Egyetértek, a játéknak vannak hibái de bőven játszható.
Lehet hogy évek múlva sem lesz jobb, felesleges erre várni.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Egyetértek, a játéknak vannak hibái de bőven játszható.
Lehet hogy évek múlva sem lesz jobb, felesleges erre várni.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Szóval akkor még mindig vannak benne szarvas hibák, vagy ezeknek a nagy részét már orvosolták?
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Három hsz-el feljebb írtuk le...
Hogy ugyanazok vannak mint 2 éve.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Most az egyszer nem olvastam vissza, erre tessék.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Nem most vannak újak is A leg furcsább számomra hogy az 1.3-as verzió DX10-ben gond nélkül ment, ez a DC verzió meg 5-10 percenként random crashel DX10-ben... Mondjuk azóta új gépem van, de akkor se kéne így történnie szvsz. DX11-ben nincs crash viszont nincs sun ray, amit megint csak nem értek hogy hoztak össze, ill. hogy nem sikerült megcsinálni, még CoP-ban is tök jól működtek ezek a dolgok pedig az elvileg elavultabb motor mint ez. Van ahol előrelépés történt, máshol meg elromlottak dolgok.
[ Szerkesztve ]
Lehet most felteszem az originalt meg a starter packot azt megint letudom a dolgot egy évre
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Én elvok ezzel a verzióval.
Tetszik az upgrade és skill-rendszer, h kevésbé rongyolódnak a cuccok, és a több task (legalábbis ahol most tartok).
Friss bugba én is futottam:
- Agropromi küldiket befejezve (Military dosszié lepasszintása a Bar-os palinak) a vonatállomás épületének környékén vmi láthatatlan elmebehatástól lila színű képernyővel dülöngél M1 (mint Strelok usb-je utáni kimenekülésnél), csak épp itt rángatózik (nem fejezi be az adott dőlést, hanem közben újat kezd), emiatt végképp irányíthatatlan a kari.
Nem a csuklyás törpe attackja ez, mert az vörös színű, és a hangja is más.
- a másik pdg inaktívvá tette az 1ik stash-t a fent említett épület tetőjén. Ami benne volt, attól búcsúztam.
Am a láthatatlan, talajba rejtett zombik maradtak korábbról, szal sztem ez vmi feature akar lenni, csak passz, h mi.
Korábban bugnak tituláltam, h az AK74-nél kalibercsere után nem passzolt hozzá töltény.
Benéztem, mivel x39-ről x45-re vált a kaliber, így persze, h nem volt hozzá lőszer. Annyiban viszont hibás a játék, h a módosítás után nem az új lövedéket írja ki, ah az értékek fejlődését sem jelzi a tömeget leszámítva.
Wolf am nálam is elhullott, helyette Nimble rohangál közel azon az útvonalon, ahol anno Wolf.
Mindig minden mindegy
Mivel egyben van a föld alatti résszel a pálya, legalul a Controller csinálja ahol a kulcs van.
2 van ott basszus. A legalsó szinten. Én se találtam az elején, de ott vannak a rohadékok a katakombákban.
Nálam csak egy volt. Mivel nem volt kedvem 10 percet lépcsőzni demo recorddal odateleportáltam, majd vissza miután végeztem vele.
Ami jobban zavart hogy a szeméttelepen a szabadban van egy, fákon és bokrokon át idegesít.
Nem az, annak más az effektje és a hatása.
Mind2t kinyírtam, azután is csinálja.
Garbage-ben én nem tok csuklyás törpéről. Bloodsucker van, kutyák, disznók meg zombik.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
Annyira nem rongyolódnak a cuccok, hogy kipróbáltam a SPSA-12, a TRS 301, az AS-VAL, a Thunder S14, az AK47 egyáltalán nem kopik akkor se ha nem raksz semmit az élettartamuk javítására. Más fegyvert még nem néztem
Jöhetne megint SeregaLus repack, azzal sosem volt crash.
Nekem a hibákon felüli bánatom, h nem a fegyverek valódi nevével jött ki az LA.
Dezóékat nem köti semmi, sztem nyugodtan élhettek volna a lehetőséggel.
Akárhányszor nézek 1 fegyóra, mindig felrémlik, h ez csak vmi kamunév.
Zavaró.
Így várni kell renamed modra, ami ki tudja mikor jön.
Mindig minden mindegy
Úgy rémlik, hogy csak az egyik löki a hullámokat és teleportál, a másik pedig csak ott sétál a helységekben és fizikailag támad, ha összefutsz vele.
Mind2 teljes repertoárral támad.
Nem rég jutottam túl rajtuk.
Mindig minden mindegy
A Pripyat csatorna egy agyrém, ezt sürgősen át kellene gondolniuk a készítőknek.
Csak csalással tudtam továbbjutni annyira nehéz (és ahogy olvasom a neten nagyon sokan vannak így).
Bolyongsz az útvesztőben a föld alatt, félpercenként 3 elágazás, mindenhol erős sugárzás. Ha nincs nálad 30 medkit és 30 sugárzás elleni fecskendő akkor esélytelen. Aztán ha túljutsz mindenen, elhasználtad az összes cuccod és elérsz a kijárathoz, közli hogy menj vissza keresd meg a kódot hozzá.
Aha. Keresse meg akinek két anyja van.
(boldog anyák napját amúgy
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Erről kb ez jutott most eszembe: [link]
Dehogy nehéz..
Kicsit rá kell készülni de ez csak dobja az ingame immerzsönt szerintem, az alagútrendszer pedig onnantól egészen jól kiismerhető, hogy megtalálod hol vannak a szintek közti összeköttetések.
A sugárzás mértéke sem dráma ha nem szaladsz bele túl sűrűn a geiger-müller számlálót kiakasztó zsákutcákba.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Amikor eljutottam oda elég rendesen anyáztam. Alig lehet látni valamit, mindenhol sugárzás, kismillió folyosó. Borzalom volt az egész, alig vártam a végét. Szerintem vagy 1 órát elvoltam ott.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
A countryside kapu másnak is zárva van? Azon a részen, amikor a Concrete factoryból megyünk Countryside-ra, és a katonák őrzik.
Épp Darkscape-n bolyongok, viszem a doksikat Veles-nek, közben meg szedegetem össze az artikat, annyi van hogy beszarás. Fullra tuningolt detektorral elég könnyű őket megtalálni
Van is már értelme az artifaktoknak? vagy még mindig csak pár százalékot adnak? Én inkább eladtam őket.
Vannak hasznosak / kevésbé hasznosak. Az erősebbek amik komolyabb boostot adnak valamire akkora minuszt is adnak valamelyik stat(ok)ra hogy érdemes más artikkal kompenzálni. Persze az erősek ritkák is, a gyengébbeket találni meg leginkább mindenfelé. Létezik asszem transmute is de annak a menetét nem vágom a játékban.
Előfordult vkinél, h napok óta vihar van?
Mert én már unom a nonstop dörgést, esőt, és a redukált fényviszonyokat.
Mindig minden mindegy
Statikuson kívül nem működik az időjárás, általában kitörések sincsenek ez miatt.
Többnyire rossz idő van a zónában ja. Napsütést elég ritkán látok, de azért néha van. Kitörés még az elején volt egyszer meg egy PSI-vihar, azóta semmi
Akk ez vmi bug?
Mert uazon a területen van, h beszaggat a játék, míg napsütésben semmi gond, szal nem csak esztétikai, hanem játékmenetbeli kihatása van.
Második new game a patch óta. Az elején még napos volt, aztán 1x beborult, és azóta ilyen.
Mindig minden mindegy
Miben nyomod? DX9 - 10 - 11?
DX11 majd' minden maxon.
Most találtam egy modot erre, úgy tűnik másnak is elege lett ebből. Remélhetőleg müxik.
Mindig minden mindegy
Én is DX11-ben nyomtam eddig mert ott legalább nem vágott ki 5 percenként mint DX10-ben. Lehet ott bugos az időjárás mint anno DX10-ben. Amit még észrevettem hogy pl. Sidorovich árukészlete nem változik. Ugyanazt árulja a játék kezdete óta, plusz amit eladtam neki ott marad minden. A játék elején felvásároltam tőle az összes kötszert és anti-rad -ot, azóta sem lehet nála kapni sose akárhányszor járok nála.
[ Szerkesztve ]
Dx9, Dx10, Dx11, mindegy, csak Statikuson (DX8) működik az időjárás.
Sid készlete is bugos.
Mivel engem nem tud lekötni a játék végigkövetem a történetet demo_record teleportálás, meg pályaugrásos dolgokkal. Második napon vagyok, délután kettő és a mocsárban vagyok már.
Az azért nem stimmel, mert az előző játékomban dx11-ben is ment az időjárás.
Többnyire napos volt, néha jött egy vihar, aztán megint kisütött. A mostaniban is clear skyjal kezdett, utána beborult, és azóta olyan.
Sidnél nem vásárolok, csak eladok, így nem zavar a fix készlete.
Általában nem is vásárolok, mert lootolva ingyen van, a rubel így mehet upgrade-re meg javításra.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
Mindenki panaszkodik rá aki a DC-vel játszik, szóval nem működik.
Nálam dx11 van, majdnem full grafikán, és változik az időjárás, bár nem durván. Sokszor szép napos az idő, felhőkkel, süt a nap, máskor beborul. Esőt talán egyszer láttam.
Inkább a napos-felhős /borult idő változik.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Egyik legkafább része a játéknak a laborok mellett.
Viszont kitöréssel vagy psi viharral a játék eleje óta nem találkoztam. Talán jobb is, mert úgy olvastam moddb kommentek között hogy az autó felrobban a kitörés miatt mivel az is sebződik, azt meg nem szeretném mivel abban tárolom minden fontos cuccomat és azzal közlekedek
[ Szerkesztve ]
Itt vannak az apró, hasznos modok:
Controller kamera csavarás effekt kikapcsolása
Fej billegés kikapcsolása
Időjárás fix - ha unod már az állandó borongós, sötét időt
Trader fix - Minden trader raktára frissül ahogy haladsz előre a játékban
Súlylimit mod - 35000kg, én ezt speciel nem használom, már megbarátkoztam a csökkentett súlylimittel, meg ezzel értelmét veszti az endurance skill és súlylimit növelő artifactok, aki akarja szabja át kedvére a limitet a paraméterek között barátibbra
[ Szerkesztve ]
Gec ha ezeket meg lehet csinálni egy hét alatt...
Tényleg van DC changelog?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
http://www.dezowave.com/lost_alpha_patch_changelog_dc.txt
Szerk.: Plusz az 1.4002 módosításai:
Changes log:
- fixes for Nimble (crash on sleep)
- fixes for escape smarts and npcs
- fix for weather crash and blowout
- fix for artifacts with zero values
- fix the text of the side task for Mole on the Agroprom level
- fix for the Factory in Cordon, now Petruha and team will not follow you, if you decide to do it alone
- Nimble will no longer die during the run from the village under the bridge and vice-versa
- Fox shouldn't die either, also should not react on any noise in his bunker
- Fixed a script error with the implementation of invulnerability for npcs
- fix for Darkscape level to keep actor's weapon usable on a mission
- fixed a bug with pda crash on the Darkscape level
- fixed a bug with pda crash on the Dead City level
- fixed duplicate icons for certain upgrades and unique items
- fixed the military behavior in Dead city
- fixed the cutscene in Dead City level (the cutscene is now synchronized)
- fixed the quest with Sidorovich's documents
- fixed particle crashes in Forest level
- fixed icon for quest item in Forest level
- dialog about killing the bloodsucker "King" added for Petrenko
- repeating of the cutscene on the Escape level is corrected
- some corrections in translations in Russian and English
- removed "ger" and "ita" localization from the menu, they aren't finished yet
- fixed skill points for pda, they were not updated properly previously
- fixed ui related crash on 4:3 monitors
- added support for 4:3 monitors, fix from Lone_Wanderer21
- fix crashes on 4:3
- fixed weapon aim positions for 4:3 resolutions
- fixed binoculars texture
- npc grenade throwing is restored
Jövőhét végén állítólag jön az 1.4004 további javításokkal. Egyébként a fenti kis modok nem bonyolultak, kb csak 1-2 számot kell mindegyiknél átírni a sorok között és kész is.
[ Szerkesztve ]
Na a végére értem, nem volt rossz.
Iszonyat munka lehetett ezt így összehozni a srácoknak, le a kalap előttük.
Viszont két bug is van amik miatt nem tudtam volna végigjátszani: az egyik az x10 labban volt (asszem), amikor az egyperzselőt kell kikapcsolni, utána nem tudok kimenni mert az ajtó zárva van, és nem találtam más kiutat.
A másik a játék vége amikor beszélni kell Ghost-tal a temetőben és jönne a végső videó, ott szomjan halok pedig tele van a puttony vízzel
De amúgy a jó befejezés frankó lett, nagyon tetszett.
[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Az agyperzselő lekapcsolása után megjelenik ott egy kísértet. Ki kell azt nyírni és utána az ajtó kinyílik. A végén én is szomjan haltam a temetőben, de legurítottam egy palack vizet és ráittam egy energiaitalt s akkor túléltem a játék végét is
S.T.A.L.K.E.R - Lost Alpha: Open for Beta Testers
Én akkor még várok vele egy kicsit had jöjjenek a javítások és ha már "jó" jobb lesz mint most lehet hozzá kezdek. Ez támogatja a SLI-t?
[ Szerkesztve ]
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
Megnéztem HD 7950-nel (17.4.4 van fent) és tényleg használhatatlan a játék. Fél percenként újraindul a render (statikus volt).
AMD-nél azt írták fel kell rakni régebbi drivert, pl. 2015-ből.
Vicc kategória.
Vissza kell vinnem pár kazettát.