Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Ázsia Expressz 5
- Asszociációs játék. :)
- Hegyen-völgyön, Chongqing
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
válasz MasterMark #9363 üzenetére
Van 50 kilós zsákkal a gyereknek a homokozóba szaharai homok. Át is teszem gyorsan a csomagtartóba!!!
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9389 üzenetére
Driftetléshez fixre hegesztett difi kell.
Nekem elég lenne egy olyan olajos LSD is (a Spec B-ben is az van sztem). A garázsfeljárónk íves és ha kicsit nagyobb gázzal iramodok neki akkor az ívbelső elpörög. Persze ha nem fos 4évszakos lenne fent akkor talán lenne kellő tapadásom...
Am addig filóztam,hogy végül lemaradtam a keret nélküli frsz tartóról.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9393 üzenetére
Jó vastag haszonnal adja, 5,65 € a német amazonon...
[link][ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9398 üzenetére
Azanyjukat! Tényleg! És ha ausztriai címet adok meg, akkor már 5,65€ és a posta is felébe kerül...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9433 üzenetére
Igen, az. Csak az a baj vele, hogy ugyan azt kaptam kétszer, pedig aszimmetrikus a búra. És sajnos már kibontottam. De legalább a legrosszabból kaptam kétszer.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9468 üzenetére
Nem én csináltam, az érdi szerelőmre bíztam. Jövő héten is hozzá viszem, a fékkel nem szeretek kísérletezni.
A felújító készlet nagy része utángyártott, de csuszkát csak gyáriban találtam, de már nem emlékszek, hogy mi volt a zacskóban. A gumi védő tuti volt benne, de amire balage. hivatkozott, nem emlékszek.Qru: Nagy dolgot már nem bízok rájuk, de alkatrészek miatt hozzájuk járok. Szinte mindig minden van készleten és eddig mindenre jó árat mondtak. Ha meg már ott vagyok, gondoltam a fékhez értenek, nézzenek már rá. Meg ők legalább élhető helyen vannak, a többiek olyan helyen vannak, ahonnan szívás eljutni bárhova, ha otthagyós az autó.
A tárcsa vetemedést mondta Nyírő is, ezért is kérdezte, hogy mikor került bele a mostani, hogy érdemes e szabályozni vagy csere. Így lett szabályozva, de nem hozta az elvárt eredményt (sőt semmilyen változást nem éreztem), így nem tárcsa hibám van. Ha tárcsa hiba lenne, akkor állandóan rázná a kormányt, de nekem csak időszakos és fékezés nélkül is búg, meg ráz 120-130 fölött időnként. Azt is akkor, ha nagyon meg kellett tiporni a féket, majd néhány km után felenged...(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
válasz MasterMark #9479 üzenetére
Valamiért nem megy a linkelés. Ez lett volna:
https://hu.motor1.com/news/378019/subaru-levorg-prototype-revealed/
(#9481) MasterMark: Jah,de lehet a telefonom is a végét járja, lemerült az üzenet közben.
(#9462) Parci: Jó áron volt, de nem tudtam volna megmondani, hogy EUR vagy USA modell, a tetőcsomagtartó alapján (amennyire a képeken látszott) akár európai is lehetett, de a hátulján ott díszlet a 3.6R felirat, az pedig az amerikai modellek került (persze az könnyebben áttehető)Linkesítve
[ Módosította: Qru ]
-
balage.
tag
válasz MasterMark #9482 üzenetére
Fotózd le légyszi
-
Qru
MODERÁTOR
-
balage.
tag
válasz MasterMark #9486 üzenetére
Az szerintem stabilizátor rúd támasztó, hogy kerék irányba ne vándoroljon, mikor megfeszül az egyik oldal.
Pl. Whiteline is ad ilyet hozzá, azt rá kell szorítani. (arany színű)
Itt egy régebbi Whiteline hasonló bilincses megoldással[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz MasterMark #9496 üzenetére
Gondolom ki lehet nyitni, de ha a távirányító kapcsolja a riasztót...
(#9498) Qru:
Én egyszer már jártam így a Volverrel, szerencsémre nem volt teljesen lemerülve az elem, és a beltérből még kikapcsolta a riasztót - volt pár kellemetlen percem a parkoló közepén[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9496 üzenetére
De csak az nem kapcsolja ki a riasztót.
mod:
Acheron: Pont így jártam. Mostanában már nem nyitott olyan messziről és sokszor csak másodszorra. Legközelebb ilyenkor egyből cserélem.
Am csak a jegyzőkönyv kedvéért a gyári Panasonic elem bírt 8 évet, azt cseréltem Sony-ra ami 1 évet és 1 hónapot bírt. Most Energizer ment bele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9504 üzenetére
Az a fura, este is 2 gomb nem működött rajta a harmadik igen... Aztán 2 perc múlva újra próbáltam akkor meg az összes működött.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9506 üzenetére
Havernak van autóvillamosságis ismerőse azt megkérdezzük.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9510 üzenetére
Szétszedem és megnézem jobban. Ahol vettem az elemet ott ki is cserélték benne rögtön.
outsiders: A fotocellás ajtó is hasonló ferkin sugároz, az tud bezavarni. A trafiblokolót is meg tudja zavarni.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
-
Gub4cs_1
újonc
válasz MasterMark #9611 üzenetére
Jaaaj ha leesik a hó mennyi lesz (nálam tuti rengeteg)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9654 üzenetére
Arra nem volt kedvem/időm de azért mentem egy kört a Mátrában ma. A hűtővíz hidegen a minimumon van melegen a max alatt kb egy újnyival. Töltsek rá egy kis desztvizet?
Nem tudom milyen lötty van benne (kék) azért nem öntenék rá semmilyen másfajta készre kevert cuccot. Vezérléscserekor úgyis cserélve lesz az egész töltet.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9659 üzenetére
Jaa, ezt nem tudtam. Csekkolom a radit és ha abban van víz akkor hagyom a francba. Jogos, a Jazz-nél is ilyen pedig a hűtőkör. Gondolhattam volna rá...
Jah, vezérléscserekor azok is cserések lesznek a hűtőfolyadék mellett (fék és szervó folyadék). Viszonylag tiszta volt de ez nem friss kép.
mod:
Megnéztem a manual mit ír, ha meleg motornál van a LOW szinthez közel akkor kell csak rátölteni. Szóval jó vagyok tényleg.
Azért belenézek a radiba legközelebb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MasterMark #9691 üzenetére
Volt, csak [link] kicsit hiányos volt.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9700 üzenetére
"le is légteleníette"
Kétszer is, de nem jött ki levegő másodjára, csak nekem volt más a pedál érzet."Nem tudtam hogy ezt ilyen gyorsan is lehet."
Mit lehet gyorsan? Szerelőt találni vagy alkatrészt? Vagy mást?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9704 üzenetére
2 éve lett felújítva a két első nyereg, ezért nem nagyon kellett semmit pucolni, akkor vastagon rozsdás is volt, de most nem nézett ki rosszabbul, mint 2 éve, mikor össze lett rakva. Akkor kapott új felújító készletet - szinte minden utángyártott, csak a vezetőszár volt gyári. De hogy előtte milyen volt a gyárban belerakott gyári, azt nem tudom. Változtathattak a fején, nem? Amúgy meg nem találtam utángyártott csuszkát akkor, mondjuk csak az Unixban néztem.
Most amúgy kicsit szorult a dugattyú szétszedéskor, hogy belemenjen az új, de más szívás nem volt vele. Ezért is kellett tovább fognom az olaj csövet, mint 5 perc.Olajban én oda jutottam, ha a kézikönyv szerinti mindenféle olaj minősítéseket végig követem, akkor az 5w30-as 8100 Eco-nergy jó bele hétköznapi használatra.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9707 üzenetére
Az X-Clean újabb/modernebb/szigorúbb szabványoknak felel meg. API SL elég régi szabvány, azóta kijött az SM és az SN. Az enyémbe SM kell vagy újabb. 5W30 vagy 0W30 az ajánlott de az 5W40 is megfelelő.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9709 üzenetére
Honda topikban sokan használják és nekem is volt egy 5k km erejéig ilyen olaj benne. Aztán megnéztem a manual mit ír. Az a baj, hogy annyi szempont van, hogy a legjobb ha a gyártói ajánlást betrarja az ember de kicsit ellentmondásban van a dolog esetemben, mert mást ír az ez EU-s motorhoz meg mást az US-hez. Pedig ugyanaz a motor...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9707 üzenetére
Kiszáradt és rozsdásodni kezdett, meg a porvédő ki volt kicsit fordulva és bemehetett a retek mellette. Hogy mivel rakta most össze nem tudom, nem láttam, másik helységbe vonult el vele.
Xcess olajjal először cseréltem, azóta már 2x 300v, meg 2x Nergy ment bele. Most megint ezt tervezem.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9713 üzenetére
Baromi összetett ez a dolog nem hiába egy külön szakma az olajmérnökség. Vannak gyártói előírások, elvárt teljesítmény szintek (ezek között is van amerikai (API) és európai (ACEA) szabvány amik véletlenül sem azonoska), elvárt/ajánlott viszkozitás. Ezen belül is lehet "mozogni", hogy pl mennyit legyen az olaj HTHS értéke, ha magas azzal véded a csapágyakat, ha alacsony akkor kedvezőbb lesz a fogyasztás és nő a teljesítmény és javul a motor hűtése (az olaj nem csak keni, hanem hűt is a motort). Az adalékok mennyisége sem mindegy (TBN szám), se az, hogy mekkora a kéntartalom (kémiai korróziót okoz), se a szulfátos hamu tartalom (eltömíti a katalizátorod). Szóval baromi összetett és én is csak éppen, hogy a felszínét karcolgatom ennek a tudományágnak.
Ez az API vs ACEA dologba vesztem bele én is de inkább tartom a manual-ban leírtat, azzal nem lövök mellé. Érdekes, hogy az amcsi szabványok szerint legalább API SM kell bele az európai szabvány szerint meg jó bele az ACEA A3 vagy A5 amilyen olajok meg simán lehetnek API SL minősítésűek (API szabvány alfabetikus sorrendbe nő és visszafelé teljesen kompatibilisek). Miközben ugyanaz a motor került ez itteni Foresterekbe is.
És tuti ugyanaz a motor, mert cikkszám alapján ugyanaz az olajszűrőjük meg a levegő (sőt még a pollenszűrőjük) is.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9724 üzenetére
Nem de előbb tönkremegy mintha alacsony hamutartalmú olajat használsz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9727 üzenetére
Mindegyikben van. De a 300V jó, azzal nem lősz mellé. Ezek amúgyis nüansznyi különbségek.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9731 üzenetére
Én is kb 6 havonta cserélek olajat, csak ezidő alatt megteszek 10-15k km-t.
De szerintem kicsit túlaggódjátok ezt az olaj témát. Szerintem az Eco-nergy is jobb, mint amit a motor elvár. Tegyétek bele azt, ami a lelkiismereteteknek jobban tetszik, a motort úgy se ez fogja tönkre tenni, vagy ha igen, addigra úgy se engednek be minket a városba...(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9744 üzenetére
Nekem nagyon tetszik a gyári felni de ez is jól áll neki.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9748 üzenetére
Pedig a Dunlop elég jó gumikat csinál. Nekem a gyári Bridgestone keményedett meg 4 év alatt.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9762 üzenetére
Nekem mikor a kerékcsapágyam elkopott, akkor esett egybe a téli/nyári kerékcsere is és egy időre elhallgatott a csapágy. Nem biztos, hogy Neked is ez, de gyanús, hogy az amúgy hangosabb téli gumi hallgatott el Nálad.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9764 üzenetére
A nem gyári ET max arra hat ki, hogy előbb lerúgod a csapágyat (nem pont 90 fokban éri a terhelés így előbb elkopik a csapágy). A hangot nem befolyásolja érdemben elvileg. Sztem a gumi lesz a ludas, ha megkeményedik akkor hangos lesz.
blasko92: Áá, az csak dísznek van. De hétvégén lehet felugrok a telekre azért.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9767 üzenetére
Nem para, a csapágy kopóalkatrész, úgyis. Most hogy 100 ezret bír vagy csak 90-et kb tökmindegy...
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
-
outsiders
aktív tag
válasz MasterMark #9800 üzenetére
Ez az utolsó mondat.....
Nálam minden oké azért nem jelentkeztem, jó az új Hankook abroncs eddig bevált a nyálkás úton. Nem is tudtam, hogy 5 literes az ablakmosó tartálya, egész kanna belement szépen amit vettem múlt hétvégén (nyári ki lett fújva teljesen).
Qru: fejcsere önmagában elég kevés lesz, ha akarsz zenét is hallgatni rajta. Legalább ajtók kiszigetelése és egy rendes komponens szett előre, nagyon hoki a gyári hangszóró setup.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Acheron
őstag
válasz MasterMark #9800 üzenetére
Nekem csak ennyit ír, fekete képernyőn: No DVD Please insert MAP DVD. Ezen túl semmit.
Ellenben karácsonyi meglepi: Az előző tulajdonos igazi gentleman, rögtön válaszolt, megtalálta a DVD -ket, elnézést kért, azt hitte az autóban vannak az eladásnál, küldi postán. Pont olyan korrekt, mint ahogy az adásvételnél megismertem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9865 üzenetére
Nekem jobban bejön ez a FL-es verzió és ebben ha jól tudom dönthető hátul is az ülés. Ritkán kell de akkor nagyon hasznos (főleg egy cuccolós autónál).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9887 üzenetére
Mahle az highend de a Filtron is jó, nem rég egyesültek a Mann Filterrel.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9903 üzenetére
Nekem 10 literes van, abba elférne az olaj, viszont nálam meg nem győzi nyelni a kiömlő olajat. Akkora a leeresztő csavar átmérője, mintha kamioné lenne, amin keresztül nem távozik az olaj, hanem kitör belőle.
Nálam csak a vezérlés fedele mellett szivárog valahol az olaj a bal hengersornál. Mikor a Seibikoban összerakták, nem pasztázhatták meg tökéletesen. De nem vészes, csak ippeg hogy könnyezik, nem hagy nyomot maga alatt/körül. Száraz a kartervédő is belül.
Nekem most fékolajat kéne cserélnem, már a minimum közelében is van (nem szivárog, csak mikor a féknyerget csesztettük, nem töltöttem utána), meg 2 éves is. De ebbe a hidegbe nem tudom rávenni magam. Nem fagytál oda az autó alá?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9912 üzenetére
Elvileg a kormánymű igen ilyen "egyszerű" de mivel sosem csináltam, így nem remegne annyira a kezem ha lenne ott vki aki látott már ilyen műveletet közelről.
A féket passzolom, VW-en van 4 légtelenítő csavar és kész, de itt hogy megy annak még nem néztem utána.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9915 üzenetére
Van otthon Haynes javítási könyvem, majd megnézem abban is, hogy mit ír.
De van amúgy előírás a szervó olaj cserére?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9917 üzenetére
Biztos, hogy az csere előírás? Az az ellenőrzés, nem? Sose cseréltem még szervó olajat egyik verdásban sem.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9917 üzenetére
Igen, nekem is csak ellenőrzést ír és nem cserét (25k km vagy 15 hónap) a szervóra.
A fékre is ez az intervallum van megadva csak kimondottan csere kitétellel.Petester: Csavarok trükkösek lehetnek, biztos ezért szabotálták el a cserét.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9923 üzenetére
Nem kell látnia, elég ha csak kívülről végig méri. Ott az első lökösben az oda faragott intercooler, az ap racing fék, alá mennek és valószínű nem E jeles a kipuff. Ha nem protekcióval kerül a vizsgára, ott helyben pulykázás jár érte.
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Nintendo Switch
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Akciókamerák
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen