A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [cappa72:] Új családtag: Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
dragon1993
őstag
Ma lemosták a két hetes éjfekete corollám. A szállítási védő fóliák széle bent maradt karcban.
Nem egyedi, 18 kocsit vett át a cég már úgy hívtak, hogy majd kipolírozza a cég.
vicces
addikt
Na akkor ezt meg is beszéltük!
Ck. nem elektromos autót fog venni, hanem egy takarékos hybridet
:)
No.01
őstag
Szerintem meg a leirt szamok egyaltalan nem rosszak az o eseteben. A mi ismeretsegi korunkben a legtobbek autoja 7-9 liter kozott eszik (es megkockaztatom, h az atlagtol ez nem is nagyon ter el)
Az olcsóbb meg is jött ma, jó lett
Paxker315
addikt
meg nem az volt eddig a népi konszenzus, hogy a hibrid legnagyobb előnye NEM a fogyasztás, hanem, a bolondbiztos-megbízható "unalmas" technika? kisebb karbantartásigény, kevésbé "foglalkozós" bódék.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
King Charles
tag
Sziasztok,
Egy kis segitseget szeretnek kerni. Megyek hetvegen megnezni egy 2016 os avensis-t, 1.8 175e km. Tudnatok esetleg tippeket adni mit kell megneznem? Hol vannak azok a pontok ahol konnyen rohad illetve mik azok amikre mindenkeppen ra kell kerdeznem vagy meg kell jobban neznem. Ha jol tudom akkor a szerviz konyv digitalis, csak a tulaj fer hozza vagy barkinek kiadjak? Ez az 1.8 as motor felujitható ha valamikor problema merulne fel mert az 1.6 osrol azt hallottam , hogy nem?
Köszönöm a segitseget.
sequator
senior tag
Is-is. Dízeles fogyasztás a modern dízelek nyűgjei nélkül.
sautia
sequator
(#17808) pècsimunkás válasza King Charles (#17806) üzenetére
pècsimunkás
addikt
Szervizköny nekem van fizikai is, ès digitális is.
Elképesztő, hogy amit megnèzel autót, annál is így lesz.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
ncc1701
veterán
Azért pályán nagy tempónál nem hozza a dízeles fogyasztást annyira.
No.01
őstag
Ezt felig adom... de hybridet nem is ezert vesznek szerintem.
ncc1701
veterán
Nyilván. Én dízel kombit csak hossztúvra tartok. Városba nem megyek vele, nagyon xar egy 5 méteres döggel parkolni.
[ Szerkesztve ]
(#17812) dellfanboy válasza King Charles (#17806) üzenetére
dellfanboy
őstag
minden belsoegesu motor felujithato, a kerdes hogy gazdasagileg megeri-e
(persze ha idokozben nem gyartanak hozza alkatreszt akkor neccess, de nem hinnem hogy ez fenall egy ilyen mass production toyota-nal)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
g0dl
addikt
Mennyi a nagy tempó? Európában ( a németeket most felejtsük el) a mi 130-as tempónk a legmagasabbak közé tartozik, általában kevesebb.
Azért mióta világ a világ még a civilizáltabb dízel passatosok is 145-150-el (éppen ne legyen bünti) gyűrték le a nagy távokat. Egy 1000+ kilométeres úton azért számít. Közben meg 5-6 liter fogyasztás. Azt semmi suv (főleg benzines) nem csinálja utánuk.
blueye
veterán
Nekem anno a benzines NEM katalizatoros 1.6 Passat tudott ilyet 😊
Melynél jelentősen nehezebb volt egy J Astra Ja régen könnyű autókkal és mindenféle környezetvédelmi biszbasz nélkül azért voltak jól fogyasztó gépek
KTTech
veterán
A környezetvédelmi normák magukban nem növelik a fogyasztást. Ellenben a személyvédelem és a zajcsökkentés jelentősen növeli (pl. a legnagyobb súly az üveg, ha dupla, zajcsökkentett akkor az kapásból 2-2.5x nehezebb, mint a sima), ahogy a kialakítás is (azonos hajtásláncnál a Cross kb 0,3-0,7L extra fogyasztást hoz a Yarishoz képest).
A Golf3-am 1.6 benzines 101Le volt 980kg, a mostani Cross majdnem 300kg-al több. A Golfnál a manuálban benne volt, hogy minden 100kg súly 1L-el növeli a fogyasztást, és olyan 6.5-7L alá nem lehetett vinni egy személlyel (télen +1-1.5L). Lehet számolni, mennyivel hatékonyabb a mostani hajtáslánc...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Környezetvédelmi normák önmagukban nem növelik a fogyasztást, de a szívó benzineseket teljesítmény leadás szempontjából is kinyírták (ezért aztán sokan jobban nyomták neki ami közvetve aztán növelte a fogyasztást). Kíváncsi leszek majd a yaris cross mennyit eszik majd az újabb generációs mocival ha az lesz a nyerő a feleségemnél. Bár a Rav4 városi 5-6 literre is durván jó (automata allgrip scrossal ez simán 10 volt nálam).
_drk
őstag
Nagyon nehezek lettek és ugyebár mindent belepakolnak már egy kissebb autóba is.
Egyik kolléga becsípődése az autók ajtaja, hogy mennyire nehéz, onnan látszik tele van anyaggal és igaza is van valamilyen szinten mert azon látszik egyik legjobban.
A környezeti normákkal inkább az a baj, hogy az egyszerű, kiforrott motorokat is át kellett tervezni és/vagy telerakni mindenféle bizbasszal ami miatt kevesebbet eszik vagy a kibocsátást csökkenti.
Ezres turbós motorok a másfél tonnás gépekben nekem senki ne mondja hogy jó.
Vagy már olyan bonyolult befecskendezési technikák minden féle szűrővel és turbóval pl kezdeti TSI motorok...
Paxker315
addikt
jaj, szerencsétlen mk3 yarisom kapott bitumenlapokat és szigetelést az ajtókra. Mikor adtam el - jöttek megnézni, pont dicsérték az ajtónyitás-csukódás érzetét, hogy "prémium"
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
blueye
veterán
Zsanér hogy bírta? 😊
No.01
őstag
Nekunk is van P2 es P3-ban is. Nincs gond a zsanerral
KTTech
veterán
A motor nem újabb generációs, már megvehető most is Mo-n a sima benzines Cross-ban (felénk nem volt elérhető, csak a hibrid hajtás)... csak most párosították a hibrid hajtással. Nélküle kb. +2L a hátránya jelenleg.
A sima szívó benzinesek soha nem voltak hatékonyak . Amik mentek - fogyasztottak (amik nem, azok is). Nem volt mit kinyírniuk 😃
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Már úgy érted hogy a 116 és a 130 lovas is ugyanúgy 4. generációs hibrid az 1.5ből ( erre és nem magára a benzinmotorra benne gondoltam)? Értékesítőm még semmit nem tud mikor jön a 130 lovas a yaris crossba.
KTTech
veterán
Így van, nem változtattak rajta. Ami módosítás, hogy erősebb lett az MG2. Legalábbis az eddigi infók alapján, és felénk sem tudni, mikor jön, csak a Lexusban.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Ok, köszi, értem. Ennek a fényében kíváncsi vagyok mennyivel lesz drágább itthon a "sima" yarisban a 130 lovas változat (ha minden igaz mindkettő lesz 116 és 130 is, de magát az árlistát még nem láttam).
No.01
őstag
Az erdekes lesz... En tul sok ertelmet nem latom megtartani mind2-t a kinalatban... +~10% eroben az azert nem GT GR szint... vagy lehet epp ez lesz a selling point GR line
Corollán sokat dobott a 122-ről 140 lóra az 1.8 esetén. Meglátjuk mit tesz a yaris és a yaris cross esetén. Nem bántani akarom, de a 116 lovas yaris cross elégé hasonlít dinamikában a 122 lovas 1.8-as corollára (most még az asszonynak is kevés lesz kategóriában van nálam).
No.01
őstag
Igaz csak rovid idore volt alkalmam kiprobalni a 140LE valtozatot cserebe a sima 122-el azert mentem viszonylag tobbet (igaz C-HR-ben)
Nem mondom, h nem erezheto a plusz ero (bar a 2.0-s valtozatbol atulve en azert meglepodtem) de aki nem palyazik vagy nem pakolja fol a hazat vagy/es a csaladot annak nem biztos, h hianyozni fog…
Szerintem ami lenyegesen javultt az az osszbenyomas, a finomhangolas. Az viszont akkora ugras, h tan meg a P2 mi Corollank kozotti kulonbseg sincs ekkora.
Ott nagyot guritottak a mernokok az fix.
Flashback
addikt
Az 5 gen hybrid alul nyomatékosabbnak érzödik gondolom a villanymotor(ok), inverter(ek) jobban optimalizältak
1.8-assal összehasonlítva pedig olyan 40-80 között nagyon hasonló, viszont felette már a 2.0 elönye érzödik. Szerintem ezt az 5gen 2.0-át eléggé elatlálták.
Csak ne lenne ez a Hybrides bögése... De már megszoktuk az elmúlt pár évben...
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Gergőke88
addikt
Sziasztok,
tett valaki vásárlás után wireless töltőpadot Toyotába?
Egyáltalán lehetséges a gyári helyére berakni úgy, hogy nem látszik a barmolás?
Alany: Rav4 2023
köszi
Gergő
Én a style csomagból legkönnyebb szívvel éppen a wireless töltőpadról (és az elektromosan nyitható csomagtérről) mondtam volna le mondjuk egy holttér figyelőért vagy 360-as kameráért.
Gyári inkább fűtötte a telefont mint töltötte (iphone 13 mini, mondjuk úgysem vagyok wireless töltés kedvelő).
No.01
őstag
Nagyon adom! Raadasul ha kicsi akkor el is mozdulhat es a toltes megszakad ami szvsz a telefonnak sem kedvez tulsagosan (a vezetekmentes toltesen felul)
Flashback:
Latszik, h te nem jartad vegig a letrat Szerintem a P2 is elheto volt kis odafigyelessel, de a P3 utani era mar azert jelentosen kedvesebb a fulnek (is)
Flashback
addikt
Valóban, 3.gen HSD-vel kapcsolódtam be 1.8 FL Auris.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
huan
őstag
Sziasztok,
A Toyota support azt mondta, hogy a szerviz és garanciafüzet végén az „Egészségmegőrzési és Biztonsági átvizsgálás ütemterve” pontban megtalálhatók a kötelezően előírt karbantartások km futás szerint.
Na most én nem találom ezt és online sem érhető el sehol.
Tudna valaki küldeni erről egy fotót?
Köszi
[ Szerkesztve ]
Gergőke88
addikt
Akkor lehet elengedem.
Amit még nem értek, hogy miért kell állandóan elfogadni indítás után a feltételeket?
Próbáltam mindenhol örökre elfogadtatni de nem sikerült.
App leszedve, ott is megtörtént a regisztráció, összekapcsolás de továbbra is dobálja fel minden indításnál.
A feltételekre csak az ignorálás az eszköz, nekem is feldobja de pár másodperc és eltűnik. Szerintem japán "betegség" ha jól emlékszem feleségem 2018-as jazze is csinálja (pedig az még max fogyasztás figyelésre jó, se android auto se apple carplay)...
Senhi
aktív tag
Beállítások/Személyes infó alatt telefonod hozzá van társítva? Általában ez szokott a gond lenni.
[ Szerkesztve ]
vicces
addikt
Semmi köze hozzá. Telefontársítástól függetlenül minden egyes kivelb@#&*^tt indítás után rá kell bökni, hogy elfogadod amiről nem is tudsz
:)
sequator
senior tag
Az sem mindegy, hogy melyik típushoz kell.
Priushoz megtalálható a Prius Club Hungary Facebook csoportban.
Itt elvileg meg lehet a többi is, de fizetős: https://www.toyota-tech.eu/Menu/Owner
sautia
sequator
KTTech
veterán
Ez törvényi kötelezettség, ha jól tudom.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Flashback
addikt
Fura, én egyszer elfogadtam és azóta semmi. A telefon hozzá van adva mint vezetői profil ha jól emlékszem.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Ez a váltógomb jó lehet e a 2012-es Toyota Yaris II-re (Daihatsu Charade)?
Innen rendeltem távirányító gombot, az jó lett, 1 nap alatt megkaptam, szóval a bolt nekem megbízható.
Ki tudom deríteni valahogy, úgy értem ha jól látom ha ez csavaros, akkor csak le kéne csavarozni a mostanit? Könnyen lejönne?
Ui: pikpak lekaptam, csavaros
A feliratos cucc kéne csak, azt nem tudom kapni e külön...
[ Szerkesztve ]
vicces
addikt
Na akkor még egy strigula a majdani autócseréhez. Eredetileg 10+ évig terveztem megtartani, de nem vagyok benne. Persze ha leszegényedek akkor marad. A legfőbb indok a fogyasztása - 4.4 papás tempóval. Kevesebbre számítottam. És még a fenti téma is. Idén már semmi frissítés nem jött az autóra pedig az árban benne lenne.
:)
g0dl
addikt
Nekem nem kell minden esetben, de néha meglep ilyen kéréssel. Egyébként megadható, hogy az adott kulcs is lehet a telefon mellett, ami azonosít.
Én azt nem értem, hogy miként tudnám megnézni a MyT app-ban, a korábbi útjaimat, és azok átlagfogyasztását. A Toyota fiókban látszanak a korábbi utak (egyet kivéve, amit valamiért letagad), de ott nem mutat fogyasztást.
dragon1993
őstag
MyT => Alul a hamburger menü => Hibrid vezetési tréner => Összes út. Az átlagfogyasztás legalul lesz utanként
[ Szerkesztve ]
g0dl
addikt
Hálás köszönet. Már szanaszét tapogattam a címlapon lévő utolsó út időpont mezőjét.
No.01
őstag
Ma reggel elhoztam kipróbálásara egy Corolla Crosst.
Az létezik, hogy a könyöklő nem állítható? (Nekem kényelmetlenül hátul van, de előrébb húzni nem tudtam, így erőlködés nélkül így gondoltam rákérdezek...
pècsimunkás
addikt
Aurisomban előrehúzható, de az azt követő Corollában találkoztam olyannal, amit nem lehetett előre húzni.
Néztem is egy nagyot...
Kb, mintha gibbonoknak kèszítettèk volna .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Netac NV7000 4TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7200-6850 MBs - Eladó!
- Modolt Magyar ASUS ROG Strix Scope II 96 Wireless keresi gazdáját
- Eladó Legamaster Airserver Connect 2 - 2 darab!
- MacSzerez.com - iPhone 11 / 128GB / Kártyafüggetlen / Zöld / Új akkumulátor! / Garancia!
- Laptophoz keresek 8GB-os DDR4-es modulokat több darabot