Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13451) Ysthvaan válasza Mágus2 (#13450) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Garázs nincs csak a kemping parkoló, de hétfőn nekiállok, akkor van bolt, csak fél doboz zsírt hoztam. Nagyon köszi! A másikra esetleg ötlet? Láttál már ilyet?

(#13452) Mágus2 válasza Ysthvaan (#13451) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Csak akiknél eldugult a tank szellőztető. Az egy vékony átlátszó lelógó cső a tank közepe és a hátsó híd között. Be tud tapadni sárral. Nem szabad bedugni. Nekem egyszer bedugult,akkor rángatott a motor és erőtlen lettmajd leállt. Kis idő után beindult,ment egy darabig, majd megint leállt.

[ Szerkesztve ]

(#13453) Mágus2 válasza Ysthvaan (#13451) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A görbülés passz.

(#13454) bringasisti válasza Ysthvaan (#13451) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Nézd meg hogy a féltengely nem jött ki a csuklóból? Mikor nekem volt akkor az O gyűrűt elnyírta, és a féltengely kicsúszott a helyéről, és csak a hegye volt a helyén. Én is izomlázat kaptam 160 kilométer alatt, különösen a körforgalom volt nehéz eset. A két oldalt hasonlítsd össze.

BENEFON DELTA--------N8

(#13455) Ysthvaan válasza Mágus2 (#13452) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Ez lesz, az, mert vákuum volt a tankban, kipucoltam (egy parkolóban), most nincs gond, remélem 500 km-t jöttem ma és jó volt.

(#13456) Ysthvaan válasza bringasisti (#13454) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Ezt is nézem majd fényben köszi, van 1 hetem jövő szombatig az autóra itt a világvégén :)

(#13457) rob210


rob210
nagyúr

Ezt nézzétek :)
Én ilyet még nem láttam.

Renault power

(#13458) dsandor válasza bringasisti (#13445) üzenetére


dsandor
csendes tag

Nagyon köszönöm bringasisti ! :K Azt hiszem, egyértelmű a dolog. Nálad a pöcökmozgató hurok ott áll, ahol bejelöltem az én képemen, hogy hol kellene állni, a zöld pöttynél. Csak azt nem értem, hogy hogy került oda, a hengerfejtömítés csere előtt ott lehetett, hiszen jó volt. Durva feltételezés, hogy a szerelő kicserélte....

(#13459) Mágus2 válasza rob210 (#13457) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nekem volt szerencsém egy sárga 105-höz még Nyitrán. Arra lettem figyelmes, hogy egy labrador vezet, de még irányjelzőket is rakott. Később kiderült, hogy angol a verda. :DDD

(#13460) bringasisti válasza dsandor (#13458) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Reggel jó hideg van a rugónak úgy kell állni hogy ütközésig húzza a szívatót.

BENEFON DELTA--------N8

(#13461) rob210 válasza Mágus2 (#13459) üzenetére


rob210
nagyúr

:C

Renault power

(#13462) Ysthvaan válasza Mágus2 (#13450) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

A külső csuklót megzsíroztam, csurom víz, és széndarabos, szétszedni, kimosni nem tudtam. Viszont kotyog az egész, ami asszem nem túl jó jel...

(#13463) Ysthvaan válasza Ysthvaan (#13462) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Szerinted szerezzek egy külső csuklót, vagy kockáztassam meg a hazautat? A másik oldalt is szétkaptam akkor már, ott tocsog a zsírtól és tökéletes. Leütős, vagy zégergyűrűs? Idáig Ducaton, és pár Alfát szereltem össze, szét még nem egyiket sem.

(#13464) Mágus2 válasza Ysthvaan (#13463) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Leütős. Van egy acél gyűrű a tengely végén, ami összenyomódik, mikor leütöd. Fel lehet használni még, ha nem törik el levételkor. Ha nagyon kotyog, inkább szerezz egy másik csuklót. Feliciás is jó, csak legyen rajta az anya. ;)

[ Szerkesztve ]

(#13465) bringasisti válasza Ysthvaan (#13462) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

A féltengely kicsit csúszkál benne mert a C gyűrű engedi nincs pontosan lehatárolva. Nekem 90- es Favi van annak 22 ricnis a féltengelye, meg kell kérdezni ott mit kehet kapni. Azért menj vele így bekenve egy kört. Spidan gyárt ilyen csuklót, nemzetközi cég.

[ Szerkesztve ]

BENEFON DELTA--------N8

(#13466) Ysthvaan válasza Mágus2 (#13464) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Feliciánál csak a belső csukló változott? '90-es Faviba a külső akkor ugyan az? Mert arra van esélyem. Favi nincs, varnyú, lada, Felicia van.

(#13467) rob210 válasza Ysthvaan (#13466) üzenetére


rob210
nagyúr

A külső ugyan az.
Az enyémben is felícia volt.
Meg a szélvédő is Felícia volt :D

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#13468) Mágus2 válasza Ysthvaan (#13466) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

:K A 90-es favorithoz képest annyi a különbség, hogy az anya nem a ráhajthatós, és nincs kivágva a menetnél sem ez az ék alak. Sima megszorított anyával kell csak meghúzni, ami 1x használatos, de ha jól meghúzod, nem fog leesni. Azért írtam, hogy az anyát is kérd el hozzá. Méretben, fog kiosztásban teljesen azonos, passzolni fog a féltengelyre és a kerékagyba is.

A belső csukló lett csak más.

[ Szerkesztve ]

(#13469) Ysthvaan válasza Mágus2 (#13468) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Szuper, köszönöm. A zsír sem volt egyszerű, de indul az alkatrészvadászat :R

(#13470) rob210 válasza Ysthvaan (#13469) üzenetére


rob210
nagyúr

Nincs ott valami bontó?
:F

Renault power

(#13471) Ysthvaan válasza rob210 (#13470) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Itt is az új trend van: audi, merci, Volswagen. A bontóban is, meg néhány lada.

(#13472) Tom5


Tom5
addikt

Sziasztok.

Feliciához milyen márkájú féktárcsát/fékbetétet/kerékcsapágyat érdemes venni?

[ Szerkesztve ]

(#13473) rob210 válasza Tom5 (#13472) üzenetére


rob210
nagyúr

Én a zimmermannra esküszöm minden autóhoz, de a textár, ate, is jók, ha minőségben gondolkozol.
Amúgy meg mindegy szinte nem egy erőbajnok ha nem a leggagyibbat veszed megfogja az autót.

Renault power

(#13474) Ysthvaan válasza rob210 (#13473) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Én tavaly a gyárival hallottam eleget csattogni a biztonságiöveket Albániában. Ott igen sok vészfékem volt, meg odáig brutál szerpentinem.

(#13475) Ysthvaan


Ysthvaan
csendes tag

Egy képet is küldök, hogy magyar Favorit elérheti a Fekete tengert, de ne így érje el, mint én most :)

(#13476) Ysthvaan


Ysthvaan
csendes tag

És itt a lemaradt kép :)

[ Szerkesztve ]

(#13477) 426os válasza Ysthvaan (#13476) üzenetére


426os
őstag

Nekünk is volt régen jópár utunk a Favival Erdélybe. 2008-2009 tájékán a Székelységet is megjártuk vele. Az emelkedőket annyira nem szerette LPG üzemben megpakolva, de ott nem hagyott sehol. :)

.

(#13478) Ysthvaan válasza 426os (#13477) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Idáig én sem panaszkodhatok. Vettem egy versenyautóként használt az utcasarokik el nem menő romot, majd pár százezer ráköltése után Erdélyt, és főként a Balkánt bejártam vele. Évi 7000 km körül, néha csak öt megy bele, helyi járatos autóként nem használom, de utazó autóként megy sokat (2*1000 + általában 1*2500-3000 km). De most rengeteget szívok vele, pl: teletanolni MOST nem lehet, mert a tank tetején ömlik a benya, nem tudtuk jobban lehúzni. De eldöntöttük, megyünk még hegyet mászni, és kirándulni vele, vagy így, vagy úgy, de hazajutunk. Szerszám van nálam bőven egy csukot (kalapács) meg csak tudok kérni, mert az otthon maradt. :)

(#13479) Ysthvaan válasza bringasisti (#13465) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Jobb lett, de nem jó. Kotyog az egész, én meg hallom, és nagyon messze vagyunk :)

(#13480) bringasisti válasza Ysthvaan (#13479) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Én úgy szoktam a csuklót leütni hogy a kiszerelt tengelyre állok, csukló a levegőben ( lépcső az igazi helyszín) egy kis kalapácsot a hegyes végénél a csukló tövihez teszek, és egy kilós másikkal megkínálom. Ha megvan a csere alkatrész és gondolod leírom hogy hogy tudod gyorsan cserélni

[ Szerkesztve ]

BENEFON DELTA--------N8

(#13481) Ysthvaan válasza bringasisti (#13480) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Megszereztem. Komplett szett Felicia, anyám is van. Elég gagyin néz ki, de remélem jó lesz. Ha leírod a lépéseket, azt köszönöm.

(#13482) Mágus2 válasza Ysthvaan (#13481) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Meglazítod a féltengeky anyát. A talpas gömbfejet elkötöd a kerékagytól(egy csavar biztosítja,de ki kell ütni),kihúzod a kerékagyból a csuklót,leveszed a bilincset a harangról és leütöd a csuklót. Segítő fogja a féltengelyt,hogy ne csússzon ki a váltóból.

[ Szerkesztve ]

(#13483) Ysthvaan válasza Mágus2 (#13482) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Szuper, nincs nálam gömbfejkinyomó, akkor legalább azt nem kell oldani. A talpasokat cseréltem már.

(#13484) Ysthvaan válasza Mágus2 (#13482) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

(#13485) Ysthvaan


Ysthvaan
csendes tag


Ilyet kaptam. Nem tudom milyen minőségű. Holnap szerelek, mert csak kis kalapács van. Nagyon köszi mindenkinek a segítséget! :C :R

(#13486) rob210 válasza Ysthvaan (#13485) üzenetére


rob210
nagyúr

Haza fog hozni az biztos.
Sok sikert és eseménymentes utat hazafelé.

Renault power

(#13487) Ysthvaan


Ysthvaan
csendes tag


Leszeditek a féknyerget, vagy oldjam a motorkitámasztót, mert nem férek hozzá.

(#13488) Ysthvaan válasza Ysthvaan (#13487) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag


Erre simán csak fölütöm az újat, vagy vegyem le, és tegyem be az új, vastagabb gyűrűt. Köszi :R

(#13489) bringasisti válasza Ysthvaan (#13488) üzenetére


bringasisti
Topikgazda


Itt a C gyűrű helye

[ Szerkesztve ]

BENEFON DELTA--------N8

(#13490) Ysthvaan válasza bringasisti (#13489) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Van rajta c gyűrű, csak kicsi. Bent van a horonyban, a nyiladtól egy picit feljebb van a vége.

(#13491) Ysthvaan válasza Ysthvaan (#13490) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

De akkor ezt lebírkózom, és felteszem az újat.

(#13492) Ysthvaan


Ysthvaan
csendes tag

Fölütöttem. Előre hátra is csúszkál egy picit, meg oldalirányban is kotyog egy picit. Gondolom nagyon nem kéne.

(#13493) bringasisti válasza Ysthvaan (#13491) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Tengelyen csúszkál 1-2 millimétert

BENEFON DELTA--------N8

(#13494) Ysthvaan válasza bringasisti (#13493) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

3-4 mm-t kotyog (2x annyit, mint a másik oldal). Mindegy, így marad, kátyúkon kotyog egy picit (ugyanazt hallom az autóban, mintha megrángatom) nagyon köszönöm mindenki segítségét.

(#13495) bringasisti válasza Ysthvaan (#13494) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Lényeg hogy nyugodtan haza tudsz vele jönni. Gratula

BENEFON DELTA--------N8

(#13496) pentoda1


pentoda1
csendes újonc

Sziasztok!

Nem boldogulok a Favival. Forralja a vizet és nem értem, hogy miért. Üzemmelegen pár perc alapjárat után telenyomja a kiegyenlítőt, ha nem húzom rá a fűtést. Általában még a ventilátor indulása előtt elkezd zubogni. Eközben a vízműszer is még bőven a fehérben van. Érzésem szerint a hőfokmérő, a termosztát és a hőgomban is összhangban működik és jól működik. Ennek ellenére első lépésként beletettem egy 82 fokos termosztátot. A jelenség némileg később, de ugyanúgy jelentkezik.
Mivel forráskor nem kemények a csövek és egyébként is hűvös idő van, arra gondoltam, hogy nem a víz forr, hanem a kipufogógázt nyomja ki az elöregedett hengerfejtömítésnél. Bár a víz is és az olaj is tiszta, meghengerfejeztem, síkolással. A kivett tömítés átégve nem volt ugyan, de eléggé repedezettre öregedett már a tűzgyűrűknél is. Gondoltam ez a nyűgje. Összerakás után azonban ugyanaz a jelenség.
Nem mondom, hogy tiszta a hűtőrendszer, de nem vészes a dolog, ennyitől szerintem nem kéne forrnia ilyen időben. Nem volt sok üledék a blokkban sem. Ennek ellenére következő lépésként ki fogom tiszítani a hűtőrendszert.
Közben olvastam olyat is, hogy a kottyanó vízpumpa nem vitamin a hűtésnek. Ennek van kottyanása, de ez sem olyan hűde nagy. Kérdésem az, hogy fel lehet ezt újítani? Egyáltalán érdemes utángyártott tömszelencével? Vagy van valami használható utángyári (ruville, lpr, guttmann....), aminek a szilentje is jó?

Van egy hátulhűtős 2T wartburgom, de az soha az életben nem rottyantotta meg a vizet, pedig azt még egy kicsit fel is piszkáltam. Nem értem a Skodát.

Arról már nem is beszélek, hogy hiába cseréltem ki a vákuumcsöveket és a karburátor talptömítést, ugyanúgy sétál az alapjárat...

(#13497) Mágus2 válasza pentoda1 (#13496) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A kupak nem tartja a nyomást a kiegyenlítőn. Cseréld le és jó lesz. Tesztként megpróbálhatod valami zacskóval lezárni. Zacskó vagy valami erős fólia a kieygenlítőre, rácsavarni a fedelet, ha úgy jó lesz, akkor biztosan a kupak a hibás.

[ Szerkesztve ]

(#13498) mgergo01


mgergo01
újonc

Sziasztok!
A problémám a következő.A favoritom 3000-es fordulat felett dadog,olyan,mintha kimaradna egy két ütem.
Gyertyák,kábelok,rotor,elosztófedél új.A rotor alatt lévő tekercs is új.Az elosztón álligattam a gyújtást,de nem javul a gyujtás kimaradás.A lánc eléggé meg van nyúlva,ugyhogy stroboszkóppal nem próbáltuk állítani.
Valakinek ötlet?Már nem boldogulok vele....
Ja?És az alapjárat is 1800körül van.
Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#13499) Ysthvaan válasza pentoda1 (#13496) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

Karburátoron a pillangó tengelye tud kikopni, nekem ott szív fars levegőt már csak. Féktisztítóval odafújsz, és megváltozik az alapjárat, akkor ott a hiba. Másik a szívó és kipufogó sortömítés lehet.

(#13500) pentoda1 válasza Mágus2 (#13497) üzenetére


pentoda1
csendes újonc

Ez az autó el van átkozva...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.