nF4 Abit KN8 Ultra ,Sapphire Ati Radeon X800GT 256MB TV ,2x 512 MB PC3200 400MHz Kingston ? ha vkinek volna vmi hasonlója plz ossza meg velem a tapasztalatait;) hogy renderel ,meg úgy ált hogy szuperál?!:D csak azért kérdem mert vmi ilyesmibe,ha nem pont ebbe..készülök beruházni:D szal vmi info jól jönne innen is habár ez nem az ilyen jellegű kérdések helye talán dehát erre találták fel az off-ot;) thx előre is:)

(#1112) #72042496 válasza atm*RefeeZ (#1111) üzenetére


#72042496
törölt tag

Frankó gép lesz ez!

Alaplap OK, A64-ből lehetőleg Venice magosat vegyél (lehet húzni, mint az ökör :D), a Kingston memók rendben vannak. (Esetleg, ha lenne rá keret, az A64 meghálálná az 533-as, netalántán még gyorsabb memóriákat.)

Azért az X800GT-vel marhára vigyázz, mert létezik belőle DDR 256 bit, DDR2 128 bit és GDDR3 256 bit memóriakiépítésű változat is. Bővebben: link
Ha jól emlékszem, éppen a Sapphire-nál volt egy jó kis balhé anno, mikor 128 bites memóriainterfce-el árulták a 9800Pro-t. Ráadásul a honlapjukon nincs is X800GT, csak GTO. :U

(#1113) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

thx a segítséget olvasgattam én is hogy bele lehet cumizni,de kaptam egy olyan tanácsot hogy irassam rá számlára hogy ez 256 gddr3 256bit-es és ha nem így lesz akkor visszavihetem arra hivatkozva.venice magos procira nemtom futja-e majd,és az alap amit írtam nem támogatja a ddr-t sajna 400mhz fölött :\ meglátjuk mi sül ki belőle:) thx még1x h megosztottad ezeket velem! amúgy a húzást alap hűtéssel is normálisan lehetne csinálni vajon v mindenképp kéne hozzá vmi új hűtő?:D



[Szerkesztve]

(#1114) #72042496 válasza atm*RefeeZ (#1113) üzenetére


#72042496
törölt tag

Öööö...mi az, hogy nem támogatja? Attól, hogy DDR400 Support van a specifikációba írva, ez még egy nRorce 4 Ultra chipkészletű lap, tehát simán kell, hogy vigye a nagyobb frekvenciákat.
Az A64 gyári hűtője állítólag nem rossz, de erről a hozzáértőbbek biztos szívesen elmondják a véleményüket, mondjuk itt: Bővebben: link :)

szerk: Á, és végre, telefonáltak, hogy megjött az MX1000-es egerentyű, tehát azt hiszem, holnap már végre képes leszek precíz mozdulatokat végezni 3ds max-ban! [kép]

[Szerkesztve]

(#1115) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

Bali: thx az újabb felhomályosítást:D ..ez a bibi velem h csak okoskodok null tudással:D ezért jó hogy itt vagytok TI! nekem;) grat az mx1000hez,tuti sütni fog! mx széria pwnz;)

(#1116) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

sziasztok.

gondoltam adok magamról egy kis életjelet, mostanában semmi időm sincs (plö holnap reggel megyek pöstre, oszt tolom a rabigát vasárnapig...ráadásul ez a nyomorék monitor is kezd már tényleg bekrepálni...asszem karácsonyra meglepem magam egy 19es tft-vel...már ha addig kibírja)

noizé.

op9: király lett audi, dizájnhoz talán csak annyit, hogy lehet jobb lett volna jobban elrugaszkodni a valóságtól, ha eccer már repül. konkrétan a ''kerekekre'' gondolok, és azok felfüggesztésére.

Maya<->Max dolgohoz annyit csak, hogy egy filmes, vagy akármilyen nagyobb volumenű projektnél, túlnyómó többségben nem az a fő szempont, hogy akko most melyikkel tok jobban a modellezni, vagy melyikkel lehet hatékonyabban uv-zni, hanem, hogy melyik illik jobban bele az adott cég workflow-jába. Ha vmi nem megy, arra úgyis ott van a scriptelő csapat.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#1117) #72042496


#72042496
törölt tag

Na, alakul a verda, igazából menet közben a problémáim nagy része megoldódott. A huplit a tetőn a Symmetry, ill. MeshSmooth módosítók helytelen sorrendje okozta.

Nemrégiben feltűnt, hogy a tutorial-ban nem jár hozzá visszapillantó, illetve a belső tér modellezését is hagyagolja Blittze.
Namost, úgy néz ki, hogy bele fogok kezdeni egyfajta belső lemodellezésébe (gondolom már mindenki fogja a fejét :D), így téve teljessé első 3D-s modellautómat. :))

Ezt figyelembe véve, illetve, hogy a textúrázást nagyon nem vágom, ill. VRay / Brasil-ról azt sem tudom micsoda, kb. egy hónap múlva lehet ízekre szedni a végeredményt. :D

(#1118) #72042496 válasza atm*RefeeZ (#1115) üzenetére


#72042496
törölt tag

Ah, beüzemeltetett az MX1000! :Y
Baszki, nem térek magamhoz, ez nem is egér, hanem egy orvosi műszer! Valami kegyetlen brutális, halálosan pontos, eszetlen király. Igazából a régi, szétkopott egérpadomat is leváltottam egy Steelpad S&S-el, meg vettem rá teflonpapucsot is, valami elképesztő durva cucc ez! A cégnél is van Logitech optikai egér, de ennek a porába nem ér! Komolyan nem hittem, hogy ilyen szintű precizitás létezik...
És végre nem mászik el a sarkok felé a mutató, hanem stabilan a helyén marad. No golyó, no vezeték! Tök szokatlan. :D

Na, megyek, folytatom az Audit! :))

(#1119) Menthirist


Menthirist
veterán

Hát igen, mondjuk golyósról nagy dolog hirtelen áttérni, az ember nem is tudja, mint csináljon :D a kábeltelenség szintén :D
A precizitásról csak annyit, hogy lehet, hogy jó egér, de hogy egérpaddal együtt kiadjak 20egynéhány ezek forintot egérre... Bőven kira az én A4Tech RFSOP-35A-m (rádiós optikai 800 DPI)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1120) #72042496 válasza Menthirist (#1119) üzenetére


#72042496
törölt tag

Melóhelyen is Logitech optikai egereket rendszeresítettek, de ég <-> föld az MX1000-hez képest. Maga az egér szerintem megérte az árát, a padot egy hétvégi munka után kapott pénzből szereztem be, ''olyan rossz nem lehet'' alapon. :) S bár valóban állat, de nem ér annyit, mint amennyibe kerül. Csak egyszer megfogadtam, ha valahonnét bejön a rávaló, beszerzek egy profi egéralátétet. :)
Virult is a fejem, mkor UT-ben a pálya túloldaláról egymás után lőttem ki az egyik ellenfelem szemeit... :DD

Viszont 3ds alatt majdnem gutaütést kaptam...nem tudtam zoomolni, ill. forgatni a názetet, meg egyáltalán semmi olyat, amihez a középső egérgomb szükséges. Fél órába telt, mire feltúrtam az egér szoftverét, utána viszont egy kattintással helyreállt a világ megszokott rendje. :D

Na, ON. :)


Amúgy mostanában forr valami a Maya-s boszorkánykonyhában? ;)

(#1121) KnightMan


KnightMan
csendes tag

Üdv midenkinek

Olyan kérdésem lenne hogy 3d studio maxot használok, abból is a 7-es verziót és animot csinálok. Van egy tárgy amit idővel áttetszővé szeretnék váltani.

Kérdésem hogy melyik menüpont alatt találhatnám meg a megoldást és a lényeg végülis az lenne hogy a kamera elött váltson át.

Részben áttetsző anyagmintát tudok csinálni, de az állandó.

Előre is köszi a segítséget

(#1122) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

hát igazából ezt rengeteg féle képpen meg tudod oldani a legegyszerűbb talán az hogy ráklikkel h set key vagy mi a fenére teszi le a key-eket vagy lehet hogy auto-key mind1 és odamész ahol kezdeni akarod az áttetszét oda pakolsz egyet és oda mész ahol teljesen el kéne hogy tűnjön és ráklikkelsz az object-re - quad menuből kiválasztod a properties-t ami asszem jobb oldalt alul van valahol ,és ami bejön abalak annak a jobb oldalán van ilyen hogy opacity vagy visible vagy visiblity nemtom pontosan hogy van írva,de kis angoltudással megtalálod és az érték alapból 1 azt áthúzod 0-re és voilá.

remélem nem voltam túl RefeeZ-es és érthetetlen:D

(#1123) KnightMan


KnightMan
csendes tag

Na hát, a pofám leszakad. Ezzel én is eljátszogattam , de nem akart csinálni semmit. Bár lehet rosszul kezdtem neki. Köszi a segítséget. Most már tudom kit kell nyaggatni ha kérdésem lenne :). Még 1szer köszi

bye

(#1124) #72042496 válasza KnightMan (#1123) üzenetére


#72042496
törölt tag

Nálam sem csinált így semmit...

Na, de hogy valami (remélhetőleg) használhatót is írjak:
Jobb gomb az objektumra, a Quad Menu-ből válaszd a Curve Editor-t.
Namost, miután ez megynyílt, ne menjen el az élettől a kedved :D, inkább bal felül jelöld ki az illető objektumot, majd menj a menüsorra, ott Tracks -> Visibility Track -> Add.

Az Y tengelyen megjelenik az 1-es érték, ez a teljes láthatóság, míg a 0 a lathatatlan objektumhoz rendelt szám. Az X tengely az ''idő''. Felül keresd meg az Add Keys gombot, s pakolj egy-egy kulcsot a leendő animáció kezdetének, majd végének idejéhez (frame-jéhez). Csak az 1-es értékre tudod letenni őket, de ezt segít helyrehozni a Move Keys gomb. :)
Használd az alul levő zoom gombokat, valamint a felső, görbületet befolyásoló eszközöket is. (Ha lineárisat szeretnél, akkor értelemszerűen a Set Tangent To Linear kell majd Neked.)

Ha kész, lépj ki, s Auto / Set Key segítségével belőve az animációt, már renderelheted is a végeredményt. :))

Legutóbb nekem így összejött a dolog, tehát ezúttal lehet, hogy nem írtam írtam nagy hülyeséget... :)

RefeeZ: Nálad működött úgy, ahogy írtad? Csak mert én úgy tudom, az a módszer a láthatóságot Key-ektől függetlenül, konstans értékre állítja. Ha ilyesmit szeretne animálni az ember, szerintem nem ússza meg a Curve Editor-t. Vagy igen? :F :)

Hú, basszus, elmúlt éjfél, s 5-kor kelnem kell! Ráadásul hiába hegesztettem idáig az Audi-t, a nyomorult vertex-ek kibabráltak velem. De már kezdek felülkerekedni. :DD

[Szerkesztve]

(#1125) Menthirist


Menthirist
veterán

Itt a pont... Már épp írni akartam, hogy hogy is csináltam én ezt meg anno még a szakdogánál (csak ott nem lassú volt az átmenet 1-ből nullába, hanem hirtelen, mert robbant a hajó). De már megelőztek... :( :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1126) #72042496 válasza Menthirist (#1125) üzenetére


#72042496
törölt tag

:D

Hogy áll a BMW? Már jó lenne gyönyörködni benne. :)

(#1127) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

hát nemtom egy ideje nem ültem max előtt de úgy rémlik nekem működött a dolog valszeg szarul írtam le vagy fene tudja..ismertek..láma vok..megesik:D

(#1128) Menthirist


Menthirist
veterán

Hát most sajna nagyon nincs rá időm, hogy csináljam... Mostanában a Maya nálam kimerül 1-2 levél megválaszolásában esetleg egy pár kommentben :(

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1129) #72042496 válasza atm*RefeeZ (#1127) üzenetére


#72042496
törölt tag

''hát nemtom egy ideje nem ültem max előtt...''
Akkor ülj vissza elé, s alkoss. ;)

Éppen most tartok ott a járgánnyal, ahol Te abbahagytad, s lassan, de biztosan elkészül a modell külseje. Igazából van néhány dolog, amivel nem vagyok megelégedve:
1, Az A oszlop és motorháztető találkozása. (Ez még változik, hiszen kerül rá tükör.)
2, Az első krómkeret furcsán néz ki. (Úgy döntöttem, újracsinálom. Azon a fél-egy órán ne múljon.)
3, Az első lökhárítón van egy kis gyűrődés, de úgy látom, kb. két perc alatt javítható.
4, A gumiabroncs mintázata gáz. A videóban elkészítettet lecserélem valami normális köpenyre, a mostani nem túl életszerű.
5, Az első szélvédő alja szögletes. :( Ráadásul a tutor-ban is így néz ki, na, ezt szívás lesz helyrehozni... :O

Közben leszedtem a Concapt Car és Lotus videókat, ezekben készül ablaktörlő, tükör, belső tér, sőt, előbbit renderelik is. :D
Lehet, megcsinálom a Lotus-t, nem ''túl hosszú'', ugyanakkor tanulságos... Utána az Audi is biztosabban menne.

A Concept Car pedig rohadt király! Talán még az A3-nál is jobban tetszik! :R

Menthirist: :(

(#1130) Menthirist


Menthirist
veterán

Hát részben én is bánom (anál és dimat zh a héten), de részben nem (nőügyek :D)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1131) #72042496 válasza Menthirist (#1130) üzenetére


#72042496
törölt tag

:C

Audi státusza: Jelenleg 2, és 3, javítva, 4, folyamatban. :)

(#1132) Aquiles


Aquiles
csendes tag

Sziasztok!
Tudja valaki honnan szerezhetnék egy 3ds max 7-es magyarosítást???
Naggyon Kéne :O

(#1133) #72042496 válasza Aquiles (#1132) üzenetére


#72042496
törölt tag

Olyat biza' sehonnan. (Ez nem Windows Xp, nincsenek belőle többnyelvű vűltozatok.)
Ha komolyan érdekel a dolog (meg amúgy is), kezdj el rágyúrni az angolra, hidd el, érdemes! Amit még tudok ajánlani, az egy magyar nyelvű 3ds studio max R3 Biblia, azzal el tudod kezdeni a tanulást!
Ha pedig nagyon elakadnál, bárki szívesen segít itt a topic-ban. :)

Annak idején amúgy nekem is az angoltudás hiánya (nomeg a Cyrix 120-as :D) volt a szűk keresztmetszet, de most már szinte mindenhol tanítják a nyelvet, meg aztán ott figyel a sok jobbnál jobb (akár Netes) szótár is! Tehát csak hajrá, ess neki bátran, ne félj tőle! :)

Na, elkészült a gépezet hátulja, ma még kerülnek rá új abroncsok, aztán holnapra csak a lámpatastek maradnak! :D
Azt hiszem, neki is esek. Kicsire nem adunk alapon P5000 Drago-k feszülnek majd a gépen. :D Drukkoljatok! Bővebben: link :Y :DD

[Szerkesztve]

(#1134) #72042496


#72042496
törölt tag

Áááá! Valamit marhára elrontottam!
Ha Viewport-ban mozgatom a kijelölt objektumokat, csak egy négyzetet jelenít meg a max. Hogyan lehet ezt visszaállítani? :B
A File -> Reset sem segített. :(

(#1135) #72042496 válasza #72042496 (#1134) üzenetére


#72042496
törölt tag

Véletlenül benyomtam az ''Adaptive Degradation''-t (O gomb). Most már minden oké. :B

(#1136) TrollBalint válasza Aquiles (#1132) üzenetére


TrollBalint
addikt

Régebben voltak program magyarositások a honositomuhely.hu -n, de kétlem, hogy egyilyen nagy programhoz lenne. Viszont már csak azért sem érdemes, mert ha magyar nyelven lenne meg neked, akkor bajba lennél egy angol nyelvü tutoriallal. Mert nem mindig értelemszerü a magyarfordítás (a'la photoshop)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#1137) #72042496 válasza Aquiles (#1132) üzenetére


#72042496
törölt tag

Itt találsz jó kis tutorial-okat: Bővebben: link :)

[Szerkesztve]

(#1138) Aquiles válasza #72042496 (#1134) üzenetére


Aquiles
csendes tag

Kösz a tippet ;) Angolul tudok, bár nem oylan jól, hogy az angol e-book-ot is értsem. Időm sajnos iskola mellett meg nem igazán van rá, hogy egész nap szótárazzak. A legtöbb szó meg nincs egy szótárban sem. Magyart sajnos még nem találtam. :((( Ha valakinek van, please dobja fel nekem egy linkkel együtt :R .
Örök hála!!!

(#1139) L-P s.o.r.t.


L-P s.o.r.t.
csendes tag

Hi! Nagyon teccik a 3d studio max most kezdtem el használni, és lenne egy valószinűleg nagyon hülye kérdésem: az alias maya 7, maya? :)

(#1140) m1c1mack0


m1c1mack0
csendes tag

hi

egy baratom 3d maxozik es most venne uj VGA-t
tehat kerdesem arra iranyulna hogy milyen vid karit jó venni 3dmax hoz?
(foleg a konyen be szerezheto fajtakara gondolok)
szoval a videokártyák erősorrendje ugynugy van mint a jatekokban?
vagy valami mast kell figyelembe venni?


[Szerkesztve]

(#1141) Menthirist


Menthirist
veterán

Na tesztelem az új portálmotort... Bár kicsit eltartott, míg megtaláltam, hol is van az új gomb :D
Válaszok:
Igen, az Alias Maya 7 = a Maya 7-tel, mivel az Alias gyártotta. Most viszont megvette ugye az Autodesk az Aliast is, Szóval a Maya 8 már lehet, hogy Autodesk Maya 8 lesz...

A videókártya kérdés gyakran felmerülő probléma. A hétköznapi fun usernek nem kell, hogy spec karit vegyen rá. Mind az Nvidiának (Quadro), mint az Atinak (FireGL) van karija a célra, amiknek az ára sokszorosa a normál kártyáknak, de céljuk a 3D-s progik Viewport (modellezés közbeni) nézetének felgyorsítása. Szóval gyorsabban nem fog tőle renderelni. Egyszóval nem érdemes mezei felhasználónak beruházni ilyen kártyára. A másik lehetőség a normál kari ''softmoddolása''. Ezt spec driverekkel lehet elérni, spec az én karim is ilyen. Ez azért lehetséges, mivel a FireGL karik normál karikra épülnek. Tehát a FireGL T2 az ugyanarra a magra épül, mint a Radeon 9600XT. Persze a szoftmod nem olyan tempóra sarkalja a karit, mint az eredeti, de nálam olyan 30%-kal dobta a viewport sebességet. Mondjuk másoknál nem tettem ezt... Szóval kari és gép kérdése.
Hosszú szövegem eredményeként elmondható, hogy 99% hogy felesleges spec karit vennie a srácnak. Ha 3D-zni akar, jó bármilyen kari (persze nem árt, ha gyors), de mellé legyen sok ram (a 256 néha egy vicc, nekem 1 giga is kevés, bár kezdőknek elég lehet a 256, míg nem csinál keményebb modelleket.), erős proci, és úgy eleve jól összerakott gép. Onnan pedig már csak mérték kérdése. Én elvagyok az enyémmel :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1142) m1c1mack0 válasza Menthirist (#1141) üzenetére


m1c1mack0
csendes tag

köszi a választ a srácnak 3000+ ja es 1g ram ja van de a rendzser gyenge pontja a radeon 9000 :S ezert van gonjda a ''viewport''(azt a szót tőled csórtam)al

(#1143) m1c1mack0 válasza Menthirist (#1141) üzenetére


m1c1mack0
csendes tag

ahh 2x er kudte el:S

[Szerkesztve]

(#1144) Menthirist válasza m1c1mack0 (#1142) üzenetére


Menthirist
veterán

Pedig azért annyira nem kellene gázosnak lennie. Nekem is be van lassulva valami miatt a gépem, meg instabil is lett, de egy csont rendszer lehet, hogy segítene...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1145) m1c1mack0 válasza Menthirist (#1144) üzenetére


m1c1mack0
csendes tag

csont rendszer ? micsoda? :)

(#1146) Menthirist


Menthirist
veterán

csont üres :D Csak windows és a minimum sallang :) :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1147) L-P s.o.r.t.


L-P s.o.r.t.
csendes tag

Hi! Nem tudnátok mondani egy olyan oldalt ahol chatelni lehet a 3ds max-ról? pls

(#1148) Menthirist válasza L-P s.o.r.t. (#1147) üzenetére


Menthirist
veterán

Nem... Esetleg itt. :D Meg az SG.hu-s MAX topicon...
MSN a topicra irogatókkal... Vagy ICQ... Mi kell még? :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1149) L-P s.o.r.t.


L-P s.o.r.t.
csendes tag

Hi! Hol van az ''animate'' gomb?

(#1150) Menthirist válasza L-P s.o.r.t. (#1149) üzenetére


Menthirist
veterán

Milyen gomb? Mi alatt?

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.