Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1101) Kaci84


Kaci84
őstag

Üdv

Viszonylag kezdő vagyok vágásban. Vegassal szerkesztek. A kérédsem az lenne, hogy melyik formátum és/vagy beállítás a legjobb minőségű? Nvidia saját programjával veszek fel gamepalyt, ami valahogy sehogy nem az a minőség mint amikor játtszok. Pl. az Nvidia saját programjanál a minőséget kétféle módon lehet állítani: felbontás és Mbps, ez utóbbit akár 130-ra is lehet állítani. UHD felbontást be tudom állítani, ha Windows media fáljként azon belül x264-el renderelek, de az Mbps érték jóval kisebb és/vagy nem lehet állítani.

[ Szerkesztve ]

(#1102) Teasüti válasza MrChris (#1100) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Nem hiszem, hogy a sávosodásnak köze lenne a subsampling-hez, vagy igen? Lehet túllőtted a zajcsökkentést vagy túl nagy a gain vagy túl nagy a dinamika kompresszió. 8 biten elég hamar adatvesztésbe lehet grade-elni. Ha összenyomod a színeket (vagy kiemeled ami eredetileg is hiányzott), azon nem segít a 444 sem. Egy kis dithering rögvest eltüntetné.

(#1103) Teasüti válasza Kaci84 (#1101) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Shadowplay? Nálam 50 Mbit/s a max és H264-es kodekben rögzít.
Mit értesz az alatt, hogy nem az a minőség? Én eddig csak asztalt vettem fel vele, de ott teljesen szín hű volt és tömörítési hibák se voltak.

(#1104) Kaci84 válasza Teasüti (#1103) üzenetére


Kaci84
őstag

Szia, rosszul írtam kimaradt rész. Arra gondoltam, hogy a Vegas renderelés után gyengább minőséget csinál, az 50Mbts-ből csinál 10-15-öst. Ha mondjuk egy játék szépségét mutatnám be az kevés lehet. Tehát a kérdés, hogy a Vegasban mi módón lehet jobb minőséget gyártani?

(#1105) maxika2004


maxika2004
őstag

Sziasztok!

segitsetek lécci. a video gyorsitással lenne bajom...
sony vegassal pana kamerás videót, mts fullhd fájlokat renderelnék avchd szintén fullhd m2ts-be
a gondom hogy a kész video remegős, mintha pár képkockát vissza-vissza ugrana...
a lassitás az tökéletes....