hát ez az új nick köbö azért kellett mert sehogy nem leletem ilyen - elfelejtett jelszó - cuccot szal nem lett elég hülyebiztos az oldal vagycsak túl hülyebiztos is lett és ezért nem lelem vagy dunno ,mind1 lényeg h új rendszer van és elszállt minden köbö ,de gondoltam vhogy megoldom...aztán nem sikerült
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
#72042496
törölt tag
Ilyenkor a Ph! atyja, Parci tud segíteni: parci@prohardver.hu
atm*RefeeZ
tag
áh már megcsináltam új felhasználót,rangra úgysem utaztam úgyhogy asszem nem bosszantom ezzel;) de thx a tippet!
Szia(sztok)!
Azóta nyomom a MAX-ot, amióta megkaptam a haveromtól a 3D Studio r4 nevű progit, ami még DOS alatt futott. Szóval rég óta.
Tényleg a MAX, meg a MAYA a ZATYAÚRISTEN? Akkor Mayára váltok.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
#72042496
törölt tag
Ez igen! Akkor már régi motoros vagy!
Ha nem is mindenhatóak, de végülis a max és a Maya a két legfejlettebb 3D-s grafikai / animációs program.
Na, emberek, alakul a gépszörny, úgy formázom, ahogy a Mester a videón, de a render mégsem ad teljesen sima képet a cinkesebb hajlatok többségénél.
Ha anyagozom, ez meg fog látszani?
További problémám, hogy a modell közepén a Symmetry mósosító csinál egy kis huplit, pedig a viewport-ban teljesen rendben van a mesh...
RefeeZ: Nincs mit.
atm*RefeeZ
tag
én a symmetrynél kicsit közelebb vinném a tükörtengelyt az autó meglévő feléhez vagy állítanék a weld-en amit majd a végén ha 1 object-é teszed a kocsit akkor nem is naon fox észrevenni addig is csak akkor ha nem külön msmoothot rax rá pl hanem az edigpolynak a nurbs-ját vagy miaszöszét állítod.a másik kérdésedre pedig sztem nem,nem fog elcsúszni semmi ha egyszínű csillogó mat-ot rax rá ellenkező esetben is imo lehet majd korrigálni,ha nem annyira komoly a gáz
- most okos voltam asszem
Agostino
addikt
Üdv.
Nagyon pöpec lett, szerintem csak így tovább nekem nagyon bejött a kocsi. Egyedül a kerei voltak furák, ugyértem a gumi megvalósítása, meg a hátsó lámpák, de tényleg csak ennyi volt vele a bajom.
Amúgy a fluxuskondenzátort merre raktad el? Motorháztető alatt van?
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
#72042496
törölt tag
''csak akkor ha nem külön msmoothot rax rá pl hanem az edigpolynak a nurbs-ját vagy miaszöszét állítod''
Föld hívja RefeeZ-t, öld hívja RefeeZ-t, mi van?!
Na, lehet, hogy még nagyon reggel van, de komolyan nem értem, hogy ezzel mit akartál mondani. Mindenesetre végigcsekkoltam, amiket írtál, de nem ez a probléma. Collapse-olt módosítók után is ugyanúgy benn maradt a hupli. A Symmetry-t már korábban piszkáltam, de az eredmény negatív.
Aztán leesett, az egyel ''beljebb'' eső vertexsor eléggé lejjebb van, mint az, ami a szimmertiatengely mentén helyezkedik el. Kicsit fejjebb húzva őket, már simult is a modell. Tehát ezzel még el fogok játszani egy darabig...
A grízes részeket meg most esett le, hogy túlparáztam, hiszen azoknak még változni fog a geometriája...lámpák, ajtók, ilyenek. Mindenesetre remélem igazad lesz, s anyagozás után szépen, törésmentesen fog csillogni a verda!
op9
aktív tag
Köszi!
Jól látod , az 5letet még a DeLorean is adta, ezért próbáltam hasonló elnevezést adni a járgánynak: ''Audi N''. Ráadásul a hátsó lámpák egy erősen eldöntött N betűre hasonlítanak. Z-t nem akartam (bár arra jobban hasonlít), mert az inkább a Nissan-ra vonatkozik. Pályázat címe: ''Jármű a jövőből''
De vagy nem vették észre ezeket az összefüggéseket, vagy (mint a mellékelt ábra is mutatta) nem díjazták . (Bár az elnevezést leírtam egy rövid ismertetőben.)
Az OFF-olt rész gondolom költői kérdés . De azért leírom, h nem gondoltam rá, h időgép is legyen, egyszerűen csak repülő- és sportautó, fluxuskondenzátor nélkül.
@atm*RefeeZ:
Neked is köszi!
How Bad Do You Want It?
#72042496
törölt tag
Oh, LOL, nézem, milyen trágya a kocsi eleje, a videón nem így mennek Smooth után az élek...bizony-bizony...néhány él duplán volt, s jópár helyen össze kellett Weld-elni két-két vertex-et. Ezt viszont monitoron nem lehetett észrevenni, igazából úgy jöttem rá, hogy kijelöltem a kérdéses területet, s nézem, hogy' a fenébe, hogy páratlan számú Vertex-em van itt...
Mindenesetre alakul verda, de majd úgyis Ti fogjátok megmondani, mi az, ami még javításra szorul rajta.
atm*RefeeZ
tag
hehe,bocs Bali én csavartam túl a mondatot de ha már megtaláltad a megoldást akkor faya
érdekelne hogy közületek kinek van hasonló konfigja : s939 AMD Athlon64 3200+ , s939 Amd A64 nF4 Abit KN8 Ultra ,Sapphire Ati Radeon X800GT 256MB TV ,2x 512 MB PC3200 400MHz Kingston ? ha vkinek volna vmi hasonlója plz ossza meg velem a tapasztalatait hogy renderel ,meg úgy ált hogy szuperál?! csak azért kérdem mert vmi ilyesmibe,ha nem pont ebbe..készülök beruházni szal vmi info jól jönne innen is habár ez nem az ilyen jellegű kérdések helye talán dehát erre találták fel az off-ot thx előre is
#72042496
törölt tag
Frankó gép lesz ez!
Alaplap OK, A64-ből lehetőleg Venice magosat vegyél (lehet húzni, mint az ökör ), a Kingston memók rendben vannak. (Esetleg, ha lenne rá keret, az A64 meghálálná az 533-as, netalántán még gyorsabb memóriákat.)
Azért az X800GT-vel marhára vigyázz, mert létezik belőle DDR 256 bit, DDR2 128 bit és GDDR3 256 bit memóriakiépítésű változat is. Bővebben: link
Ha jól emlékszem, éppen a Sapphire-nál volt egy jó kis balhé anno, mikor 128 bites memóriainterfce-el árulták a 9800Pro-t. Ráadásul a honlapjukon nincs is X800GT, csak GTO.
atm*RefeeZ
tag
thx a segítséget olvasgattam én is hogy bele lehet cumizni,de kaptam egy olyan tanácsot hogy irassam rá számlára hogy ez 256 gddr3 256bit-es és ha nem így lesz akkor visszavihetem arra hivatkozva.venice magos procira nemtom futja-e majd,és az alap amit írtam nem támogatja a ddr-t sajna 400mhz fölött :\ meglátjuk mi sül ki belőle thx még1x h megosztottad ezeket velem! amúgy a húzást alap hűtéssel is normálisan lehetne csinálni vajon v mindenképp kéne hozzá vmi új hűtő?
[Szerkesztve]
#72042496
törölt tag
Öööö...mi az, hogy nem támogatja? Attól, hogy DDR400 Support van a specifikációba írva, ez még egy nRorce 4 Ultra chipkészletű lap, tehát simán kell, hogy vigye a nagyobb frekvenciákat.
Az A64 gyári hűtője állítólag nem rossz, de erről a hozzáértőbbek biztos szívesen elmondják a véleményüket, mondjuk itt: Bővebben: link
szerk: Á, és végre, telefonáltak, hogy megjött az MX1000-es egerentyű, tehát azt hiszem, holnap már végre képes leszek precíz mozdulatokat végezni 3ds max-ban!
[Szerkesztve]
atm*RefeeZ
tag
Bali: thx az újabb felhomályosítást ..ez a bibi velem h csak okoskodok null tudással ezért jó hogy itt vagytok TI! nekem grat az mx1000hez,tuti sütni fog! mx széria pwnz
Nyúltáp
senior tag
sziasztok.
gondoltam adok magamról egy kis életjelet, mostanában semmi időm sincs (plö holnap reggel megyek pöstre, oszt tolom a rabigát vasárnapig...ráadásul ez a nyomorék monitor is kezd már tényleg bekrepálni...asszem karácsonyra meglepem magam egy 19es tft-vel...már ha addig kibírja)
noizé.
op9: király lett audi, dizájnhoz talán csak annyit, hogy lehet jobb lett volna jobban elrugaszkodni a valóságtól, ha eccer már repül. konkrétan a ''kerekekre'' gondolok, és azok felfüggesztésére.
Maya<->Max dolgohoz annyit csak, hogy egy filmes, vagy akármilyen nagyobb volumenű projektnél, túlnyómó többségben nem az a fő szempont, hogy akko most melyikkel tok jobban a modellezni, vagy melyikkel lehet hatékonyabban uv-zni, hanem, hogy melyik illik jobban bele az adott cég workflow-jába. Ha vmi nem megy, arra úgyis ott van a scriptelő csapat.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
#72042496
törölt tag
Na, alakul a verda, igazából menet közben a problémáim nagy része megoldódott. A huplit a tetőn a Symmetry, ill. MeshSmooth módosítók helytelen sorrendje okozta.
Nemrégiben feltűnt, hogy a tutorial-ban nem jár hozzá visszapillantó, illetve a belső tér modellezését is hagyagolja Blittze.
Namost, úgy néz ki, hogy bele fogok kezdeni egyfajta belső lemodellezésébe (gondolom már mindenki fogja a fejét ), így téve teljessé első 3D-s modellautómat.
Ezt figyelembe véve, illetve, hogy a textúrázást nagyon nem vágom, ill. VRay / Brasil-ról azt sem tudom micsoda, kb. egy hónap múlva lehet ízekre szedni a végeredményt.
#72042496
törölt tag
Ah, beüzemeltetett az MX1000!
Baszki, nem térek magamhoz, ez nem is egér, hanem egy orvosi műszer! Valami kegyetlen brutális, halálosan pontos, eszetlen király. Igazából a régi, szétkopott egérpadomat is leváltottam egy Steelpad S&S-el, meg vettem rá teflonpapucsot is, valami elképesztő durva cucc ez! A cégnél is van Logitech optikai egér, de ennek a porába nem ér! Komolyan nem hittem, hogy ilyen szintű precizitás létezik...
És végre nem mászik el a sarkok felé a mutató, hanem stabilan a helyén marad. No golyó, no vezeték! Tök szokatlan.
Na, megyek, folytatom az Audit!
Hát igen, mondjuk golyósról nagy dolog hirtelen áttérni, az ember nem is tudja, mint csináljon a kábeltelenség szintén
A precizitásról csak annyit, hogy lehet, hogy jó egér, de hogy egérpaddal együtt kiadjak 20egynéhány ezek forintot egérre... Bőven kira az én A4Tech RFSOP-35A-m (rádiós optikai 800 DPI)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
#72042496
törölt tag
Melóhelyen is Logitech optikai egereket rendszeresítettek, de ég <-> föld az MX1000-hez képest. Maga az egér szerintem megérte az árát, a padot egy hétvégi munka után kapott pénzből szereztem be, ''olyan rossz nem lehet'' alapon. S bár valóban állat, de nem ér annyit, mint amennyibe kerül. Csak egyszer megfogadtam, ha valahonnét bejön a rávaló, beszerzek egy profi egéralátétet.
Virult is a fejem, mkor UT-ben a pálya túloldaláról egymás után lőttem ki az egyik ellenfelem szemeit...
Viszont 3ds alatt majdnem gutaütést kaptam...nem tudtam zoomolni, ill. forgatni a názetet, meg egyáltalán semmi olyat, amihez a középső egérgomb szükséges. Fél órába telt, mire feltúrtam az egér szoftverét, utána viszont egy kattintással helyreállt a világ megszokott rendje.
Na, ON.
Amúgy mostanában forr valami a Maya-s boszorkánykonyhában?
KnightMan
csendes tag
Üdv midenkinek
Olyan kérdésem lenne hogy 3d studio maxot használok, abból is a 7-es verziót és animot csinálok. Van egy tárgy amit idővel áttetszővé szeretnék váltani.
Kérdésem hogy melyik menüpont alatt találhatnám meg a megoldást és a lényeg végülis az lenne hogy a kamera elött váltson át.
Részben áttetsző anyagmintát tudok csinálni, de az állandó.
Előre is köszi a segítséget
atm*RefeeZ
tag
hát igazából ezt rengeteg féle képpen meg tudod oldani a legegyszerűbb talán az hogy ráklikkel h set key vagy mi a fenére teszi le a key-eket vagy lehet hogy auto-key mind1 és odamész ahol kezdeni akarod az áttetszét oda pakolsz egyet és oda mész ahol teljesen el kéne hogy tűnjön és ráklikkelsz az object-re - quad menuből kiválasztod a properties-t ami asszem jobb oldalt alul van valahol ,és ami bejön abalak annak a jobb oldalán van ilyen hogy opacity vagy visible vagy visiblity nemtom pontosan hogy van írva,de kis angoltudással megtalálod és az érték alapból 1 azt áthúzod 0-re és voilá.
remélem nem voltam túl RefeeZ-es és érthetetlen
KnightMan
csendes tag
Na hát, a pofám leszakad. Ezzel én is eljátszogattam , de nem akart csinálni semmit. Bár lehet rosszul kezdtem neki. Köszi a segítséget. Most már tudom kit kell nyaggatni ha kérdésem lenne . Még 1szer köszi
bye
#72042496
törölt tag
Nálam sem csinált így semmit...
Na, de hogy valami (remélhetőleg) használhatót is írjak:
Jobb gomb az objektumra, a Quad Menu-ből válaszd a Curve Editor-t.
Namost, miután ez megynyílt, ne menjen el az élettől a kedved , inkább bal felül jelöld ki az illető objektumot, majd menj a menüsorra, ott Tracks -> Visibility Track -> Add.
Az Y tengelyen megjelenik az 1-es érték, ez a teljes láthatóság, míg a 0 a lathatatlan objektumhoz rendelt szám. Az X tengely az ''idő''. Felül keresd meg az Add Keys gombot, s pakolj egy-egy kulcsot a leendő animáció kezdetének, majd végének idejéhez (frame-jéhez). Csak az 1-es értékre tudod letenni őket, de ezt segít helyrehozni a Move Keys gomb.
Használd az alul levő zoom gombokat, valamint a felső, görbületet befolyásoló eszközöket is. (Ha lineárisat szeretnél, akkor értelemszerűen a Set Tangent To Linear kell majd Neked.)
Ha kész, lépj ki, s Auto / Set Key segítségével belőve az animációt, már renderelheted is a végeredményt.
Legutóbb nekem így összejött a dolog, tehát ezúttal lehet, hogy nem írtam írtam nagy hülyeséget...
RefeeZ: Nálad működött úgy, ahogy írtad? Csak mert én úgy tudom, az a módszer a láthatóságot Key-ektől függetlenül, konstans értékre állítja. Ha ilyesmit szeretne animálni az ember, szerintem nem ússza meg a Curve Editor-t. Vagy igen?
Hú, basszus, elmúlt éjfél, s 5-kor kelnem kell! Ráadásul hiába hegesztettem idáig az Audi-t, a nyomorult vertex-ek kibabráltak velem. De már kezdek felülkerekedni.
[Szerkesztve]
Itt a pont... Már épp írni akartam, hogy hogy is csináltam én ezt meg anno még a szakdogánál (csak ott nem lassú volt az átmenet 1-ből nullába, hanem hirtelen, mert robbant a hajó). De már megelőztek...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
#72042496
törölt tag
Hogy áll a BMW? Már jó lenne gyönyörködni benne.
atm*RefeeZ
tag
hát nemtom egy ideje nem ültem max előtt de úgy rémlik nekem működött a dolog valszeg szarul írtam le vagy fene tudja..ismertek..láma vok..megesik
Hát most sajna nagyon nincs rá időm, hogy csináljam... Mostanában a Maya nálam kimerül 1-2 levél megválaszolásában esetleg egy pár kommentben
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
#72042496
törölt tag
''hát nemtom egy ideje nem ültem max előtt...''
Akkor ülj vissza elé, s alkoss.
Éppen most tartok ott a járgánnyal, ahol Te abbahagytad, s lassan, de biztosan elkészül a modell külseje. Igazából van néhány dolog, amivel nem vagyok megelégedve:
1, Az A oszlop és motorháztető találkozása. (Ez még változik, hiszen kerül rá tükör.)
2, Az első krómkeret furcsán néz ki. (Úgy döntöttem, újracsinálom. Azon a fél-egy órán ne múljon.)
3, Az első lökhárítón van egy kis gyűrődés, de úgy látom, kb. két perc alatt javítható.
4, A gumiabroncs mintázata gáz. A videóban elkészítettet lecserélem valami normális köpenyre, a mostani nem túl életszerű.
5, Az első szélvédő alja szögletes. Ráadásul a tutor-ban is így néz ki, na, ezt szívás lesz helyrehozni...
Közben leszedtem a Concapt Car és Lotus videókat, ezekben készül ablaktörlő, tükör, belső tér, sőt, előbbit renderelik is.
Lehet, megcsinálom a Lotus-t, nem ''túl hosszú'', ugyanakkor tanulságos... Utána az Audi is biztosabban menne.
A Concept Car pedig rohadt király! Talán még az A3-nál is jobban tetszik!
Menthirist:
Hát részben én is bánom (anál és dimat zh a héten), de részben nem (nőügyek )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
#72042496
törölt tag
Audi státusza: Jelenleg 2, és 3, javítva, 4, folyamatban.
Aquiles
csendes tag
Sziasztok!
Tudja valaki honnan szerezhetnék egy 3ds max 7-es magyarosítást???
Naggyon Kéne
#72042496
törölt tag
Olyat biza' sehonnan. (Ez nem Windows Xp, nincsenek belőle többnyelvű vűltozatok.)
Ha komolyan érdekel a dolog (meg amúgy is), kezdj el rágyúrni az angolra, hidd el, érdemes! Amit még tudok ajánlani, az egy magyar nyelvű 3ds studio max R3 Biblia, azzal el tudod kezdeni a tanulást!
Ha pedig nagyon elakadnál, bárki szívesen segít itt a topic-ban.
Annak idején amúgy nekem is az angoltudás hiánya (nomeg a Cyrix 120-as ) volt a szűk keresztmetszet, de most már szinte mindenhol tanítják a nyelvet, meg aztán ott figyel a sok jobbnál jobb (akár Netes) szótár is! Tehát csak hajrá, ess neki bátran, ne félj tőle!
Na, elkészült a gépezet hátulja, ma még kerülnek rá új abroncsok, aztán holnapra csak a lámpatastek maradnak!
Azt hiszem, neki is esek. Kicsire nem adunk alapon P5000 Drago-k feszülnek majd a gépen. Drukkoljatok! Bővebben: link
[Szerkesztve]
#72042496
törölt tag
Áááá! Valamit marhára elrontottam!
Ha Viewport-ban mozgatom a kijelölt objektumokat, csak egy négyzetet jelenít meg a max. Hogyan lehet ezt visszaállítani?
A File -> Reset sem segített.
#72042496
törölt tag
Véletlenül benyomtam az ''Adaptive Degradation''-t (O gomb). Most már minden oké.
TrollBalint
addikt
Régebben voltak program magyarositások a honositomuhely.hu -n, de kétlem, hogy egyilyen nagy programhoz lenne. Viszont már csak azért sem érdemes, mert ha magyar nyelven lenne meg neked, akkor bajba lennél egy angol nyelvü tutoriallal. Mert nem mindig értelemszerü a magyarfordítás (a'la photoshop)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
#72042496
törölt tag
Itt találsz jó kis tutorial-okat: Bővebben: link
[Szerkesztve]
Aquiles
csendes tag
Kösz a tippet ;) Angolul tudok, bár nem oylan jól, hogy az angol e-book-ot is értsem. Időm sajnos iskola mellett meg nem igazán van rá, hogy egész nap szótárazzak. A legtöbb szó meg nincs egy szótárban sem. Magyart sajnos még nem találtam. Ha valakinek van, please dobja fel nekem egy linkkel együtt .
Örök hála!!!
L-P s.o.r.t.
csendes tag
Hi! Nagyon teccik a 3d studio max most kezdtem el használni, és lenne egy valószinűleg nagyon hülye kérdésem: az alias maya 7, maya?
m1c1mack0
csendes tag
hi
egy baratom 3d maxozik es most venne uj VGA-t
tehat kerdesem arra iranyulna hogy milyen vid karit jó venni 3dmax hoz?
(foleg a konyen be szerezheto fajtakara gondolok)
szoval a videokártyák erősorrendje ugynugy van mint a jatekokban?
vagy valami mast kell figyelembe venni?
[Szerkesztve]
Na tesztelem az új portálmotort... Bár kicsit eltartott, míg megtaláltam, hol is van az új gomb
Válaszok:
Igen, az Alias Maya 7 = a Maya 7-tel, mivel az Alias gyártotta. Most viszont megvette ugye az Autodesk az Aliast is, Szóval a Maya 8 már lehet, hogy Autodesk Maya 8 lesz...
A videókártya kérdés gyakran felmerülő probléma. A hétköznapi fun usernek nem kell, hogy spec karit vegyen rá. Mind az Nvidiának (Quadro), mint az Atinak (FireGL) van karija a célra, amiknek az ára sokszorosa a normál kártyáknak, de céljuk a 3D-s progik Viewport (modellezés közbeni) nézetének felgyorsítása. Szóval gyorsabban nem fog tőle renderelni. Egyszóval nem érdemes mezei felhasználónak beruházni ilyen kártyára. A másik lehetőség a normál kari ''softmoddolása''. Ezt spec driverekkel lehet elérni, spec az én karim is ilyen. Ez azért lehetséges, mivel a FireGL karik normál karikra épülnek. Tehát a FireGL T2 az ugyanarra a magra épül, mint a Radeon 9600XT. Persze a szoftmod nem olyan tempóra sarkalja a karit, mint az eredeti, de nálam olyan 30%-kal dobta a viewport sebességet. Mondjuk másoknál nem tettem ezt... Szóval kari és gép kérdése.
Hosszú szövegem eredményeként elmondható, hogy 99% hogy felesleges spec karit vennie a srácnak. Ha 3D-zni akar, jó bármilyen kari (persze nem árt, ha gyors), de mellé legyen sok ram (a 256 néha egy vicc, nekem 1 giga is kevés, bár kezdőknek elég lehet a 256, míg nem csinál keményebb modelleket.), erős proci, és úgy eleve jól összerakott gép. Onnan pedig már csak mérték kérdése. Én elvagyok az enyémmel
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
m1c1mack0
csendes tag
köszi a választ a srácnak 3000+ ja es 1g ram ja van de a rendzser gyenge pontja a radeon 9000 :S ezert van gonjda a ''viewport''(azt a szót tőled csórtam)al
m1c1mack0
csendes tag
ahh 2x er kudte el:S
[Szerkesztve]
Pedig azért annyira nem kellene gázosnak lennie. Nekem is be van lassulva valami miatt a gépem, meg instabil is lett, de egy csont rendszer lehet, hogy segítene...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
m1c1mack0
csendes tag
csont rendszer ? micsoda?
csont üres Csak windows és a minimum sallang
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
L-P s.o.r.t.
csendes tag
Hi! Nem tudnátok mondani egy olyan oldalt ahol chatelni lehet a 3ds max-ról? pls
(#1148) Menthirist válasza L-P s.o.r.t. (#1147) üzenetére
Nem... Esetleg itt. Meg az SG.hu-s MAX topicon...
MSN a topicra irogatókkal... Vagy ICQ... Mi kell még?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
L-P s.o.r.t.
csendes tag
Hi! Hol van az ''animate'' gomb?
(#1150) Menthirist válasza L-P s.o.r.t. (#1149) üzenetére
Milyen gomb? Mi alatt?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)