Új hozzászólás Aktív témák

  • tototos

    őstag

    Sziasztok!

    Leírom ide nem túl fényes történetenemet a t-home-al kapcsolatban.
    Barátnőméknek van egy nyaralója balatonlellén, tavaly vásárolták és bekötettek egy adsl netet digitális telefonnal. A számlázási cím rossz helyre lett kérve így nem lettek befizetve a csekkek, és megszüntették a szolgáltatást. Erre csak most áprilisban derült fény, amikor is használatba lett véve a nyaraló és nem volt internet. Felhívva a 1412-t közölték hogy díjtartozás miatt nincs internet, rendezzü a számlát és t-pontban. A dologgal nem lett foglalkozva egészen júliusig, hiszen nem volt használatban a nyaraló.
    Újra 1412 megkérdezni, hogy a tartozást nem lehet-e valamilyen alternatív módon törleszteni, például átutalás vagy ilyesmi. Közölték hogy sjanos nem mivel, megszüntették a szolgáltatást ezért be kell vinni a routert egy t-pontban különben 15600ft-ot még felszámolnak érte. Hiába mondtuk hogy újra meg szeretnénk rendelni a szolgáltatásukat és rendezzük a tartozást is.(Nem értem miért nem lehet újraindítani a dolgot a központban).
    Nem volt mit tenni, befáradtunk egy t-pontba, ahol befizettük a tartozást, valamint visszavittük a routert amiről kaptunk is bizonylatot. Megkötöttük újra a szerződést az internetre, az ügyintéző hölgy mondta hogy várjuk a szerelő hívását. Ez történt szombaton. Csütörtökön mentünk csak újra a nyaralóba, és mivel nem érkezett semmilyen telefon ezért gondoltam felhívom őket hogy mi van a dologgal. Szokásos várakozási idő a 1412-nél(mintha az ember annyira ráérne a szar zenéiket hallgatni), majd felveszi egy ügyintéző elmondom az adatokat erre közli, hogy a behajtási csoport törölte a megrendelésünket(erről bezzeg luxus értesíteni az ügyfelet) mert díjtartozásunk van még, a visszavitt routert még nem vitték fel a rendszerbe. Sőt még fáradjunk be egy t-pontba közüzemi számlával(mi közük hozzá??) címazonosítás miatt. Mondtuk hogy eszünk ágában sincs bemenni sehova, már szombaton eltöltöttünk 1 órát azzal hogy rendezzük a dolgokat, így nem fogunk sehova menni. A hölgy közölte, hogy jó akkor a gépen is meg tudja csinálni a dolgokat és újra felveszi a rendelésünket. Kérdezte a létesítési címet elmondtunk hogy balatonlellére lesz. Azt hittük ezzel végre megoldódott a probléma.
    Másnap reggel jön is az sms az időpontegyeztetőktől. Kérdezi a nevet utáni pedig mond egy címet, ami jelen esetben a szerződő fél lakcíme volt( X Y Mucsaröcsöge Turka utca 14) barátnőm vette fel a telefont és ő pedig mondta hogy igen ő lenne az. Kishölgy mondja, hogy hétfőn 14-16 között jön a szerelő, barátnőm megkérdezi, hogy esetleg nem tudna korábban jönni, de sajna nem tudnak. Ezután gondoltam egyet és felhívtam én is az időpontegyeztetőt, hogy 5 perces bekötésről lenne szó, hiszen ki van építve minden a lakásan csak rá kell dugni az eszközt beállítani 5 dolgot és már kész is. Kishölgy felveszi megint mondja a megrendelő nevét és címét és helyeslek, majd elmondom neki hogy 5 perces dolgoról van szó, ő meg mondja hogy hát nézi ki tudna küldeni BUDAKESZI-re, mondom neki hogy nem Budakeszi hanem Balatonlelle a létesítési cím, erre még ő van felháborodva hogy ő nekem is és barátnőmnek is kétszer elmondta hogy Budakeszi, ja mondom hogy a név után nem a lakcímet mondta hanem hogy oda akarnak létesíteni, így már mindjárt más.(Biztos fájdalmat okozna neki kicsivel részletesebben beszélni). Miután kiderül a dolog, közli hogy hát sajnos ő nem tud módosítani a címen, csak törölni tudja az egyeztetést. Kérdem, hogy akkor ilyenkor mi van, azt mondja hogy sajnos nem látni ki szúrta el a megrendelést(én meg persze nem tudtam a hölgy nevét akivel előző nap beszéltünk) így újra fel kellene hívnoma 1412-t és javíttatni a dolgon.
    Hát hogy is mondjam ekkor már azért nagyon idegesek lettünk, persze a 1412-n megint 15 perces zenehallgatás következett, majd az ügyeintézőnek elmondtuk a gondunkat, aki újra közölte, hogy közüzemi számlával t-pont!!! mondtuk hogy sehova sőt ha nem képesek 1 héten belül elintézni a dolgot akkor nem is kérjük az internetüket. Mondta hogy újraindítja a megrendelést egyeztettük az adatokat újra hogy bizotsan stimmeljen a dolog. Sajna nem tudott semmilyen gyorsítást eszközölni, mondta hogy még lehet így is törölni fogja a behajtási csoport de majd kedden amikor dolgozik megnézi mert ő nyomon szokta követni az ügyeket amikkel foglalkozott.
    Hát ezek után gondoltam felhívom én azt a behajtási csoportot hogy ugyan miért törlik a megrendelésünket. Egy úrhoz volt szerencsém akinek elmondva a történteket hát meglepődött kicsit sőt látta a rendszerben hogy 3x lett újraindítva a megrendelés és hogy összevissza a létesítési cím. Mondta hogy törli az összes megrendelést és újraindítja rendesen,. Megkrédeztem, hogy nincs-e lehetőség arra hogy minél hamarabb beszereljék a dolgokat, hiszen már 1 hete megrendeltük a szolgáltatást és 5 perces dologról van szó. Mondta, hogy természetesen írni fog a létesítőknek hogy minél gyorsabban jöjjenek.
    Hétfőn lett is időpont egyeztetve keddre, amikor is jöttök a szerelők, berakták a dolgot, akkor kiderült hogy a t-pontban kapott felhasználónév és jelszó már megváltozott, de szerencsére megküldték az újat amivel is beindult a szolgáltatás és megy szépen.

    Bocsi hogy kicsit hosszú lett. Egy általam két kattintásnak vélt dologből lett nagyjából 1 hetes mizéria. De ha nem érdeklődünk, hogy mikor jönnek bekötni még lehet a mai napig várunk a szerelőkre, aki ugye a törlés miatt nem jönnének.

Új hozzászólás Aktív témák