Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz mrfire #2572 üzenetére

    Nah szóval az egész a pályamérettől függ. Ugye a ballisztikus lövedékek látványosan nem 10-20 méterről kezdenek el eltérni a célzottól, hanem később. Egy játék ami viszonylag zártabb pályákkal nyomul, ott nem feltétlen kell ilyenekkel szarakodni, lehet tolni hogy ahova célzol, oda lősz. Nagyobb pályák esetén viszont elég gyakran nyúlnak már egyszerűsített ballisztikához, lásd BF4 vagy BF3 (de persze lehetne sorolni, ki mire csinálja meg, van aki a távolságtól csak a becsapódás idejét variálja, van ahol ténylegesen fölé kell célozni az ív miatt). Szóval egy zártabb pályán nem kell ilyenekkel hülyülni, de egy 64 fős BF4 pálya már bőven van akkora hogy enélkül hiteltelen legyen. A predikció bármikor kellhet, amikor nem azonnal ér oda a golyó (kb instagib), elvégre te látod valahol az ellent kibukkanni a fedezék mögül, rálősz, ő visszabukhat vagy elmozdulhat, és baromi frusztráló amikor már fedezék mögött vagy, és akkor jön be hogy bocs, mégis meghaltál... Ráadásul nem is csak a lövésnél kell a predikció, hanem az ellenfél mozgásánál is, elvégre tudnod kell hova célozz hogy le tudd lőni, de te mindig egy gyakorlatilag 30-50-80-100 msec-kel késleltetett képet látsz ahhoz képest, amit ő csinál, látnod kell hogy merre fut, hogy megfelelő mértékben elé tudj célozni.

    Azt hogy az SC-ben végül mekkora részben számol mit a kliens vagy a szerver, nem tudom pontosan, majd meglátjuk, a szerverre sem feltétlen jó bízni, meg a lövésed akcióját úgyis x msec elküldeni a szervernek, tehát latency ott is van.

Új hozzászólás Aktív témák