Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18000) KTTech válasza avl (#17997) üzenetére


KTTech
veterán

Akkor vegyél egy 10+ éves autót és nem lesznek ilyen gondjaid... de lehet, hogy mégis, nekem 4-5 hétnél tovább még a Golf 3-am sem bírta új akkuval (70Ah) úgy, hogy nem volt számottevő fogyasztó rajta mérés alapján, csak a riasztó és az autórádió.

A Toyota kifejezetten leírja (nem csak a Yarisnál), hogy rövid távú használat és gyakori indítások után (amikor esélye sincs feltölteni a 12V-os akkut) illetve kb. 2 hét után tölteni kell a 12V-os akkut, mégpedig simán azzal hogy 60 percig P-ben bekapcsolva kell hagyni, vagy 30 percet vezetni. Ha erre nincs lehetőség és nincs garázs / nem otthon áll az autó, akkor a legjobb megoldás erre egy napelemes csepptöltő. Ha nem gettóban lakik az ember, emiatt nem fogják feltörni, ha meg fel akarják, úgyis feltörik - ha meg el akarják vinni, ahhoz fel sem kell törni, elég az egyik lámpát betörni, és a CAN buszon keresztül mind vihető 2 percen belül.

Tudomásul kell venni, hogy a mai autók többet fogyasztanak álló helyzetben. Működik a DCM, a riasztó, a fék boostere - alkalmanként - például, de a fejegységnek is kell energia, hogy a memóriája ne vesszen el (lehetne EEpromot használni, de annak erősen véges az írási lehetősége). A Keyless entry kikapcsol 1 hét után, de addig aktívan figyeli a kulcsot, és van legalább 5 vevőegység az autóban...

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.