Hirdetés
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F4ther
tag
Sziasztok.
Autós topikban már irtam ezzel kapcsolatban, de gondoltam írok ide is. Szóval az a helyzet, hogy feleségemmel vásároltunk 2020 Május vége / Április elején egy lágy hibrid vitarát. Semi gond nem volt, rendszeres szerviz, kíméletes használat, stb.. viszont Áprilisban megadta magát. Pályán leállt a motor, viz 100-on, hirtelen történt az egész nem is próbáltam újra indítani vagy elindulni. A suzuki assistance el is szállította a legközelebbi márkaszervízbe, meg minket is haza. Nem is gondoltam volna, hogy innen fognak kezdődni a további problémák.
Kiderült hogy, szerelő állítása szerint "becseppent a gyertya" - 45k km-en, és komplett motor, hűtőrendszer és turbó csere szükséges. (kb 2m ft alsó hangon) - ezzel még nincs is gond ha javítják persze. Első körben készpénzesként akarták javítani, kiderült hogy adminisztrációs hiba miatt nem került be a kiterjesztett garanciám a rendszerben (A meghibásodás 1 hónappal a gyártói gari lejárata után történt), de végül elkészült a diagnosztika, megítélték hogy garanciálisan javítható, a reál garant elfogadta a költséget és berendelték a suzukitól az alkatrészt.Igen ám, itt kezdődtek a bajok. A suzuki állítólag visszautasította a komplett motor beszállítását, mert már nincs érvényes gyártói garancia a gépjárműre, ezért alszerelvényt nem szállítanak le, csak alkatrészeket. A szervíz elkészítette újra az összeállítást, csak alkatrészekre, viszont úgy, hogy a szervíznek kell megépítenie a motort már 7m ft a költség, ezt a reál garant visszautasította. Ez történt június végén.
Azóta azon megy a rugózás a suzuki - reál garant - szervíz között, hogy hogy oldják meg a helyzetet, de nem történik semmi. Az autó szétszedve áll a szervízben, a szervíz és a suzuki írásban nem kommunikál semmit hiába tettem több felszólítást erre, mindenki a másikra mutogat miközben autóm az nincs.
Mélységesen csalódtam az eljárás módjukban a márkaszervíz és a suzuki ügyfél kezelésében, úgy gondolom hogy ez elképesztően rosz példa. Személy szerint soha többet nem akarok suzukit. 2 hét múlva megyek ügyvédhez beadatni a bírósági keresetet, mert már nem maradt más eszközöm sajnos..
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Nintendo Switch 2
- Gaming notebook topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
- ÚJ LENOVO ThinkPad P16s Gen 2 - 16" WUXGA IPS Érintő - Ryzen 7 PRO 7840U - 32GB - 1TB -3 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Felújított laptopok / PC-k Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest