Új hozzászólás Aktív témák

  • Anonymus23

    veterán

    válasz fuvi #3653 üzenetére

    Megcsináltam a fegyver tálent fordítást kutyafuttában, de próbáltam a korábbi tapasztalataimat (Div1) használni, de így is van jó pár olyan, amit vagy nem értek, vagy nem tudom mire vonatkozhat, vagy van benne saját megjegyzés is.

    Ahol kétségeim vannak, vagy nem tudtam érdemben lefordítani, azokat csillaggal jelöltem.
    Kérném egyrészt az angolosokat, hogy lektoráljátok, másrészt a könnyebb és közösen érthetőség miatt más megfogalmazást is szívesen veszek.

    Kérdés:
    A fegyver kezelés (weapon handling) szerintetek mit jelent? Nekem mintha a Stabilitás és a Pontosság együtt, azaz a fegyver kezelés az mindkettő tulajdonságot javítja. Nem tudom mit adott ez igazából Div1-ben is, ott csak néhány helyen fordult elő, és nem volt preferált.

    Néhány alapfogalom:
    Stack: Egymásra épülő, azaz hozzáadódó
    Equipped: Az a fegyver amit éppen használsz
    Holstered: A fegyvertáskában lévő 3 fegyver egyike

    És akkor a fordítás:
    Accurate
    +15% Accuracy
    +15% Pontosság

    Allegro
    +10% Rate of fire
    +10% Tűzsebesség

    Breadbasket *
    Landing body shots adds a stack of bonus +5% headshot damage to the next headshot for 10s. Max stack is 10
    Testre bevitt lövések +5% egymásra épülő fejlövés bónuszt adnak a következő fejlövésre, ami maximum 10x-esre emelékedhet (azaz max 50% fejlövés bónusz).

    Cannon
    While equipped, this weapon incraeses throwing distance by 10%
    A fegyver használata közben a (gránát, skill tárgyak?) távolsága (amennyire el tudod dobni) 10%-al növekszik.

    Close & Personal
    Killing a target within 7m grants +35% weapon damage for 5s
    7m-en belüli ölés +35% fegyversebzést ad 5 másodpercen keresztül

    Distance
    +15% Optimal range
    +15% Optimális távolság

    Double duty
    While holstered, reloading your primary weapon reloads this weapon
    Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van, akkor az elsődleges fegyver újratöltésekor ezt a fegyvert is újratölti

    Extra
    +20% Magazin capacity
    +20% Tárkapacitás

    Eyeless
    Deal +10% weapon damage to blinded enemies
    10% plusz sebzés megvakított ellenfelekkel szemben

    Fast Hands
    Critical hits add a stack of 3% reload bonus. Max stack is 20.
    A kritikus sebzés 3% egymásra épülő újratöltés bónuszt ad, ez maximum 20%-t érhet el.

    First Blood
    First shot fired from a full magazine deals headshot damage to any part of the body hit
    Az első lövés egy teljes tárból fejlövésnek megfelelő sebzést ad bárhol találod is el az ellenséget

    Greased
    While holstered, this weapon incraises weapon swap speed by 10%
    Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van akkor megnöveli a fegyver váltási sebesséáget 10%-al

    Ignited
    Deal +10% weapon damage to burning enemies when exiting cover. Can occur once every 60s
    10% plusz sebzés égő ellenfelekkel szemben. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódik

    In Rhythm *
    While equipped, enemy kills have a 5% chance to refresh active skill cooldowns. Can occur once every 60s A fegyver használata közben minden ölés 5% eséllyel frissíti az aktív képzettség feltöltődést. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódik

    Jazz hands
    +10% reload speed
    +10% újratöltési sebesség

    Killer
    Killing an enemy with critical hit grants +50% CHC for 5s
    Kritikus sebzéssel való ölés +50% kritikus találat esélyt ad 5 másodpercen keresztül

    Lucky Shot
    Magazin capacity is incraised. Missed shots from cover have a chance to return to the magazine
    A tárkapacitás megnövelt. A fedezékből leadott de célt tévesztett lövéseknél esély van rá, hogy nem fogy el a tárból az adott lövés

    Measured *
    The top half of the magazine has +15% Rate of fire and -20% weapon damage. The bottom half of the magazine has -25% Rate of Fire and 20% weapon damage
    A tár első fele (eleje?) +15% RPM-et kap de -20% kevesebb fegyversebzés, a második fele -25% RPM de +20% fegyversebzés. (Nem biztos, hogy pont a felénél vált)

    On empty
    Reloading from empty grants +30% weapon handling for 10s
    Amennyiben kiürült tárat töltesz újra, akkor +30% fegyver kezelést kapsz 10 másodpercen keresztül

    Optimist *
    Weapon damage incraeses as the magazine lowers. Damage incraese varies by weapon type
    A fegyver sebzése növekszik, annak arányában minél kevesebb lőszer van a tárban. A sebzés növekedés változik a fegyver típusa alapján.

    Optimized *
    +15% weapon handling
    +15% fegyver kezelés (jelentsen ez bármit is) :)

    Overlap *
    While holstered, your equipped weapon gains a handling bonus based on this weapon's type
    Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van, a használt fegyver fegyver kezelési bónuszt kap ezen fegyver típusa szerint.

    Perpetuation*
    Headshot kills grant +5% skill duration for 5s
    Fejlövéses ölés +5% képzettség hosszt ad 5 másodpercig (ennek a leírásnak így nem sok értelme van, mert ha a duration-t növeli, akkor miért csak 5 másodpercig???)

    Preservation *
    Killing an enemy repairs 5% armor over 3%. Headshot kills improves the repair
    Az ezzel a fegyverrel való ölés 5% páncél javítást ad 3 másodperc alatt. A fejlövéses ölés fejleszti a javítást

    Protected reload
    While equipped, thies weapon grants +10% Bonus Armor while reloading
    A fegyver használata közben újratöltés alatt +10% bónusz páncélt ad.

    Pummel
    3 consecutive body shot kills refilss the magazine and grants 50% weapon damage for 7s
    3 egymást követő testen végrehajtott ölés (gondolom nem fejlövés) újratölti a fegyvert és +50% fegyver sebzést ad 7 másodpercen keresztül

    Ranger
    Every 10m you are from thetarget grants +2% weapon damage
    Minden 10m távolság a célponttól +2% fegyver sebzést ad

    Recharged *
    While equipped, enemy kills from cover can recharge depleted skill charges
    A fegyver használata közben, fedezékből való ölés visszatöltheti a töltődő képességeket

    Reformation
    Headshot kills incraise skill repaire and healing by 25% for 25s
    Minden fejlövéses ölés megemeli a képzettség javítási és gyógyítási erejét 25%-al 25 másodpercre.

    Rifleman
    Landing headhsots add a stack of bonus +10% weapon damage for 5s. Max stack is 5. Additional headhsots refresh the duration. All non-headhsots remove the bonus.
    A bevitt fejlövések +10%-os egymásra épülő fegyversebzési bónuszt adnak 5 másodpercre. A maximum egymásra épülés száma 5 (aza max 50% fegyversebzés). A további fejlövések csak frissítik a lejáratot (azaz újraindul az 5 másodperc). Minden nem fejlövés törli a bónuszt.

    Rooted
    While equipped and in cover, al skills damage and helaing is incraised by 25% for 25s. Buff is lost when exiting cover. Can occure once every 60s
    A fegyver használata közben amikro fedezékben vagy a képesség sebzés és gyógyítás megnövekszik 25%-al 25 másodpercre. Ez a plusz eltűnik, ha kimész a fedezékből. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódik

    Sadist
    Deal +10% weapon damage to bleeding enemies
    10% plusz sebzés vérző ellenfelekkel szemben

    Salvage
    Killing a target has a +50% chance to refill the magazine
    A fegyverrel való ölés 50% eséllyel újratölti a tárat

    Spike
    Headshot kills grant +25% skill damage for 10s
    Fejlövéses ölés +25% képzettség sebzést ad 10 másodpercig

    Stable
    +15% Stability
    +15% Stabilitás

    Steady handed
    Landing a shot adds a stack of bonus 2% weapon handling. Max stack is 15. At max stacks each shot landed has a 5% chance to sonsume the weapon handling bonus and refill the magazine.
    A bevitt lövések 2% egymásra épülő fegyver kezelési bónuszt adnak. A maximum egymásra épülés száma 15 (aza max 30% fegyver kezelés). Maximális bónusznál minden további bevitt lövés 5 % eséllyel elhasználja a bónuszt és újratölti a tárat

    Stop, drop and roll
    While equipped, rolling removes burn, bleed and poisoned status effect. Can occur once every 60s
    A fegyver használata közben a tigrisbukfenc :) eltünteti az égés, vérzés és mérgezés állapot hatásokat. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódik

    Strained *
    +10% CHD is gained for every 5% of your armor that is depleted
    +10% kritikus sebzés kapsz minden 5% elvesztett páncélból

    Transmission
    While holstered, shock applied to the Agent transfers to an enemy within 10m. Can occur once every 60s
    Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van és sokk állapothatás alá kerülnél, ahelyett egy ellenség kapja meg 10m-en belül. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódik

    Unhinged *
    Receive +10% weapon damage at the cost of -50% weapon handling
    A fegyver +10% sebzést kap, de -50% fegyver kezelés(?)

    Vindictive
    Killing an enemy with a status effect applied grants all group members within 15m +20% CHC for 10s
    Státusz effekt alatt lévő ellenség megölése +20% kritikus találat esélyt ad minden csapattagnak akik 15m belül tartózkodnak.

    Wascally *
    While holstered, you are able to resist ensnare attempts
    Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van képes vagy ellenálni 2 valamire, amit nem igazán értek hogy mi :)

    Zen
    While equipped, resting in cover for 3s removes blind and disorient status effect
    A fegyver használata közben ha 3 másodpercig fedezékben maradsz, akkor leveszi a vakság és megzavarás állapothatásokat.

    Hát kb ennyi :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés