- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- sziku69: Szólánc.
- Argos: Az vagy, amit megeszel
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- eBay-es kütyük kis pénzért
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- bambano: Bambanő háza tája
- Barthezz2: Cím: Ismeretlen - Chapter 5
Új hozzászólás Aktív témák
-
cigam
titán
Ja igen:XAMLben is megpróbáltam, de...
<TextBlock x:Name="doboz1" Margin="0" TextWrapping="Wrap" Text="Az Apple a tegnapi napon igazi bombát dobott a piacra, ugyanis bejelentették, hogy a Metal API-t az iOS-ről áthozzák a Mac OS X új verziójára is. Ez az iparágon belül visszás nézeteket váltott ki. Önmagában nincs baj azzal a politikával, ha valaki a szabványok mellett készít saját technológiákat is, de az Apple esetében inkább arról van szó, hogy a szabványok helyett jött a Metal. A vállalat ugyanis teljesen visszafogta az OpenGL támogatását, és lassan ez igaz lesz az OpenCL-re is. Emellett a nyílt specifikációjú iparági szabványnak készülő Vulkan API támogatására vonatkozóan is mélyen hallgat a cég, ami egyfajta üzenet a fejlesztőknek, hogy válasszák a biztosan létező utat, vagyis a Metal API-t. Egyrészt a fejlesztők nézőpontja érthető, hogy számukra jóval egyszerűbb lenne, ha az Apple a szabványok mellett kardoskodna. Nyilván az OpenGL itt már nem tényező, de az OpenCL és az érkező Vulkan az. Ennek technikai akadálya nincs, de az Apple valószínűleg fél attól, hogy a Khronos Group a jövőben sem fogja kiszolgálni az igényeiket. Ez a legfőbb oka annak, amiért a Metal megszületett az iOS-re, mivel az OpenGL ES 2.0 akkoriban már rendkívül rossz API-nak számított a hatékonyság szempontjából. A Mac OS X-re történő elérhetőség pedig egy folyamat befejezése, vagy éppen kezdete?" FontSize="72">
<TextBlock.RenderTransform>
<TranslateTransform x:Name="doboz10" X="0" Y="0" />
</TextBlock.RenderTransform>
</TextBlock>
<Button Content="Start" Width="100" Height="50" Margin="10,10,682,509">
<Button.Triggers>
<EventTrigger RoutedEvent="Button.Click">
<BeginStoryboard>
<Storyboard x:Name="B1">
<DoubleAnimation Storyboard.TargetName="doboz10" Storyboard.TargetProperty="Y" From="0" To="-950" Duration="0:0:10" FillBehavior="Stop" />
</Storyboard>
</BeginStoryboard>
</EventTrigger>
</Button.Triggers>
</Button>De itt meg a szöveg elvágódik az ablak alján, + még nem jöttem rá, hogy a sebességet hogyan tekerem menet közben.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3421
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3359
- iKing.Hu - Apple iPhone 16 Pro Natural Titanium Titán stílus, Pro teljesítmény - 2028. 07. 19
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3364
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z87-G43 GAMING Z87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest