Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17701) Flashback válasza dragon1993 (#17698) üzenetére


Flashback
addikt

Az én menümben nincs PDA. Itt kellene lennie?

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#17702) dragon1993 válasza Flashback (#17701) üzenetére


dragon1993
őstag

Igen, nekem kicsit más úgy látom. RSA helyett is DRCC(RSA) van.

[ Szerkesztve ]

(#17703) g0dl válasza Flashback (#17701) üzenetére


g0dl
addikt

14C khm. exportálnék oda +10C -t ;)

(#17704) Flashback válasza g0dl (#17703) üzenetére


Flashback
addikt

A 30+ fokok utän meglepöen kellemes :U

[ Szerkesztve ]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#17705) Gergőke88 válasza dragon1993 (#17702) üzenetére


Gergőke88
addikt

Nem sok kicsit a guminyomás?

(#17706) Ck. válasza dragon1993 (#17702) üzenetére


Ck.
addikt

Nagyon menő a menü rendszer és a rengeteg opció. Hihetetlen, hogy a Lexus mennyire le van maradva a Toyotahoz képest. Mondom ezt a saját 2017-es NX mellett még a pár napja használt 2022-es UX és kollegám 2021-es NX-e után is. Bölcs döntés volt, hogy nem dőltetek be a prémium szekérnek.

[ Szerkesztve ]

(#17707) tope


tope
addikt

Toyota-tól lehet kérni magyar nyelvű kezelési útmutatót?
2012-es Toyota Yaris II-hez kellene, ha esetleg valaki megosztja velem, azt megköszönöm!

(#17708) dragon1993 válasza Ck. (#17706) üzenetére


dragon1993
őstag

#Gergőke88
Nekem is annak tűnt, így adták át legközelebb benzinkút fele járok megnézem. Erősített oldalfalú felni védős gumi van rajta ami legalább rohadtul hangos rossz úton.

#Ck.
Nálunk vannak tavalyi évjáratból is Corollák. Nekem annak nagyon nem tetszett a műszerfala. Lehet a Lexusok is most frissültek.

(#17709) dragon1993 válasza tope (#17707) üzenetére


dragon1993
őstag

Online alváz számmal próbáltad?
https://www.toyota.hu/ugyfel/manuals

[ Szerkesztve ]

(#17710) Flashback válasza dragon1993 (#17708) üzenetére


Flashback
addikt

...és ott a multimédia is rosszabb volt...

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#17711) vicces válasza dragon1993 (#17708) üzenetére


vicces
addikt

Ezt a kinézetet át lehet váltani másikra. Az sztem jobban néz ki. :)

:)

(#17712) No.01 válasza dragon1993 (#17708) üzenetére


No.01
őstag

Ha ceges akkor nyilvan OFF-os, de nekem a szalonbol szo szerint az elso utam a gumishoz vezetett, h lecsereljem a gyari gumikat.

(#17713) tope válasza dragon1993 (#17709) üzenetére


tope
addikt

Megnézem, alvázszámot nem tudtam hirtelen...

Azt mondja nem talál, lehet mert Daihatsu néven fut már azért...

[ Szerkesztve ]

(#17714) tope válasza dragon1993 (#17709) üzenetére


tope
addikt

Dupla

[ Szerkesztve ]

(#17715) Ck. válasza Ck. (#17706) üzenetére


Ck.
addikt

Mindenesetre egyelőre szerintem nem ugrálok, sem Yaris Cross, se C-HR vagy egyéb Lexus irányába, inkább kivárok míg kisebb bukóval tudom eladni a Lexust és valószínű tisztán elektromos lesz a következő. Évek óta minden adott hozzá, fali töltő is kiépítve, az egyedüli visszatartó dolog a magyarországi hazautak voltak. De mostanra már a Teslak új és használtpiaci ára is olyan szinten csökkent, hogy nem sok gondolkodnivaló maradt.

[ Szerkesztve ]

(#17716) tope válasza tope (#17713) üzenetére


tope
addikt

4.4l/100km az jó fogyasztás a Toyota Yaris II 2012 (Daihatsu Charade) 1.33 97le-tól? (Klíma nélkül, egyedül, 90-es tempó Jászberény-Szolnok 32-es úton).
Nekem tetszik :)
Klímával, 4-en elég lomha volt, de hozzá is kell szokni hogy máshol kell váltani mint az előzőnél (Mégane 2, 1.6 113 le után).
Szolnoki Toyota nem tudott adni semmilyen kezelési útmutatót, mondták hogy a régiek már nincsenek meg nekik... Valahonnan jó lenne beszerezni a magyart.

(#17717) tope


tope
addikt

Váltó gombot honnan érdemes venni?, a feliratok vannak lekopva, néztem hogy egy műanyag szerű az egész a keretben...

(#17718) KTTech


KTTech
veterán

Ma elvisszük egy kisebb körre a Cross-t, az első lába az utazásnak (beiktatunk egy szundit BP-n, addig kb. nettó 18 óra vezetés + a szervizkiállások, onnan még 13 óra lesz + szervizkiállások és határátkelések):

3 hét, összesen kb. 7000km. Meglátjuk hogy bírja, és mit hoz fogyasztásban - rendesen megpakoltuk, mert önellátó helyre megyünk Sidari-n, és visszafele megállunk 5 napra még Disneylandben is.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#17719) No.01 válasza KTTech (#17718) üzenetére


No.01
őstag

Nice! Jo pihenest es csak ovatosan ;)

(#17720) Tom1939 válasza KTTech (#17718) üzenetére


Tom1939
őstag

Az szép, jól bírod a vezetést... Nekem napi 700 kilométer autópálya is elég, kb. bealszom az unalomtól :) Jó nyaralást majd kérek beszámolót a kocsiról és a nyaralásról is :) Jó utat és pihenést!

(#17721) vicces válasza KTTech (#17718) üzenetére


vicces
addikt

De legfeljebb csak főúton menjél, mert az autópályán felszökik a hybrid fogyasztása! ;]

:)

(#17722) Tom1939 válasza vicces (#17721) üzenetére


Tom1939
őstag

Ha jól emlékszem Ő sem megy olyan gyorsan pályán. Nekem rav4 hybrid 120-130-al pályán olyan 7-et eszik amivel elégedett vagyok (igaz ez több mint a városi 5-6).

(#17723) dragon1993 válasza Tom1939 (#17722) üzenetére


dragon1993
őstag

Tegnap BP-Győr pályán 5,6L volt a Corollával. (94km/h átlag)

(#17724) Ck. válasza KTTech (#17718) üzenetére


Ck.
addikt

Jó nyaralást és biztonságos utat! :) Feleségem kérdezi, hogy nektek mi adja erre a “perverzióra” adó késztetést, hogy 2 óra repülőút helyett, 2 nap nyomorgós autó utat választotok, undorító balkáni gyűjtőhellyel egybekötött közös, autópálya menti koszos tömeg WC-kkel gazdagítva? Nálunk csak Árcsi kutya miatt kerül sor ezekre a házasságpróbáló utakra. :DDD

Mi tegnap érkeztünk meg Hollandiába egy kis hosszú hétvégére, 3 felnőtt + egy mopsz, innen még lesz egy másfél napos belga pihenő, utána vissza UK.
Az eddigi mérleg Anglia-Hollandia vonalon, átlag 100-110-es tempóval, (néha egy pár km-es 120-130-as erőfittogtatás Franciaországban) durván 6,9 liter / 100 km. Ismét V-motorokat idéző fogyasztás, azok henger száma és kialakítása, valamint hangja és ereje nélkül, de legalább nem romlik el. :U

[ Szerkesztve ]

(#17725) g0dl válasza KTTech (#17718) üzenetére


g0dl
addikt

Te jó ég, ez nálatok a kisebb kör? Néha egy-egy hétvégére Vlagyivosztokba is elugrotok? :Y

(#17726) AssAssynn válasza KTTech (#17718) üzenetére


AssAssynn
őstag

Te jó ég, most kellene letudnom pályán egy 3,5 órás utat, de ettől is viszolygom, és próbálom elnapolni. :DDD

"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

(#17727) tope


tope
addikt

Aki esetleg keres 2011_06_OM52B14 Yaris könyvet, tudom továbbítani neki digitálisan.
Megkaptam a 2008_11_OM52774 verziót is, na ez nekem is jó lesz úgy nézem

[ Szerkesztve ]

(#17728) pècsimunkás válasza vicces (#17721) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Jahh ;]

Az öreg 1,4- es Mèganommal is 140 volt az utazó autópályán, az Aurissal meg 150-160.
Nem is èrtem, hogy lehet 110-130 körül menni autópályán ilyen fasza autókkal.

[ Szerkesztve ]

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#17729) KTTech válasza Ck. (#17724) üzenetére


KTTech
veterán

Egyszerű volt az indok: a repülőjegy drágábbra jött ki (450 + csomagok, ami még majdnem egy százas) + az autóbérlés (10 napra 4-500 font)... ráadásul korlátozott a csomag mennyisége is, azon kívül ez 2 úticél egybe fogva, Párizsban a hotel 20km-re van a parktól... (olcsó, de tiszta, úgyis csak aludni járunk oda) :) A tömeg WC-t kihagytuk, van jobb megoldás rá - bár az osztrákoké egész tiszta (a belgáké is, csak az fizetős), a német meg horror 😃

Így fel vagyunk pakolva kajával, üdítővel (mindkettő drága Sidarin, így Sodastream gép+2db 60L-es CO2 patron bent van például, ezzel és a hozzá tartozó szörpökkel üdítő letudva), nem kell WC papírt ott venni stb, mert önellátók vagyunk, semmit nem adnak, csak a szobát és egy minimál konyhafelszerelést.

Esténként étterem játszik, de egész napra azért sok lenne...

A tervezett nettó 18 órás út végül 25 óra lett, a legnagyobb fogyasztás Anglia-Belgium részen volt 5.05 (ezt nem is értettem, egyéni rekord a Crossal), a német szakasz 4.21, az osztrák-magyar pedig kb. 4.25-re jön ki (holnap tankolom meg, szóval kb. +- 0,15l a tévedésem ennél, a többi az tankolással mért eredmény). A magyar szakaszon felbaszták az agyam, így Győr-Tatabánya közt 135-140-es GPS szerinti tempót tartottam :DD amúgy 105-re volt belőve a tempomat, de sok volt a korlátozás és a baleset. Budapesten meg azt hittem szétesik a kocsi, olyan szarok az utak (hogy rendesen látható felfestés nincs, az csak egy dolog...)

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#17730) KTTech válasza g0dl (#17725) üzenetére


KTTech
veterán

Nálunk azért mások a távok, mint Mo-n. Ha elugrunk valahova országon belül egy egy napos kirándulásra, az is simán lehet akár 8-900km is (de egy otthon-Dover kirándulás is több, mint 500km).

Az UK-Mo távot már 6-7x megcsináltam így, szóval ismertem a buktatókat 😃

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#17731) KTTech válasza vicces (#17721) üzenetére


KTTech
veterán

Pályázok, de nem tolom neki, mert az nekem fárasztó... olyan 100-110-es tempó, amit kényelmesen tudok tartani, figyelve hosszabb távon. Ha tolom, az sokkal nagyobb koncentrációt igényel, és hamarabb elfáradok - és elvesztem a pihenőhelyen az időt, amit a sebességgel nyertem.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#17732) blueye válasza KTTech (#17731) üzenetére


blueye
veterán

Hogy tudsz így előzni?

(#17733) KTTech válasza blueye (#17732) üzenetére


KTTech
veterán

Simán... feltalálták a gázpedált 😃 az UK-ban meg a 100 körüli tempó, az alig van a megengedett 113 alatt.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#17734) Tom1939 válasza KTTech (#17733) üzenetére


Tom1939
őstag

Kb ugyanezt nyomom én is csak 120-al, illetve nekem 700km elég egy nap. Nyilván előzni 140 körül előz az ember úgy gyorsan megvannak a még nálam is mazsolábbak :)

(#17735) vicces válasza KTTech (#17731) üzenetére


vicces
addikt

Ez az a tempó ami még jó a hybridnek szerintem is. Nyilván kb 80 kmh jobb lenne :DD
De.. a kamionok közé túl gyors, a többi sávra meg lassú. Engem a 130-al is le szoktak villogni.
Munkába meg 95-öt állítok be és úgy már a távolsátartóval már bepasszolok a román karavánba :DDD ilyenkor már nem villog nem dudál a marhára.

:)

(#17736) Paxker315 válasza pècsimunkás (#17728) üzenetére


Paxker315
addikt

Hát. Én a jettában pályázni csak zajvédelemmel (Alpine Motosafe Pro szettecske). Ált 115-120 a külső sávra, 150-180 az időszakos belsőzésre (konvoj v több autó átugrása, aztán cruise&chill). Ha nem baromkodok, pályán ~4.8 liter körül tartható az átlag, ha el-el rúgod 150 fölé, akkor 5.2-5.3. Szóval azért van anyagi vonzata, a zajterhelésről nem is beszélve. Kimerítő tud lenni :) Idővel meg úgyis "breakthrough" csapoltságot okoz a zaj, így igazából a füldugó sem mindenre megoldás. :$ :$

Meg hát figyelek arra, hogy ne legyen túl magas olajhőmérséklet & fordulatszám tartósan :Y

[ Szerkesztve ]

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#17737) ncc1701 válasza KTTech (#17731) üzenetére


ncc1701
veterán

Hát. Nekem a 100 körüli tempó álmosító a nagyvassal. Inkább tolom neki 140-150 körül, itt eszik 6-6.5L körül, pont nem érdekel. A kocsi atomstabil, nem hiába ~1800kg. Most volt egy tengerparti kanyar, 1700km jött össze, 6 nap alatt, de ilyen távon már időben nagyon nem mindegy, h 100, vagy 150. A fogyasztás meg nem érdekel, pedig már 700ft felett van itthon a prémium gázolaj. Zaj meg gyakorlatilag nincs az autóban.

[ Szerkesztve ]

(#17738) pècsimunkás válasza Paxker315 (#17736) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Ha 100-120- al megyek, úgy èrzem, nem haladok.
Nèmet- magyar utak nekem 1050 km körül van.
Ebből 270 km országút.
Jobban szeretem 11-11,5 óra alatt letudni, mint 13-14 óra. A Rönóm 140- nèl pörgött 4 ezret, az Aurisnak 150- nèl 3000 a fordulatszáma, de 165- nèl is csak 3200.
Bírja ;) .

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#17739) No.01 válasza pècsimunkás (#17738) üzenetére


No.01
őstag

Wow! En meg azt hittem ironizalsz tegnap azzal a 150-160-al... :U

(#17740) pècsimunkás válasza No.01 (#17739) üzenetére


pècsimunkás
addikt

:N

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#17741) No.01 válasza pècsimunkás (#17740) üzenetére


No.01
őstag

En havi szinten jarok kulfoldre, probaltam mar a lassu tempot meg a gyorsat is, de az arany kozeput (normal autoval, nem a suketszoba szeru manageri jarganyokkal) a 130-140 valt be leginkabb. Bar legutobb azert racsodalkoztam, h fogyasztasban azert van kulonbseg a ~120 es a ~140 kozott.

(#17742) pècsimunkás válasza No.01 (#17741) üzenetére


pècsimunkás
addikt

140 ok mèg, lehet haladni is, ès valóban kényelmesen tartható.

[ Szerkesztve ]

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#17743) blueye válasza KTTech (#17733) üzenetére


blueye
veterán

UK-ban lehet, Magyarországon autópályán ez nem menne.
Most voltam BP-Zágráb-BP és BP-Ljubljana-BP úton, és inkább haladtam mint sporoltam, a RAV4 jó társ ebben, még nagyjából le is mennek előle.
Persze egyén függő, regen a gyengébb autokkal is inkább gyorsan mentem pedig akkor még nem volt mindegy a költség 😊

[ Szerkesztve ]

(#17744) Tom1939 válasza blueye (#17743) üzenetére


Tom1939
őstag

Én ezt 120-al nyomom itthon rav4-el (140-150-es előzéssel), azzal már működik nem érzem úgy hogy mindenkit bosszantanék. De 100 az szerintem sem lenne idegnyugtató itthon a többi közlekedőnek a pályán :)

(#17745) blueye válasza Tom1939 (#17744) üzenetére


blueye
veterán

Engem nem is a tobbiek erdekelnek, én magam őrülnék bele 🤣

(#17746) Tom1939 válasza blueye (#17745) üzenetére


Tom1939
őstag

Engem az első kis corsa 1.2-től indulva zavart és fárasztott a hosszú távon a 120 feletti tempó. Szerintem egy Lexus RX-ben is 120-al nyomnám a pályán... Valaki (én) mazsolának születik, se autó se levezetett félmillió km nem változtatott meg :) Érdekes városban meg kifejezetten tempósan nyomom (30 ezres bünti határon belül azért).

(#17747) g0dl


g0dl
addikt

Az automata klímákból csak nekem hiányzik az a lehetőség ( vagy sok év alatt sem találtam meg), hogy fújja be a külső levegőt, és ne fűtse, de ne is hűtse. Pont a most kezdődő átmeneti időszakban lenne jó, mikor pont a kinti kellemes hőmérséklethez vagyok öltözve.

Csak az ac kikapcsolva, és LO -ra állított hőmérséklettel tudom szimulálni, de ez nem szép megoldás.

(#17748) blueye válasza g0dl (#17747) üzenetére


blueye
veterán

C-HR manual szerint nincs jobb otlet:
"Ha ki van kapcsolva az A/C visszajelző, akkor a rendszer a külső levegővel azonos hőmérsékletű vagy melegített levegőt fúj be."

(#17749) Integrale válasza g0dl (#17747) üzenetére


Integrale
veterán

Az a megoldás amit írsz, más autóknál sincs erre más megoldás.

"Bad reklám is reklám too"

(#17750) KTTech válasza blueye (#17743) üzenetére


KTTech
veterán

Most mentem végig Mo-n és ment... M1-M0, majd M0-M5 majd végig Szerbián, Macedónián és végül Görögországon (épp most parkoltam le a kompon).

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.