- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cigam
titán
Ja igen:XAMLben is megpróbáltam, de...
<TextBlock x:Name="doboz1" Margin="0" TextWrapping="Wrap" Text="Az Apple a tegnapi napon igazi bombát dobott a piacra, ugyanis bejelentették, hogy a Metal API-t az iOS-ről áthozzák a Mac OS X új verziójára is. Ez az iparágon belül visszás nézeteket váltott ki. Önmagában nincs baj azzal a politikával, ha valaki a szabványok mellett készít saját technológiákat is, de az Apple esetében inkább arról van szó, hogy a szabványok helyett jött a Metal. A vállalat ugyanis teljesen visszafogta az OpenGL támogatását, és lassan ez igaz lesz az OpenCL-re is. Emellett a nyílt specifikációjú iparági szabványnak készülő Vulkan API támogatására vonatkozóan is mélyen hallgat a cég, ami egyfajta üzenet a fejlesztőknek, hogy válasszák a biztosan létező utat, vagyis a Metal API-t. Egyrészt a fejlesztők nézőpontja érthető, hogy számukra jóval egyszerűbb lenne, ha az Apple a szabványok mellett kardoskodna. Nyilván az OpenGL itt már nem tényező, de az OpenCL és az érkező Vulkan az. Ennek technikai akadálya nincs, de az Apple valószínűleg fél attól, hogy a Khronos Group a jövőben sem fogja kiszolgálni az igényeiket. Ez a legfőbb oka annak, amiért a Metal megszületett az iOS-re, mivel az OpenGL ES 2.0 akkoriban már rendkívül rossz API-nak számított a hatékonyság szempontjából. A Mac OS X-re történő elérhetőség pedig egy folyamat befejezése, vagy éppen kezdete?" FontSize="72">
<TextBlock.RenderTransform>
<TranslateTransform x:Name="doboz10" X="0" Y="0" />
</TextBlock.RenderTransform>
</TextBlock>
<Button Content="Start" Width="100" Height="50" Margin="10,10,682,509">
<Button.Triggers>
<EventTrigger RoutedEvent="Button.Click">
<BeginStoryboard>
<Storyboard x:Name="B1">
<DoubleAnimation Storyboard.TargetName="doboz10" Storyboard.TargetProperty="Y" From="0" To="-950" Duration="0:0:10" FillBehavior="Stop" />
</Storyboard>
</BeginStoryboard>
</EventTrigger>
</Button.Triggers>
</Button>De itt meg a szöveg elvágódik az ablak alján, + még nem jöttem rá, hogy a sebességet hogyan tekerem menet közben.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3133, 95% Akkumulátor
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest