Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chal
addikt
válasz Killer01 #7939 üzenetére
Chal: ne keverjük a 3 napon belül jelzett hibásan kapott terméket a garanciaidőn belüli meghibásodással, nem ugyanaz, az összes hozzászólásom erre (hibásan kapott cucc) vonatkozott.
Te kevered, nem én. Minden feltétel ugyanaz, nincs külön a 3 napra semmi, egyet kivéve, és ezt már ketten is írták neked:
Ilyen esetben az eladónak nincs mérlegelési és vizsgálati lehetősége, mindenképpen cserélnie kell. Minden másban ugyanaz a dolog mint egy garanciális ügyintézés, semmilyen extra határidőt nem kapsz.
az egész megvan 3 nap leforgása alatt, akkor nem tartom elfogathatónak hogy csereigény esetén 10 nap vagy akármennyi az átfutás. Ha szerinted igen, miért?
Bár ezt nem tőlem kérdezted, de erre is megkaptad már a választ, és tartok tőle hogy ő ezt nem fogja megerősíteni Egyszerűen arról van szó, hogy a párszáz forintodért nem fogják azt vállalni, hogy egyből cserélnek, aztán nekik meg 10 nap múlva valami probléma miatt a nagyker vagy beszállító pattintja vissza a cuccod. Megvárják tehát amíg cserélik nekik is, és azt adják oda, nincs bizományban előre cserélgetés. Persze csak tippelek, de a piac ezt diktálja, szóval kétlem hogy máshogy csinálnák, kivéve a nagyon olcsó termékeknél.
És úgy érzem le kell írnom ezt ismét: szerintem egyik fenti dolog sem jó, és én sem örülök neki, 99%-ban végfelhasználó vagyok, szóval én is ugyanúgy iszom a levét mint te, csupán próbálok tényeket közölni, meg józan paraszti ésszel szemlélni a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest