Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • superecneB

    őstag

    válasz RG4L #6997 üzenetére

    Általában jobban másznak úgy tapasztalom.
    Tehát ha megindulunk egymással szemben és olyan 270-280 körül mászok, akkor felettem lesz. Ezt a plusz h-t kihasználva rám tud esni, hiába kezdek zuhanni WEP-pel meg minden.
    Köszi a tippeket srácok! Lehet simán hanyagolom ezt a gépet, annyira nem csípem csak a 37mm az azért nem kérdez még egy bombázó ellen sem.

    Az amcsiknál az F6F uncsi, az F4U borzalmas, P38-cal csapnivaló vagyok, P47-nekem olyan F4U hoz hasonló lomha lajhár, jó a tűzerő, de balfsz vagyok és lefordulnak, mögém kerülnek, onnan meg nincs esélyem csak a katapult... :D

    [ Szerkesztve ]

  • Francia91

    veterán

    válasz RG4L #6997 üzenetére

    Én 80% motorerővel repülök a Yak-9K-val, csak akkor nyomom fel 100-ra, ha azt kívánja a helyzet. Zuhanást még sosem próbáltam a Yak-kal, nem volt rá szükségem :)

    A durrogtatásról: Aki sokat repül a Yak-9-essel és megtanulta, az nem nagyon durrant mellé ;). Hagyni kell időt a két lövés között (már persze, ha szükség van a másodikra :P ). Én a 29 töltényből elég ritkán lövök mellé, meccs végére is kb csak a felét használom el, ezalatt 3-4 kill megvan. de én külön használom a 12,7 mm-es MG-t meg a 45 mm-es cannont. Előfordul, hogy csak a 12,7-essel ellövöm a Tail Control-ját az ellenségnek, esetleg olyan sérülést adok neki, hogy nem tudja irányítani (ez nem sűrűn fordul elő, de volt rá jópár eset már). A 45 mm-es mindegy hova talál, a hatás garantált :D

    "Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés