- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nike_
addikt
-
rup1u5
nagyúr
The True Battle of Chernobyl Uncensored (angol)
angolúl értőknek kötelező!
tegnap adták a magyar discovery-n is! -
proci985
MODERÁTOR
yantarban a proftól a snorklábért kapsz receptet, azt hiszem a freedom a enchanted military vértért ad, a duty talán a bulldog6ért, barman mintha az egyik artifactért, aztán a family rifle is mintha azt érne, a freedomnál talán a bloodsucker lair küldetésért kapsz (a mechanikustól), aztán a szakáccsal ha iszol akkor tőle is lehet szerezni, yantarban x16 után is kapnod kell, yantarban a prof asszem a fireball artifactért is ad, a agropomban lévő dezertőr katonától a mocsárban is egyet lehet szerezni... mindegyik egyszerűen megcsinálható, szóval érdemes recepteket kutatni.
amíg nincs recept, sehogy nem fogsz tudni transmuteolni
red forestba alap artifactokkal elég bátor dolog bemenni
más kérdés, hogy ott és pripatyban 2.2alatt már nagyon jól droppolnak uppolt artifactokat, és én csak a találtakkal egész jól elvoltam (talán egy mama'st uppoltam legmagasabbra, de alapból uppolva találtam)
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Bencom ™ #5593 üzenetére
hm, akkor efölött elsiklottam, bocsánat.
SoC 1.005 előtti patcheket én csak hallomásból ismerem. az volt az alap probléma, hogy 1.000 alatt a / és * gombok az idő gyorsításáért/lassításáért feleltek defaultból (hozzárendelésfüggetlenül), és mivel én numpadról játszok, kb 4 perc alatt éhenhaltam emiatt (átlagosan Cordonnál a katonai checkpoint előtt). ezt eljátszottuk párszor, aztán közvetlenül 1.005ig patcheltem.
nike_: OL 2.2ben Red Forestbe csak megfelelő mennyiségű uppolt artifacttal érdemes menni. psyvédelem nélkül kb esélytelen a pálya.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Medvelászló #5585 üzenetére
lent van, a Poker nevű arcnál, az agropom lejárattól nem messze. de csak 1.504 után lehet megtalálni, addig bugzik.
mokus1: patch nélkül eljutottál CNPPbe?O_o az szép
-
mokus1
addikt
válasz
remington2 #5587 üzenetére
Le kéne szednem a patch-t?lyet tudok játék közben?
-
Medvelászló
senior tag
Háj oll!Kaptam egy küldit a bárban egy fickótól,hozzam el neki a kötelességi fegyvert az Agroprom területről,mindenhol kerestem de nem találom!A föld alatti csatornában lehet van kint a felszínen?Valaki segítsen pls!
-
Bencom ™
őstag
Ki lehet nyitni az ajtót dekóder nélkül is csak egy gauss puska kell hozzá és bele kell dobni, kifeszíti. Kis csít, de ennyi belefér. Nem lehet elmondani, mert még vagy 2, vagy 3 teljes pálya hátravan még. A játék legélvezetesebb része
Teleportálgatással és henteléssel, ahogy kell
szerk: egyébként a stalker tipikusan az a játék, ahol nem szabad felülírni a mentéseket, mert olyan sok kimenetele van
-
nike_
addikt
Aha.
Sorry, 10 percig írtam a hsz-t
Hát, ha azt akarod, hogy rendes vége legyen, akkor menj vissza egy olyan mentésedhez, ami még azelőtt van, hogy bemész a Vörös erdőbe. Ha ez megvan, akkor teljesítsd a "találkozz Guide-dal" küldetést, Ő elküld Doctorhoz, aki odaadja a kulcsot a Pripyat-i rejtekhelyhez, amiben van a dekóder.
-
mokus1
addikt
Igen megvan de előbb irtam is.
1:Gazdag leszek kicsavarodnak a csavarok arannyá válik majd rám esnek a nagy tömbök és meghalok.
2:pusztuljon a Zóna minden zöld lesz majd kiakadnak a szemeim szóval gondolom halál.
3ralkodjak a világ fölött egyszerűen meghalok.
Így gondoltad?
Vagy van még valami?
-
nike_
addikt
Dekódered megvan? Mert akkor a Monolith Control ajtaját kell megtalálnod.
Ha pedig nincs dekódered akkor úgy kb. megmondom hol kell menni.
Ha addig eljutottál, hogy felmentél a lépcsőn, akkor:
Egy körfolyosó déli oldalán vagy. Menj balra a lépcsőtől, aztán jobbra a nyugati folyosóra. Aztán egyből jobbra, egy kis ajtó nélküli nyíláson. Bejutsz egy szobába, ahol van egy domb, nem tudom miből készült. Azon felmész, és ha körbenézel, látsz majd egy nagy létrát. Felmész, már látod a kívánságteljesítőt. Balra mész, aztán fel egy kis létrán, és jobbra végig a vékony betonon. Beleugrasz a teleportba (ilyen fehér villogó vmi), az feldob. Végigmész a keskeny falon, rá az egyik vasrúdjára a létrának (fekszik a létra a levegőben). Végigmész, ha a bal oldali vasat választottad átugrasz, majd balra mész, aztán megint balra, tovább fel egyenesen. Aztán balra lesz egy lejtős deszkaféleség, azon lemész, ugrálsz kicsit és ott a szemed előtt a Wish Granter. Megnyomod a használ gombot, és végigvitted a játékot.
Majd számolj be milyen befejezést kaptál
Remélem érthető volt
-
mokus1
addikt
Nagyon elakadtam.
Most a kívánság teljesítőt kéne megtalálnom.Már beszél a HANG.Az atomerőműben.
Mit merre kéne csinálonom?
-
Chrom
tag
Other side of the reactors block...
Ahogy kijövök a kívánságteljesítő hologramnak a szobáján keresztül, a reaktor másik oldalára kerülök. és ott kéne valamit csinálni, de nem tudom, hogy mit mert nem írja semmi, és nem is mutatja a térképen... Valami nyitott kaput kéne megkeresni. Ja és a teleportok nem működnek szóval az járhatatlan út.
-
Chrom
tag
Pedig oda írtam, hogy Priboi story... Na mind1
Viszont megtaláltam, demár csak a hulláját... Elég szutyok helyen volt, és szabad szemmel nem is lehet látni, mert árnyékban van, és csak lámpa világítással lehet észrevenni, de magamtól tuti nem találtam volna meg. Kis segítség azért elkelt.
Most viszont a végén nem tudom mi a fenét kell csinálni. Kijöttem az erőműből a másik oldalra, és most hova tovább? Te tudod esetleg? -
nike_
addikt
válasz
Csiborbogár #5569 üzenetére
A Priboi storyban? Az alapjátékban igaz, így van de a Priboi-nál nem hiszem...
-
Chrom
tag
válasz
proci985 #5556 üzenetére
priboi story:
Kruglov prof. merre van? Sakharov azt mondja, hogy lement az X16-os laborba, én ott átnéztem mindent és nem találom, se a hulláját.
Végig futkároztam az összes pályán, benéztem minden hová, és csomó doksit nem találok... és kód nélkül nem tudok lemenni az X18-ba...
Egyszerűen már nem tudom mi a fenét csináljak?! -
Chrom
tag
Nahát akkor játszd végig, és utána kötelező mindkettőt kipróbálnod! Persze egymás után.
Ha lehet akkor a priboi-val kezd, és utána az OL 2.2-őt.
Ez a két mod rohadtnagyot dob még a játék élményen, a priboi meg teljesen más történetre épül. Pl kikell benne nyírni Strelokot, és a Dokit...
Az Oblivion Lost mod-nak végül is ugyan az az alap története mint a SoC-nak, de egy csomó dologgal megspékelve: több szörny, vannak kitörések (blowout), több mellék küldetés, rengeteg új fegyver, és azok a fegyverek is elérhetők hamar amik sajnos csak a játék végén, van hozzá lőszer is... vezethető kocsik, új relikviák, lehet benne kreálni is őket ha az egyes anomáliába dobod! Ja és a végén tovább bóklászhatsz a zónában... -
Chrom
tag
Bocs, neharagudj de szerintem nem egyről beszélünk... én a priboi story MOD-ról írtam, és a többiek is előttem! Ez egy MOD kiegészítés, mint pl az O.L.
Itt nem a kereskedő és a csapos adja az infókat, hanem a hadsereg parancsnoka. Mivel egy katonát kell benne irányítani.
A Kereskedő nincs is ott a helyén, mert a leírások alapján elmenekült. Mondjuk ad infókat, de levélben. A csapos is ad pár infót, de az számomra nagyon kevés...Autót lehet benne vezetni, mert eleve az eredeti játékban is lehetett volna, csak kivették mert nem tudták normálisan megcsinálni. Sajna még most is vannak hibák, lebegő autók... Vezetés közbe felrepül a levegőbe!
Könnyen felborul, ilyesmi...
Azt utálom benne, hogy autóval mappot váltok, és mikor betölti az új mappot akkor az autó fogja magát és szabály szerűen előre bukfencezik.
Meg az még nagyon idegesítő tud lenni, hogy oda rakja egyes pálya kezdéseknél az ellenséget, na attól idegbajt tudtam kapni... -
Chrom
tag
válasz
proci985 #5556 üzenetére
Amúgy ennek a priboi story-nak van valami konkrét útmutatása, hogy mit és hogy kell követni? Melyik pálya mi után jön? Mert nekem nagyon zavarosnak tűnik, és rohangálok fel-alá az összes mappon és kutatok keresek, benézek minden hová, de alig van pár doksim... Semmi pontos jel, hogy mit hol találok, csak utalások...
Van vagy 5-6 db pendrive-om, viszont a PDA-ban meg nem jelennek meg bizonyos dolgok, amiket pl felszedtem útközben (a helikopternél a hullánál talált bőrönd tartalma, stb...)
Ez így nekem nagyon zavaros, de lehet hogy csak azért mert nem olyan jó az angol tudásom... Fene tudja.
De így nagyon lehangoló a játék.
Viszont olvasgatom a Stalker fórumot is, és olyan híreket írt a srác, hogy a kocsikból menet közben kifog fogyni majd a benzin, és a benzines kannákból lehet majd megtankolni. Meg a csomagtartójukba is lehet cuccokat bepakolni. Meg valami bővítést emlegetnek még...és akkor most melyik doksit nem szedted össze? Mert nekem Bencom ™ hsz-ból nem volt világos. Én ugyan is jártam lent a laborban, de nem jutottan semmire...
Megoldható az, hogy összeírod pontosan milyen dokumentum címeket találtál meg eddig? -
VinoRosso
veterán
CHAES a csernobili erőmű, valahol ott tudod felvenni, milőtt felmennél a monolith warlabba. Pontosan már nem emlékszem hol.
a squadot nem tudom, új pályák nincsnenek, csak ígérik őket a 2.0-ba. De van egy másik project( asszem valami "back to the roots" nevű ) ami igéretesebben hangzik, elvielg meg szeretnék csinálni az összes kimaradt pályát, illetve amiket levagdostak a megmaradt pályákról( pl pripyat 4x nagyobb területű lett volna) de szvsz ha lesz is belőle valami talán jövő év közepe vége fele.
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
olyan kérdésem lehet hogy amikor az X16os dokumentumokat elviszem a laborból a feladat:keresd meg a rejtett alagutat.
Hol van mert nem találom? -
Chrom
tag
-
Chrom
tag
válasz
proci985 #5547 üzenetére
Azt a rohadt élet... és most onnan vissza kell még másznom??
Nanemáá, ezek miatt a hülye dokumentumok miatt kell futkosni végig?
Egy normális játékmenet nincs, hogy hova menjek... kicsit fárasztó!
Nekem az OL MOD sokkal jobban tetszett!
Delegalább valami infó lenne, hogy mit hol és merre találok, de semmi... -
Chrom
tag
Hello!
Segítsetek plz, Priboi-modba X-18-as LAB-ba hogy a fenébe lehet kódok nélkül lemenni?
Elvileg azt írja, hogy van ott valami doksi. Megmentettem egy embert a bloodsuckerektől a kisházban Dark vally-ben, az mondott valami infót, de nem olyan jó az angolom és nem értem mit gagyog...
(Sunyi módon lelopakodtam azért, de visszajönni nem tudok, normális modon szeretnék lemenni, mert van ott 1 doksi, és valami dekódoló is...ez biztos). Az a kérdésem, hogyan lehet a kódos ajtókon átmenni? Help PLZ -
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2 #5543 üzenetére
2.0ára ígérik. és Limanszk nem a CSs Limanszk, hanem a régi Dead City
-
VinoRosso
veterán
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #5542 üzenetére
A Priboi storyban, a pda-mapon mi az az új pályaszerűség, ami a CS beli limanszk, v. egykori OL--Dead City helyén van? UHSF bázisnak hívják a priboi honlapján, az bejárható?
szerk: vagy ez lenne Limanszk újjáépítése? Dead city=Limanszk? Jó, egyértelműnek tűnik, de ez alapján Pripyat is lehetne Dead City, mert elvileg a halott város egy régi bemutatópálya volt, középen valami szovjet emlékművel, körülötte épületekkel, ez még a SoC térképén is kivehető. Szerintem a kettő nem ugyanaz. Úgy tudom, hogy a CS-ről még nem lehetett konkrétumot tudni, de már dolgoztak ezen a mod készítői. A readme-ben írják, hogy Rostokon is módosítottak, hozzáadtak valamilyen, addig csak multiban elérhető pályarészt. Ezekről van valamilyen tapasztalatod?
-
M@trixfan
addikt
Azon gondolkodtam meg kene nezni vajon van-e valahol olyan stalker beta amiben meg benne vannak a kihagyott palyareszek? Az a baj a regi beta verziokrol szolo cikkek nagy resze mar nincs font a neten es pont a kepek szuntek meg altalaban azota. Valaki latta mar a kihagyott palyakat?
-
Chrom
tag
Végig vittem az OL mod-ot... mászkáltam még picit utána a zónában, elvállaltam pár melléküldetést, azt annyi. Viszont miután elkezdtem kedvemre bóklászni, elkezdett kilépni a játék...
Aztán meguntam, és feltettem a priboi story-t. Fent van a javítás is. Viszont észrevettem egy oltári nagy hibát. Ami az alap játéknál volt jellemző, hogy az NPC-k beállnak az útba, engem elzárva a továbbjutástól.
Most pl a Bár-ba ragadtam be, mert a barmok fegyvert ragadtak és kirohantak mert folyamatosan támadják a területet. De nem mennek tovább a bejárati ajtónál, ott beragad az összes...
Érdekes, hogy ez az OL-nál nem volt jellemző.
Ennél a másik modnál pedig nagyon idegesítő... Az oké, hogy jólett az AI, de attól még ezt is kilehetett volna javítani! -
VinoRosso
veterán
Nem tom volt e már(nyáron elérhető volt de még csak most futottam bele) keresőben nem találtam úgyhogy beteszem:
Sky4CE SkyGRAPHICS Mod v2.0 RC3
Ezeket tudja:
- Parallax Occlusion Mapping ;
- Motion Blur ;
- Depth Of Field;
- SSAO;
- SunShafts(God Rays); -
Medvelászló
senior tag
Cső mindenkinek!Valaki tudná honnét szedhetném le az O.L.2.2 teljes magyarítását?Szeretném a filmet is megszerezni szinkronosat vagy feliratosban,egyszer már láttam sajna külföldiül beszéltek benne.
köcce előre is!!
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5535 üzenetére
A SoC-nak is kihagyták több mint a felét, pedig 7 évig csinálták, ennyin már ne akadj fenn
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #5532 üzenetére
Igen, Rostok jó ötlet lenne. A keréknek lenne akkor agya, sok mindent megkönnyítene. Jó lenne tudni, vajon milyen okból szedték ki, a többi pályával együtt.
szerk: a CS topikban (#286) Rifleman10 hozzászólásában idézi, miket hagytak ki. Szörnyű olvasni is.
szerk2: pripyat underground, amely úgy ki lett vágva, hogy Limanszk végén (vagy a kórház végén), még hivatkoznak rá
Lebedevék nem tudták, hogy eltüntette egy "ki kell adnunk" nevű, titokzatos játékfejlesztői anomália
. Tulajdonságai: sugárzás +100, pályák -30
-
Bencom ™
őstag
válasz
proci985 #5532 üzenetére
Nem tavaly előtt?
Nekem egy régi LAN partyn mutatták először, és tudtommal már akkor sem volt totál új... és az szerintem nem tavaly hanem tavalyelőtt volt...de lehet hogy rosszul emlékszem
remington2: haverommal voltunk így: vártuk a heroesIV-et, és nagy csalódás volt, aztán legyintettünk, hogy á, majd az öt! (és az jó is lett
) Szóval majd a STALKER III
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #5532 üzenetére
Én is álmodoztam ilyen megkókányolt STALKER SoCCS-ről
, de szerintem nem lehet. CS-ben úgy tudom, más(abb) a motor, magasabb felbontásúak a textúrák, és talán csak akkor lehetne megoldani, ha meglenne a fejlesztőknél meglévő Rostok (mert állítólag van, csak ki lett vágva.) Mondjuk kérdés, hogy vajon jó okkal szedték-e ki. Pripyat, Red Forest túlsó fele így is hiányzik, oda az SoC-ből kellene visszarakni (ha lehet). Nem vagyok fejlesztő, nem tudom, lehetséges-e egyáltalán. De ha a kettő egybe lenne gyúrva, az szerintem mindent ütne
Kár, hogy csak álom . . .
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2 #5529 üzenetére
naja, és OL 2.2 alatt lett teljes értékű trader Pripatyban is. márcsak egy stash kéne, és Pripaty is teljes értékű hely lenne. avagy tudjátok, alapjátékban, amikor elindulsz Pripatyba 70kiló cumóval, megérkezel 60al, végére érsz a teleportoknak 40-50el...
és tegyük hozzá azt is, hogy a guideok nem respawnolnak. ami nagyon idegesítő -finom és nőies voltam-, ha mondjuk megrakva vissza kéne menni red forestből, amikor még army warehouse is le van zárva.
szerintem ilyen egyszer használatos idő artifact kellett volna, town portal szinten
ld diablo2... ott ACTonként csak 1-4 specializált trader volt, végtelen pénzzel, amik mindent meg tudtak oldani. de szinte bárhonnan 5 percen belül vissza lehetett keveredni traderhez, ha meg volt town portalod, akkor ez lecsökkent 2-30mpre pályától és acttól függően. ellenben ha valahogyan vissza lehetne müxölni Bart, akkor mindjárt nem lenne ilyen probléma, mert a kör közepén ott lenne a trader és a safe house.
Bencom ™: nem tavaly tavasszal jött ki a stalker? idén februárban már tökjól működött
hát... agp... jön még kutyára kamion. 4 évig szenvedtem egy gef460assal, tudom miről beszélek
.
-
Chrom
tag
válasz
Medvelászló #5530 üzenetére
Az 1 "GPS irányjeladó"... remélem ez az amire gondolsz.
Az arra jó, ha eldobod és beírsz neki valami infó szöveget, akkor tudod mit hagytál ott mondjuk 1 ládába, vagy miért kell visszamenni, stb...
Hasznos lehet, ha mondjuk több pályarészen hagysz ott ládákba cuccokat. -
Medvelászló
senior tag
Cső mindenkinek!Kéne a segítségetek,a 2.2 es mod-ban a tatyómban van egy kütyü amit Amk m....???mittudomén minek-nek híínak,és nem tudom mire használni,mert csak eldobni tudja!Valakinek valami ötlete?
Böcce előre is! -
remington2
senior tag
válasz
proci985 #5526 üzenetére
Utólag visszatekintve szerintem a CS - SoC közötti hatalmas hasadékot nem a rengeteg bug, meg egyéb apróságok okozzák, hanem magának a játékélménynek a csökkenése. Ami az SoC-t sikeressé tette, az a játékmenet volt: relatíve lineáris, apró mellékágakkal, és a történet végigjátszása közben szabadon bebarangolható hatalmas tereppel. Aki szereti, időnként újra és újra végignyomja, nem a sztori miatt már (hiszen azt ismeri), hanem a Zóna egyedi atmoszférája miatt.
Abban, hogy ennyien szeretnek a zónában barangolni, fontos szerepet játszik a pályák felépítése, egymással való viszonya. Cordon, Garbage, Rostok, Army, Red Forest, egyetlen függőleges vonal (cső), garbage-nél leágazással agropromba, dark valleybe, valamint rostokban egy yantari kitérővel. Cordonban, Rostokban, Armyban is van trader, mindenhol "le lehet ragadni", és ha olyan helyre akarok menni, ami kiesik az útvonalból (a csőből), akkor sem kell messze mennem (mondjuk dark valleybe barangolni egyet, mert épp borzongani van kedvem a laborban). Garbage, majd "útelágazás", és ott is vagyok. Nem túl rövid út átmenni, de nem is aggasztóan hosszú, ugyanez igaz agropromnál is. Persze van egy Pripyat még, és egy CNPP, de ezek a pályák inkább díszletek már a sztori végéhez, monumentális színpadok, amelyiknél sajna elég szűk a kulisszák által határolt tér, de egy-két alkalommal mindig felkerekedek, és nézelődöm egyet. Pripyatba tuti, hogy a legközelebbi végigjátszásnál több időt töltök majd, mert ezt, CNPP-t és Red Forestet járkáltam keresztül eddig a legkevésbé. Főleg a stadion, meg a kerék környéke érdekel.
A jól felépített pályarendszerhez hozzájön még a karakter, akivel játszunk: Strelok, meg az ő inventory-ja, vásárolható fegyverekkel, páncélokkal, lőszerekkel, minden földi jóval. És nincs 2 ugyanolyan végigjátszás, mindig más egy kicsit, "most freedom leszek", "most duty", és hiába apróságok ezek (néhány mellékküldi), számítanak. A modok még erre is rápakolnak egy lapáttal, változtatnak, finomítanak, több-kevesebb (de inkább több) sikerrel.A CS ebből a siker-receptből túl sok elemet változtatott meg. A sztori olyan, amilyen, azon könnyen túl lehet lépni, ízlések és pofonok esete, mindenesetre szomorú hogy a végjátékot így elrontották, és végül szinte semmi sem derül ki, mondhatni "snassz" a vége. A pályák szerkezete (egymásra épülésük, ami olyan jól sikerült a SoC-ban), az itt teljesen meg lett bolygatva, és nem pozitív irányba. Most nem függőleges cső van, hanem kerék: garbage - army - red forest - yantar - agroprom - garbage körrel, az agropromhoz és kordonhoz tapasztott mocsarakkal, és dark valleyvel. Ez nem lenne baj, de nagyon kevés lett a trader, főleg a normális (és nem csökkentett módú, pénzkorlátos, csak lőszerrel üzérkedő) kereskedő. Kordonban és Swampban van 3, és két fejlesztő (egy-egy), agropromban a dutynál és stalkereknél megint 2-2 (kereskedő&fejlesztő), még egy páros dark valleyben, és kifújt. A kerék északi részén csak "herélt" kereskedők vannak, yantarban a doki nem vesz le fegyót, ott nincs fejlesztési lehetőség, sem red forestben, sem armyban, sem garbage-ben (banditákon kívül, velük jó viszonyba kellene lenni, akkor működnének). Nem lehet "leragadni" egy trader-bázis körül, mert északon szinte semmilyen ilyen nincs, ez csökkenti a barangolás lehetőségét, valahogy szétesik az egész. Délen túl sok kereskedő van, északon szinte alig, pedig az a játék pályáinak nagyjából felét jelenti. SoC-ban a képzeletbeli csőben volt az elején, a közepén, és a végén, ami szerintem nagyban segítette a játszhatóságot. Itt csak az "elején" (a térképnek), később, a kör 2/3-ban semmi. Mászkálj vissza 3-4 pályát, hogy tradert találj az érdekes helyekről (red forestből yantaron át agroba, vagy army-n garbage-en át ugyanide v. dark valleybe). Ezt a készítők is érezhették, mert maga a játék (területre), szerintem nem nagyobb, mint a SoC, de guide-okat készítettek a könnyebb "utazás" érdekében, amely ötlet elég jól sikerült.
Összességében tehát a CS sikeresen elrontotta a már meglévő belső egyensúlyt, amit tovább rontottak a traderek elhelyezésével (ha army-ban lenne egy-egy teljes értékű fejlesztő és kereskedő, az rengeteget javítana a helyzeten). Emiatt csökken a barangolások élvezete, nem érdemes leragadni sehol, mert hiába járkálsz és esetleg lootolsz, kilométerekre van a legközelebbi trader, és ha szerencséd van, még guide sincs. A játék utolsó pályái, Limanszk + kórház, meg CNPP megint csak színpad, igaz, jóval kisebb, mint anno Pripyat és a "nagy" CNPP, de itt a dráma is kisebb már, elég lesz ez is. Ezek a hibák sokat rontanak egy olyan játékban, ahol az ilyesmi számít, főleg rajongóknak. Kíváncsi leszek, készülnek-e majd az ilyesmiket javító, egyensúlyt hozó modok. Itt nagy lesz a kihívás.
-
nike_
addikt
válasz
Medvelászló #5519 üzenetére
Hello,
Igen, nekem is tetszik a 2.2, annyi a kár, hogy minden ki-beb*szott drága
De egyébként nagyon jó
p.s: Ja, meg van benne egy bug, hogyha tele van teljesen az inventory (tehát kitölti az egész helyet), akkor az utolsó sorban semmit sem tudok használni/kiválasztani.
-
Bencom ™
őstag
válasz
proci985 #5526 üzenetére
Ez a gáz hogy nekem (erre) most ennyim sincs... amúgy meg tovább nehezíti a dolgot, hogy továbbra is AGP-s a gépem...
Hát figyi, a sima stalkerrel 7 évet kellett várni, meg még vagy 3-mat mire a bugjait NAGGYÁBÓL jávították... mit vársz te a csétől?
Tartok tőle, hogy mire lesz egy normális gépem, addigra minden bugja javítva lesz ( ~ 2-3 év)
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Bencom ™ #5522 üzenetére
hm... 5-7k körül mozognak az x800gtok/xtk, 10k körül megáll az x1950es... vagy arra vársz, hogy 3850 essen 10k alá?
CS pár helyen nehézségben nagyon jól közelítette az OL 2.0át... pénzt nem nagoyn adnak semmiért, pontosan vértekért semmit, fegyverekért minimálisat, artifactokért keveset, questek jórésze bugos, ellenfelekbe néha fél tárnyi skuló kell, vért ultra sebességgel amortizálódik, az ai pedig autohites, a lőtáv széléről is. én végigvittem... hááááát. ha szabadon kószálás kell, ott a Far Cry 2, ha survival horror, akkor ott a F.E.A.R, ha pedig rendes AI taktikai érzékkel, a Crysis Warhead. ha mindenből egy kicsi, akkor meg Stalker;> még a patchekben bízok/bízunk, de egész egyszerűen élvezhetetlenül bugzik és kiegyensúlyozatlan, szóval Te jártál jobban.
rossz pcs játékok blogra, oda való jelen állapotába.
"ha az 1.005 folyamatosan bugzik és kilép, milyenek lehettek a korábbiak"... no comment;>
-
Bencom ™
őstag
Magadból indulj ki. Te mekkora súllyal tudnál szaladgálni kb 3 órán keresztül? Az elrendezésről egyelőre ne is beszéljünk, az már egy külön dolog, egyelőre bírd meg.
Amúgy mi ez a hogy miről is beszélünk? Realizáltam egymáshoz képest két lőszertípusnak a súlyát, nem pedig magamra pakoltam plusz 100 kilót.
Amúgy meg a zóna egy veszélyes hely. Ezzel mindenkinek számolnia kell, aki oda merészkedik -
Chrom
tag
válasz
Bencom ™ #5520 üzenetére
Na most akkor miről beszélünk?!
én pl csak a relikviák súlyát csökkentettem le, mert abból magammal cipelek vagy 60kg-t, mert azzal szórakozok, hogy kreálgatom őket! Aztán meg viszem eladni, de mivel ha pont bekapok egy blowout-ot, akkor nincs már elég lőszerem kinyirbálni a sok szörnyeteget, vagy banditákat, vagy katonákat. Mert annyi szutykot cipelek, hogy a lőszerből meg kevés van nálam.
Amúgy még 80-100 kg-t csak elcipel egy ember, hisz vannak olyan súlyfelesleggel küzdők. Igaz azok szaladni nem nagyon bírnak már...De ez meg is mutatkozik a játékban, hisz szépen elfárad fél perc futás után!
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2 #5518 üzenetére
bemész a items.ltx be, ott lesz az exo_outfit vagy valami hasonló, és a max weight vagy micsoda sor (észre fogod venni, magáól értetődik) értékét visszaveszed 40ről 20ra.
OLben én a leírás és funkciók inkonzesztenciáját javítottam, avagy ha az ellenfél fut exoban, akkor énis. és ha javított az az exo, akkor igenis legyen be jó night vision. meg 2.0 alatt a trader.ltxeket írtam át a végigjátszás után, de az egész egyszerűen embertelenül nehéz lett.
CSben 500kiló cuccal futkostam, de ott olyan szinten cheatelt az AI (wallhackos autofejlövéses n00bok...), hogy a dolgot indokoltnak éreztem.
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5518 üzenetére
A ruha ltx-én az éjjellátós részt kell átírni good-ra (mert asszem van a nightvision_bad = zöld, és a nightvision_good = kék, valahogy így lesz benne)
A futást meg úgy lehet megoldani, hogy valami sprint=true-ra kell átírni az eredetileg false-ot, fejből nem tudom, de elég értelemszerűen vannak megadva, könnyű módosítgatni.Én mikor játszottam, akkor ilyeneket írtam át, hogy a gauss ne 1.1-et sebezzen hanem pl 8-at. Ez azért nem cheat, mert sosem használtam gauss-t
Viszont az ellen igen, és ha eltalálták, akár a kislábujjamat is, meghaltam emiatt. Vagy pl a vintarnak a sebzését nem, de a lökés-erejét átírtam, így ha eltaláltam valakit, ugyanannyi eséllyel halt meg, csak mellé még az elesés helyett hátrarepült vagy 5 métert
Illetve a golyó sebességével lehet játszani, bár azt nem írtam át, ha alacsony a sebesség, akkor jobban esik a golyó, és fölé kell célozni, ha gyorsabb, akkor pont oda kell célozni, ahová lőni akarsz. De mondom, nincs előttem, így fejből nem tudom mi hol van, viszont nagyon könnyű megtalálni.
Ui.: a legnagyobb cheat-em a játékban eddig az volt, hogy a vintorez 10-es tárját 25-ösre bővítettem, és picit lecsökkentettem a lőszerének a súlyát, mivel a dragunov-hoz szvsz sokkal nehezebb golyó kell, mint a vintorezhez, a játékban viszont pont hogy a vintorezé volt sokkal nehezebb, így azt lecsökkentettem egy kicsivel. Ja meg a gyorstüzelő (egyedi) AK-nak a tárját 30-ról 60-ra írtam, mert ha már egyedi, meg gyorstüzelő, akkor legyen az.
szerk.: Medvelászló: pls a smilei sormintákat, és a nagybetűs sorokat hanyagold, illetve a mondat végére elég 1, max 3 írásjel. Ez vonatkozik a pontokra, a felkiáltójelekre, és a kérdőjelekre is. Köszi.
-
Medvelászló
senior tag
Hát izééé,kb 10 perccel ezelőtt elkezdtem játszani az O.L.2.2-vel,még csak a bandita tábor kiirtásnál tartok az elején,olyan mintha filmben szerepelnék,naggggyyon állat lett a grafika.
Olvastam már 1-2 dolgot itt az O.L.2.2-ről ,szerintem be fogok f.sni félúton!
És hagytam a súlyt 80 kg-on!!!!
Köcce mindenkinek a helpet!!!! -
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5513 üzenetére
Lehet, hogy csak én voltam olyan mazochista, hogy az OL-ekben is visszaírtam az eredeti súlykorlátot, mert zavar a 80-90 kiló?
Utólag úgy emlékszem, jól is ment, csak exo-ban a plusz súly megkavarta, és ott többet adott hozzá, mint kellett volna. Valamit nem írtam át, de nem izgatott, mert exo-t sosem használtam a futás és az iszonytató zöld éjjellátó miatt. Nem tudja valaki, előbbit mi befolyásolja még a sima max weight értéken kívül (amiért az exo megkavarja), és hogyan lehet az exoknak kék éjjellátót csinálni?
-
Medvelászló
senior tag
válasz
Bencom ™ #5509 üzenetére
CSAK A SÚLYHATÁRT AKAROM EMELNI 100-120 kg-ra,a többit hagyom ahogy a szent tervező kitalálta!Én nem akarom teljesen élvezhetetlenné tenni a játékot azzal h.cheat-okból álljon az egész,többször sikerült végig játszanom a játékot mindenféle csalás nélkül,csak mikor felraktam az alapgémre az O.L.1.2-es modot,kapásból 120-as málhát adott!
Köszönöm a tippet Chrom-nak!!!!!! -
-
Bencom ™
őstag
Hát figy, szted egy ember mennyit bír el? Te mennyit bírnál tartósan cipelni? 50kg-t? Na ez a kari tud 80-at, és az neked még kevés, vigyen magával 120-at... esetleg egy tank ne férjen el nála zsebben? Vagy kettő?
Ha nem cheat, akkor mi értelme átírni? Semmi. De mivel átírjátok, valszeg csak van valami értelme, előnyhöz jutsz vele. És az már cheat. De nem az én gémem, mindenki úgy butítja le, ahogy akarja, én is átírtam elég sok dolgot, hogy szám íze szerint realisztikusabbá tegyem a játékot, de nem kezdtem el 5 mázsákat magamra pakolni, mert hogy milyen poén...
-
M@trixfan
addikt
Lehet visszaveszem master fokozatból az OL 2.2-t mert nagyon zavar, hogy a sima "mutánsvizsla" is elbír pár nato lövedék fejlövést "iron sight" nézetből is.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Bencom ™ #5509 üzenetére
mondok egy egyszerűbbet:
system.ltx:
max_weight = 500
;default was 50actor.ltx:
max_walk_weight = 500
;original value was 60értelemszerűleg itt 500ra nyomod fel súlyhatárt, annyinak elégnek kell lennie. staminát is ehhez mérten növeli. egyszerűbb és gyorsabb. amennyit irsz 500 helyett, annyi lesz a súlyhatár. CS alatt teszteltem, de SoC alatt is mennie kell.
-
Chrom
tag
-
Chrom
tag
válasz
Medvelászló #5506 üzenetére
én az OL 2.2-essel tolom!
Úgy oldottam meg a dolgot, hogy nem a teherbírást vittem fel, mert azt valamiért nem tudtam megoldani hiába írtam át 120-ra...
Jobbat mondok! Az egyes cuccokat amit magaddal cipelsz, azt írd át könnyebbre.
Mégpedig a gamedata\config\misc\ mappában ezeket:amk_mod_outfits.ltx
artefacts.ltx
items.ltx
outfit.ltx
és van 1 ilyen mappa:
amk_artefacts
ebben szintén minden .ltx-etén azt csináltam, hogy megkerestem minden "weight" kifejezést, és a hozzá tartozó összegeket és azoknak szépen levittem a súlyát. Pl:
eredeti sor:
inv_weight = 3.0
javított sor:
inv_weight = 1.0Tehát értelem szerűen lerontottam az átlagát. Igy könnyebb lesz 1-2 tárgy és ruha, többet tudsz magaddal vinni.
MOD-ok ügyében itt nézz körül:
[link] -
Medvelászló
senior tag
Valaki tudna adni valami tippet honnét lehet sokféle mod-ot letölteni?
-
Medvelászló
senior tag
-
nike_
addikt
Hogy lehet csinálni új artifactokat (amiről most beszéltek)?
Mert asszem a Bar-ban az infoman (én így hívom)-től, tudjátok aki pénzért árul infokat, tőle tudtam volna venni receptet (ugye ez az?)...
-
Bencom ™
őstag
Kell neked egy decoder, vagy extractor, már nem emlékszem, milyen néven fut... azt le kell tölteni. Azzal meg tudod nyitni a gamedata-t és azon belül találni fogsz rengeteg ltx-et. Én nem tudom hogy alapon hol lehet felemelni a súlyhatárt, bár biztos van aki tudja, azt viszont tudom, hogy a ruháknak egyenként hol lehet. Az összes (alap) ruha egy ltx-ben van, ott le van írva róla az összes adat, pl a teherbírás is, a filet könnyű megtalálni, mivel a neve utal a tartalmára, a ruhákon meg egyenként át tudod írni a súlyhatárokat. Bár nem tudom minek, az alapban 80kg volt a határ, az még reális is, a 120 kg már kissé sok szerintem, de annál több meg már tényleg irreális...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Melyik tápegységet vegyem?
- Energiaital topic
- Házimozi haladó szinten
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Új térképfunkciók érkeztek az Amazfit T-Rex 3-ba
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- E-roller topik
- Autós topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- További aktív témák...
- Gamer Gép - MSI Z490, Intel I7 10700, 32GB DDR4, RTX 3060 Ti 8GB , 1 TB M.2 SSD, Gigabyte 450W
- ThinkPad E16 Gen1 16" FHD+ IPS i7-1355U GeForce MX550 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- PS5 Slim+ 2x Dualsense Wireless Controller garanciálisan
- Eladó fullos Asus Tuff PC Plusz Monitor +...
- Gamer Gép- Gigabyte Z790, Intel i7 14700, 32GB DDR5, RTX 4070 Ti Super, 1 TB M.2 SSD, 1300W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest