Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12463 üzenetére
ha nem romlik, akkor ez lesz , ha visszaromlik oda, ahol volt, akkor az megszokhatatlan.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12438 üzenetére
most csak hitelbe parázok, remélem, kop-kop...
bár az olajcsere óta sokkal jobb, mintha picit kezdené ugyanazt csinálni: valahogy "lustán", nehezen vált, azaz nyomod a gázt és mégsem vált, csak érezhetően később, mint normális. visszaváltás után meg akkor ugye "kilő", mert a gázt túlságosan nyomtad, hogy váltson végre.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12419 üzenetére
van benne nedves kuplung -> nedves kuplung van benne.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12424 üzenetére
thx. marad akkor az, hogy 5 ezer km múlva újra lecseréltetem az olajat. legalább látni fogjuk, hogy mennyire szutykos.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12422 üzenetére
2011-es
(csodálkoznék, ha a szerelő nem vesz észre ilyesmit, eddig csak pozitív tapasztalatom van vele, olyasmikkel is, amit mindenhol máshol feladtak)
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12419 üzenetére
ez mit jelent? hogy kívülről elérhető, cserélhető?
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12391 üzenetére
ennyire nem, valahogy most kifejezetten romlott. ami eddig volt, az szerintem a normál viselkedése, picit erőtlenebb alacsony fordulaton, a váltónak meg idő, amíg reagál. de ma már bőven a normális szint fölött volt ez.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12389 üzenetére
fordulat sem emelkedik. olyan érzés, mintha nem is érzékelné, hogy nyomom a gázt, sokáig, aztán egyszer csak átmegy az infó, visszavált kettőt, felugrik a fordulatszám és kilő.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12384 üzenetére
olvasóm nincs, műszarfalon piktogramm nincs
na mindegy, úgy is megy a nagyszervizre, csak így mondjuk a szeptember eleji kőszegi utat nem merem bevállalni vele
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12364 üzenetére
igazad van valószínűleg, logikus. az egyik venti a forró motorról szépen fűtötte a hűtőt , nem csoda, ha idővel melegedett. a menetszél pedig azért segíthetett, mert így visszafogta ennek a rossz irányú ventinek a hatását.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12364 üzenetére
még nem mentem el érte, meglátjuk, most jön a kánikula, beállok a városi dugóba
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12348 üzenetére
Ismerem meg követem is de még valamelyik videójában ő is mondta, hogy nem mindig jó alternatíva a cvt de mindegyiknek vannak előnyei és hátrányai is. Amúgy asszem pont ezt a videót megnézve döntöttem végül, hogy nem kell cvt .
Félreértés ne legyen egy automata váltó javítása se olcsó de pl szerintem a strapát kicsit jobban bírják egy manual detto főleg ha egy kis extrát is ki akar hozni az ember az autóbol.
Mondjuk az is igaz, hogy anno azt mondtam automata váltós autóm sosem lesz oszt ez mégis az lett és nem bántam meg rohadt kényelmes és ugyan nem egy DSG de teszi a dolgát ez is. Manualnak jobban örültem volna de szerintem 5gen Lega GT-t európában nem is lelhető fel manuál váltóval kombiban pláne.
#12359sattak : "Az átlagosságból nem lehet megélni. Hosszabb távon. Szerintem."
Hát sajnos rosszul gondolod mert az hozza a nagy lóvét a gyárnak és nem a kevés példágyban eladott "nagyot szólós" dolgok.[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
sattak
csendes tag
válasz MasterMark #12351 üzenetére
Dehogy. De a subarunak ennyi sajnos.Egy átlagos suv lett. szerintem. Néha tévedek.
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12344 üzenetére
Igen az olajcsere is okoz gondot főleg, hogy a subaru szerint nem kell olajat cserélni a cvt-ben legalábbis usa-ban többnyire ez volt az info minden szervizben. Gyakorlatban is elég körülményes de cserélhető akár otthon is ha kicsit is ért az ember a dolgokhoz (nem olyan "egyszerű" mint egy sima automata olajcsere).
Volt akinél előbb megdöglött minthogy cserélni kellet volna az olajat. A megcsúszást egyáltalán nem tolerálja és ha egyszer megsúszik kb vége is. A korai verziók eléggé alul voltak tervezve az összkerekes hajtáslánchoz ha ehhez hozzápakolsz egy erősebb motort akkor kész is..
Amcsi cvt-s lega gt-k pl egyáltalán nem bírták a strapát a cvt-s outbackek detto nem bírták a terepezést. Az újabbakról nincs infóm én a 2010-15 körüli modellekről olvastam szinte csak negatívumot.ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12240 üzenetére
Rendszerkövetelmények.
Igazad van a hamuképzéssel kapcsolatban, de pl. egy jó, magas specifikáció szintű szintetikus olajjal mehet magasabb hőmérsékleten a dugattyú és a hengerfal, és az %-ban kifejezhető hatásfoknövekedést jelent. Vagy hoszabbítható az olajcsereperiódus. Vagy egyáltalán, be tudsz építeni személyautóba olyan turbót, aminek értelmezhető az élettartama ( 40 éve ez még nem volt evidens, pedig a technika maga kb. 100 éves ).
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12196 üzenetére
No közben megnéztem viz körön van a turbo is de nálam ugye máshol van mint egy wrx-en pl.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12196 üzenetére
Jogos rá nézek majd.
Qru: Gyártók szerint az olajak is kibirnak 20k-40k km-t.. xD
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12079 üzenetére
"Azért kell ott, mert a turbósban az nem csak tágulási tartály, hanem kiegyenlítő tartály is. Azaz a turbósban a hűtőkör része a tartály, belefolyik üzem közben a víz, és onnan folyik tovább. (Mint egy volkswagen-nél pl.)
Nem turbósnál csak 1 cső van és csak a felesleg jön ki a szelepen keresztül, majd szívja vissza."
Na az enyémen pl nem így van pedig turbós benzines egy sima "zsákutcás" kiegyenlítő van a hűtőn amibe egy kis csövön tud bedolgozni vagy vissza szívni és ennyi.Többieknek :
Fagyállóhoz Aisin Ultra Long Life isj ó alternatíva mivel ez is P-OAT foszfá alapú cucc.
10 évet egyik fagyálló sem megy el max 5 évente csere mert minden jellegű tulajdonsága romlik és a nullához konvergál és több lesz a leves mint a hús mikor elkezd szanaszét korrodálódni minden.
A fékfolyadékot is nagyon ajánlott 2 évente ellenőrizni és cserélni mert higroszkópikus folyadék ezért szépen megköti a levegő páratartalmát ezáltal változik a forráspontja plusz korrodálódik idővel a rendszer is.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12192 üzenetére
igen, így a pontos. hát, passz, lehet, hogy más kocsi egyszerűen csak nem jelzi, hogy "már melege van", de elszoktam ettől, sosem láttam ilyen jelzést az elmúlt 10+ évben.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12190 üzenetére
igen, hogy 38 fokban túlmelegszik a motor
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12188 üzenetére
lehet, tényleg g.ci meleg volt. de valahogy abban a hitben éltem, hogy a mai japánoknál nincs már ilyen.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12135 üzenetére
Lementem a garazsba, radi szinultig folyadekkal. Tagulasi max alatt van egy kisujnnyival. A szine elsore lilas-rozsaszinunek tunt de belevilagitva inkabb narancs. Rendelek egy liter Motult aztan felontom maxig a tartalyt.
Olajszint maxon szepen, azt is csekkoltam (meg tobbi folyadekot is motorterben).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12142 üzenetére
Igen, megneztem ezt irja. Akkor rendelek belole 1 litert.
Olajbol meg a X-Cess 5w40-et (most pont az van benne). Valtoba meg a Gear300-at (az van benne).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12141 üzenetére
Nem is a manual írja.
Aha, megvan, közben megleltem, tényleg nem Subaru speci, rosszul emlékeztem, hanem csak Subaruhoz való.
Subaru Coolant 16218 ( Ravenol ) -
sattak
csendes tag
válasz MasterMark #12140 üzenetére
A csövek úgyis szétrepednek. Ha akarod, ha nem. És mindig szar helyen.
-
sattak
csendes tag
válasz MasterMark #12135 üzenetére
Agymosás. Mint az olajaknál is. Anno volt Audi 200 turbóm. Utána meg egy H csoportos, szuromi tuning zsugorkaros ladám. Úgy ment, úgy forgott, mint a veszedelem. Legjobb esetben castrol gtx ment belé. És nem lett csapágyas. Akkori gtx-el. Valami akkori fagyállóval. Bírta.
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12135 üzenetére
Nem mindegyik, mert van amelyikre rá van írva hogy szilikátmentes.
De igazad van, most hogy ellenőriztem, tényleg van szilikátos G12++ is.Van a Subarunak valami saját specije is, és láttam olyan OEM fagyállót, amire rá is írták, hogy tudja. De a fene essen bele, most bezzeg nem találom.
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12112 üzenetére
na, mondjuk unix és valami konkrét..?
(vagy bemegyek és elmondom, de picit félek tőle, hogy rámsóznak vmi nem jót)[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
nagyúr
válasz MasterMark #12081 üzenetére
Hogy szoktad csekkolni a tágulásit? Én meresztem a szemem, de semmit sem látok benne, ha nagyon erős fényű lámpával belevilágítok felülről, ahogy Peti javasolta, akkor megfelelő fényviszonyok között átdereng a vízszint magassága a tartályon, ha bedugom a fejem az akksi mellé. Biztos van erre egy egyszerűbb módszer.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
sattak
csendes tag
válasz MasterMark #12100 üzenetére
Régebben azt mondták, ha bármi alumínium cucc van a rendszerben, csak a rózsaszínű. De ez rá is volt írva anno. Manapság mindegyik jó bármilyen rendszerre, ami vagy igaz vagy nem 😁 Vagy elhiszed vagy nem. Mint az olajnál is. Csak a motul 😁 Én is megveszem ( vagy liqui moly) , hogy nyugtassam a lelkemet, nem miattam fosta össze magát a motor 😁
-
sattak
csendes tag
válasz MasterMark #12092 üzenetére
Fém is van, meg a hűtő oldalán egy műanyag is. A nyomásszabályzó sapka megtalálható a hűtőn és ezen fém tágulásin is. Legalább is az enyém esetében. 0.9 báros mindkettő. Az ezres suzuki swifté jó rà 😁 A hűtőfolyadék színe ma màr szinte csak " dizájn". Állítólag. Régen nem így volt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12095 üzenetére
Amugy is a jobb felni mint megijedni elv hive vagyok. Gond nincs meg, legalabbis csak szolt volna a szerelo.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12092 üzenetére
Na ha hazaertem akkor ranezek a radiban meg a tartalyban mi a helyzet es milyen szinu a cucc benne. Meg akkor nezek egy olajszintet is meg a tobbire is ranezek.
Hondanal nem nezegettem ezekett mert az kb gondozasmentes tecnika, ez azert kenyesebb cucc.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12092 üzenetére
Igen, így van, és a Qruén is.
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12090 üzenetére
Ezért néztem meg a manualt előtte én is.
A hűtőfolyadék szintjének ellenőrzése azonos ( tágulási tartály ) minden modellnél. A hűtősapkát csak akkor kell macerálni, ha hideg motornál üres a tágulási tartály.
A hűtősapka a nem turbós ( Qru ) és a dízel ( én ) modelleknél a radiátoron van, turbós benzinesnél kicsit feljebb, ha jól látom az ábrán, egy hattyúnyakon. -
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12086 üzenetére
Narancs van benne nekem is ( rózsaszín ), foszfátos, G12+. Speci szerint megfelel.
Olyan, mint a Qrué, csak az enyém dízel.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12086 üzenetére
Motulos a szerelo, sanszos hogy azt rakott bele. Akkor veszek azt es azzal feltoltom, azzal nem tudok melle loni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12083 üzenetére
Narancs (ha jol remlik g12-t momdott a szerelo). Most lett cserelve a vezerleskor a gyari zold.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12081 üzenetére
Tagalusaim felig van, akkor arra toltok. Eleg ra desztviz vagy menjen keszrekevert g12?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12079 üzenetére
Akkor gyakran ra kell nezni a radira is magyarul.
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12060 üzenetére
Nem értem, miért csak a turbósban kell ott? A tágulási tartály pont ugyanúgy működik turbó nélkül is.
Ha hengerfejre gyanakszik az ember, akkor tök igaz, amit mondasz, de akkor is meg kell nézni a tágulásit, mert egyrészt a normálisnál sokkal nagyobb szintváltozásokat fog produkálni ( mert teli van levegővel a hűtőkör, ami nagyobbat térfogatváltozik ), másrészt teli lesz a tartály szutyokkal ( ami ott jobban látszik, mint a hűtőbe kukkantva ).
Illetve, ha hengerfejesség a gyanú, akkor a motorba is be kell nézni az olajbetöltő sapkánál. -
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12066 üzenetére
Ok, csekkolom. Mondjuk igy teljes folyadekcsere utan amugy sem art...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12060 üzenetére
Ranezek legkozelebb a radira en is akkor. Csak akkor a manual ezt miert nem irja!?
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12050 üzenetére
hűtő patyolattiszta, a ventit majd megnézem
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12046 üzenetére
ok, megnézem holnap
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12044 üzenetére
nem turbós. radiátoron van valahol egy kis kupak és ott? hideg állapotban?
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
sattak
csendes tag
válasz MasterMark #12021 üzenetére
Igazad van, tényleg nem találni rávalót.
-
sattak
csendes tag
válasz MasterMark #12017 üzenetére
Milyenre nincs? 😀
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12012 üzenetére
Koszi, jegyeztem akkor. Meg nem aktualis szerencsere.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12001 üzenetére
Kikapcsolt szelloztetessel is hallottam.
Valszeg minden baja lesz a kocsinak a sok állás miatt. Remélem a klimakompresszor okés...
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
nagyúr
válasz MasterMark #11968 üzenetére
Azt mondta a szakember, hogy a szondán belül van a szakadás.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MasterMark #11949 üzenetére
Reggel megnézte autóvillanyász cimbora, a 3-as szenzor fűtőszála szakadt el, cserélni kell, utángyártott 45k, jövő hétre megjön, kicseréli.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11894 üzenetére
Aztaq*rva...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11881 üzenetére
Hat nem. Es valoszinuleg mivel a Fori joval magasabb/borulekonyabb az is szamit abban, hogy ovatosabb a vsc.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #11878 üzenetére
na de az 5 sebességessel meg működött tempósabban, gázra sokkal hamarabb visszaváltott. de mindegy, nem rácsernek vettem, tudtam, hogy mire számítsak.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11878 üzenetére
Az enyemben nem olyan ovatoskodo szerencsere a VSC.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11874 üzenetére
Van manualis mod, elozeshez vissza kell valtani 3-asba es tuz.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #11870 üzenetére
van menetstabi, van sport mód és lehet manuálisan is tologatni a kart
megnézem akkor (bár pályán azért legyen csak menetstabi...)
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #11863 üzenetére
így is csak benyúltam a kerékcsere közben és vakon fotóztam párat, hogy egyáltalán milyen, tiszta rozsda vagy kb. korának megfelelő, megvigyázott
amúgy a 16-os mg fekete felniszettem (5x100, 6,5x16, et48) most már biztos, hogy eladó, ha esetleg kell valakinek itt. picit bukok is rajta akár, olyan mázlim lett egy téli szettel.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11781 üzenetére
Nekem is nemrég került ki belőle a gyári első csapágy. A hátsó hamarabb elköszönt, már vagy 4 éve új van benne. Mit tettél bele? Én SKF-t választottam, ha jól rémlik.
Nekem most autóvillamosságis nyavajám van. Tegnap hoztam el a Seibikoból. Miután Haudek azt mondta, hogy az óra csoport jó, az ismerős villanyászom meg az autóban nem talált hibát... Úgy tűnik, hogy a kábel kötegem a motor felé és a műszerfal felé is rossz, nagyobb a feszültség veszteség több szálon is, mint kéne. Javítható, de aki érti, csak augusztusban ér rá. Lesz vele még egy köröm.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11720 üzenetére
Yepp, azota ujra olvasom oket. Ugylatszik annyira leesett az olvasottsag, hogy kenytelenek voltak leloni a bannert.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MasterMark #11708 üzenetére
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #11685 üzenetére
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #11679 üzenetére
nem beszéltünk róla részletesen, csak viccesen mondtam, hogy szóljon, ha eladó, mondta, hogy eladó lesz, de előtte meg kell csináltatni, valami a hajtásban szar, de már más baja is volt. nyűgös motor azért ez, nekem meg nem kell semmi problémás dolog, családi autó kell, ami kimegy a világból.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11673 üzenetére
Szilentek de legutobb a gumis is szolt, hogy az mar lassan cseres lesz.
#nincsbennetarcsi
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #11664 üzenetére
Aggyal együtt vannak az utángyáttottak gyári szám szerint sem bontja külön a csapágyat.
Persze biztos van külön csapgy is csak kérdéses ki lehet e normálisan szedni az agyból a régit meg utánna az új is normálisan megáll e benne az más kérdés.btw kész lett a verda a múlét héten nem volt egyszerű az elmúlt cirka 10 hónap.. már csak a biztosítót várom, hogy csengessen mert egyelőre a saját pénzem áll benne...
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11662 üzenetére
Mar en is bejelentkeztem vezerlescserere. Ha meg mar ott van az olaj is cseres. Szerelo rabeszelt az 5W40-re… meglatjuk.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11647 üzenetére
Nekem már motoros szezon van, nincs is hideg...
Szerk., hogy ontopik is legyek: Nektek nem volt/nincs gond a benyával? Csak OMV kúton tankoltam az utóbbi időben, így amíg volt a prémium 95-ös benya, azt tankoltam és gondom sem volt. Aztán elfogyott a tartályból, érthető okok miatt nem pótolják a hiányt, így kipróbáltam a sima 95-t két tankolásnyira. Már az első tank felénél fel-fel villant a sárga lámpa, de pár indítás után el is tűnt. Voltam hibakód olvasáson, a legtöbb hiba gyújtás kimaradás volt. Mikor a szerelőmet hívtam, hogy mennék egy kiolvasásra, azzal fogadott, hogy én vagyok az 5. aznap. Mindegyik tünetet szar üzemanyagra vezette vissza. Törölte az összes tárolt hibát. Utána 100-assal megtámogattam, azóta semmi baja. Két tankot már kiautóztam hibaüzenet nélkül... Több etanol lehet a kutakon lévő benyában? Vagy mivel bolondíthatják meg, ami nem tetszett a motorvezérlőmnek?
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11633 üzenetére
Arra a kupakra gondolsz ami a horog helyét dugózza le, ha nincs fent a horog? Milyen horgod van? 3D nyomtatással könnyen pótolható. Odaadjam mintának az enyémet? Van Westfaliaba való is, meg valami holland fej van most nekem a PDF-en.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11633 üzenetére
Jol tetted. Horog nelkul jobban nez ki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11614 üzenetére
Igen ha gyorsan feltolt akkor mar elvesztette a kapacitasa jo reszet. Kuka. Nekem ez a Rocket 8 het allas utan is poccre indototta a kocsit mult telen.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MasterMark #11611 üzenetére
Ezzel én is folyton küzdöttem az OBK-val, 3. autóként, aztán vettem egy ilyet, és bármikor pöcc-röff. NOCO GENIUS BOOST PRO GB150
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11611 üzenetére
Jo valasztas, pontosan ugyanilyen van az enyemben is.
Szep tiszta a motortere is. Jar a piros pont.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11604 üzenetére
Van egy service manualom, de abban csak az szerepel, hogy hogy kell megbontani azt a részt ( kevés ábrával, nem túl részletesen kifejtve ), illetve a villamos sémák. Már néztem. Sőt, az alkatrészt is gugliztam, kevés sikerrel.
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11602 üzenetére
Az a gégecső csak akkor lenne ott ha kétzónás lenne.
Ez világos, én arra céloztam, hogy a helyének is meg kellene lennie, de a nyitott csővég teljesen más méret, mint amire a gégecső megy. A nyitott csővég inkább az a méret, mint ami a klíma blokk felé megy.
Jelentősége nincs, ha a szenzornál van rendes légáram. Annyi a lényege hogy ott a szenzorra ráhúzza az utastér levegőjét.
Ez az! Hogy a nyitott csővég sokkal nagyobb átmérő, és kisebb hossz, mint a gégecsőnél. Inkább ott fog menni a levegő, nem a szenzornál.
Pont ezért, most a szenzor előtt a rácsot megtisztítottam ( volt benne por ), megnézem, hátha használ. A következő az lesz, hogy alaposabban megnézem azt a T idomot, hátha látszik, mire jó. Aztán ledugózom. -
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11600 üzenetére
Ha a másik szenzorról szívná ott kétzónásban, akkor egy ugyanolyan gégecsőnek kellene logikusan csatlakoznia. Így viszont inkább a lábtérből szív, mint a szenzorról, mert kevesebb a fojtás. De lehet, hogy így van kitalálva. Vagy az is lehet, hogy megpróbálom ledugózni, hogy mit csinál.
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11598 üzenetére
A fehér csőidom a lényeg középen.
Jobb oldalán a fekete gégecső megy a kormány mellé, a szenzorhoz.
Az alsó ág a klíma blokkhoz.
A bal oldali ág meg nyitott.A többi nem lényeg, csak nem fértem hozzá jobban.
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11595 üzenetére
Hát ja, nem tudom, van-e benne valahol valami állítható fojtás, hogy egyformán vigyen minden oldalra. Ami esetleg el van állítódva.
A csapot nézte a szerelőm a múlt télen, azt mondta, az jó. -
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11592 üzenetére
Fűtés az van, csak nem valami acélos. És féloldalas. Tehát a csap az nyit. Illetve nézte is a szerelőm, amikor át lett mosva az egész.
Víz van benne, rendszeresen nézem. Nem is levegős.
Tágulási tartály nem része a vízkörnek, a sapka a hűtőn van.
Most megnéztem lent, a pollenszűrőben volt egy marék erdő, de nem volt vészes.
Az utastér hőmérőhöz nehéz hozzáférni, annyit nem volt kedvem bontani, túlságosan hideg van hozzá. A csatlakozóját megmozgattam, a csövezése rendben van.
Ami érdekes, hogy egy T idomon szívja a levegőt, aminek az egyik végére cső van húzva, a végén a szenzorral, a másik vége meg lóg a levegőben. Tehát kétfelől szív, és a szenzort megkerülve falsot is. Ezt nem értem igazán. De nem látom a környéken, hogy oda is csatlakozna bármi ( bár lehet, hogy kéne ). -
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11592 üzenetére
Igen, az osszes (mondjuk csak egy van) dizel turbo.
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11590 üzenetére
Kézi és automata egyzónással gyártották. Az ugyanilyen sorozatú Outback-ekbe már kétzónást tettek. Nem volt szempont, csak legalább fűtene rendesen.
A szenzor jó tipp, nekem is eszemben volt, hogy ránézek. Most, hogy így belegondolok, a klíma viszont brutálisan hideg. Lehet, hogy fölé mér a hőmérsékletnek...?
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11585 üzenetére
Forester SH ( 2010 ) 2.0D
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #11580 üzenetére
Automata, egyzónás.
Újabban maxra állítom a hőfokot, de az sem segít. -
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #11568 üzenetére
még a hátsót is finomhangolta, mondta, hogy ha már itt van, csináljuk meg rendesen. majd bescannelem a cuccot, kitargatom az adatokat stb., amikor marhára unatkozom
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11554 üzenetére
Akkor azert szereti Bubi az Auchan-t is. Majd megprobalok MM95-ot tankolni. Ha nem lesz akkor marad a puruttya.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11549 üzenetére
Hát én ehhez nem értek, de annyit talán igen, hogy lila vezetéket keressünk?
Kicsit megcsalom a madaras kutakat, kipróbálom a hatósági áras benzint...
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11542 üzenetére
Két autóműszeres helyen is volt, egyik itt Érden, másodjára a Haudeknél és mindkettő azt mondta, hogy az órának semmi baja. Most ott állok, hogy az autónak sincs semmi baja, de az óra mégsem működik rendesen. Kéne egy másik óra csoport, csak azt az immora rá kell programozni. Ehhez kell a Seibiko most nekem.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11540 üzenetére
Elvileg igen, Haudekék meg is jelölték az óra csoporton, hogy melyik szálon megy be a fordulatszám jel. Hogy meddig és mit néztek nem tudom pontosan, kerestek test hibát, esetleges oxidációt vagy bármi gyanúsat, elvileg minden rendben... Aztán lett nagy öröm, amikor észrevették, hogy van ott olyan csati, aminek nem kéne együtt lenni és a csati széthúzása után magára talált az óra. Kicsit olyan, mintha valami bezavarna a működésbe.
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tőzsde és gazdaság
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Robotporszívók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Kuponkunyeráló
- Path of Exile 2
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- Óra topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest