Stroboszkóppal lőttük be, tehát valószínűleg most van jó hangja
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Stroboszkóppal lőttük be, tehát valószínűleg most van jó hangja
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Pedig de.
Sőt, amit én sem nagyon akartam elhinni: 90-nél kevesebbet eszik mint 80nál.
Igaz, én játszottam a fúvókákkal korábban, de az eredmény az, hogy 2600-2800 körül van egy olyan tartomány, ahol nagyon jól megy és fogyaszt.
75-80nál határozottan erőlködik ötödikben, nyomni kell nek mondjuk harmad gázti, 90-95nél viszont kb 1cm-t kell csak nyomni a gázt, és vidáman megy.
Úgy gondolom oka volt, hogy miért lett 93-tól a rövid váltó alap a favoritokban is.
E=MZ²
Az elosztó tengely 2 db-ból van, a két darab egy vállas kapcsolóidommal kapcsolódik egymáshoz. A felső elosztótengelyhez a kapcsolóidom úgy csatlakozik, hogy mind az idomon, mind a tengelyen van egy asszem 5ös furat, és át van dugva egy stift. Na a tengelyben a furat verődik ki, és vele együtt a stift kopik el.
Megoldás: elosztó szétszed, tengely felhegeszt CO-val, idommal összepasszít, új furat kifúr, új stift, és öröm-bódottág, évekig újra jó az elosztó
Már 3 elosztóval játszottam ezt el (2 a 2 favoritban+1 tartalék)
E=MZ²
Igen ugyan ez fog vele történni csak azzal a különbséggel hogy, nem hegedálunk hanem egyszerűen csak felfúrjuk 7-esre bele megy az új stift és kész. Viszont itt nem csak ezzel van baj hanem az alsó fogaskeréknek a stiftjével is. Ott ugyan ez lesz csinálva és megy tartalékba.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Az kemény lesz, mert az elosztótengelyre húzott menesztő edzett, nem tudom hogy fogod kifúrni...
E=MZ²
Majd az esztergályos megoldja.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Villanyosok segítség.
A szép kék ledezésem meghalt a kapcsolófények + a műszerfalban is 3 meghalt.
Ennyit tudtak volna azok a ledek vagy mitől hánytak be?
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
olyan gyors kerdesem lenne hogy nalatok kotelezo-e a holanc?,mert keszulok magyarba es hirtelen nem tudom(a valaszotokat elore is koszonom)
Csak bizonyos esetekben kötelező és olyankor ki van táblázva egyébként nem kérik, de ha olyan helyre mész ahol tábla jelzi akkor ott meg büntetnek ha nincs.
De amíg nincs hó addig ezen ne aggódj mert itt csak hófüggő. Az a gyönyörű ebben az országban hogy, még a téli gumi sem kötelező csak ajánlott. Azért van a sok baleset télen mert, sok hülye úgy gondolkozik "egész télen csak 3 alkalommal megyek ki a kocsival arra én nem szerelem fel" Pedig egy úton is érhet meglepetés akár az indulási ponttól 15 méterre is.
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Ok,koszonom,de mar utana sikerult megtalalnom a neten nekem is a valaszt,de megis jobb ha megerositenek benne .hat a teli gumi nalunk ugy van hogy kotelezo de csak akkor ha az uton ho van,ugyhogy az alol is lehet kibuvot talalni,de nekem az utodon egesz evbe most teli gumi volt ugyhogy nem kell rakosgatnom de mar jovore szeretnek nyarikat venni,de muszaly felnit is venni de itt nalunk ami tetszik draga
"Azért van a sok baleset télen mert, sok hülye úgy gondolkozik "egész télen csak 3 alkalommal megyek ki a kocsival arra én nem szerelem fel"
Ne haragudj, de ezzel nem értek egyet.
Szerintem azért vannak a balesetek, mert az a sok hülye nem a téli útviszonyoknak megfelelően vezet: sebesség megválasztása, követési távolság, stb.
Ilyen szempontból még rossz is a téli gumi: a gyökér azt hiszi, hogy felrakta, minden oké, aztán ugyanúgy nyomja tovább mint nyáron.
Ami kiakaszt néha, az a híradó szövege: "baleset a köd miatt" "baleset a hó miatt"... nem a köd meg a hó miatt, hanem azért, mert nem annak megfelelően vezetett a gyökér...
Na mindegy. Nekem már fent vannak a téli papucsok, hólánc a csomagtartóban, jöhet a tél.
Ja, amúgy van egy garnitúra 155/80-as téligumim eladó, akár favorit felnivel együtt.
[ Szerkesztve ]
E=MZ²
Sziasztok!
Tegnap kifogyott a gáz, és átkapcsoltam benzinre. Ezután kis idővel benzinszagot éreztem...
Amikor megálltunk akkor az autó körül is megjelent az átható benzinszag...
Szerencsésen hazaértünk, egy lámpával nekirontottam az motortérnek, és kiderült, hogy a nyíllal jelölt alkatrésznél szivárog a benzin...
Van ennek valamilyen tömítése vagy csak kompletten cserélhető?
Sajnos erről az alkatrészről pont a forró kipufogóra csöpög a benzin, szóval nem egy életbiztosítás.
Retro
Jól veszem ki, hogy a gyorsítószivattyú membránja adta meg magát?
Mi a különbség a kettő között szerintetek?
Retro
Ez is tény. Mindazonáltal az eredmény ugyanaz: az emberek gondolkodásmódján és vezetési kultúráján kellene változtatni. Az már megint más kérdés hogy az olyan állatok mint aki a múltkor jött mögöttem 110-nél kb 2 méterre az vajon télen, havon milyen követési távot hagy. (bár félek ugyanakkorát)
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Nem vagyok ma tul szerencses, feltettuk a teli garniturat, es az egyik kerek a hasznaltak kozzul ereszt .
Kedden vihet gumishoz is a verdat, kiraly...
Egyebkent a teli abroncsokkal nagyon szepen fut a verda, csendesebb lett, meg a kormany is konnyedebb. Nagyon jol fogja az utat, remelem zimaban sem lesz ra panasz...
Retro
Itt az ősz, megjött az eső, előbújtak a problémák. Valahol szivárog az ablakmosóm, mert 1 hónap alatt eltűnt 2 liter, és annyit tuti nem locsoltam el. A vízsugár is gyengébb, de szemre nem tudtam megállapítani, hol szökik a folyadék. Tippek?
A másik az ablaktörlő, ami már inkább csak maszatol. 475 mm-est vettem, mert nem voltam tisztában a méretekkel. Használhatom, vagy vigyem vissza mielőbb?
[ Szerkesztve ]
Szia!
Engem az ablakmosó motor szívatott meg, ott folyt el kb. 4 l
Egy kis érzékkel szét lehet szedni, és letömíteni. Persze engedhet még a cső csatlakozásoknál is. Tegyél a csatlakozásokhoz egy papírtörlő darabot, az azonnal megmutatja, hogy ha egy csatlakozás rossz.
Ablaktörlőt keret nélkülit vettem, a sofőr oldalon 500 mm, az anyós csak 475-öst kapott. A gyári méret nekem (90) 450 mm volt.
Retro
Köszi, holnap nekifogok. Az ablaktörlőből próbaképp egyet vettem, majd szépen jön a baloldalra.
Remélem, nem kell babrálnom az ablakmosóval.
[ Szerkesztve ]
Egyébként 2x500 mm is elfér
Retro
Ki kell cserélni a membránt. Szerintem egyik képen látható sem eredeti, mivel az teljesen fekete gumis.
Nekem kb 1 éve volt hasonló problémám, a ablakmosó motorjának a tömítése engedte a folyadékot. Utángyártottra cseréltem, nem volt drága.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
Nem régen kérdeztem, 2500 darabja. Legalábbis itt.
Retro
2 Euroert talaltam (ami kb 600 Ft)...
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
Csókoltatlak, postával mire ideér, addigra ugyanannyi az ára.
Retro
Ha ennyire kell, megrendelem neked lekgözelebb, ha fogok rendelni, és majd találkozáskor megkapod.
[ Szerkesztve ]
Csókollak! Párszor kifejtettem véleményem az utángyártottról. Ez viszont egy olyan alkatrész, ami elromlása max kellemetlen, de nem vészes. Ez másfél éve tart, ráadásul az autó eleje sem úszik az ablakmosóban...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
Az enyém kafa (mert megcsináltam), szóval ez most nem téma... inkább a membrán ami kicsit mozgatja a fantáziám, hogy hol vegyek, és milyen?!
Retro
Bocs fiúk, (veletek) inkább nem csókolózok, de én ilyen ablakmosó motort használok már mindenben, évek óta:
http://www.autoalkatreszklub.hu/product_info.php?cPath=77_145&products_id=2731
Olcsó, és gond sem volt még vele, pedig szolgál már 2 favoritban (az egyiben 2db) 1.5 éve, kispolszkiban 3 éve, és szuzukiban 1 éve.
Előny, olcsó, eddig megbízható, és a gyárinál sokkal nagyobb a folyadékszállítása, sokkal jobban veret.
Hátrány: ha egyszer elromlik, ez nem szétszedhető.
(Amúgy én is javítgattam egy ideig a gyárit, fél évig jó volt, aztán megint elkezdett ereszteni...)
[ Szerkesztve ]
E=MZ²
Az olajdekni és a gyertyák alaltti fedél közlében találok némi olajat. Hiába húztuk érzéssel után a deknit, nem lett jobb, cserélni kellene a tömítést.
Az autószerelő barátom azt mondta, hogy a mai autóknál használt tömítővel bekenjük, és az lesz olyan jó mint a parafa tömítés. Alapvetően én a gyári megoldásokra esküszöm. Kérdezem tőletek, hogy Ti mit alkalmaztok?
Retro
Semmit, minden olajcserénél szárazra törlöm.
A szelepfedél alatti parafát gumira cserélktem, ott nem ereszt.
Az olajkád alá csak papír megy, az van ott pasztával, hát nem csont száraz, de nem is folyik orrán-száján.
Pici por mindig odaragad körben a kád illesztésénél, ami azt jelenti, ereszt, de nem vészes.
A gyertyák alaltti fedél alá szintén kapni gumi tömítést, az megoldja ott a gondot.
Nekem csak a kád szokott csajtos lenni, de előző tulaj meghorpasztotta alulról, azon sem lepődnék meg, ha nem lenne egyenes.
[ Szerkesztve ]
A kád az eléggé ködöl, a gyertyák alatti rész nem vészes.
Köszi!
Retro
fbs szilikon alapú tömítő anyagot.
nem kell még tömítés se ez bőven elég.
Renault power
A konstrukcióval van baj eleve. a motorblokk aluminimum , a kád meg vas. Nem egyforma a hőtágulásuk. Akár mennyire fogod vajazni szilóval, ha párszor megmelegíted máris könnyezni kezd.
hát nem tudom nekem ezzel volt bekenve egy ml olaj nem jött ki rajta soha, mivel tágul nyúlik megszáradva olyan mint a takony.
ez nem sima sziló kifejezetten ehhez van kitalálva. bírja a hőt még az olajat.
Renault power
Valami márka? Érdekel a dolog.
Úgy néz ki, hogy csak lelazult az ablakmosó motorról a műanyag cső. Kicsit visszavágtam, visszatoltam.
Először nem akart spriccelni. Az ablamosómotor kábelei útban voltak, ezért leszedtem, vissza meg richtig fordítva csatlakoztattam Most már jó.
Az FBS nem olaj és benzinálló Attól még működhet, de kocsihoz nem használnám semmi esetre sem!
[ Szerkesztve ]
Retro
Retro
Egyszeru tubusos getva:
http://www.kohazy.hu/?id=termekek&product=fbs-szilkonos-ragaszto-tubusos-70-ml&art_id=14914&hj=0&nyelv=hun
Oda is vagyon irva a leiras aljara, hogy a koolajszarmazekok kisse megduzzasztjatjak...
Retro
A megduzzasztás, nem jelent oldást.
Nekem most a renault olajdeklije is azzal van felrakva, mert a gyári tömítéseket hiába em be, ez renault betegség.
Amióta ez a "getva" van közte semmi szivárgás.
Nyugodt szívvel merem bárkinek ajánlani.
Drágábban ugyan ezt az anyagot a loctitle is forgalmazza, ha érdekel valakit megadom a típusszámát, de tényleg ugyan ez.
Renault power
Valami ilyen loctite cucc van nekem is az off olajkádja alatt, ott nincs tömítés, csak ez a cucc(gyárilag ilyen). De mondjuk, mindkét felület alumínium. Lehet bepróbálkozom a favinál is, csak ne lenne olyan drága.
[ Szerkesztve ]
Hogy egy kicsit offoljam a témát Retro munkáján felbuzdulva a mai termés. Persze az eredeti állapotról nekem sincs képem Max még mikor az autón volt tavaly dísztárcsa nélkül. Ha lesz rá igény előkukázom azt is
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
Megazsir! Nagyon ugyes vagy!
Retro
Pajtasok!
Nagyon szomoru vagyok. Atallitottam a legszuro rendszert teli allasba, mert a gaz miatt kivettem a meleglevego harmonikajat. Most, visszatettem es 200 km alatt megvett legalabb 20 liter gazt. Lattam. Mar odauton, hogy dus a keverek, de arra fogtam, hogy hideg a szonda es hulyeseget mutat, de nem .
Most, hogy latom az eredmenyt kivettem a csovet es kicsereltem a gyorsitoszivattyu membranjat. Most mar nincs benzin szag.
Ja es meg csinaltattam a gumit is, a fenire rakott suly mellett eresztett a levego. Tisztesseges volt a gumis, nem kert penzt.
Retro
Nem én voltam a tettes a porfestő műve az egész
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
Üdv. urak.
Az Fbs tényleg jó szinte mindenhez ,én is használom ,..de általában Gumiámpasztát használok , annak kicsit keményebb az állaga kötés után ..és szénhidrogénekkel szemben ellenálló.
SKODA FORMAN
Én is Gumiám-ot használok, minden tömítésre, Eddig nem is volt vele bajom nem szivárog sehol.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Occsemmmm atcsaptatok vizszerelonek?
Mar az FBS miatt is feall a szor a hatamon, a gumiam meg egyszeruen... Na de Ti vagytok az iparosok, Ti tudjatok!
A vegen kiderul, hogy a kerekcsapagyba a legjobb az avas disznozsir! Ah....
Retro
Nem, oda libahájat teszünk. De komolyra fordítva a Gumiám tényleg jó, de csak tömítéssel együtt.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!