A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Flashback
addikt
Az én menümben nincs PDA. Itt kellene lennie?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
dragon1993
őstag
Igen, nekem kicsit más úgy látom. RSA helyett is DRCC(RSA) van.
[ Szerkesztve ]
g0dl
addikt
14C khm. exportálnék oda +10C -t
Flashback
addikt
A 30+ fokok utän meglepöen kellemes
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Gergőke88
addikt
Nem sok kicsit a guminyomás?
Ck.
addikt
Nagyon menő a menü rendszer és a rengeteg opció. Hihetetlen, hogy a Lexus mennyire le van maradva a Toyotahoz képest. Mondom ezt a saját 2017-es NX mellett még a pár napja használt 2022-es UX és kollegám 2021-es NX-e után is. Bölcs döntés volt, hogy nem dőltetek be a prémium szekérnek.
[ Szerkesztve ]
Toyota-tól lehet kérni magyar nyelvű kezelési útmutatót?
2012-es Toyota Yaris II-hez kellene, ha esetleg valaki megosztja velem, azt megköszönöm!
dragon1993
őstag
#Gergőke88
Nekem is annak tűnt, így adták át legközelebb benzinkút fele járok megnézem. Erősített oldalfalú felni védős gumi van rajta ami legalább rohadtul hangos rossz úton.
#Ck.
Nálunk vannak tavalyi évjáratból is Corollák. Nekem annak nagyon nem tetszett a műszerfala. Lehet a Lexusok is most frissültek.
dragon1993
őstag
Online alváz számmal próbáltad?
https://www.toyota.hu/ugyfel/manuals
[ Szerkesztve ]
Flashback
addikt
...és ott a multimédia is rosszabb volt...
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
vicces
addikt
Ezt a kinézetet át lehet váltani másikra. Az sztem jobban néz ki.
:)
No.01
őstag
Ha ceges akkor nyilvan OFF-os, de nekem a szalonbol szo szerint az elso utam a gumishoz vezetett, h lecsereljem a gyari gumikat.
Megnézem, alvázszámot nem tudtam hirtelen...
Azt mondja nem talál, lehet mert Daihatsu néven fut már azért...
[ Szerkesztve ]
Dupla
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
Mindenesetre egyelőre szerintem nem ugrálok, sem Yaris Cross, se C-HR vagy egyéb Lexus irányába, inkább kivárok míg kisebb bukóval tudom eladni a Lexust és valószínű tisztán elektromos lesz a következő. Évek óta minden adott hozzá, fali töltő is kiépítve, az egyedüli visszatartó dolog a magyarországi hazautak voltak. De mostanra már a Teslak új és használtpiaci ára is olyan szinten csökkent, hogy nem sok gondolkodnivaló maradt.
[ Szerkesztve ]
4.4l/100km az jó fogyasztás a Toyota Yaris II 2012 (Daihatsu Charade) 1.33 97le-tól? (Klíma nélkül, egyedül, 90-es tempó Jászberény-Szolnok 32-es úton).
Nekem tetszik
Klímával, 4-en elég lomha volt, de hozzá is kell szokni hogy máshol kell váltani mint az előzőnél (Mégane 2, 1.6 113 le után).
Szolnoki Toyota nem tudott adni semmilyen kezelési útmutatót, mondták hogy a régiek már nincsenek meg nekik... Valahonnan jó lenne beszerezni a magyart.
Váltó gombot honnan érdemes venni?, a feliratok vannak lekopva, néztem hogy egy műanyag szerű az egész a keretben...
KTTech
veterán
Ma elvisszük egy kisebb körre a Cross-t, az első lába az utazásnak (beiktatunk egy szundit BP-n, addig kb. nettó 18 óra vezetés + a szervizkiállások, onnan még 13 óra lesz + szervizkiállások és határátkelések):
3 hét, összesen kb. 7000km. Meglátjuk hogy bírja, és mit hoz fogyasztásban - rendesen megpakoltuk, mert önellátó helyre megyünk Sidari-n, és visszafele megállunk 5 napra még Disneylandben is.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
No.01
őstag
Nice! Jo pihenest es csak ovatosan
Az szép, jól bírod a vezetést... Nekem napi 700 kilométer autópálya is elég, kb. bealszom az unalomtól Jó nyaralást majd kérek beszámolót a kocsiról és a nyaralásról is Jó utat és pihenést!
vicces
addikt
De legfeljebb csak főúton menjél, mert az autópályán felszökik a hybrid fogyasztása!
:)
Ha jól emlékszem Ő sem megy olyan gyorsan pályán. Nekem rav4 hybrid 120-130-al pályán olyan 7-et eszik amivel elégedett vagyok (igaz ez több mint a városi 5-6).
dragon1993
őstag
Tegnap BP-Győr pályán 5,6L volt a Corollával. (94km/h átlag)
Ck.
addikt
Jó nyaralást és biztonságos utat! Feleségem kérdezi, hogy nektek mi adja erre a “perverzióra” adó késztetést, hogy 2 óra repülőút helyett, 2 nap nyomorgós autó utat választotok, undorító balkáni gyűjtőhellyel egybekötött közös, autópálya menti koszos tömeg WC-kkel gazdagítva? Nálunk csak Árcsi kutya miatt kerül sor ezekre a házasságpróbáló utakra.
Mi tegnap érkeztünk meg Hollandiába egy kis hosszú hétvégére, 3 felnőtt + egy mopsz, innen még lesz egy másfél napos belga pihenő, utána vissza UK.
Az eddigi mérleg Anglia-Hollandia vonalon, átlag 100-110-es tempóval, (néha egy pár km-es 120-130-as erőfittogtatás Franciaországban) durván 6,9 liter / 100 km. Ismét V-motorokat idéző fogyasztás, azok henger száma és kialakítása, valamint hangja és ereje nélkül, de legalább nem romlik el.
[ Szerkesztve ]
g0dl
addikt
Te jó ég, ez nálatok a kisebb kör? Néha egy-egy hétvégére Vlagyivosztokba is elugrotok?
AssAssynn
őstag
Te jó ég, most kellene letudnom pályán egy 3,5 órás utat, de ettől is viszolygom, és próbálom elnapolni.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
Aki esetleg keres 2011_06_OM52B14 Yaris könyvet, tudom továbbítani neki digitálisan.
Megkaptam a 2008_11_OM52774 verziót is, na ez nekem is jó lesz úgy nézem
[ Szerkesztve ]
pècsimunkás
addikt
Jahh
Az öreg 1,4- es Mèganommal is 140 volt az utazó autópályán, az Aurissal meg 150-160.
Nem is èrtem, hogy lehet 110-130 körül menni autópályán ilyen fasza autókkal.
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
KTTech
veterán
Egyszerű volt az indok: a repülőjegy drágábbra jött ki (450 + csomagok, ami még majdnem egy százas) + az autóbérlés (10 napra 4-500 font)... ráadásul korlátozott a csomag mennyisége is, azon kívül ez 2 úticél egybe fogva, Párizsban a hotel 20km-re van a parktól... (olcsó, de tiszta, úgyis csak aludni járunk oda) A tömeg WC-t kihagytuk, van jobb megoldás rá - bár az osztrákoké egész tiszta (a belgáké is, csak az fizetős), a német meg horror 😃
Így fel vagyunk pakolva kajával, üdítővel (mindkettő drága Sidarin, így Sodastream gép+2db 60L-es CO2 patron bent van például, ezzel és a hozzá tartozó szörpökkel üdítő letudva), nem kell WC papírt ott venni stb, mert önellátók vagyunk, semmit nem adnak, csak a szobát és egy minimál konyhafelszerelést.
Esténként étterem játszik, de egész napra azért sok lenne...
A tervezett nettó 18 órás út végül 25 óra lett, a legnagyobb fogyasztás Anglia-Belgium részen volt 5.05 (ezt nem is értettem, egyéni rekord a Crossal), a német szakasz 4.21, az osztrák-magyar pedig kb. 4.25-re jön ki (holnap tankolom meg, szóval kb. +- 0,15l a tévedésem ennél, a többi az tankolással mért eredmény). A magyar szakaszon felbaszták az agyam, így Győr-Tatabánya közt 135-140-es GPS szerinti tempót tartottam amúgy 105-re volt belőve a tempomat, de sok volt a korlátozás és a baleset. Budapesten meg azt hittem szétesik a kocsi, olyan szarok az utak (hogy rendesen látható felfestés nincs, az csak egy dolog...)
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
KTTech
veterán
Nálunk azért mások a távok, mint Mo-n. Ha elugrunk valahova országon belül egy egy napos kirándulásra, az is simán lehet akár 8-900km is (de egy otthon-Dover kirándulás is több, mint 500km).
Az UK-Mo távot már 6-7x megcsináltam így, szóval ismertem a buktatókat 😃
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
KTTech
veterán
Pályázok, de nem tolom neki, mert az nekem fárasztó... olyan 100-110-es tempó, amit kényelmesen tudok tartani, figyelve hosszabb távon. Ha tolom, az sokkal nagyobb koncentrációt igényel, és hamarabb elfáradok - és elvesztem a pihenőhelyen az időt, amit a sebességgel nyertem.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
blueye
veterán
Hogy tudsz így előzni?
KTTech
veterán
Simán... feltalálták a gázpedált 😃 az UK-ban meg a 100 körüli tempó, az alig van a megengedett 113 alatt.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Kb ugyanezt nyomom én is csak 120-al, illetve nekem 700km elég egy nap. Nyilván előzni 140 körül előz az ember úgy gyorsan megvannak a még nálam is mazsolábbak
vicces
addikt
Ez az a tempó ami még jó a hybridnek szerintem is. Nyilván kb 80 kmh jobb lenne
De.. a kamionok közé túl gyors, a többi sávra meg lassú. Engem a 130-al is le szoktak villogni.
Munkába meg 95-öt állítok be és úgy már a távolsátartóval már bepasszolok a román karavánba ilyenkor már nem villog nem dudál a marhára.
:)
Paxker315
addikt
Hát. Én a jettában pályázni csak zajvédelemmel (Alpine Motosafe Pro szettecske). Ált 115-120 a külső sávra, 150-180 az időszakos belsőzésre (konvoj v több autó átugrása, aztán cruise&chill). Ha nem baromkodok, pályán ~4.8 liter körül tartható az átlag, ha el-el rúgod 150 fölé, akkor 5.2-5.3. Szóval azért van anyagi vonzata, a zajterhelésről nem is beszélve. Kimerítő tud lenni Idővel meg úgyis "breakthrough" csapoltságot okoz a zaj, így igazából a füldugó sem mindenre megoldás. :$ :$
Meg hát figyelek arra, hogy ne legyen túl magas olajhőmérséklet & fordulatszám tartósan
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
ncc1701
veterán
Hát. Nekem a 100 körüli tempó álmosító a nagyvassal. Inkább tolom neki 140-150 körül, itt eszik 6-6.5L körül, pont nem érdekel. A kocsi atomstabil, nem hiába ~1800kg. Most volt egy tengerparti kanyar, 1700km jött össze, 6 nap alatt, de ilyen távon már időben nagyon nem mindegy, h 100, vagy 150. A fogyasztás meg nem érdekel, pedig már 700ft felett van itthon a prémium gázolaj. Zaj meg gyakorlatilag nincs az autóban.
[ Szerkesztve ]
pècsimunkás
addikt
Ha 100-120- al megyek, úgy èrzem, nem haladok.
Nèmet- magyar utak nekem 1050 km körül van.
Ebből 270 km országút.
Jobban szeretem 11-11,5 óra alatt letudni, mint 13-14 óra. A Rönóm 140- nèl pörgött 4 ezret, az Aurisnak 150- nèl 3000 a fordulatszáma, de 165- nèl is csak 3200.
Bírja .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
No.01
őstag
Wow! En meg azt hittem ironizalsz tegnap azzal a 150-160-al...
pècsimunkás
addikt
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
No.01
őstag
En havi szinten jarok kulfoldre, probaltam mar a lassu tempot meg a gyorsat is, de az arany kozeput (normal autoval, nem a suketszoba szeru manageri jarganyokkal) a 130-140 valt be leginkabb. Bar legutobb azert racsodalkoztam, h fogyasztasban azert van kulonbseg a ~120 es a ~140 kozott.
pècsimunkás
addikt
140 ok mèg, lehet haladni is, ès valóban kényelmesen tartható.
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
blueye
veterán
UK-ban lehet, Magyarországon autópályán ez nem menne.
Most voltam BP-Zágráb-BP és BP-Ljubljana-BP úton, és inkább haladtam mint sporoltam, a RAV4 jó társ ebben, még nagyjából le is mennek előle.
Persze egyén függő, regen a gyengébb autokkal is inkább gyorsan mentem pedig akkor még nem volt mindegy a költség 😊
[ Szerkesztve ]
Én ezt 120-al nyomom itthon rav4-el (140-150-es előzéssel), azzal már működik nem érzem úgy hogy mindenkit bosszantanék. De 100 az szerintem sem lenne idegnyugtató itthon a többi közlekedőnek a pályán
blueye
veterán
Engem nem is a tobbiek erdekelnek, én magam őrülnék bele 🤣
Engem az első kis corsa 1.2-től indulva zavart és fárasztott a hosszú távon a 120 feletti tempó. Szerintem egy Lexus RX-ben is 120-al nyomnám a pályán... Valaki (én) mazsolának születik, se autó se levezetett félmillió km nem változtatott meg Érdekes városban meg kifejezetten tempósan nyomom (30 ezres bünti határon belül azért).
g0dl
addikt
Az automata klímákból csak nekem hiányzik az a lehetőség ( vagy sok év alatt sem találtam meg), hogy fújja be a külső levegőt, és ne fűtse, de ne is hűtse. Pont a most kezdődő átmeneti időszakban lenne jó, mikor pont a kinti kellemes hőmérséklethez vagyok öltözve.
Csak az ac kikapcsolva, és LO -ra állított hőmérséklettel tudom szimulálni, de ez nem szép megoldás.
blueye
veterán
C-HR manual szerint nincs jobb otlet:
"Ha ki van kapcsolva az A/C visszajelző, akkor a rendszer a külső levegővel azonos hőmérsékletű vagy melegített levegőt fúj be."
Integrale
veterán
Az a megoldás amit írsz, más autóknál sincs erre más megoldás.
"Bad reklám is reklám too"
KTTech
veterán
Most mentem végig Mo-n és ment... M1-M0, majd M0-M5 majd végig Szerbián, Macedónián és végül Görögországon (épp most parkoltam le a kompon).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Komplett házimozi szett projektorral DALI, DENON, PROSON
- -46% DOBOZOS Dell XPS 9520: i7 12700H (14mag/20szál),16GB DDR5,1TB SSD,RTX 3050Ti,100% sRGB, 544nit
- HP Spectre x360 16-aa0775ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - Intel U7 155H
- Ryzen 9 5950x csúcs processzor 2 év garanciaval
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit