Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
válasz bringasisti #13752 üzenetére
F.b.s. Illetve a locktitle nek vannak ilyenjei.
Én locktitle- t használok bevált, hő és olaj álló.Renault power
-
FeniX-
senior tag
Halihó, haladtam a dologgal, de sajnos nem világos, hogy melyik motortartót kéne még meglazítanom. Ugye kettő maradt. Illetőleg a váltón lévőt meglazítottam ( a. kép ), de még mindig együtt mozog a motor az autóval, ha emelem, szóval, gondolom kizárásos alapon a másik lesz ( b. kép )
Viszont, ehhez megfelelő szerszámot kell majd vennem, ilyen méretben ( 16 ) csak villáskulcsom van, az meg semmire nem jó.
Köszönöm, hali!
-
rob210
nagyúr
-
-
rob210
nagyúr
válasz bringasisti #13758 üzenetére
Száradás után ezt egyben le lehet húzni olyan lesz mint egy O gyűrű.
Nem taknyolódik szét az nekem is a halálom.Renault power
-
FeniX-
senior tag
2000-es évjárat, de már az injektoros, viszont skodri motor, MPIs, 1.3 benzin.
-
FeniX-
senior tag
Jajj, bocsánat, valamiért végig abban a tudatban voltam, hogy ezt leírtam.
De akkor elnézést.
Igen, felícia. -
FeniX-
senior tag
..egyenlőre piszok módon tartja magát az a csavar. Láttam, hogy menetrögzítő is van rá téve ( gondolom, gyárilag még soha a büdös életben nem volt cserélve/kiszedve )
Nincs valami woodoo, ráolvasás, vagy egyebek, ilyen "szaki-trükk"?
Pl. megütni fa közbetéttel, kalapáccsal és jobban "enged" a menet, vagy ilyenek?
Sajnos ezzel a felemeléses technikával is csak félig férek az autó alá, és nem tudok elég nagy erőt kifejteni a meglazításhoz. Ill ezek a csavarlazító spray-k jók valamire? -
bringasisti
Topikgazda
válasz rob210 #13767 üzenetére
Meg egy méretes cső a villáskulcs végén. A hosszú csövet a földön kitámasztani hogy a csavar ne forogjon meg, és az anyát csillagkulcs segítségével a 43 as bakanccsal. Csak vigyázni kell hogy a kocsi ne mozduljon meg mert az emelőről leugrik. A pótkerék a küszöb alatt kihézagoldva!!!!
BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok,
köszönöm, szerintem legközelebb úgyis hétvége felé lesz a napja, hogy ismét aláfetrengek.
Addig jó mulatást, balesetmentes kilómétereket mindenkinek.
Köszi még 1x. -
FeniX-
senior tag
Sziasztok,
tegnap végülis sikerült összerakni a gépsárkányt.
Kipróbálásra még várni köll, még egy müködő akksit kell szereznem, de már hónap vége van. ;-)
Attól tartok amúgy, hogy - mivel a pumpához adott tömítés - még a korábbi hazaúton elszakadt, az utánvágottt/gyártott nem lesz valami túl tartós.
Valahogy érdemes kipróbálni még mielőtt beleöntök 5000ft-nyi fagyállót, hogy folyik-e?
Esetleg sima csapvízzel feltölteni, vagy ha nem tudom beindítani, akkor addig kár?u.i.: bringásisti köszönöm szépen, a leírt módszered segítségével sikerült lelazítani az alsó, váltónál lévő bakot.
köszi![ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz FeniX- #13770 üzenetére
Örülök hogy sikerült, a fagyállót ha gond van a generátor alatt a fém hűtőcső leeresztő csavarral vissza tudod nyerni veszteség nélkül. A használt autók szereléséhez két szerszám nélkülözhetetlen; flex 1milliméteres vágókorongal és a 43-as túrabakancs félméteres csővel
BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
senior tag
Helló, jó estét mindenkinek.
Sajnos, a félelmem beigazolódott, valahol a vízpumpa alatt lévő cső összeeresztésnél a bilincseknél csöpög a víz.
Holnap megpróbálom még egy picit helyretenni azokat a csöveket, csak nagyon vacak helyen vannak most, hogy már mindent összeszereltem.
Talán, alulról jobban hozzá fogok férni.
Köszi a leeresztő csavar-tippet.Üdv,
Béla. -
Ysthvaan
csendes tag
válasz FeniX- #13772 üzenetére
Ha hozzányúlsz, én cseréltem a csöveket is, filléres tétel. Egy darabig húzogattam a bilincseket, majd megkérdeztem van-e gyári cső. És volt. Amikor megvettem csak Vikás volt, most ismét van gyári. Bár szélvédő kéderből is lenne, ill van egy 20-asért, de normális áron...
-
Balazs831
csendes tag
Sziasztok!
Favoritom városi használat mellett 8000 km megtétele alatt elfogyasztott 2,4 L olajat. Normális ez szerintetek? Az autóban 103000 km. van, nem egy lestrapált darab. Menet közben látható kékes füstölést nem tapasztalok. Az autó alatt a garázsban olaj folyás nincs. -
Balazs831
csendes tag
Ja, a hűtővíz szép tiszta, és az olajbeöntő sapkán sincs hab!
-
Bandi29
újonc
sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy hengerfejeztetve lett a autó én raktam össze szóval újak a tömítések is azért csináltattam meg mert vizpumpa csere után jelentkezett egy olyan probléma hogy a kiegyenlítőtartály aljánál lévő csövön bugyborékol visszafelé még hidegen is.Elképzelhető e hogy az új /utángyártott/vízpumpa a gond?olyan mintha fellevegősödne a redszer saját magától.amugy ez egy 92es forman .A vízpumpa ékszíjtárcsa belső fele mindig vizes egy kicsit .a víz nem olajos és eddig az olajban sem volt víz ,de ma azért leengedem megnézem a biztonság kedvéért -
rob210
nagyúr
válasz Bandi29 #13781 üzenetére
Ha este lerakod és reggel alá nézel van alatta víz?
Mert akkor valamit a vízpumpánál rosszul raktál össze, legfőképpen a pakolásra gyanakszom.
(nem kented be etc.etc.) Illetve a tartályba vissza buborékosodás, eléggé hengerfej gyanús nálam.
Azaz ha meg is lett henger fejezve, elmondásod szerint, hogy lett összerakva?
Új csavarok, furatok kitisztítva, nyomatékra rendesen lehúzva a fej?Eléggé gyanús, hogy bedolgozik a víztérbe a dugattyú.
A hőfok jeladó nem ugrál?Illetve a víz fogy a kocsiból?
Renault power
-
Bandi29
újonc
válasz rob210 #13782 üzenetére
csavarokból nem vettem újat mert jónak tűntek megtisztítottam bekentem grafitos zsírral és az ment vissza nyomatékkulcsal bajban voltam ugyhogy csak érzéssel tudtam lehúzni víz nincs a kocsi alatt reggelre de kb 5km után az egekbe megy a hőfok mutatója valószínű hogy igazad van .új hengerfej tömítéssel és nyomatékkulcsal meg akkor zsír új csavarokkal orvosolható?
-
rob210
nagyúr
válasz Bandi29 #13784 üzenetére
Ha 5km alatt forrni kezd a víz akkor rosszul raktad össze azonnal állj le vele, ne használd.
Mert már így is lehet, hogy adtál neki.A hengerfejet érzéssel nem lehet szerelni, csak NYOMATÉK KULCCSAL!!!
Valamint alap, hogy a hengerfej csavarok nyúlnak idővel, így azokat újra felhasználni TILOS!
Lehet, hogy ezek kemény szavak egy olcsó régi technikás kocsinál, de igazak.
Sok autót szereltünk, már pont ezek miatt az otthoni szerelések, felújítások miatt.Vannak olyan dolgok amiket szerszám nélkül nem szabad megcsinálni, mert drága lesz utána a szakszerű javítás.
A hengerfej csavarok fészkét, pedig ki kell fújni kompresszorral, abban semmi nem maradhat, mert nem tudod lehúzni megfelelően a fejet.
Illetve a meghúzási sorrend is fontos!!!Nem kioktatni akarlak, csak ezek szerint rosszul raktad össze. Ne használd így, vagy kinyírod.
Ha itt megkérdezed részletesen leírjuk neked, hogyan rakd össze.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Bandi29
újonc
válasz bringasisti #13783 üzenetére
-
Bandi29
újonc
válasz bringasisti #13783 üzenetére
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz bringasisti #13792 üzenetére
szerintem az a víz nem onnan van, mármint a vízpumpából.
De nem akarok vészmadárkodni.Renault power
-
Bandi29
újonc
válasz bringasisti #13794 üzenetére
oké köszi még akkor annyit kérdeznék hogy 20Nm-el ha lehúzom akkor elvileg az a jó tényleg köszi jó hogy van ez az oldal!
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok,
egy pár napja nem voltam errefelé, viszont, szeretném megköszönni ismét a sok segítséget.
Tegnap egy barátom bevonásával újfent leszedtük a vízpumpát + új gumicső alá + új normális tömítés + paszta.Jó lett, a víz nem folyik.
Egy hét múlva majd megnézem, hogy a csavarokon esetleg kell-e még utánahúzni ( a motortartókra gondolok, amiket meglazítottam a kiszerelésnél )Köszönöm, hogy segítettetek.
Maradok nézelődőként.
Üdv, Béla.u.i.: van még pár hiba a géppel, ám nem tudom, kérdezhetek-e felícia témában, az injektorral vannak gondok, de elszomorított, mikor pár hónapja elvittem a csömöri skodapatikához, és a szerelő kitalálta, hogy gyertyát cserélt 15 ezerért. Értem én, hogy "brisk" meg minden, de akkoris. Gondolhatjátok, hogy azóta sem lett jó a dolog.
Sajnos, ha bemelegszik, hajlamos elszegényíteni a keveréket, így nem igazán megy az autó. A gyertyák őzbarnák, annyira nem szegényíti el, hogy gond legyen vele, de érezhetően gyenguc a teljesítmény. Más kérdés, hogy ezt a pillangószelep-házas dolgot egyben lehet cserélni, az új 60 ezer, használtba meg nem mernék beleugrani. Na mindegy, ezt csak zárójelesen jegyeztem meg. Valamint, valami villamossági gond is lesz az autóval, a hátsóablak fütés gyújtás nélkül is bekapcsolva marad, a múltkori akksit ez szívta le. Most lekötöttem, és ha napokig nem használom az autót, leveszem az akksisarut egyenlőre.Jó hétvégét, sziasztok!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs