Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Most meg a Sameday nevű fantasztikus futárszolgálattal szívok...

    Reggel jött az értesítés, hogy ma hozzák a Temu -s csomagot. 3x hívtam a futárt, de persze baszik felvenni vagy visszahívni. Nem jó a kaputelefon és szólni akartam neki, hogy hívjon már fel ha itt van...

    Felhívtam a központot is, nagyjából 30-40 perc várakozás után sikerült beszélnem az ügyfélszolgálatossal. Mondtam neki mi újság, erre azt mondta a figura, hogy akkor ő sem tud mit tenni, mert ő is csak azt a számot tudná hívni.

    Hát mondom pedig marha jó lenne, mert nem szeretném, ha két próbálkozás után visszamenne az előre kifizetett csomagom Kínába. Mondta, hogy akkor jelzi a központi logisztikára. Kíváncsi leszek, mert elvileg holnap lesz a második próba. Persze közben sikertelen lett a kézbesítés.

    Egyébként azt is megtudtam, hogy a protokoll szerint 5 perccel előtte hívnia kellene azt, akihez megy. De hát a futárok ilyenek, általában nem nagyon szoktak telefonálgatni. Ezt az ügyfélszolgálatos mondta.

    Ez aztán kva jó cég...

    [ Szerkesztve ]

    ZX Spectrum - Commodore 64

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés