Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
Aktív témák
-
L-e-f-i-e
senior tag
válasz Dictator^ #14447 üzenetére
Ja bocsi, nem tudtam, igen a GW tiger mindenképp jobb, maximum kredit termelésben lehet rosszabb nem tudom az átlagbevételét javítási költsége a tier növekedés miatt biztos több, ha nem vonz az orosz arty ág akkor felesleges megvenni, nekem megérte mert Kv hozza ugye az xp-t, és nincs német ágon alternatívám. A KV szétválasztásáig meg még 2 szer ki lehet húzni kb az artyt mert az még odébb van, jövőre lesz.
=^-^=
-
Paul119
addikt
Victory!
Battle: El Halluf 2011. október 14. 20:27:12
Vehicle: KV
Experience received: 1 035 (fine for causing damage to allies: 144
Credits received: 6 952 (fine for causing damage to allies: 9 300 ;compensation for damage caused by allies: 1 065)kaptam egy smilet az xp levonásnál
Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik
-
Már írtam egy hszt a haditervről, illetve annak hiányáról, ma lett egy érdekes tapasztalatom erről.
Volt egy csata amelyben az ellenfél nagy része egy csomóban támadott, a mieink szokás szerint mentek mindenfelé, az ellenfél elfoglalta a bázist és könnyedén nyertek. Itt megemlítik ezt a taktikát, a lap alja felé "Crackpot tactics: all in", ott kockázatosnak nevezik, de az előbb működött.
Ha mindenki egy irányba indul, rögtön elkezd valaki villogtatni a térképen a másik irány felé. Viszont nagy az elégedettség amikor szokás szerint mindenki szétszóródik.
Szerintem ami logikus együttműködés lenne: egy csoport védi a bázist és az artykat, a többiek pedig egy v. kettő nagyobb csoportban támadnak. A csoportok között is megadva a lehetőséget az együttműködésre, például bekeríteni az ellenséget. Ami előnyös a csoportban támadóknak a szétszóródottakkal szemben: több tank kerül szembe kevés tankkal. A németek a II. vh-ban tudtommal hasonló taktikát folytattak, pl ezért is foglalták el Franciaországot olyan gyorsan.
Egy konkrét példa: Prokhorovkán vagyunk az I-es pont körül Van Heavy, med, light, SPG.
– A light gyorsan megfigyelő pozíciót vesz fel E2 esetleg F2 szektor körül. 1db
– A támadó csoport követi, főleg a gyorsabb med-ek. 8db
– A bázist és az artykat védők(pl lassú T28, T95) az AB123 szektorokból tűz alatt tarthatják a közeli nyílt mezőt. 4db
– Az artyk jórészt egy helyre koncentrálhatnak, nem kell ide-oda ugrálniuk a térképen. 2dbA GHJ2 sávban kempelő ellenséget a túlerő miatt könnyen letolják, közben a keleti oldalra tévedt ellenség csak az idejét vesztegeti. Ha az ellenfél max. 1-3 tagú csoportja eljutna a bázisig, akkor nyílt mezőn kell vonulniuk, fedezékben lévők tüze alatt.
A nyugati oldalon az előrenyomulás: a light tank bejuthat az ellenség mögé, bespottolva azokat. A 8 támadó miatt az ellenfelek legkisebb gondja lesz a light tank, így a tüzérség nagyon hatékonyan támogathat.
Jó eséllyel elfoglalhatják a JK23-ban az erdőt, a pánikszerűen a bázisához visszatérő ellen most megint a nyílt mezőn találhatja magát, a rá erdőből lövöldözőkel szemben.
Valami hiba e haditervben? -
Gyuri27
félisten
Ballansz, mm stb-stb. Nevetséges.
Ellennél t44 + 5 type59. Ráadásul szakaszban.
Szoval értem én, hogy goldért kapjon az ember némi előnyt. De ez a god mod picit gusztustalan. Főleg úgy, hogy a mi oldalunkon nem volt olyan tank ami felvehette volna ezekkel a versenyt.Amd - Radeon - Ryzen
-
A jó taktika sokkal többet számíthat a balansznál és MM-nél.
[ Szerkesztve ]
-
Levin01
őstag
Jeee, megvan az E-75. Megpróbálok a kisebbik 105-össel elvegetálni, amíg összejön a nagyobb torony és a 128-as.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Arpee78 #14457 üzenetére
Mit mondjanak erre az emberek? Mit számít RBnél?
Randomban nálunk a Medek még Campinovkán is non--stop kempelnek a bázison, nem mennek a heavykkel, már ha mennek többen a dombon felfelé....
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Fel
addikt
válasz person #14454 üzenetére
Mindenképpen érdemes kifejlesztened a D-25T-t is.
1. Azért mert az a legjobb löveg az IS-en, bárki bármit is mond. És igen, "csak" gyorsabb, mint a másik 122-es, de ez éppen elég..
2. Az IS-3-on az lesz az egyetlen alternatívád a BL-9-ig. Ugyen nem akarsz az IS-3-al +19k xp-t összeszenvedni a D 2-5T-vel, vagy a D-10T-vel, míg eljutsz a BL-9-ig?[ Szerkesztve ]
-
válasz CactuS #14459 üzenetére
Én nem vagyok egy "vezető" jellem, de rossz nézni ahogy rögtön a csata elején önmagától szétforgácsolódik a csapat. Ebben nincs semmi stratégia, így csak egy lövöldözős játék a sok közül. Ha valaki felvállalná az irányító szerepet nagyot javulnának a győzelmi esélyek. Annyit meg lehet tenni, hogy a 30s alatt 1-2 mondatban vázolni egy alap stratégiát, aztán vagy bejön vagy nem. Mi van ha a lista tetején lévőt kinevezzük parancsnoknak és irányítsa valahogy a csapatot.
-
virkir
veterán
válasz Arpee78 #14457 üzenetére
A light gyorsan megfigyelő pozíciót vesz fel E2 esetleg F2 szektor körül. 1db
Az az oldal mint több térképen bugos és hiába spottol neked a light ha nem vagy 500m-nél közelebb akkor nem fogod látni az ellenfelet de legalább akkor már ő is meglát a legtöbb esetben.
A támadó csoport követi, főleg a gyorsabb med-ek. 8db
Ezen a pályán nincs itt helyük medeknek menjenek a másik oldalon a dombtetőre onnan tudnak support-ot adni és spottolni a töltés mentén támadó heavy-nek.
A bázist és az artykat védők(pl lassú T28, T95) az AB123 szektorokból tűz alatt tarthatják a közeli nyílt mezőt.
Egy kicsit is épp eszű csapat soha nem jön a nyílt mezőn ráadásul onnan már nem is látnak el a vasúti átjáróig ha nincs spotter ott.
Az artyk jórészt egy helyre koncentrálhatnak, nem kell ide-oda ugrálniuk a térképen.
Sajnos nem rajtuk múlik, hogy honnan jön a támadás főleg így, hogy teljesen védtelenül van hagyva a bal szárny.
Valami kérdés még?
Szerintem menj még pár ezer kört, hogy kitapasztald a pályákat.
Elárulom, hogy nincs tuti taktika egyik map-ra sem, vannak alap felállások és vagy annak megfelelően reagál az ellenfél vagy nem. Nézegesd a CW-t ahol vannak klánok akik már hónapok óta nyomják ugyan azokat a mapp-okat és van amikor sikerül nyerniük meg van amikor nem pedig már a kisujjukban van minden zuguk. Csak tudod mindig ott az ellen aki nem biztos, hogy úgy reagál ahogy szeretnénk.Mi van ha a lista tetején lévőt kinevezzük parancsnoknak és irányítsa valahogy a csapatot.
Ezen jót nevettem. Miből gondolod, hogy a lista tetején levő pró? Lehet ő lesz a legnagyobb noob a körben mert attól, hogy kigrindelt esetleg megvett egy acc-ot egy top tankkal még nem biztos, hogy tud játszani.[ Szerkesztve ]
"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
MCGaiwer
addikt
válasz Arpee78 #14457 üzenetére
igazad van, így KELLENE lennie, de hát birkákkal nem lehet mit kezdeni. erre vannak a clan warok, ott lehet normális taktikát kialakítani.
pl: lakevillen úgy kipróbálnám, hogy 3 maust beállítanák keresztbe, 2-t a bal oldalra, egyet meg a középső ösvényre. aztán amíg élnek lőnek, ha meg meghaltak, nyomja már el valaki a hullájukat a maradék 12 ember meg IS+7el vagy T30al bemegy városba, aztán letarolja a népet.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
diegho
nagyúr
Prohorovkán ma kifogtam egy magyar E-100 társat, aki okosan felment a hegyre, megvárta, amíg minket bedarálnak az ellenfelek, majd a maradékot szépen lelőtte amiket hagytunk, ölt 3 artyt meg 3 tankot amik mind 1 lövések voltak neki, eközben az ellenféltől 1db tank szép nyugisan capelt és megnyerte a csatát.
-
Dictator^
veterán
jól látom, hogy a KV3nak a 122-es gunja, csak Is3-mon lesz, de ott is alapból.. tuti megéri ezt kihúzni?
(#14465) diegho: név? klán?
[ Szerkesztve ]
És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
virkir
veterán
válasz diegho #14465 üzenetére
A héten én egy T30-al jártam így az egy HTO-s ember volt az is szépen megvárta míg elhullott a csapat aztán kiszedett 4 félhalott tankot meg az ellen 3 arty-ját és a vereség mellett kihúzta magát, hogy ő milyen pro.
[ Szerkesztve ]
"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
diegho
nagyúr
válasz virkir #14470 üzenetére
Ezen a meccsen IS-el vettem részt, 7 lövésem ment az ellenfél E-100ra, kb 800-at sebeztem rá, végig HE-vel lőttem, plusz az egyik artyba lőttem egyet, ennyit tudtam tenni IS-el max, de legalább 2 percen át szórakoztam az E-100al a házak között, én lőttem rá az utolsót is, kár, hogy nem IS-4el vagy 7-el mentem, akkor sima nyerés lett volna még a hegyen álldogáló E-100al is.
-
person
senior tag
válasz virkir #14470 üzenetére
Minap nálunk is egy panther arty mellett fent kempelt végig én meg lenn IS-el kergetőztem szinte már csak egyedül és akkor még alap fegyverrel, és volt talán 50HP-m! Végig full ideg voltam miatta. Ő meg fentről összekapart 4 killt és a végén meg benyögte hogy ő a győztes pantherrel. Na grat meg még szerény is vagy.
[ Szerkesztve ]
-
válasz virkir #14463 üzenetére
– Nem tudtam hogy bugos pálya.
– Te egy másik variációt készítettél, ahol a heavyk a töltés nyugati (7-es) vonalán támadnak a med-ek a dombról támogatják őket. Jól értem?
– A bázist védők egy jó nagy nyílt területet tűz alatt tarthatnak, nincs védtelenül a bázis. Ha az északi vasúti töltésen kelnek át sanszos hogy páran a nyílt mezőn jönnek, ha meg nem akkor a CD sávban lévő dombos-bokros részen, ahova viszont a támadó csoport is odaköszönhet. Ha az ellenség egy része a bal szárnyon, a dombon akar dolog nélkül nyaralni, ám tegye, ennyivel is könnyebb lesz a másik részét ledarálni.
– Az artyk oda lőnek ahol bespottolt célpont van, az pedig ott van ahol spotter van. Az előbbi tervben az 1-3 sávban nyomulók lennének azok. Ha baloldalon kevés ellen támad simán elintézik a TD-k és Heavyk, ha meg sokan akkor mindenki gyorsan védővé alakulhat.Oké nincs tuti taktika egyik map-ra sem, de valahogy el kell indulni a 30s után. Mondj valami jobb tervet, erre az esetre (Prokhorovka I)
Egy rosszul irányított team jobb mint egy irányítatlan.
[ Szerkesztve ]
-
MadPjotr
tag
Győzelem!
Csata: Prokhorovka 2011. október 14. 22:39:30
Jármű: IS
Szerzett tapasztalat: 1 725
Szerzett kredit: 92 592
Csatában elért Achievement: Top Gun"Bármely egyszerű probléma megoldhatatlanná fejleszthető, ha eleget töprengünk rajta."
-
jahrn
senior tag
válasz person #14475 üzenetére
Ez mondjuk a WG szegyene, de a Panther a 7.5cm l100-al masra nem igazan alkalmas. Mindig jonnek a dumaval h a nemet tankok java sniperkodni valo, de ba+ akkor inkabb eloveszek egy TD-t arra a feladatra.
Ami meg a taktikat illeti, hiaba mondok top tankkent taktikat, az kb a 10sec-ben bukik mert mindenki agyatlanul szetszeled. Arra meg sajna nincs lehetoseg h ilyenkor a komisszar fejbelojjon par parancsmegtagadot...
-
jahrn
senior tag
-
-
bullseye
addikt
válasz Arpee78 #14453 üzenetére
A mindenki jól elindul egy irányba azért nem szokott bejönni, mert a hatalmas armada megáll az első akadálynál, ahol rájuk lőnek. onnan néha 4-5 perc, amíg rájönnek, hogy 2 tank van ellenük, és kilövik őket. eközben az üres helyeken félénken előrenyomuló 2-3 ellenséges tank beér a bázisra...
olyankor nyerő a taktika, ha van 1-2 játékos, aki hajlandó feláldozni magát a csapatért, + a csapat ezt felfogja, így rögtön körülveszik a védőket, és 60-90 másodperc alatt kiírtják őket.
elfogadottabb, hogy a csapat 2-3 irányban előre megy, csak legyen eszük, ha valahol nagy az erőfölény és vissza kell rohanni. na ez is hiányzik sokszor.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
válasz virkir #14480 üzenetére
Oks, akkor egy light v. med őrszem lehet a töltés közelében. A I-es bázis melletti épületektől és erdőből simán ellátni a töltésig, úgy számolom ~400 m.
Tehát te 4 részre osztanál, egyik védi a bázist, másik támad a nyugati oldalnál, harmadik a vasúti töltésnél, negyedik(a med-ek) a dombról. Így? Ezzel 3-4 fős csoportok alakulnának, ami úgy-ahogy elég.
(#14481) bullseye Oks, de ekkor valaki mondhatja hogy move, attack
[ Szerkesztve ]
-
-
Dictator^
veterán
Nem bántam meg, hogy a 122-est húztam ki KV3-ra.
Itt egy átlagos körVictory!
Battle: Fisherman's Bay 2011. október 15. 1:23:52
Vehicle: KV-3
Experience received: 1 848
Credits received: 98 827
Battle Achievements: Steel Wall, SniperSemmi duplázás meg ilyesmi, bár prémium van.
És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
vbbb
addikt
Ezt nem hiszem el...6/6 meccs idiótákkal amit mind vesztettük...rohannak össze-vissza...wehhh
-
joergie
őstag
válasz Arpee78 #14453 üzenetére
Szerény véleményem szerint a kiváló taktika mellett van egy olyan dolog, ami nagyon sokat számít, ha a taktika már többnyire bevált. az pedig az időzítés. Tegnap cw-n bár nem jutottunk messze, olyan meccseket hoztunk le, amire én már keresztet vetettem, de az ellentámadás, és a védelem úgy volt megoldva, hogy 4-7 ellenséges vezetés után 9-8ra vezettünk, és alig vesztettünk még eztán tankot, ráadásul a szitu se nézett ki túl rózsásnak.
Nézzük a taktikádat. Mindenre számítani kell. középen egy szikla mögöt spottol egy t54, a sínen túli részen látják az is7-ek, hogy nincs senki azon az oldalon, és nézik, mit spottol a t54, és úgy szedik oldalba az offensedet, hogy észre sem veszik az is7-eket. Majd egy kis pikantéria, szemben egy/több e100 véd, amit nem szeretnek az arty, talán még jól is mozog, segítségképpen kap 1-2-3 obj704-et, amit a dzsumbujban soha nem veszel észre, talán akad még ott t95, amit szintúgy nem szeret az arty, mert nem sérül ha mellé sikerül lőni, és szemből se tudod meglőni sima tankkal, ahhoz nagyon pontos ágyú kéne. Ezt cw szituként vázoltam, ahova csak toptier tankok mennek, tier korlát nélkül, korlátlan erőforrásokkal(tegyük fel, hogy mindenből rendelkezésre áll 15-nyilván nem kell ennyi).
Ebben az esetben ugye az ellennek van egy erős védelme, és a másik oldalon egy offense, ami artytól védve lesz.ui: scoutot E1-be küldeném. Továbbá ugye az én verziómban te válogatod össze a csapat összetételét, ahogy az ellen is.
ui2: ugye nem csak a concentrated fire számít, aminek a lényege, hogy egy adott tankot úgy tudj kilőni, hogy minél kevesebb lövést tudjon leadni, hanem hogy az adott mapon törekedj a minél nagyobb lefedettségre, pl lehet, ha 2vel kevesebben vagytok, de a pálya 70%-a a tiétek, az artynak nagyobb a mozgástere, és ők be vannak szűkülve, egyre jobban tágul az a szög(90fok), ahonnan védekezniük kell, és beszorulnak a sarokba, ahol még össze is zavarodnak, nem tudják honnan védekezzenek, neked viszont garantáltan csak oda kellcéloznod. Ugye ennek hozománya, hogy az artydat nagyobb távolságra tudod elhelyezni egymástól, és oda is be tudnak lőni, ahol nem számítanak rá. Ennél a pályánál ez nem számít, de van ahol igen(Karelia-itt rendre E1-be-minimap bal szélső északi nagyszikla mögé- állok artyval, és rendre megnyerjük.mert nem számítanak rá, hogy arty onnan fog lőni). Harmadik dolog, hogy legyen spot. Ha nincs, az artyk nem tudnak folyamatosan lőni, olyan mintha nem lennének.
Ez az én meglátásom. Taktiképítésnél az is fontos, hogy szituációhoz lehessen igazítani, rugalmas legyen, nem lehet tudni mit hoz az ellen(pl ha sok az is7, lehet tudni, hogy valahol rush lesz.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz joergie #14491 üzenetére
Ez ugye egy nulláról építkező kezdő taktik, landingen mindig van aktuális trend, úgyhogy ez se érne sokat. Meg kell nézni az ellen milyen taktikokkal jön, és abban kell olyan apróságokat elrejteni, kiemelni, változtatni, amivel többet tudsz hozzáadni, átcsoportosítani.
Nem tudom, te randomra gondoltál e, vagy lehet company, esetleg cw. randomban taktikáról beszélni eleve értelmetlen. A cw(clanwar-kláncsata) meg nagyon más, sokkal nagyobb kihívás.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
smisa
őstag
Hogy milyen szar leosztásokat kap ez a Vk3001 P eszméletlen, gondoltam elindulok Maus fele is most hogy félárras de ez egy vicc tank
-
KaLeun
senior tag
Épp most láttam egy top klán emberkéjét (top tank, században láttam többször is és nem noob), simám hagyta, hogy az ellenség elfoglalja az egyik kulcs pozíciót. Mindenki rendesen küzdött (és elhullott), utána pedig szépen kivégezte a legyengített ellenséges tankokat.
Nem látom többé értelmét az aktív hasznos játéknak. Szinte minden meccs egy lemming parádé, pár szerencsétlen (köztük én) próbálja feltartani a többszörös túlerőt és ez korai halállal jár ami egyenlő a 0-300 xp borítékolásával. A hős lemmingjeinket pedig egy squadba behozott loltraktor is feltartja, közben a másik csapat pedig lazán besétál a bázisunkra esetleg elmennek lemmingre vadászni.
Cila
-
diegho
nagyúr
válasz KaLeun #14496 üzenetére
Ez egy heavy tankkal még nem olyan gáz, főleg mondjuk egy 9-essel, mert elég sok sebzést be lehet vinni a halál előtt és ad is xp-t rendesen, de medium tankkal nagyon gáz tud lenni, amikor előremész spotolni és a társaid 150m-re mögötted megállnak és várják a csodát, téged meg lőnek 3 irányból is, miközben a hátvédsorod a tökét vakarja éppen. Nekem elég sokszor kijut ez. Tegnap 8 tank állt mögöttem arctic-on miközben én egy E-50 és T-54 párossal harcoltam, egyedül az arty lőtt oda egyszer az E-50re, persze meghaltam, de 40hp-t hagytam az E-50ben és 100-at a T-54ben, ahogy meghaltam azonnal elindult az összes társam is, egészen addig vártak, amíg én meg nem halok. Lehet át fogok állni T-54el a nem scoutolós stílusra és beállok a heavy tankjaink mögé csipegetni, mert a heavy tankjaink szinte kivétel nélkül leszarják, hogy én túlélem vagy sem, egyedül az artyk szoktak supportolni, mert ők tudják, hogy ha én meghalok, akkor nem lesz aki spotol nekik.
-
KaLeun
senior tag
válasz diegho #14497 üzenetére
Amit írtál az megint egy érdekes dolog, főleg akkor ha csak páran vagyunk (összefogva simán lenne esélyünk) és én elől harcolok, de senki sem segít. Meghalok, erre nagy bátran nekirontanak az ellennek és egyből meghalnak.
Néha szoktam nézegetni (death cam), hogy mit művelnek egyesek... Pl.: összevissza tekergeti a tornyát elmulasztva több életmentő lövést is, tipikusan erős tornyú amcsi tankosok eltávolodnak az ellenségtől és ezzel felkínálják a papír teknőjét, közel 10k csatás emberkéknek fogalmuk sincs hova kell célozni, hátrálás helyett megfordul és a fenekét mutatja és stb.
Cila
-
diegho
nagyúr
válasz KaLeun #14498 üzenetére
Tegnap egy E-75 Mineson elég hülye volt. Mentem rá IS-4el, elég előnytelen szögben volt a fal mellett és gyorsan kellett lőnöm, meg tolatni, hogy az arty ne lőjön be, le is pattantam róla, ő is rólam, visszatolattam és mentem előre újra, látom forgatja az alját, na mondom ezt megvárom mit csinál. Hirtelen nem tudtam mire vélni a forgatást, meg is álltam egy pillanatra ugyanis egy az egyben megfordult előttem és a seggét mutatta felém. Na mondom ez de hülye, ki is lőttem a fenébe.
-
Memphis79
aktív tag
Na "reggeli"xp gyüjtés 5840 XP-E-75-jó ez a kis akció
Origin:Memphis79HUN
Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest