- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MasterDeeJay: RAM gondolatok: Mennyi a minimum? DDR3 is jó?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Nyitlocker
- gerner1
Új hozzászólás Aktív témák
-
kerekati
csendes tag
Sziasztok!
Volna egy kérdésem a progival kapcsolatban, kezdő vagyok a Tasker-ben.Ha aktívvá válik egy profil, példaként:
Úgy állítottam, hogy ha Bluetooth-hoz kapcsolódva van egy Headset, akkor csippan és rezzen egyet a telefon.
Ezek ugye a profilon belül Task-ban vannak megadva.Ha aktívvá válnak, a telefon végrehajtja a feladatokat, de az értesítősávján is megjelenik a "title"-hez beírt név és ikon, és ott is marad, nem tűnik el, csak a ha rákattintok.
De amíg ez ott van, addig ismételt csatlakoztatáskor nem hajtja ismét végre a feladatokat (hang, rezgés...).Nem tudom számít e, de az adott Profil beállításokban kiszedtem a pipát a "show in notification pulldown" elől.
De végtére tök mindegy, minden esetben ez van, hogy kifigyel az értesítés.Van lehetőség arra, hogy ez ne így legyen?
Nem kell értesítés, és minden headset újrakapcsolódásnál kellene a hang és rezgés.
Ha valakinek volna erre ötlete, megköszönném!Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tudástár Tasker - AZ Android alkalmazás
- Poco F8 Pro – titkos favorit lehet belőle
- Opel topik
- LEGO klub
- Honor Magic8 Pro - bevált recept kölcsönvett hozzávalókkal
- Parkside szerszám kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Neked tükröt, az iPhone Airnek emléket állít a Realme
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Redmi Note 15 Pro+ - több plusz, mint mínusz
- Ilyet se látunk minden nap, már füstölt a GeForce, de a játék még futott
- További aktív témák...