Garázs nincs csak a kemping parkoló, de hétfőn nekiállok, akkor van bolt, csak fél doboz zsírt hoztam. Nagyon köszi! A másikra esetleg ötlet? Láttál már ilyet?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Ysthvaan
csendes tag
Mágus2
Közösségépítő
Csak akiknél eldugult a tank szellőztető. Az egy vékony átlátszó lelógó cső a tank közepe és a hátsó híd között. Be tud tapadni sárral. Nem szabad bedugni. Nekem egyszer bedugult,akkor rángatott a motor és erőtlen lettmajd leállt. Kis idő után beindult,ment egy darabig, majd megint leállt.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
A görbülés passz.
bringasisti
Topikgazda
Nézd meg hogy a féltengely nem jött ki a csuklóból? Mikor nekem volt akkor az O gyűrűt elnyírta, és a féltengely kicsúszott a helyéről, és csak a hegye volt a helyén. Én is izomlázat kaptam 160 kilométer alatt, különösen a körforgalom volt nehéz eset. A két oldalt hasonlítsd össze.
BENEFON DELTA--------N8
Ysthvaan
csendes tag
Ez lesz, az, mert vákuum volt a tankban, kipucoltam (egy parkolóban), most nincs gond, remélem 500 km-t jöttem ma és jó volt.
Ysthvaan
csendes tag
Ezt is nézem majd fényben köszi, van 1 hetem jövő szombatig az autóra itt a világvégén
rob210
nagyúr
dsandor
csendes tag
Nagyon köszönöm bringasisti ! Azt hiszem, egyértelmű a dolog. Nálad a pöcökmozgató hurok ott áll, ahol bejelöltem az én képemen, hogy hol kellene állni, a zöld pöttynél. Csak azt nem értem, hogy hogy került oda, a hengerfejtömítés csere előtt ott lehetett, hiszen jó volt. Durva feltételezés, hogy a szerelő kicserélte....
Mágus2
Közösségépítő
Nekem volt szerencsém egy sárga 105-höz még Nyitrán. Arra lettem figyelmes, hogy egy labrador vezet, de még irányjelzőket is rakott. Később kiderült, hogy angol a verda.
bringasisti
Topikgazda
Reggel jó hideg van a rugónak úgy kell állni hogy ütközésig húzza a szívatót.
BENEFON DELTA--------N8
rob210
nagyúr
Renault power
Ysthvaan
csendes tag
A külső csuklót megzsíroztam, csurom víz, és széndarabos, szétszedni, kimosni nem tudtam. Viszont kotyog az egész, ami asszem nem túl jó jel...
Ysthvaan
csendes tag
Szerinted szerezzek egy külső csuklót, vagy kockáztassam meg a hazautat? A másik oldalt is szétkaptam akkor már, ott tocsog a zsírtól és tökéletes. Leütős, vagy zégergyűrűs? Idáig Ducaton, és pár Alfát szereltem össze, szét még nem egyiket sem.
Mágus2
Közösségépítő
Leütős. Van egy acél gyűrű a tengely végén, ami összenyomódik, mikor leütöd. Fel lehet használni még, ha nem törik el levételkor. Ha nagyon kotyog, inkább szerezz egy másik csuklót. Feliciás is jó, csak legyen rajta az anya.
[ Szerkesztve ]
bringasisti
Topikgazda
A féltengely kicsit csúszkál benne mert a C gyűrű engedi nincs pontosan lehatárolva. Nekem 90- es Favi van annak 22 ricnis a féltengelye, meg kell kérdezni ott mit kehet kapni. Azért menj vele így bekenve egy kört. Spidan gyárt ilyen csuklót, nemzetközi cég.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
Ysthvaan
csendes tag
Feliciánál csak a belső csukló változott? '90-es Faviba a külső akkor ugyan az? Mert arra van esélyem. Favi nincs, varnyú, lada, Felicia van.
rob210
nagyúr
A külső ugyan az.
Az enyémben is felícia volt.
Meg a szélvédő is Felícia volt
[ Szerkesztve ]
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
A 90-es favorithoz képest annyi a különbség, hogy az anya nem a ráhajthatós, és nincs kivágva a menetnél sem ez az ék alak. Sima megszorított anyával kell csak meghúzni, ami 1x használatos, de ha jól meghúzod, nem fog leesni. Azért írtam, hogy az anyát is kérd el hozzá. Méretben, fog kiosztásban teljesen azonos, passzolni fog a féltengelyre és a kerékagyba is.
A belső csukló lett csak más.
[ Szerkesztve ]
Ysthvaan
csendes tag
Szuper, köszönöm. A zsír sem volt egyszerű, de indul az alkatrészvadászat
rob210
nagyúr
Nincs ott valami bontó?
Renault power
Ysthvaan
csendes tag
Itt is az új trend van: audi, merci, Volswagen. A bontóban is, meg néhány lada.
Tom5
addikt
Sziasztok.
Feliciához milyen márkájú féktárcsát/fékbetétet/kerékcsapágyat érdemes venni?
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Én a zimmermannra esküszöm minden autóhoz, de a textár, ate, is jók, ha minőségben gondolkozol.
Amúgy meg mindegy szinte nem egy erőbajnok ha nem a leggagyibbat veszed megfogja az autót.
Renault power
Ysthvaan
csendes tag
Én tavaly a gyárival hallottam eleget csattogni a biztonságiöveket Albániában. Ott igen sok vészfékem volt, meg odáig brutál szerpentinem.
Ysthvaan
csendes tag
Egy képet is küldök, hogy magyar Favorit elérheti a Fekete tengert, de ne így érje el, mint én most
Ysthvaan
csendes tag
426os
őstag
Nekünk is volt régen jópár utunk a Favival Erdélybe. 2008-2009 tájékán a Székelységet is megjártuk vele. Az emelkedőket annyira nem szerette LPG üzemben megpakolva, de ott nem hagyott sehol.
.
Ysthvaan
csendes tag
Idáig én sem panaszkodhatok. Vettem egy versenyautóként használt az utcasarokik el nem menő romot, majd pár százezer ráköltése után Erdélyt, és főként a Balkánt bejártam vele. Évi 7000 km körül, néha csak öt megy bele, helyi járatos autóként nem használom, de utazó autóként megy sokat (2*1000 + általában 1*2500-3000 km). De most rengeteget szívok vele, pl: teletanolni MOST nem lehet, mert a tank tetején ömlik a benya, nem tudtuk jobban lehúzni. De eldöntöttük, megyünk még hegyet mászni, és kirándulni vele, vagy így, vagy úgy, de hazajutunk. Szerszám van nálam bőven egy csukot (kalapács) meg csak tudok kérni, mert az otthon maradt.
Ysthvaan
csendes tag
Jobb lett, de nem jó. Kotyog az egész, én meg hallom, és nagyon messze vagyunk
bringasisti
Topikgazda
Én úgy szoktam a csuklót leütni hogy a kiszerelt tengelyre állok, csukló a levegőben ( lépcső az igazi helyszín) egy kis kalapácsot a hegyes végénél a csukló tövihez teszek, és egy kilós másikkal megkínálom. Ha megvan a csere alkatrész és gondolod leírom hogy hogy tudod gyorsan cserélni
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
Ysthvaan
csendes tag
Megszereztem. Komplett szett Felicia, anyám is van. Elég gagyin néz ki, de remélem jó lesz. Ha leírod a lépéseket, azt köszönöm.
Mágus2
Közösségépítő
Meglazítod a féltengeky anyát. A talpas gömbfejet elkötöd a kerékagytól(egy csavar biztosítja,de ki kell ütni),kihúzod a kerékagyból a csuklót,leveszed a bilincset a harangról és leütöd a csuklót. Segítő fogja a féltengelyt,hogy ne csússzon ki a váltóból.
[ Szerkesztve ]
Ysthvaan
csendes tag
Szuper, nincs nálam gömbfejkinyomó, akkor legalább azt nem kell oldani. A talpasokat cseréltem már.
Ysthvaan
csendes tag
Ysthvaan
csendes tag
rob210
nagyúr
Haza fog hozni az biztos.
Sok sikert és eseménymentes utat hazafelé.
Renault power
Ysthvaan
csendes tag
Ysthvaan
csendes tag
bringasisti
Topikgazda
Itt a C gyűrű helye
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
Ysthvaan
csendes tag
Van rajta c gyűrű, csak kicsi. Bent van a horonyban, a nyiladtól egy picit feljebb van a vége.
Ysthvaan
csendes tag
De akkor ezt lebírkózom, és felteszem az újat.
Ysthvaan
csendes tag
Fölütöttem. Előre hátra is csúszkál egy picit, meg oldalirányban is kotyog egy picit. Gondolom nagyon nem kéne.
bringasisti
Topikgazda
Tengelyen csúszkál 1-2 millimétert
BENEFON DELTA--------N8
Ysthvaan
csendes tag
3-4 mm-t kotyog (2x annyit, mint a másik oldal). Mindegy, így marad, kátyúkon kotyog egy picit (ugyanazt hallom az autóban, mintha megrángatom) nagyon köszönöm mindenki segítségét.
bringasisti
Topikgazda
Lényeg hogy nyugodtan haza tudsz vele jönni. Gratula
BENEFON DELTA--------N8
pentoda1
csendes újonc
Sziasztok!
Nem boldogulok a Favival. Forralja a vizet és nem értem, hogy miért. Üzemmelegen pár perc alapjárat után telenyomja a kiegyenlítőt, ha nem húzom rá a fűtést. Általában még a ventilátor indulása előtt elkezd zubogni. Eközben a vízműszer is még bőven a fehérben van. Érzésem szerint a hőfokmérő, a termosztát és a hőgomban is összhangban működik és jól működik. Ennek ellenére első lépésként beletettem egy 82 fokos termosztátot. A jelenség némileg később, de ugyanúgy jelentkezik.
Mivel forráskor nem kemények a csövek és egyébként is hűvös idő van, arra gondoltam, hogy nem a víz forr, hanem a kipufogógázt nyomja ki az elöregedett hengerfejtömítésnél. Bár a víz is és az olaj is tiszta, meghengerfejeztem, síkolással. A kivett tömítés átégve nem volt ugyan, de eléggé repedezettre öregedett már a tűzgyűrűknél is. Gondoltam ez a nyűgje. Összerakás után azonban ugyanaz a jelenség.
Nem mondom, hogy tiszta a hűtőrendszer, de nem vészes a dolog, ennyitől szerintem nem kéne forrnia ilyen időben. Nem volt sok üledék a blokkban sem. Ennek ellenére következő lépésként ki fogom tiszítani a hűtőrendszert.
Közben olvastam olyat is, hogy a kottyanó vízpumpa nem vitamin a hűtésnek. Ennek van kottyanása, de ez sem olyan hűde nagy. Kérdésem az, hogy fel lehet ezt újítani? Egyáltalán érdemes utángyártott tömszelencével? Vagy van valami használható utángyári (ruville, lpr, guttmann....), aminek a szilentje is jó?
Van egy hátulhűtős 2T wartburgom, de az soha az életben nem rottyantotta meg a vizet, pedig azt még egy kicsit fel is piszkáltam. Nem értem a Skodát.
Arról már nem is beszélek, hogy hiába cseréltem ki a vákuumcsöveket és a karburátor talptömítést, ugyanúgy sétál az alapjárat...
Mágus2
Közösségépítő
A kupak nem tartja a nyomást a kiegyenlítőn. Cseréld le és jó lesz. Tesztként megpróbálhatod valami zacskóval lezárni. Zacskó vagy valami erős fólia a kieygenlítőre, rácsavarni a fedelet, ha úgy jó lesz, akkor biztosan a kupak a hibás.
[ Szerkesztve ]
mgergo01
újonc
Sziasztok!
A problémám a következő.A favoritom 3000-es fordulat felett dadog,olyan,mintha kimaradna egy két ütem.
Gyertyák,kábelok,rotor,elosztófedél új.A rotor alatt lévő tekercs is új.Az elosztón álligattam a gyújtást,de nem javul a gyujtás kimaradás.A lánc eléggé meg van nyúlva,ugyhogy stroboszkóppal nem próbáltuk állítani.
Valakinek ötlet?Már nem boldogulok vele....
Ja?És az alapjárat is 1800körül van.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Ysthvaan
csendes tag
Karburátoron a pillangó tengelye tud kikopni, nekem ott szív fars levegőt már csak. Féktisztítóval odafújsz, és megváltozik az alapjárat, akkor ott a hiba. Másik a szívó és kipufogó sortömítés lehet.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
ingyenes kategóriában
- Intel Core I5-8600
- Akció! Dell Optiplex 3080 Micro / I5-10500T / 16GB DDR4 / 256GB SSD /Windows11 Matrica BESZÁMÍTOK
- ASUS Radeon RX 5700 XT Dual EVO 8GB GDDR6
- Videoton AB 1010 autó hangszóró pár eladó a képeken látható állapotban. Mindegyik hangszóró működik,
- Ultra ritka Sound Blaster 1.5 2.0 klón Anchor Media Concept retró 8 bites ISA PC hangkártya