Új hozzászólás Aktív témák
-
F4ther
tag
Sziasztok.
Autós topikban már irtam ezzel kapcsolatban, de gondoltam írok ide is. Szóval az a helyzet, hogy feleségemmel vásároltunk 2020 Május vége / Április elején egy lágy hibrid vitarát. Semi gond nem volt, rendszeres szerviz, kíméletes használat, stb.. viszont Áprilisban megadta magát. Pályán leállt a motor, viz 100-on, hirtelen történt az egész nem is próbáltam újra indítani vagy elindulni. A suzuki assistance el is szállította a legközelebbi márkaszervízbe, meg minket is haza. Nem is gondoltam volna, hogy innen fognak kezdődni a további problémák.
Kiderült hogy, szerelő állítása szerint "becseppent a gyertya" - 45k km-en, és komplett motor, hűtőrendszer és turbó csere szükséges. (kb 2m ft alsó hangon) - ezzel még nincs is gond ha javítják persze. Első körben készpénzesként akarták javítani, kiderült hogy adminisztrációs hiba miatt nem került be a kiterjesztett garanciám a rendszerben (A meghibásodás 1 hónappal a gyártói gari lejárata után történt), de végül elkészült a diagnosztika, megítélték hogy garanciálisan javítható, a reál garant elfogadta a költséget és berendelték a suzukitól az alkatrészt.Igen ám, itt kezdődtek a bajok. A suzuki állítólag visszautasította a komplett motor beszállítását, mert már nincs érvényes gyártói garancia a gépjárműre, ezért alszerelvényt nem szállítanak le, csak alkatrészeket. A szervíz elkészítette újra az összeállítást, csak alkatrészekre, viszont úgy, hogy a szervíznek kell megépítenie a motort már 7m ft a költség, ezt a reál garant visszautasította. Ez történt június végén.
Azóta azon megy a rugózás a suzuki - reál garant - szervíz között, hogy hogy oldják meg a helyzetet, de nem történik semmi. Az autó szétszedve áll a szervízben, a szervíz és a suzuki írásban nem kommunikál semmit hiába tettem több felszólítást erre, mindenki a másikra mutogat miközben autóm az nincs.
Mélységesen csalódtam az eljárás módjukban a márkaszervíz és a suzuki ügyfél kezelésében, úgy gondolom hogy ez elképesztően rosz példa. Személy szerint soha többet nem akarok suzukit. 2 hét múlva megyek ügyvédhez beadatni a bírósági keresetet, mert már nem maradt más eszközöm sajnos..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- iPhone topik
- World of Tanks - MMO
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen egeret válasszak?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 1.3 2005 GC, 168e km, Fapad, Extra
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-24Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 16GB Cooler Master CMP 510 Seasonic850W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Razer Blade 18 QHD+ 300Hz mini-LED i9-14900HX 32GB DDR5 RTX 4090 2TB SSD (ELKELT)
- Samsung Galaxy S25 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest