Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
- Digitális Állampolgárság Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz roti86 #64692 üzenetére
Félre akarod itt vezetni az embert... Nem fog menni, figyelek ezekre.
Amúgy valószínűleg az 5 sebességes vs. 6 sebességes váltó miatt van az eltérés.
De ott van például a motor is. Az M16A a régebbi motor, mégis abba a 0w-20 a javasolt olaj, míg az újabb K10C és K14C motorba meg a "vastagabb" 5w-30. Úgy tudom, hogy elsősorban a csapágyak mások és amiatt van a különbség a motorolaj viszkozitásban. De az is lehet, hogy az olajvisszavezető furatok is kisebbek az M16A motornál, de ez csak az én tippem.Ahogy látom az általad belinkelt 2016 utáni füzetet, nem csak a 75W és 75w-80 között van különbség, hanem a cserében is.
Az közös a két füzetben, hogy a gyáritól eltérő olajra 45e km-es csere intervallumot ír elő mindkét könyv.
De látom, hogy a gyári váltóolajra csak ellenőrzést ír elő neked. Az én szervizfüzetem a gyári olajra is ír csere intervallumot, nem csak az ellenőrzést.
Mégpedig 150e km vagy 5 év intervallumot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Akvarisztika
- Path of Exile 2
- Autós topik
- Futás, futópályák
- Amazon Fire TV stick/box
- Mikrotik routerek
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest