- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Ebook okosítás: kijelző kalandok
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- Lalikiraly: Sencor SMC BS30 aktív hangfalszett bemutató
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Megint 3 hónap Disney+ akciósan :)
-
LOGOUT
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmény topic: World of Tanks - MMO - Archívum I.
Aktív témák
-
fsb1000
nagyúr
válasz
Scheffer #5289 üzenetére
A kérdés jó és nehezen megváloszalható, mert csak találgatunk.
Ha mindenkinek egyforma képességei lennének, akkor 1000+ csata felett elvileg közel azonos számú győztes és vesztes csatánk lenne.A valóságban a játékosok képességei erősen polarizáltak, és ha csak azt számítjuk, hogy egy játékos 1/15 részben határozza meg a csatákat, akkor győzelmi arányban +-7% eltérés lenne a max. Azaz 2% döntetlen mellett 49-49% az átlag és 42-56% közötti változhatna a győzelmi arány.
Persze a játékban 1-1 játékos hatása nagyobb lehet mint +-7%. Azt tapasztalom, hogy általában 4-5 játékoson múlik a győzelem (ez bizonyítja a szakaszozás magasabb winrátája is). Ők azok akik tudatosan és jól küzdenek a saját és csapat célokért. A többi statisztál, vagy alacsony hatékonysággal játszik.
Ebből arra következtetek, hogy 7%-nál nagyobb kéne legyen egy jó játékos hatása, legalább 15-20%-al képes kéne legyen eltéríteni a győzelmi arányát a 49-től. De ez nagyon ritka, pedig sok jó játékos van. Én már azt is nagyon jónak tartom, ha valaki 53%-nál nagyobb győzelmi aránnyal rendelkezik, nemhogy 60 felett legyen.A másik "bizonyíték" a WG beavatkozására - legyen az random faktor manipuláció vagy játékos skill szerinti összerakása - a statisztikailag nem magyarázható hosszú nyerő és vereség szériák. Meg az olyan tapasztalatok, hogy kilépsz/vársz/belépsz és hopp! ugyanazzal a tankal máris nyered a csatákat. Ez különösen két acc-nál szembeötlő. Miként lehet kb. azonos időben 2x olyan eredményesnek lenni az egyiken, mint a másikon.
Természetesen semmilyen konkrét bizonyíték nincs arra, hogy a WG próbál a gyengébb játékosoknak kedvezni és ezért mindenkit az átlag felé húz. Csak megérzések, rossz tapasztalatok, és matematikai okoskodások.
De ha én lennék a szoftvertervező + pénzügyi manager, akkor én is afelé tolnám a dolgot, hogy a kb 70-80%-ot kitevő nem túl jó játékosok is sikerélményhez jussanak, és a győzelmi arányuk ne menjen 45% alá, mert azt már megérzik, és elhagyják a játékot.Nem a jó képességű játékosok szívatásáról van szó, de a gyengébbeket csak az ő rovásukra lehet kompenzálni
Szerintem két dolog alakit ki függéséget a WoT-ban: a kill és a győzelem(kredit szerzés)
Ennek a kettőnek van közvetlen visszacsatolási mechanizmusa.
Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 26
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Ingatlanos topic!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- LG 49SE3KE-B 49" Full HD LED monitor
- HP Zbook Fury 15 G8 mobil munkaállomás -i7-11800H / 32 GB RAM / RTX A2000
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest