Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17801) dragon1993


dragon1993
őstag

Ma lemosták a két hetes éjfekete corollám. A szállítási védő fóliák széle bent maradt karcban. :O

Nem egyedi, 18 kocsit vett át a cég már úgy hívtak, hogy majd kipolírozza a cég.

(#17802) vicces válasza KTTech (#17800) üzenetére


vicces
addikt

Na akkor ezt meg is beszéltük!
Ck. nem elektromos autót fog venni, hanem egy takarékos hybridet :DD

:)

(#17803) No.01


No.01
őstag

Szerintem meg a leirt szamok egyaltalan nem rosszak az o eseteben. A mi ismeretsegi korunkben a legtobbek autoja 7-9 liter kozott eszik (es megkockaztatom, h az atlagtol ez nem is nagyon ter el)

(#17804) tope válasza tope (#17785) üzenetére


tope
addikt

Az olcsóbb meg is jött ma, jó lett :)

(#17805) Paxker315 válasza No.01 (#17803) üzenetére


Paxker315
addikt

meg nem az volt eddig a népi konszenzus, hogy a hibrid legnagyobb előnye NEM a fogyasztás, hanem, a bolondbiztos-megbízható "unalmas" technika? :B kisebb karbantartásigény, kevésbé "foglalkozós" bódék.

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#17806) King Charles


King Charles
tag

Sziasztok,

Egy kis segitseget szeretnek kerni. Megyek hetvegen megnezni egy 2016 os avensis-t, 1.8 175e km. Tudnatok esetleg tippeket adni mit kell megneznem? Hol vannak azok a pontok ahol konnyen rohad illetve mik azok amikre mindenkeppen ra kell kerdeznem vagy meg kell jobban neznem. Ha jol tudom akkor a szerviz konyv digitalis, csak a tulaj fer hozza vagy barkinek kiadjak? Ez az 1.8 as motor felujitható ha valamikor problema merulne fel mert az 1.6 osrol azt hallottam , hogy nem?

Köszönöm a segitseget.

(#17807) sequator válasza Paxker315 (#17805) üzenetére


sequator
senior tag

Is-is. Dízeles fogyasztás a modern dízelek nyűgjei nélkül. :D

sautia

sequator

(#17808) pècsimunkás válasza King Charles (#17806) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Szervizköny nekem van fizikai is, ès digitális is.
Elképesztő, hogy amit megnèzel autót, annál is így lesz.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#17809) ncc1701 válasza sequator (#17807) üzenetére


ncc1701
veterán

Azért pályán nagy tempónál nem hozza a dízeles fogyasztást annyira.

(#17810) No.01 válasza ncc1701 (#17809) üzenetére


No.01
őstag

Ezt felig adom... de hybridet nem is ezert vesznek szerintem.

(#17811) ncc1701 válasza No.01 (#17810) üzenetére


ncc1701
veterán

Nyilván. Én dízel kombit csak hossztúvra tartok. Városba nem megyek vele, nagyon xar egy 5 méteres döggel parkolni.

[ Szerkesztve ]

(#17812) dellfanboy válasza King Charles (#17806) üzenetére


dellfanboy
őstag

minden belsoegesu motor felujithato, a kerdes hogy gazdasagileg megeri-e

(persze ha idokozben nem gyartanak hozza alkatreszt akkor neccess, de nem hinnem hogy ez fenall egy ilyen mass production toyota-nal)

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#17813) g0dl válasza ncc1701 (#17809) üzenetére


g0dl
addikt

Mennyi a nagy tempó? Európában ( a németeket most felejtsük el) a mi 130-as tempónk a legmagasabbak közé tartozik, általában kevesebb.

(#17814) Tom1939 válasza g0dl (#17813) üzenetére


Tom1939
őstag

Azért mióta világ a világ még a civilizáltabb dízel passatosok is 145-150-el (éppen ne legyen bünti) gyűrték le a nagy távokat. Egy 1000+ kilométeres úton azért számít. Közben meg 5-6 liter fogyasztás. Azt semmi suv (főleg benzines) nem csinálja utánuk.

(#17815) blueye válasza Tom1939 (#17814) üzenetére


blueye
veterán

Nekem anno a benzines NEM katalizatoros 1.6 Passat tudott ilyet 😊

(#17816) Tom1939 válasza blueye (#17815) üzenetére


Tom1939
őstag

Melynél jelentősen nehezebb volt egy J Astra :) Ja régen könnyű autókkal és mindenféle környezetvédelmi biszbasz nélkül azért voltak jól fogyasztó gépek :)

(#17817) KTTech válasza Tom1939 (#17816) üzenetére


KTTech
veterán

A környezetvédelmi normák magukban nem növelik a fogyasztást. Ellenben a személyvédelem és a zajcsökkentés jelentősen növeli (pl. a legnagyobb súly az üveg, ha dupla, zajcsökkentett akkor az kapásból 2-2.5x nehezebb, mint a sima), ahogy a kialakítás is (azonos hajtásláncnál a Cross kb 0,3-0,7L extra fogyasztást hoz a Yarishoz képest).
A Golf3-am 1.6 benzines 101Le volt 980kg, a mostani Cross majdnem 300kg-al több. A Golfnál a manuálban benne volt, hogy minden 100kg súly 1L-el növeli a fogyasztást, és olyan 6.5-7L alá nem lehetett vinni egy személlyel (télen +1-1.5L). Lehet számolni, mennyivel hatékonyabb a mostani hajtáslánc...

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#17818) Tom1939 válasza KTTech (#17817) üzenetére


Tom1939
őstag

Környezetvédelmi normák önmagukban nem növelik a fogyasztást, de a szívó benzineseket teljesítmény leadás szempontjából is kinyírták (ezért aztán sokan jobban nyomták neki ami közvetve aztán növelte a fogyasztást). Kíváncsi leszek majd a yaris cross mennyit eszik majd az újabb generációs mocival ha az lesz a nyerő a feleségemnél. Bár a Rav4 városi 5-6 literre is durván jó (automata allgrip scrossal ez simán 10 volt nálam).

(#17819) _drk válasza Tom1939 (#17818) üzenetére


_drk
őstag

Nagyon nehezek lettek és ugyebár mindent belepakolnak már egy kissebb autóba is.
Egyik kolléga becsípődése az autók ajtaja, hogy mennyire nehéz, onnan látszik tele van anyaggal és igaza is van valamilyen szinten mert azon látszik egyik legjobban.

A környezeti normákkal inkább az a baj, hogy az egyszerű, kiforrott motorokat is át kellett tervezni és/vagy telerakni mindenféle bizbasszal ami miatt kevesebbet eszik vagy a kibocsátást csökkenti.
Ezres turbós motorok a másfél tonnás gépekben nekem senki ne mondja hogy jó.
Vagy már olyan bonyolult befecskendezési technikák minden féle szűrővel és turbóval pl kezdeti TSI motorok...

(#17820) Paxker315 válasza _drk (#17819) üzenetére


Paxker315
addikt

jaj, szerencsétlen mk3 yarisom kapott bitumenlapokat és szigetelést az ajtókra. Mikor adtam el - jöttek megnézni, pont dicsérték az ajtónyitás-csukódás érzetét, hogy "prémium" :DDD :DDD

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#17821) blueye válasza Paxker315 (#17820) üzenetére


blueye
veterán

Zsanér hogy bírta? 😊

(#17822) No.01 válasza blueye (#17821) üzenetére


No.01
őstag

Nekunk is van P2 es P3-ban is. Nincs gond a zsanerral ;)

(#17823) KTTech válasza Tom1939 (#17818) üzenetére


KTTech
veterán

A motor nem újabb generációs, már megvehető most is Mo-n a sima benzines Cross-ban (felénk nem volt elérhető, csak a hibrid hajtás)... csak most párosították a hibrid hajtással. Nélküle kb. +2L a hátránya jelenleg.

A sima szívó benzinesek soha nem voltak hatékonyak . Amik mentek - fogyasztottak (amik nem, azok is). Nem volt mit kinyírniuk 😃

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#17824) Tom1939 válasza KTTech (#17823) üzenetére


Tom1939
őstag

Már úgy érted hogy a 116 és a 130 lovas is ugyanúgy 4. generációs hibrid az 1.5ből ( erre és nem magára a benzinmotorra benne gondoltam)? Értékesítőm még semmit nem tud mikor jön a 130 lovas a yaris crossba.

(#17825) KTTech válasza Tom1939 (#17824) üzenetére


KTTech
veterán

Így van, nem változtattak rajta. Ami módosítás, hogy erősebb lett az MG2. Legalábbis az eddigi infók alapján, és felénk sem tudni, mikor jön, csak a Lexusban.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#17826) Tom1939 válasza KTTech (#17825) üzenetére


Tom1939
őstag

Ok, köszi, értem. Ennek a fényében kíváncsi vagyok mennyivel lesz drágább itthon a "sima" yarisban a 130 lovas változat (ha minden igaz mindkettő lesz 116 és 130 is, de magát az árlistát még nem láttam).

(#17827) No.01 válasza Tom1939 (#17826) üzenetére


No.01
őstag

Az erdekes lesz... En tul sok ertelmet nem latom megtartani mind2-t a kinalatban... +~10% eroben az azert nem GT GR szint... vagy lehet epp ez lesz a selling point GR line :DDD

(#17828) Tom1939 válasza No.01 (#17827) üzenetére


Tom1939
őstag

Corollán sokat dobott a 122-ről 140 lóra az 1.8 esetén. Meglátjuk mit tesz a yaris és a yaris cross esetén. Nem bántani akarom, de a 116 lovas yaris cross elégé hasonlít dinamikában a 122 lovas 1.8-as corollára (most még az asszonynak is kevés lesz kategóriában van nálam).

(#17829) No.01 válasza Tom1939 (#17828) üzenetére


No.01
őstag

Igaz csak rovid idore volt alkalmam kiprobalni a 140LE valtozatot cserebe a sima 122-el azert mentem viszonylag tobbet (igaz C-HR-ben)
Nem mondom, h nem erezheto a plusz ero (bar a 2.0-s valtozatbol atulve en azert meglepodtem) de aki nem palyazik vagy nem pakolja fol a hazat vagy/es a csaladot annak nem biztos, h hianyozni fog…

Szerintem ami lenyegesen javultt az az osszbenyomas, a finomhangolas. Az viszont akkora ugras, h tan meg a P2 mi Corollank kozotti kulonbseg sincs ekkora.
Ott nagyot guritottak a mernokok az fix. :K

(#17830) Flashback válasza No.01 (#17829) üzenetére


Flashback
addikt

Az 5 gen hybrid alul nyomatékosabbnak érzödik gondolom a villanymotor(ok), inverter(ek) jobban optimalizältak
1.8-assal összehasonlítva pedig olyan 40-80 között nagyon hasonló, viszont felette már a 2.0 elönye érzödik. Szerintem ezt az 5gen 2.0-át eléggé elatlálták.
Csak ne lenne ez a Hybrides bögése... De már megszoktuk az elmúlt pár évben...

[ Szerkesztve ]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#17831) Gergőke88


Gergőke88
addikt

Sziasztok,
tett valaki vásárlás után wireless töltőpadot Toyotába?
Egyáltalán lehetséges a gyári helyére berakni úgy, hogy nem látszik a barmolás?
Alany: Rav4 2023
köszi
Gergő

(#17832) Tom1939 válasza Gergőke88 (#17831) üzenetére


Tom1939
őstag

Én a style csomagból legkönnyebb szívvel éppen a wireless töltőpadról (és az elektromosan nyitható csomagtérről) mondtam volna le mondjuk egy holttér figyelőért vagy 360-as kameráért.
Gyári inkább fűtötte a telefont mint töltötte (iphone 13 mini, mondjuk úgysem vagyok wireless töltés kedvelő).

(#17833) No.01 válasza Tom1939 (#17832) üzenetére


No.01
őstag

Nagyon adom! Raadasul ha kicsi akkor el is mozdulhat es a toltes megszakad ami szvsz a telefonnak sem kedvez tulsagosan (a vezetekmentes toltesen felul)

Flashback:
Latszik, h te nem jartad vegig a letrat ;] Szerintem a P2 is elheto volt kis odafigyelessel, de a P3 utani era mar azert jelentosen kedvesebb a fulnek (is)

(#17834) Flashback válasza No.01 (#17833) üzenetére


Flashback
addikt

Valóban, 3.gen HSD-vel kapcsolódtam be 1.8 FL Auris.

[ Szerkesztve ]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#17835) huan


huan
őstag

Sziasztok,
A Toyota support azt mondta, hogy a szerviz és garanciafüzet végén az „Egészségmegőrzési és Biztonsági átvizsgálás ütemterve” pontban megtalálhatók a kötelezően előírt karbantartások km futás szerint.
Na most én nem találom ezt és online sem érhető el sehol.
Tudna valaki küldeni erről egy fotót?
Köszi

[ Szerkesztve ]

(#17836) Gergőke88 válasza Tom1939 (#17832) üzenetére


Gergőke88
addikt

Akkor lehet elengedem.
Amit még nem értek, hogy miért kell állandóan elfogadni indítás után a feltételeket?
Próbáltam mindenhol örökre elfogadtatni de nem sikerült.
App leszedve, ott is megtörtént a regisztráció, összekapcsolás de továbbra is dobálja fel minden indításnál.

(#17837) Tom1939 válasza Gergőke88 (#17836) üzenetére


Tom1939
őstag

A feltételekre csak az ignorálás az eszköz, nekem is feldobja de pár másodperc és eltűnik. Szerintem japán "betegség" ha jól emlékszem feleségem 2018-as jazze is csinálja (pedig az még max fogyasztás figyelésre jó, se android auto se apple carplay)...

(#17838) Senhi válasza Gergőke88 (#17836) üzenetére


Senhi
aktív tag

Beállítások/Személyes infó alatt telefonod hozzá van társítva? Általában ez szokott a gond lenni.

[ Szerkesztve ]

(#17839) vicces válasza Senhi (#17838) üzenetére


vicces
addikt

Semmi köze hozzá. Telefontársítástól függetlenül minden egyes kivelb@#&*^tt indítás után rá kell bökni, hogy elfogadod amiről nem is tudsz :(((

:)

(#17840) sequator válasza huan (#17835) üzenetére


sequator
senior tag

Az sem mindegy, hogy melyik típushoz kell. ;)
Priushoz megtalálható a Prius Club Hungary Facebook csoportban.
Itt elvileg meg lehet a többi is, de fizetős: https://www.toyota-tech.eu/Menu/Owner

sautia

sequator

(#17841) KTTech válasza vicces (#17839) üzenetére


KTTech
veterán

Ez törvényi kötelezettség, ha jól tudom.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#17842) Flashback válasza vicces (#17839) üzenetére


Flashback
addikt

Fura, én egyszer elfogadtam és azóta semmi. A telefon hozzá van adva mint vezetői profil ha jól emlékszem.

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#17843) tope


tope
addikt

Ez a váltógomb jó lehet e a 2012-es Toyota Yaris II-re (Daihatsu Charade)?
Innen rendeltem távirányító gombot, az jó lett, 1 nap alatt megkaptam, szóval a bolt nekem megbízható.
Ki tudom deríteni valahogy, úgy értem ha jól látom ha ez csavaros, akkor csak le kéne csavarozni a mostanit? Könnyen lejönne?

Ui: pikpak lekaptam, csavaros :D
A feliratos cucc kéne csak, azt nem tudom kapni e külön...

[ Szerkesztve ]

(#17844) vicces válasza Flashback (#17842) üzenetére


vicces
addikt

Na akkor még egy strigula a majdani autócseréhez. Eredetileg 10+ évig terveztem megtartani, de nem vagyok benne. Persze ha leszegényedek akkor marad. A legfőbb indok a fogyasztása - 4.4 papás tempóval. Kevesebbre számítottam. És még a fenti téma is. Idén már semmi frissítés nem jött az autóra pedig az árban benne lenne. :(

:)

(#17845) g0dl válasza Gergőke88 (#17836) üzenetére


g0dl
addikt

Nekem nem kell minden esetben, de néha meglep ilyen kéréssel. Egyébként megadható, hogy az adott kulcs is lehet a telefon mellett, ami azonosít.

Én azt nem értem, hogy miként tudnám megnézni a MyT app-ban, a korábbi útjaimat, és azok átlagfogyasztását. A Toyota fiókban látszanak a korábbi utak (egyet kivéve, amit valamiért letagad), de ott nem mutat fogyasztást.

(#17846) dragon1993 válasza g0dl (#17845) üzenetére


dragon1993
őstag

MyT => Alul a hamburger menü => Hibrid vezetési tréner => Összes út. Az átlagfogyasztás legalul lesz utanként

[ Szerkesztve ]

(#17847) g0dl válasza dragon1993 (#17846) üzenetére


g0dl
addikt

:C Hálás köszönet. Már szanaszét tapogattam a címlapon lévő utolsó út időpont mezőjét.

(#17848) No.01


No.01
őstag

Ma reggel elhoztam kipróbálásara egy Corolla Crosst.
Az létezik, hogy a könyöklő nem állítható? (Nekem kényelmetlenül hátul van, de előrébb húzni nem tudtam, így erőlködés nélkül így gondoltam rákérdezek...

(#17849) pècsimunkás válasza No.01 (#17848) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Aurisomban előrehúzható, de az azt követő Corollában találkoztam olyannal, amit nem lehetett előre húzni.
Néztem is egy nagyot...
Kb, mintha gibbonoknak kèszítettèk volna :U .

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#17850) Flashback válasza No.01 (#17848) üzenetére


Flashback
addikt

Hát igen, ez egy nagy fekete pont a Toyotanak.
De szerencse Alin 35$ környékén van szép megoldás.

[ Szerkesztve ]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.