Ideillő vers!
Bazinga!
Ideillő vers!
Bazinga!
FPS drop, lag és stuttering mivel szüntethető meg? Beállítástól függetlenül van, h szinte akadozik.
Mindig minden mindegy
tudtok segíteni? Ott vagyok, hogy bezártak egy cellába, találkozok Strelokkal, kiszabadítanak, feladat, hogy találjam meg a cuccaim. Megvan, egy széfből. Utána keressem meg a tudós csomagját. Elvileg ott kéne lennie a cuccaim mellett, igaz?
Igen, egy aktatáska. Vagy ott, vagy a főnök szobájában.
[ Szerkesztve ]
na, visszatöltöttem a játékot, oda, hogy belépek a zsoldosok központjába. Megkeresem, a főnöküket, le is üt, ahogy kell, majd az ájulás után lent találom magam a pincében, Strelokkal. Aki egy szót sem szól, az összes cuccom nálam van, és a börtön ajtó csak úgy kinyílik, mikor nekimegyek.
egy ilyen fehér dobozszerű valami, amire azt írja, hogy tűzbiztos cucc a dokumentumoknak? Mert az megvan, ennek ellenére azt írja, hogy keressem a cuccot
[ Szerkesztve ]
Ööö... nem akarok kedvet szegni, de Strelokkal rögtön a játék legelején találkozol.
Mindig minden mindegy
rendben, akkor nem Strelok. Amit leírtam, abban teljesen mindegy, hogy Strelok vagy Superman a figura. A lényeget vedd ki légyszíves belőle
1 éve jártam Dead Cityben utoljára, most a 4005-tel meg lassabban haladok a nehezítések miatt (perpill Agropromnál időzök), és akadnak változások a plotban is. Konkrétan én nem is emlékszem zsoldosok dokumentumára a 4003-ból, csak a fegyverek összeszedésére az alagsorban.
Viszont ha Sensut hsz.-e nem segített, akk a minimap se jelöli a helyét?
Mindig minden mindegy
én is ezzel a verzióval játszom, plusz valamilyen fegyvermod....
jelöli a helyét, ott abban a széfben, ahol a többi cuccom is van. Szerintem az a fehér tűzálló táska pont az, de nem érzékeli, hogy nálam van és hiába megyek a tudóshoz, csak azt kérdi, hol a csomag?
Na várjál csak, mert te belefutottál ugyanabba a hibába, amiről évek óta papolok itt. Ha a cellában nem a forgatókönyv szerint csinálsz mindent, akkor a játéknak annyi. Éspedig: miután lecsuktak, a dokival találkozol odabent és dumáltok. Kivárod, hogy jöjjön a katonatiszt és kinyissa az ajtót a lövöldözés után. Csak ekkor mehetsz és keresed meg a cuccokat, mert ha előbb kijutsz a cellából (a korábbi verziókban ez lehetséges volt), akkor a csomagot nem találod meg és a játékmenetnek is annyi. És az, hogy találkozol Strelokkal igaz, mert tényleg vele találkozol, mint a cutscene szereplője ott, viszont Strelok te vagy és így magaddal találkozol éppen Na ez a probléma ott.
Szia Sensut!
Az EP 1.3-as link moddb-s hiba oldalra visz, és jó lenne egy rendes link
Előre is köszönöm!
Na megtaláltam De vak vagyok... LINK
[ Szerkesztve ]
Samsung S23 Ultra 12/512
szóval, visszatöltöttem egészen addig, hogy belépek a zsoldosokhoz, mindent szabályosan csináltam, és most működik, köszi minden tippet
esetleg arra valakinek tippje, hogy miért fagy ki mindig a játék?
[ Szerkesztve ]
Sidorovich ajtaja nem nyílik, mind1 melyik mentést használtam. Meg sem jelenik az "F to open the door" felirat.
Utánaolvasva ezt még az alapjátékból hozta magával, de semmi kedvem csak emiatt újrakezdeni a game-et. Van vmi megoldás rá?
Mindig minden mindegy
Ha vki ilyenbe futna bele, akk egy gránátot kell odadobni (sarok mögül még lehet), és félig kinyílik.
Mindig minden mindegy
Belefutottam egy igen kellemetlen hibába, 05 van fent + EP 1.3.
A Monolith bázis alatt az X18-as laborban van egy rész ahol jön egy kis bejátszás, hogy 2 banditából miként sikerült vérszívót csinálni. Ugye mikor elindul engem "lefagyaszt" a helyiségbe belépés előtt. A vérszívó elszabadul, a kutató kifut, egy ideig néz engem aztán arrébb lök és fut tovább viszont a vérszívó csak tekereg odabent miután az egyik katonát kinyírta és sehova nem folytatódik a bejátszás szóval úgymond megakad a vérszívó hülyesége miatt. Ezzel mit kezdhetnék? 5 visszatöltésből 1x sem talált ki az ajtón csak tekereg odabent és néha néha felvisít a sziréna.
Samsung S23 Ultra 12/512
Szerintem az a baj, hogy a tudós nem hal meg. A vérszívó őt is ki kellene nyírja és akkor jössz te a képbe és kinyírod a vérszívót. Más megoldás nincs, csak hogy visszatöltesz egy még korábbi mentést és máshol állsz meg, hogy a vérszívó ne akadjon el és a tudós ne tudjon elmenekülni. Mondtam én sokszor, hogy ezek a bejátszások nem csak fölöslegesek és bénák, de sok bajt is kevernek a játékmenetben.
Találtam úgymond egy röhejes megoldást még tegnap este. Ha a helyszínre csak megpróbálok besétálni akkor a kamera ott helyben megfagy az én szemszögemből de MINDIG. Azonban ha nekifutásból beugrottam abba a szobába ahol a kísérlet folyik akkor elvette tőlem a kamerát és ment rendben a jeleneten belül majd bent visszaadta és kinyírhattam a vérszívót. Ezt már csak a röhej kedvéért is kipróbáltam többször és így mindig működött. Nem értem miben változott a dolog a helyzetemen kívül de örülök, hogy megjavult.
Samsung S23 Ultra 12/512
BTR nem akar indulni. A kerék forog, meg a mutató szerint sebességbe is teszi, de a B-re nem a motort pöccenti be, hanem a bandage-et tekeri. Olyan, mintha nem érezné, h járműben ülnék.
Neten semmi infót nem találtam erről.
Mindig minden mindegy
Ja, át kell váltani F2-vel külső nézetre, és sima bal klikkel lő (úgy vettem észre, h végtelen lőszeres).
Am a bill.kiosztás volt a gond. A járművekre nem állítható be a bill. az opciókban, így a többit kell hozzájuk igazítani. Nekem nyomni kellett egy defaultot, és újrakalibrálni.
Am szaporodnak a kellemetlen bugok (ajtók, amik sima F-fel müxenek, nem nyílnak; Shift+F beragad és nem hajlandó többé futni, stashek nagyja nem nyitható ki; gfx anomáliák stb.)
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
Te melyik verzióval játszol, mert ezek közül a bugok közül én egyel se találkoztam, pedig már 3x jártam végig a DC kiadásokat, legutóbb az expansion packest, ami már szinte bugmentes (?)
1.4005 vanilla
Az EP1.3 nálam cirill-betűs volt, így reinstall lett.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
Furcsa. Végigmentem mindkettőn, de nem volt semmi hasonló gondom velük. Nem tudom mi generálhatja a hibákat nálad Amúgy az EP-t a játékbeállításokban kell angolra állítani telepítés után, mert alapból orosz.
[ Szerkesztve ]
Arra saccolok, h a rendszerem döglődik, mivel már a load 1 horror, és minimumra véve is masszívan képes lagolni, stutterelni (bár ennek ellentmond, h függ az npc-k mennyiségétől és az esőtől), míg ősszel, az előző verziónál (02 v 03) nem volt ilyen gond.
Hozzáteszem, nem az adatlapomon szereplő konfigon, hanem egy x2 555-ön fut 4 giga RAM-mal, egy 160-as PATA vinyón (sztem utóbbi a ludas, mert a Win7 boot botrányos rajta).
Egy másik konfigomon, 1 C2Quadon 8800GT-vel vígan szaladt.
Menüből nyelvet állítani v érteni kell a nyelvet, v emlékezni a menü szerkezetére.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
Cirill betűsen csak a menü jelenik meg de elég rányomni benne az opciókra és a nyelv legördülő menüben ott az angol egyből.
NVM nem olvastam el, hogy Sensut válaszolt
[ Szerkesztve ]
Samsung S23 Ultra 12/512
Barnál a helik lelövésénél nem látom a heliket. Hiába állítgatom a grafot min-re és max-ra, uúgy nem látszik 1ik se a szétbloomozott égen. Régebben volt 1 csúszka, ami vmi shader-arányt v mit állított, azt lehúzva lehetett látni az eget, de az most nincs, és így meg vok lőve.
Ötlet?
Mindig minden mindegy
mit csinálok rosszul? Be kell menni az erőműhöz, segíteni a katonáknak, egy BTR t kell kilőni rpg vel.
Amint rálövök, a katonák megtámadnak engem és végem. Mit kell tegyek?
Ez melyik BTR-es rész? Amikor odaérsz az erőmű bejárathoz, találkozol a katonákkal, a parancsnok megkér hogy segíts nekik, a kétszárnyú vaskapu kinyílik és a kapott RPG-vel kell kilőni a vadul lövöldöző BTR-t? Mert ott csak annyi a feladat, berohansz a tartályok közé és kilőheted a gépet. De ha vársz, elkezdenek beszivárogni a katonák, a robbanásban valamelyik sérül vagy meghal, nyilván neked esnek.
Igen, ez a rész az. Ha a tartályok közé megyek és úgy lövöm ki, akkor meg körém spawnolnak a monolitosok, esélyem sincs
Nekem mindig sikerült, több végigjátszás után is. Valószínűleg az idő sokat számít, amint nyílik a kapu, futás a tartályokhoz, lövöldözés, siker. Megpróbálhatod még úgy is, a kerítésen kívül maradva gyors behajolás-lövés-vissza, többször ismételve, ez is működik. Ennek viszont hátránya, a katonák simán félretolnak ha úgy hozza kedvük. Próbálgatni kell, be fog jönni.
Oké, próbálkozom vele, köszönöm a helpet😉
Most hogy kijátszottam mind a három részt master fokozaton és vanilla módon (nulla mod), itt az ideje elkezdenem ezt is. Remélem jó kis mod lesz. Nagyon fontos hogy próbálok nem AAA játékként tekinteni rá. Ez 100%-ban egy hobbi munka, amit ingyen rittyentettek elénk és ezt tiszteletben tartom, de ettől függetlenül remélem hogy jót fogok szórakozni vele. Végül is....a STALKER trilógia a kedvenc a szériám.
Majd ha lenne valami kérdésem a moddal kapcsolatban, feltétlenül írok majd ide.
[ Szerkesztve ]
Sziasztok!
Mikor beléptem Yantar-ba, az összes zombit kinyírtam, mielőtt beszéltem volna Sakharovval. Annak ellenére, hogy minden zombit megöltem, megkaptam tőle a "Kill radar zombies" feladatot, de zombik nélkül nem tudom teljesíteni és nem generálódnak újra a zombik (bezzeg a nyomi banditák mindig újragenerálódnak itt-ott). Próbálkoztam olyannal, hogy letettem a spawn menüvel ghost zombie-kat is, meg sima zombikat is a radar területére, de hiába ölöm meg mindet, a feladat nem lesz elvégzett. Úgy is próbáltam, hogy leteszem a zombikat, elmentem a játékot, kilépek, visszatöltöm, kinyírom mindent, de úgy sem lesz completed. Meg azt is próbáltam, hogy leteszem a zombikat, másik pályára át, vissza, megöl mind, de úgy sem jó. Tud abban segíteni valaki, hogy hogyan futtassak le scriptet? Total Commander - F3-mal megnéztem, gamedata.db0-ban van pár bejegyzés ezzel a task-kal kapcsolatban. Próbáltam a console-ban a run_script-et, de akármit írok be, mindig "can't find function"-t ír. Próbáltam azt is, hogy létrehoztam a gamedata könyvtárban a scripts könyvtárat, abba tettem egy fájlnév.scripts fájlt, de azt sem tölti be, azt írja mindig, hogy "can't load script fájl". Próbáltam azt is, hogy már mások által megcsinált valami más funkciót ellátó script fájlt teszek oda és azt próbálom betölteni, de arra is azt írja, hogy "can't load". Esetleg lehet olyat, hogy console-ban mondjuk lefuttatok olyat, hogy "task complete(kill_radar_zombies)", aztán elvégzettként lesz megjelölve a feladat? Mert végül is megcsináltam, csak előbb, mint a feladatot kaptam
-
Tudom, hogy nem fő feladat és e nélkül is tovább lehet menni, de én a fejembe vettem, hogy failed task nélkül akarom megcsinálni a játékot, szóval a "hagyd és menj tovább" tanácsokat most nem kérem Meg később is lehet ilyen, szóval jó lenne valami megoldás annak ellenére, hogy nyilvánvalóan bug.
-
Egyébként baromira tetszik a játék, néha ugyan felbosszant a kisebb-nagyobb hibáival, de összességében élvezem. Igazából a Clear Sky-t akartam végigtolni, de a Szeméttelep közepén lévő Depo-ban előjött nálam is a hírhedt bug, nem lehetett elfoglalni, mindig újraéledt 20 bandita, aztán ugyanez előjött balra az Argoprom(?)-nál is, úgyhogy úgy felb*szott, hogy uninstalláltam és töröltem az utolsó bitet is
-
Még egy utolsó dolog így eszembe jutott: azt meg lehet oldani valahogy a LA-ban, hogy ne teremtődjenek újra a banditák (például itt: http://lost-alpha.wikia.com/wiki/Bandit_Camp) és a hadsereg (például itt: http://lost-alpha.wikia.com/wiki/Bridge_Checkpoint)? Ki lehet ezeket kapcsolni?
-
Verzió: S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha v1.4005 DC + Extended pack for LostAlpha DC [1.4005] v1.3
-
Köszönöm előre is a segítségeket!
[ Szerkesztve ]
Hi
Nekem eddig nem sikerült, lehet itt szakit találni fegyver és ruha javításához?
Vagy már megint kulloghatok vissza a játék elejére a Kordonhoz?
üdv
Sziasztok!
Olyan kérdésem van, hogy a Lost Alpha-hoz leszedtem egy HD karakter csomagot, amiben rengeteg model van, de a tömörített file-ban csak egyetlen xdb0-ás file van. Ezt hogyan lehet kicsomagolni?
Válaszokat előre is köszönöm!
Nem kell kicsomagolni, be kell másolni a megadott mappába, valószínűleg felül írva a régi fájlt.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
Na, összehoztam, ha esetleg valaki belefutna és őt is zavarná, akkor developer mode-ban:
run_string level_tasks.set_task_state(task.completed, "eliminate_lager_yan_professor", 0)
Minden map váltásnál black screen, de újra belépés után rendesen a kövi pályára rak. Okát nem tom, 1x csak Dark Valley-ből Garbage-be elkezdte ezt, azóta az összes mapre érvényes.
Találkozott vki már ezzel?
Mindig minden mindegy
Nekem akkor csinált hasonlót amikor ment az NV.
Muszáj valamennyire intelligensnek lenni ahhoz, hogy észrevedd milyen hülye vagy
Ha NV alatt a nightvisiont érted, akk azt bugot már megoldották ebben a patch-ben, és az hibaüzenetet is dobott. Ez a mostani minden napszaknál érvényes, és csak szimpla black screen, amit csak feladatkezelőből lehet lelőni.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
Jól van, end of story!
Levettem csutka minimumra a grafot, hátha az okozza, erre desktopra vág bugtrappal gameengine-re hivatkozva. Na, ja, a legendásan sugárbeteg XRay!
As'szem ezen a konfigon se fogom kivinni a Lost Alphát.
Mindig minden mindegy
Egy kérdés,ez a lost alpha,ugyan az mint az alap sztori?
Vagy ez egy teljesen más történeten alapuló mód? Köszi!
(#7941) cheatergs:
"kivinni" -mit szeretnél kivinni......talán végigjátszani,vagy a végigvinni is jobb...magyar nyelv....
[ Szerkesztve ]
Alapjában véve a LA a hivatalos SOC eredeti, nyers változata és értelemszrűen a sztori is ugyanaz, csak itt sokkal bővebb. Az eredeti vágatlan sztorit a készítők még jobban kibővítették saját ötletekkel is, hogy valamennyire meg tudják tölteni vele a sok plusz pályát, amiket beépítetek a modba. Ez csak részben sikerült egyelőre, de a fő történet kerek.
Köszi szépen..
A 1.4002- verzióra csak a magyarítás.
1.4005 már más.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu